Logan Vs Lada Kalina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Vs Lada Kalina

    Interesandu-ma in ultima vreme o LAda NIva si studiind cat de ca modelele rusesti care se vand in Romania, m-am gandit sa va supun atentiei o comparatie intre Logan si modelul Kalina a celor de la Lada (atat sedan cat si hatchback). Pretul este de aprox 8500 de euro. Eu as sugera sa excludem motorizarile de 1.6 16 v si diesel din comparatie, pentru ca Lada Kalina vine doar cu o motorizare pe benzina de 1600 cmc si vre. Poze cu cele doua versiuni gasiti pe www.autolada.ro
    Date tehnice

    PRET T.T.I.*
    Toate taxele incluse 8.530 EURO 8.630 EURO
    MOTOR 8 valve 8 valve
    Cilindree 1.596 cmc 1.596 cmc
    Injectie Multipunct BOSH computerizata
    Putere kW / rpm 58 Kw / 5200 rot/ min 59,5 Kw / 5200 rot/ min
    TRANSMISIE
    Cutie de viteze 5 trepte sincronizate
    Tractiune Motor transversal, tractiune fata
    PERFORMANTE
    Viteza maxima - km/h 170 170
    Accel. 0-100 km/h 13s 12,9s
    CONSUM - L/100 km
    extraurban / mixt 5,1 / 7,3 l / 100 km 5,3 / 7,1 l / 100 km
    DIMENS. mm
    L/ l/ h 4.040 / 1.700 / 1.500 mm 3.850/ 1.700 / 1.500 mm
    Garda la sol-mm 160 160
    Portbagaj-l 420 360
    Rezervor 50 50
    Locuri 5 5
    SUSPENSII
    Fata Independente / arcuri elicoidale
    Spate arcuri elicoidale, amortizoare telescopice hidraulice
    CARBURANT Benzina fara plumb (CO 95)
    MASE/ SARCINI
    Greutate proprie - kg 1.155 1.155
    Sarcina utila-kg 500 450


    DOTARI OPTIONALE: Accesorii si tuning, aer conditionat, radiocasetofon, carlig remorcare, etc. Autoturismele pot fi echipate cu sistem de alimentare pe gaz (GPL) de catre firmele agreate de importator.



    Garanţie 24 luni fără limită de kilometri
    Dotari standard: vopsea metalizata, inchidere centralizata, geamuri electrice, volan reglabil, servodirectie, reglaj faruri din interior, airbag frontal, blocare de siguranta pentru copii, dezaburire luneta, deschidere portbagaj din interior, geamuri ionizate, spoiler fata spate vopsit pe culoarea autoturismului. Mentionez ca sedanul nu vine cu airbag-uri in standard. Nu stiu cat costa AC dar la NIVA este 1500 de euro.

    Eu ca argument in favoarea Ladei as aduce fiabilitatea cunoscuta dar nedovedita pe aceste modele si design-ul care mi se pare cel putin interesant. In rest sper ca v-am oferit informatii cat mai complete si va las pe voi sa va dati cu presupusul.

  • #2
    Am vazut la TVR 2 a testat o Ursa Mare si parerea lui a fost ca masina e varza nu cred ca devanseaza loganul parearea mea

    Comment


    • #3
      Nu ca vreau sa te contrazic, dar am vazut si eu o emisiune in care acelasi personaj (Ursa Mare) sustinea ca vechiul papuc este pe alocuri net superior noului Logan Pick-up.

      Comment


      • #4
        Da este parerea lui nu stiu ce sa zic poate are dreptate

        Comment


        • #5
          Am incredere in Lada cum am si in Gelly...
          Oricum, are decat un airbag si n-are ABS, deci siguranta cam slaba.
          Un alt lucru prost e ca are jante pe 13" si pe 14".
          Singurul plus al masinii este ca are injectie Bosch.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Eu n-as compara Lada chiar cu orice chinezarie ... Sa nu uitam ca modelele Jiguli (1200,1500;1600) merg si acum dupa atatia ani si au vopseaua originala ... Or fi ele din topor, halitoare si fara prea multe dotari, dar cred ca in general au o fiabilitate indiscutabila. Ca sa nu mai spun ca NIVA s-a vandut in occident intr-un numar pe care ii doresc si Loganului sa-l atinga vreodata ...

            Comment


            • #7
              Are tata o lada riva 1500. masina e din 1993 si are 65500 km. la masina nu a fost schimbat nimic doar uleiul si filtrul. Masina are 85 cp si a fost destinata exportului englez, volanul a fost schimbat la comanda pentru europa. Masina merge bine si in momentul de fata... zic eu e destul de fiabila.
              Ambition

              http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

              Comment


              • #8
                Doar ca parere, mi se pare superior Loganu, la siguranta cel putin si la consum.
                Cum spunea Andrei - fara ABS, un sg. airbag...pur si simplu nu merita 8000 si ceva de Euro. La banii astia Loganul e mai bine dotat + zic eu ca a inceput sa-si dovedeasca fiabilitatea.
                Sa am banii astia, nici n-as lua in calcul Lada.

                Comment


                • #9
                  Poate e buna insa eu nu as alege lada uitativa la siguranta e cam slabuta echiparea

                  Comment


                  • #10
                    Lada se compara cu SuperNova, cu Geely si cu masinile de la Tata Motors, nu cu Loganul. Iar aspectul exterior e mai mult decat urat, pana si Gelly parca arata mai frumos.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Pai Kalina hatchback are dublu airbag si e cam la fel la pret cu Laureate plus ... Acum depinde foarte mult de gust si pana la urma de incredere. Nu stiu cat de fiabile sunt noile modele, insa repet fiabiltatea masinilor rusesti in general nu poate fi contestata. Rotile mai inguste sunt destinate trecerii prin zapezile si noroaiele imperiului. Si inca ceva, daca ar fi sa facem comparatia pana la capat, Lada in Rusia este considerabil mai ieftina decat la noi, tinand cont de taxele vamale.Chiar daca pe noi nu ne intereseaza asta in mod direct, cred ca este un amanunt de care ar trebui sa tinem cont intr-o judecata corecta. Un alt argument pro Lada ar fi piesele ieftine.

                      Loganul are in schimb avantajul de a fi testat la noi si slava domnului ... merge. Apoi vorbim de o retea service cat de cat occidentala si foarte intinsa. Este mai mare decat Kalina si zic eu mai adaptata nevoilor romanesti

                      @andrei: TATA aia de o desconsideri tu a cumparat Jaguar si Land Rover, iar unul dintre bosii de la TATA este membru in consiliul de administratie de la FIAT. Design-ul e o problema relativa. Sa recunoastem nici Loganul n-a fost proiectat de vreu Giugiaro...
                      @r3duc - Chiar daca nu s-a schimbat cu mai nimic in ultimii 30 de ani, Niva este un fenomen. Este un mic tanc oprit din crestere de niste afectiuni ale copilariei . Urca pante si intra in locuri in fata carora multe masini cu pretentii s-ar mai gandi un pic sau s-ar duce sa-si faca niste mici modificari off road .
                      Last edited by sambo; 25 April 2008, 09:47.

                      Comment


                      • #12
                        Lada Niva e cu totul alt segment...intradevar...pe teren face "ceva" pe BMW X5 sau alte tentative de SUV!!!Sunt curios cam cum se vinde Lada asta mica in Rusia...ca la Logan se asteapta acolo si cate 4 luni!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Eu vad ca scrie destul de clar airbag frontal, deci nu are decat airbag sofer.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            @andrei - nu stiu exact daca are si la pasager. Eu am adunat cate date am putut pentru a avea posibilitatea unei comparatii cat de cat corecte. N-am cerut o oferta de la vreun dealer.Insa airbag-ul de la pasager tie ti se pare cumva plasat in spate? Nu e tot frontal?! Uite aici un fragment de prezentare de la alt dealer poate e mai explicita pentru tine:


                            Lada Kalina

                            Automobilul este echipat cu motor de 1596 cmc cu injectie multipunct Bosch 8 valve , 81 CP, cutie de viteze cu 5 trepte, tractiune fata, imobilizator de motor, servo directie, dublu air bag frontal , inchidere centralizata prin telecomanda, geamuri electrice cu protectie termica, oglinzi retrovizoare actionate manual, fac parte din accesoriile standard.

                            @darksid: eu zic ca se vinde mai bine doar datorita simplului fapt ca spatiul ex-sovietic este principala piata pentru Auto Vaz.- Am citit pe Automarket ca si Loganul se va produce in Rusia dar va purta sigla Renault.
                            Last edited by sambo; 25 April 2008, 11:24.

                            Comment


                            • #15
                              Eu am putere mai mare la motorul meu. 64kw -87 CP. HA. Nu vreau Lada Kalina.
                              Oricum nu e chiar corecta comparatia cu Geely.
                              Despre Lada Niva numai de bine pacat ca este motorul pe benzina.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google