Logan vs Solenza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce tot ii dati cu motorul mai bun pe Solenza ca-i tot ala de pe Logan. Vorbesc de 1,4.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • dar e alta cutie si tori mai mici, normal sa fie o idee mai fasneata
      cat despre loganul ala care mereu se strica, as fi curios daca la acelasi nr de solente in circulatie cate loganuri, n-ar fi mai multe solnite in service-uri. la logan cele mai multe probleme serioase sunt la dizale, din cauza motorinei. restul sunt maruntisuri, ce se intampla la orice masina, indiferent de firma
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Parerea mea este ca loganul este peste solenza din toate punctele de vedere.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • Eu ziceam de fiabilitate.(tori=roti?) Nu de fasneata.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • daca se spune ca cutia de pe solenza este diferita decat cea de pe logan ca motoarele presupun ca sunt la fel nu se poate pune cutie de solenza pe logan?
            va rog sa imi spuneti si mie

            Comment


            • parerea mea e ca nu vor sa puna ce e mai bun pe logan. cred ca il puteau face la fel de bun ca cel de pe solenza, si avei si demaraj mai bun, si cutie de viteze mai buna. dar daca si la tabla s-au zgarcit, ce sa mai? ma intreb cat mai subtiaza din tabla la urmatoarele modele(logan 2 si suv). mai bine sa le faca din panza ca in caz de tamponare usoara nu se intampla nimic
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment


              • alinfbl...cutia de solenza e altfel gandita...fiindca solenza e mai usoara,la logan a fost nevoie de modelul KTJ parca,si softul calculatorului difera.daca puneau cutia de solenza pe logan nu cred ca rezista.ca o comparatie intre cele doua masini:solenza se aude foarte urat la viteze mari>140km si nu din cauza turatiei,in schimb loganul este foarte etans fata de solenza,nu prea se aude zgomot in habitaclu.
                TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                Comment


                • cutiia de viteza la logan e tip jh1/jh3/jr5. la solenza are alte rapoarte pt ca aia are roti de? 14? loganul are cumva de de 15? nu se spargea cutia de solenza pe logan, pt ca motoarele au ambele aceeasi putere si acelasi cuplu maxim, deci daca tine pe o masina, tine si pe cealalta. in schimb se ducea dracului economia de combustibil si demarajul loganului cu cutie de solenza; invers, solenza cu cutie de logan ar fi mers mai incet si ar fi consumat mai mult. din moment ce ambele motoare sunt k7j, evident se potrivesc ambele cutii, doar ca nu e cea mai buna solutie sa le schimbam intre ele. cat despre greutate, solenza parca are 960 de kile si loganul 1.4 chel are..tot 960?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Nu stiu cum are Solenza 1.4 960 kile, ca Solenza lu vecinu pusa pe cantar (1.9d ) are 880 kg.....desi in carte parca spune ca are 1 tona, sau ceva de genu (si benzinaru 980 sau 960 kg). In fine.
                    Pe Logan sunt roti si de 14' (alea care au fost exportate la unguri).
                    Cutia de pe Solenza mie nu mi s-a parut mai scurta, cel putin tr V, cam aceleasi turatii sunt la viteze similare (daca nu chiar mai lunga in tr V la Solenza...)
                    Last edited by Octavian; 2 February 2009, 21:32.

                    Comment


                    • pai asa stiam si eu, ca-n carte nasolnita are tot 960 de kile, ca ligheanu' chel...
                      dracu sa le pieptane...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Hai totusi sa fim realisti: la nici un capitol solenza nu e mai buna ca loganul fie el si 1.4, pana la urma asta o spune si pretul si apa din portbagaj! Sa nu uitam si de enervantul zdrancanit al haionului.

                        Comment


                        • ... si mai scartaia si bancheta daca vre-o data iti trecea prin cap sa vezi cum se rabateaza. Am patit-o.
                          LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                          CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                          Comment


                          • Motorul de solenza e Euro 2 parca, nu?

                            Comment


                            • Exact.Euro 2.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • eu stiam ca era euro3
                                sigpic Alexandria

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google