Confirm si eu cele spuse de tine....am 1.4 masina personala si de la munca astra caravan 1.7 cdti....dupa treapta a treia se schimba treaba...))
Logan 1.4 Vs Opel Astra 1.7cdti
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
daca stai sa te gandesti bine niciuna dintre cele 2 masini nu sunt masini de curse.Ca Loganul se duce in fata, ca vine Opelul dupa nu stiu ce treapta peste e irelevant, deoarece destinatia lor este cu totul alta.A compara per total cele 2 masini nu prea incape termen de comparatie.Poate Loganul sta mai bine la pretul consumabilelor.Am avut ocazia sa parcurg drumul Bucuresti-Austria atat cu un Logan(1.6 16V Prestige) cat si cu Opel Astra G(1.6 16V.)Opelul avea 140.000km iar loganul 32.000km.Cel putin pentru mine, care conduc un Clio Symbol, drumul cu Loganul a fost foarte obositor, pe cand in Opel acea senzatie de oboseala nu a atins cote maxime.
Nu sunt genul de om care clasifica Loganul drept o masina proasta, insa trebuie inteles faptul ca nu a fost si nu este o masina cu pretentii si aspiratii sportive, sigure, etc.Nu are rost sa mai discutam de finisari, isonorizare, tinuta de drum, etc.
Daca cineva se simte jignit de cele de mai sus, clar nu il duce capul.Nu spun ca vorbele respective sunt purul adevar, reprezinta doar parerea mea si atat.Poate sa apara vreunul care sa spuna ca Loganul este mai confortabil decat A8-ul si mai sportiv decat RS 6-le....cine stie....
Comment
-
ai perfecta dreptate. dar nu sunt de acord cu afirmatia: "Nu sunt genul de om care clasifica Loganul drept o masina proasta". stateam si ma gandeam care ar putea fi mai proasta decat Loganul...si nu-mi vin in cap decat masinile facute in est in epoca comunista. exista in afara de acelea una care sa aibe performate mai slabe si un confort mai redus?! nu ma pot gandi la vreuna...
Comment
-
Originally posted by cristiubs View Post...Poate sa apara vreunul care sa spuna ca Loganul este mai confortabil decat A8-ul si mai sportiv decat RS 6-le....cine stie....
Comment
-
pana si in cielo sta mai bine din punct de vedere a pozitiei la volan si a coloanei vertebrale care nu oboseste in timp si nu apar durerile. daca unii au si ceva probleme Loganul nu este masina de care au nevoie. saracii de la Dacia au mai si scos reglajul lombar de pe PH2.
shezutul scaunului este destul de scurt si nu ajunge la incheietura genunchiului sa sustina piciorul si la drum lung este absolut groaznic. pentru persoanele scunde este ok, dar pentru mine care am aproape 1.90 ... dupa 1000 km facuti intr o zi abia mai puteam sa misc piciorul drept.
la Oltcit, Lada 1500, si Skoda S100 nu am intalnit aceaste probleme.
Comment
-
bai terminati-va cu prostii d-astea, zice unu ca s-a scos bara stabilizatoare la facelift si acum incepeti toti sa criticati aceasta schimbare, cati dintre voi chiar simtiti mersul prost al masinii ca nu mai e bara aia acolo ? io cred ca niciunul.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Psihoza in masa....
Eu am 1.80 si probabil de aceea n-am simtit scaunele obositoare ale Loganului. N-am avut niciodata vreo problema majora. Nu spun ca sunt cele mai confortabila, insa nici nu m-am ridicat anchilozat din ele. Cred totusi ca vedeti problema in cu totul alte culori.
Alex, cum sa spui ca Lada 1500 avea scaunde confortabile? Cand saraca avea scaune asemanatoare Daciei 1300.
Comment
-
@samy0388
EU am simtit diferenta aia. Si critic aceasta schimbare deoarece:
1. N-au scazut pretul odata cu scoaterea acestei bare
2. Masini net inferioare Loganului au aceasta bara din fabricatie
3. Este un element de siguranta care a fost scos si nu un element de estetica
Referitor la Asta
Eu am cochetat cu Astra insa cand am intrebat de GPL s-a uitat ala de la mine cu o scarba de parca eram un boschetar si mi-a spus ca totusi este OPEL. Acum toate modelele de Opel vin si cu GPL (inclusiv maretul INSIGNIA) daca vrei. Ca sa nu mai zic ca daca vrei computer de bord trebuie sa mai iei 10 prostii pe langa si pretul sare cu vreo 4000 euro in plus la o configuratie asemanatoare cu Logan-ul.
Asa ca am ales Logan-ul si sunt foarte multumit cu toate minusurile lui.
@Cezar
Cum masa poti sa zici ca e psihoza? Bai da om fi toti dusi cu pluta? EU am avut fractura de menisc la genunchiul drept si nu am gasit un mod comod in care sa conduc la drum lung cu toate ca nu am nevoie de adaptari speciale. Pai aia care au o cat de mica problema cu spatele sau lucreaza la birou si nu au un pic de tonus muscular sunt terminati.Last edited by Bodanel; 12 October 2011, 10:48.
Comment
-
@Bodanel las-o moarta cu cea bara stabilizatoare, ca pana nu s-a scris pe forum de prezenta/absenta ei nu s-a plans nimeni de instabilitate, cum a aruncat unu pumnul de orz intre gashte cum s-a starnit isteria! Loganul meu e PH2 si are bara stabilizatoare (2008), am condus 1.4, 1.2 16.V, 1.6 fara bara stabilizatoare si nu mi s-a parut ca ma rastorn in curbe (mergand normal si civilizat bineinteles), ahhh pentru raceri... trebuiesc din fabrica arcuri, amortizoare, flanse etc
Scaunul soferului devine foarte enervant peste 500 km parcursi (cu toate ca am reglaj lombar) intr-o zi, ma doare glezna dreapta de mor (pedala de acceleratie este foarte moale)...
P.S. Ai avut meniscul fracturat? N-am mai auzit diagnosticul asta...
Comment
-
Poate la mine a fost placebo cu bara, nu zic ca nu e asa insa eu am simtit o diferenta intre masina mea care nu are si cea a unui coleg care are (poate din cauza ca el merge mai tare iar eu merg normal) dar mai sunt si altii care spun ca diferenta se simte.
Oricum pe mine ma zgarie pe creier ca au scos un element de siguranta in loc sa scoata briz brizuri cu toate ca in cazul meu bara respectiva poate fi inutila.
@vasile78
Fracturat, rupt sau cum masa se cheama aia. Nu sunt medic. S-a rupt meniscul in 2 bucati si au fost afectate putin ligamentele incrucisate. S-a scos bucata mai mica de menisc, la ligamente nu stiu ce s-a facut.
Si mie mi se pare pedala de acceleratie moale insa eu incerc sa tin piciorul rezemat de consola, atat cat este posibil.
Comment
Comment