Logan Vs Lada Kalina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pe cand logan vs tohan sau chiar minsk?

    http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

    Comment


    • #32
      Nu stiu de ce va certati...este clar ca loganul este superior din mai multe puncte de vedere....dar mi se pare normal sa se compare masini cu preturi apropiate ca dac am fi comparat cu altceva nu ar avea rost...la urma urmei nici una dintre ele nu mi se pare masina....sunt sigur ca dac am fi avut bani mai multe neam fi luat altceva 90 la suta din acest forum sunt sigur ca asta ar fi facut chiar dac nu recunosc....in cazul meu am primito cadou si chiar nu vreau sa o dau ,,,,nu cred ca o voi da vreodata.....dar si eu as opta pt altceva numa sa fie nou....asa ca certurile astea nu isi au rostu s

      Comment


      • #33
        Originally posted by andrei View Post
        Si ca sa va faceti o parere in legatura cu demarajul, urmariti urmatorul filmulet:
        si sa duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus loganulda poatel asteapta la prima(la banii aste ce tiai lua nou sau pina in 15 mii de euro ?eu nu am gasit nimic si am cautat vreo luna
        Last edited by Gabitzu; 28 April 2008, 23:54.

        http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

        Comment


        • #34
          @Gabitzu sa nu exageram la 15000 EUR chiar iti iei ceva masini frumusele care nu se compara cu loganul ....dar totusi loganul nu este 15000 euro

          de ex ford focus motor 1.6 16 v 105 cp 13500 euro atata am negociat eu pt el la tm ....aia fac reducere...si chiar cred ca se merita ....pacat ca nu pot sa imi mai iau

          Comment


          • #35
            of topic pret cip poate, mai bine nu ma starni ,la cat am umblat mai bine ma facem agent vanzari la cate am aflat despre preturi
            Marca
            Marca Ford

            Model
            Model Focus

            Motorizari
            Tip motorizare Carburant Cilindree
            [cmc]

            Putere
            [CP]/[kW]

            Moment maxim
            [Nm]

            Viteza maxima
            [km/h]

            Acceleratie 0-100km
            [s]

            Consum [l/100km]
            Mixt Urban Extraurban


            1.4 Duratec benzina 1388 80/59 124 166 14.2 6.6 8.7 5.4


            1.6 Duratec benzina 1596 100/74 150 182 12.0 6.7 8.7 5.5


            1.6 Duratec Ti-VCT benzina 1596 115/85 155 193 10.9 6.4 8.7 5.1


            2.0 Duratec benzina 1999 145/107 185 210 9.3 7.1 9.8 5.4


            1.6 Duratorq TDCi ( 90 CP ) diesel 1560 90/66 215 197 12.7 4.7 5.9 4.0


            1.6 Duratorq TDCi ( 109 CP ) diesel 1560 109/80 240 190 11.0 5.5 6.9 4.7


            1.8 Duratorq TDCi diesel 1753 115/85 280 193 10.9 5.3 6.8 4.4


            2.0 Duratorq TDCi diesel 1997 136/100 320 205 9.4 5.6 7.5 4.5


            Caroserie/Nr. usi(Locuri)
            Caroserie/Nr. usi(Locuri) 3vol/4 usi

            Pret (CIP)
            Incepand de la 10.190 Euro

            Pana la 17.030 Euro

            Dimensiuni
            Lungime 4.382 mm

            Latime 1.702 mm

            Inaltime 1.481 mm

            Volum portbagaj 490 l

            Rezervor 55 l

            Garantie
            Garantie(luni) 36

            Garantie(Kilometri) nelimitat

            Dotari Standard
            Imobilizator electronic antipornire Da

            Volan reglabil Da

            Airbag frontal pentru sofer Da

            Centuri pretensionabile Da

            Servodirectie Da

            Dotari Optionale
            Dotari Optionale Aer conditionat manual 630 Euro
            Airbag pasager cu deschidere in 2 trepte 252 Euro
            Airbag pasager cu deschidere in 2 trepte + Airbag lateral 580 Euro
            ABS(Anti Lock Brake System)+EBD(Electronic Brake Distribution) (standard pe Comfort TDCi 100CP) 504 Euro
            Oglinzi actionate electric, cu sistem de degivrare 189 Euro
            Faruri ceata fata 126 Euro
            Vopsea metalizata 258 Euro
            Sine longitudinale suport bagaje exterior ( doar la Wagon ) 189 Euro
            Trapa electrica 441 Euro
            Parbriz incalzit 189 Euro
            Carlig de tractare detasabil (nedisponibil in combinatie cu senzorul de parcare) 529 Euro
            R/C 4000 RDS - 4 difuzoare, cod antifurt, fata detasabila 252 Euro
            R/CD 6006 RDS - 4 difuzoare, cod antifurt, fata detasabila, magazie 6CD 567 Euro
            Oricum multe din cele scrise mai sus sunt cucuri

            http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

            Comment


            • #36
              Dap exact asta tiam zis si eu ...dac platesti cash ai o reducere...imi facea un discount dac nu ma insel de 1500 de E dac vrei caut nr de tel de la reprezentanta si poti suna chiar tu

              Comment


              • #37
                Da dar pana la 8500 de euro cat am dat pe logan laureat 1,5 diesel berlina (sedan) e ceva si nu se merita diferenta pentru........(sa numi iau warn pentru repetare de of f topic)closed

                http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

                Comment


                • #38
                  Dap ai dreptate eu am ambition cu 6400 cu ceva imbunatariri facut de mine si nu exista alta masina mai buna la pretul acesta imi cer scuze pt oftopic aici am inchis

                  Comment


                  • #39
                    @Black Rally - se aduce Niva in 4 usi de catre un Dealer din Oradea si mai exista si Chevrolet NIVA -scuze de off topic

                    Nu este vorba de a compara Loganul cu Tohanul sau cu Minskul ci de a-l include intr-un segment de piata bazat strict pe raportul claitate pret. Repet, daca l-as fi comparat cu Golf sau cu Focus, probabil ca orgoliul multora ar fi fost satisfacut. Cat despre ce masini iiti cumperi cu 15.000 de euro ce sa mai zic ?! Clio 1.5 dci 85 cp si-i mai pui si Clima. Si daca te chinui putin iti mai cumperi si un Megane. Asta ca sa dau exemple doar din gama al carui varf de este Loganul.
                    Last edited by sambo; 29 April 2008, 09:29.

                    Comment


                    • #40
                      off topic

                      Clio sau logan e acieiasi branza numai ca clio are aripi fata si multe alte chestii de plastic ce ar trebui sa fie din metal (si volumul este mai restrans -pentru mine cade)iar megan da e super ok dar pretul........si mai departe o sa spunem ca mai punem putin si ne luam vw si tot asa eu am dat 13200euro pe mcv si nu am gasit sa iau altceva la acelasi volum si optiuni in banii astea(masina de familie la 13200 euro nu am gasit si am cautat sa iau altceva 2 luni si nimic - am vrut neaparat noua si in 7 locuri diesel)

                      Comment


                      • #41
                        @petroman: Clio=Logan ?!!! Vorbim de un model legendar al Marcii Renault care este considerat unul dintre cele mai fiabile produse vreodata sub marca asta. Cand a aparut Clio 3 toata presa auto a fost de acord ca materialele interioare sunt la limita superioara a gamei si aici vorbim si de concurenta germana. Ai dreptate, nu are 7 locuri, insa eu m-am referit le ceea ce poti cumpara cu 15.000 de euro :6 air -baguri, piele, climatron, pornire la buton, etc.! Lucruri pe care n-ai sa le vezi niciodata pe Loganul nostru care, asa cum am afrmat si in thread-ul asta si in altele, are un raport calitate -pret de exceptie, dar nu se ridica din punct de vedere al calitatii materialelor la nivelul unor masini produse de catre alte companii occidentale, oricat de mult am dori noi, cei care conducem masina asta zi de zi, acest lucru ... Oricat de mult am vrea noi sa fie asemanator Golfului, Kiei sau altor marci de renume, Loganul le are ca si surori tot pe Aveo, Geely, Albeea, Lada s.a.m.d.

                        Comment


                        • #42
                          Loganul poate fi asemanator Golfului, BMW-ului sau altor marci premium, insa clar pretul nu ar mai fi acelasi. Deocamdata puterea romanului de achizitie a unei masini noi este destul de slaba si din aceasta cauza s-a apelat la profilul actual al Daciei. Daca ar costa 48000 euro cat costa un BMW E60 seria 5 nou, oare cati isi permiteau sa-si cumpere unul?

                          De ce a-ti achizitionat Logan NOU la 6000-7000-8000 etc de euro si nu va-ti cumparat un second?

                          Scuze de offtopic, dar se pare ca ,,traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"

                          Comment


                          • #43
                            Buna ziua,

                            Dupa o lunga absenta inca care am reusit performanta a inca unui accident, revin si eu pe forum.

                            On-topic: Parerea mea poate fi putin subiectiva sau poate fi chiar obiectiva. Cineva spunea de pe aici ca Lada Kalina costa 8500 euro. Acum, sa fim seriosi, nu primesti aceeasi calitate ca intr-un Logan de 8500 de euro. Explicatia e simpla :

                            Excluzand salariile si marja de profit care sunt apropiate atat in cazul productiei loganului cat si a Lada, la Lada se mai pune taxa vamala si transportul pana in Romania. Deci aproximativ 2000 de euro sunt bye bye de pe masinuta aia. In concluzie te uiti la o masina de aproximativ 6500 de euro fara sa scadem salariile si marja de profit + comisionul dealer-ului.
                            Parerea mea personala este ca sorry, se merita sa platesti niste mii de euro care nu au intrat in masina propriu-zisa insa asta la o masina de 20 mii euro poate chiar mai mult. In rest, personal prefer Logan-ul. Nu am taxa vamala (corectati-ma daca gresesc insa daca e produsa in tara in mod normal nu exista asa ceva), nu am taxa de transport international. Deci practic primesc o masina care valoreaza foarte apropiat de pretul de achizitie.

                            Contra-argumentele sunt bine venite.
                            Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
                            Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

                            Comment


                            • #44
                              Interesant.
                              De Lada Kalina acum aud prima data
                              Insa ete aci'
                              Last edited by viorelu; 30 August 2008, 16:39.

                              Comment


                              • #45
                                Tati, e simplu.

                                Logan se produce la noi, deci pret mic, piese cu pret redus (ca doar se fac aici), revizii ieftine si la mica intelegere, usor de intretinut datorita simplitatii in constructie.

                                Kalina se produce la ei, poate ca la ei e ieftina, poate ca la ei sunt piese ieftine, poate ca, poate ca.....

                                As vrea sa vad si eu o Kalina alergata in regim de taxi aprox 200 000km , fara a face interventii in service, altele decit revizii si pt uzuri normale.



                                Spuea cineva de o Lada Niva fiabila rau... Tati, daca masina aia din '93 are 65 000 km, asta nu inseamna ca este fiabila, ci ca a stat mai mult in garaj/parcare. Mie imi spui ca e fiabila atunci cind are 600 000km+ fara interventii majore. 65000km aveam anul trecut, cind masina mea avea doar 3 ani.

                                Deci, n-o aburiti cu fiabilitatea ruseasca, pentru ca aceasta nu exista. Lada 1110 arata binisor, insa daca mergeai 2 ani prin Bucuresti cu ea, fara sa o lovesti, fara sa dai cu ea in gropi, ajungeai sa ai lufturi inegale intre panouri, iti era frica sa nu cumva sa se desprinda aripile in mers. Sa nu mai zic de plastice rascopate intr-un an, articulatii proaste reparate la 30 000km, sincroane bulite in 20 000km pe a2a si a3a. Deci fiabilitatea ruseasca eu nu o vad.



                                Eu vad asa: multe Loganuri in service-uri (am si lucrat in service Dacia) pentru revizii si uzuri normale, cu kilometraje intre 5000km si 200 000km+. Mai vad un Logan proprietate personala la 4 ani si peste 90 000km la care n-am facut nimic altceva in afara de a-i schimba uleiul si ce mai trebuie pe acolo, la revizii. Si asta in conditiile in care e o masina alergata rau.



                                Kalina va trebui sa-mi demonstreze ca ajunge la o asemenea fiabilitate inainte de a ma convinge sa dau banul pe asa ceva.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google