Logan 1.4 Vs Opel Astra 1.7cdti

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Opelul e H si facut in 2006. Deci 99% e fabricat in Germania.
    Parca prin 2008 au inceput sa produca H si in Polonia.

    Asta cu consumul- eu cred ca toate 1.6 16 v au consumuri asemanatoare difera maxim juma de litru.
    La un mers normal -adica 100-120 - toate consuma intre 6.5% si 7% ca se numeste Logan Kia Opel Focus Megane.

    Am inteles ca la Focus e destul de ieftina distributia pana in 500 ron. Nu stiu cum o fi la Opel.

    Ambele masini cred ca au avantajul ca sunt f multe exemplare in Europa- deci piese aftermarket la greu.
    Eu zic un mic avantj ptr Opel ca inca se produce pe cand Fordul a iesit din productie.

    Pe mine ma intereseaza in primul rand articulatia- cum rezista la 'vremuri grele' ca motorul tine cel putin 200,000 fara prea mari probleme.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • nu stiu la ford insa opelul astra h 1.6 16v 115 cai are distributia pe curea, se schimba la 120 de mii sau 10 ani. asa scrie in carte, consuma de te indoaie, la drum lung mananca undeva la 7%, posibil si mai putin daca nu te dai la ea, insa te ajuta la depasiri si la mers normal, are zvac suficient.
      astra h sedane fabricatie 2007 decembrie, inmatriculat 2008 februarie era deja fabricat in polonia, despre h-ul din 2006-2007 nu stiu unde era produs
      articulatia rezista bine, in 25 de mii de km si 4 ani nicio problema pe partea asta, nici la interior nu a aparut vreun greieras ori altceva. sunt putini km dar asta e ce-ti pot spune.
      in rest opelul e tare rigid si daca ai ceva pietre la rinichi condusul unuia e o ocazie buna sa ti le scoata
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Originally posted by samy0388 View Post
        Cum dreacu e extrem de scump la piese ? mai PCH ce Dumnezeu, de cand te-ai urcat in ford parca te-ai schimbat, pe cuvant. Las-o dreacu, ca tot o troaca amarata este.
        Un cap de bara lemforder de logan e 100 lei, la ford cat este ? 130 de lei, tot lemforder. via unixauto. Al dracului de scump ce este loganul.
        Tinand cont de diferenta EVIDENTA de calitate intre cele doua masini si pretul la piese fiind aproape la fel imi permit sa repet, pretul pieselor pentru gama Dacia este ridicol de sus. Si nu doar comparativ cu Ford....la opelul astra G de la serviciu am avut nevoie de oglinda stanga electrica si incalzita (tot bratul, nu doar geamul)...ma costat 100 de lei, NOUA! La logan cat costa una? astept un raspuns....sa vedem daca m-am schimbat de cand cu masina asta. Si stai linistit ca nu e deloc o troaca amarata.
        Last edited by PCH; 24 May 2012, 10:08.

        Comment


        • e ridicol de sus fata de masina ? pai ieftin si bun nu prea gasesti
          piesele la logan sunt la fel ca la celelalte masini, in principiu, calitatea e aceeasi, la piese deci si un pret la fel. daca dadeam aceiasi bani si piesa respectiva ma tinea la jumatate fata de una de ford, mai ziceam, insa mi se pare fix acelasi rahat. pretul mai mic la logan de nou este vizibil in calitatea per ansamblu a masinii, tabla, confort interior, nu pentru faptul ca anvelopele sunt pe 15 (cum si ford are) sau ca are motor 1.2 ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Eu m-am referit la altceva...cand dai pe un cap de bara lemforder, pentru ca exemplul asta l-ai dat, 100 de lei pentru logan iar unul care are BMW E 90 plateste 155, scuza-ma dar ceva nu se pupa! Eu inclin sa cred ca in mare parte opel e mai ieftin la piese decat Dacia si Renault.
            Last edited by PCH; 24 May 2012, 10:21.

            Comment


            • Pai e vorba de calitatea oferita de acelasi producator, inteleg ce vrei sa spui ca loganu e praf si bmw e miez, dar cat dai, atata face piesa respectiva. In schimb la logan diesel deja o e sf la preturi, pe partea de motorizare.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Motorul ala este renault si cica ar fi destul de reusit, asta daca nu tinem cont de calitatea proasta a motorinei de la noi.

                Comment


                • @pch: coboara din copacul Ford, ca nu vreau sa fiu marlan si sa terfelesc putin cu tine si cu Fordul tau CHEL!

                  Ex: cap de bara Mercedes, unde diferenta este EVIDENTA intre tot ce inseamna ford focus si Mercedes Lemforder 126 lei.

                  Iti mai dau exemple? Coboara din copacul Ford, ca momentan un prea are frunze Cand va face, sa ma anunti, ca sa ne umflam serios in pene.

                  Comment


                  • N-a zis nimeni ca nu e reusit, dar decat sa dai 1 mie de euro pe injectoare mai bine cumperi un sh mpi cu tot cu o cutie de viteze si apoi conduci linistit
                    Ca idee, dci e un sistem bun, dar foarte fragil/fin/sensibil, asa, cam ca o frantuzoaica
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Voi nu intelegeti, eu m-am referit la faptul ca piesele sunt cam la acelasi pret indiferent ca e RENO, DACIA, FORD, OPEL sau chiar BMW. Iar dacia e cam in plus pe acolo....sa lase pretul mai jos ca imi cadeau usile de la rugina dupa 2 ani cu ceruiri intensive!

                      @cezar, putin imi pasa mie de ce spui tu, pentru mine masina este un OBIECT cu care imi fac treaba, fordul asta l-am luat pentru mine si il poti tine o luna, doua sau 20. Nu am luat masina, asa cum probabil tu si multi alti romanasi o faceti pentru a vedea vecinul de la 3 spanzurat de lustra. Nu dau doi bani pe asta, pentu ca daca as da maine cumpar langa fordul asta CHEL si un 525 FULL, ca sa fi si tu impacat.
                      Last edited by PCH; 24 May 2012, 10:34.

                      Comment


                      • hai lasa, Cezare, ca nu se compara cu loganul.. normal ca nu e bmw sau merc dar asta nu inseamna ca e troaca. focusul a cam fost best seller de/a lungul timpului si nu cred ca degeaba. si "chel" la focus nu e ca la logan unde ai un airbag, dai manivela sa deschizi geamul si tragi serios de volan ca sa iei o curba...

                        Comment


                        • La el toate sunt troace, doar conduce Rolls Royce Phantom si Aston Martin )

                          Referitor la ce inseamna Ford si Mercedes (spun asta in calitate de fan BMW, ii dau naibii si pe americani si pe cei din stuttgart) cand Ford producea MASINI nemtii trageau tunurile cu caii.
                          Last edited by PCH; 24 May 2012, 10:36.

                          Comment


                          • Bai, sunteti tare suparati pe loganul asta, n-ai vazut asa ceva, ce v-a facut ma fratilor ? Nu vedeti cum se vinde in alte parti, altii sunt mai prosti ca noi de cumpara asa troaca ? loganul e luat de rugina dupa 6,7 ani (si asta pentru ca s-a mentinut o tabla low cost), daca tu aveai probleme la usi inseamna ca era caz particular.
                            Gasiti voi masina mai buna ca pret/dotari decat laureate-ul de 105 cai. ~ 9 mii si ceva de euro . Toate pleaca de la cel putin 3 mii de euro in plus, care inseamna al dracului de mult raportat la 9 mii.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Eu nu sunt suparat pe logan, ba din potriva. Pentru mine este si a fost o masina senzationala, ideala pentru drumurile patriei. Spun cu mana pe inima ca nu voi intra niciodata cu orice alta masina pe unde am intrat cu loganul. Singura problema a avut-o la tabla, in rest EXCEPTIONAL. Iar mai sus m-am facut neinteles, eu nu am laudat ford, opel, bmw....am spus ca pretul la piesele dacia este oarecum ridicat daca comparam cu pretul pieselor altor marci si apoi ne uitam si la calitatea masinilor. Daca gresesc puteti spune, inteleg, nu trebuie sa devenim ridicoli

                              Comment


                              • Originally posted by PCH View Post
                                La el toate sunt troace, doar conduce Rolls Royce Phantom si Aston Martin )

                                Referitor la ce inseamna Ford si Mercedes (spun asta in calitate de fan BMW, ii dau naibii si pe americani si pe cei din stuttgart) cand Ford producea MASINI nemtii trageau tunurile cu caii.
                                nu mai exagera nici tu. faceau americani.... sa nu uita, ca nemtii au INVENTAT masina si ambele motorizari ... otto si diesel

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google