Logan Vs Fabia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deci.

    Voi cei care vorbiti de Fabia......aiti mers cu una?Ati pipait bordul?

    Bordul are si un plastic cauciucat......nu are greierasi etc.
    Muzica din Fabia nu are nevoie de upgrade.....are difuzoare si player destul de bune si masina nu are nevoie de insonorizare.

    Fabia nu are nevoie de chedere suplimentare asa cum se mai pun pe Logan etc.

    Am avut Fabia 1,9SDI si acum am Fabia 1,4 TDI . Cu ambele am mers 120.000 SDI si 160.000 1,4 TDI .Pot spune ca SDI este buna pe autostrada si la 160km/h consuma 4l/100km si 1,4TDI este buna in oras ca este mai fasneata si are un consum de 5% dar este mai zgomotoasa.
    Am avut si Logan 1,4 si va spun ca ajungeam mai obosit la destinatie decat in Fabia.

    Nu priviti acest VS dintre masini doar pentru liniute si cai putere , ci puneti in comparatie ceea ce ati simtit dupa ce ati mers cu ambele modele de masini un minim de 400 km astfel incat sa va faceti o idee despre masina.

    Pe Fabia am o julitura pe usa de 2 ani si este pana la tabla si nu a ruginit, iar pe Logan l-a luat rugina fara sa fie julit.

    Daca dai 2000 euro in plus pe o Fabia aflati ca acesti bani reprezinta cat dai la un tinichigiu si vopsitor, dupa 3-4 ani de cand ai Logan ca il ia rugina sau ca mai pui alte boxe si player ca sa sune mai bine muzica.
    real power..... diesel power by

    Comment


    • #32
      Numa pe dulapu meu nu l-a luat rugina si sta de 5 ani numai afara )

      Fabia2 pt mine a fost o greseala, o noua imagine care nu stiu cat a prins.

      Fabia1 in schimb (si n-o spun numai eu) ramane si acum o masinuta cu un aspect frumos, bine legata.
      Chiar si cu motorul de 1.2 (64 cp, am mers vreo 30000 km cu asta) se misca bine (in comparatie cu Logan 1.4 ), tinuta de drum mai buna ca la Logan la 120-130/h, consum enervant de mic la viteza asta (in jur de 6-6,2%). La drum lung mai mult de 7,6% n-am reusit sa scot cu ea ) , asta insemnand mai tot timpul cu acceleratia la podea (140-160/h), si nu aveam emotii.
      In oras in jur de 7%.

      Prin 2006 am cautat sa-mi iau Fabia noua, dar pretul era inuman de mare, in jur de 8800 Euro motorizare 1.2 si cheala, nici macar servodirectie in banii astia.

      Mie mi-a placut mult. Pe viraje mai sigura decat Loganu, se inclina mai tare, dar statea pe curba, Loganu nu se inclina asa tare dar daca fortezi risti sa-l ''pierzi''.

      Deci vorbesc de Fabia1, Fabia2 pt mine nu exista.

      Comment


      • #33
        Originally posted by cosmindan View Post
        Deci.

        Voi cei care vorbiti de Fabia......aiti mers cu una?Ati pipait bordul?

        Bordul are si un plastic cauciucat......nu are greierasi etc.
        Muzica din Fabia nu are nevoie de upgrade.....are difuzoare si player destul de bune si masina nu are nevoie de insonorizare.

        Fabia nu are nevoie de chedere suplimentare asa cum se mai pun pe Logan etc.

        Am avut Fabia 1,9SDI si acum am Fabia 1,4 TDI . Cu ambele am mers 120.000 SDI si 160.000 1,4 TDI .Pot spune ca SDI este buna pe autostrada si la 160km/h consuma 4l/100km si 1,4TDI este buna in oras ca este mai fasneata si are un consum de 5% dar este mai zgomotoasa.
        Am avut si Logan 1,4 si va spun ca ajungeam mai obosit la destinatie decat in Fabia.

        Nu priviti acest VS dintre masini doar pentru liniute si cai putere , ci puneti in comparatie ceea ce ati simtit dupa ce ati mers cu ambele modele de masini un minim de 400 km astfel incat sa va faceti o idee despre masina.

        Pe Fabia am o julitura pe usa de 2 ani si este pana la tabla si nu a ruginit, iar pe Logan l-a luat rugina fara sa fie julit.

        Daca dai 2000 euro in plus pe o Fabia aflati ca acesti bani reprezinta cat dai la un tinichigiu si vopsitor, dupa 3-4 ani de cand ai Logan ca il ia rugina sau ca mai pui alte boxe si player ca sa sune mai bine muzica.
        Daca te referi la Fabia 1, unele aspecte nu sunt chiar cum zici tu.
        Adica da, e ok incepand cu bordul, pana la pozitia de condus si scaune sa zicem. Dar daca tu zici ca in fabia suna muzica bine, sau mai ales in octavia 1, si usile nu necesita o insonorizare, inseamna ca nu ai ascultat muzica, care sa se auda bine. Cu ce este mai sus muzica din fabia fata de logan? Are tweetere, atata tot.
        Cumpar volan de Duster

        Comment


        • #34
          am condus fabia 1 am ridcat-o de la reprezentanta si am condus primi 3000 de km si acum 5 ani mai tirziu masna merge brici a fost varianta cu 70 de cai cu 4 valve pe cilindru motor 1,2.masina este surprinzator de vioaie ,are aer cond geamuri elecrice si colorate pe spate, mi se pare mai frumoasa decit noua fabie,.Nu stiu cum se misca loganu de 1,2 da sunt foarte curios sa incerc.Nu am luat fabie pentru ca este prea mica pentru o familie de 4 persoane (opinia mea) confortabila pentru locurile din fata si inghesuita in spate, este si bine mai scumpa decit loganul.

          Comment


          • #35
            Vorbesc de Fabia 1 de munca care acum are 218.000 km la bord si am schimbat urmatoarele piese ininafara de revizii , adica ulei si fitre:
            -Bucse bascula 2 seturi (80 ron bucata) schimbate de 2 ori
            -Kit ambreiaj - 700 ron (schimbat 1 data)
            -Discuri frana - 200 ron bucata schimbate 1 data
            -Placute frana - 160 ron schimbate 1 data
            -Kit distributie +pompa apa - 650 ron schimbate 1 data
            - becuri si motorina

            Deci ..din 2005 si pana azi atat s-a schimbat la masina in cei 218000km.

            Eu zic ca este rezonabil.

            Nu am umblat la pivoti, amortizoare, alternator si alte chestii.

            Este normal daca dai cu masina in gropi si in borduri sa schimbi mult mai multe, dar la un mers atent si normal atat am schimbat.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #36
              tu stai cu cooroo pe bord de te ajuta cu ceva plasticul ala moale, cauciucat? din pct meu de vedere, nici A4 sau passat de azi, nu au bordul si fetele de usa asa moi cum le avea joanghina aia de 1300. astea de-acum sunt niste rebuturi noi, la suprapret, indiferent de marca, la partea de plasticaraie, sa ne intelegem din start. cu acestea, atata timp cat nu stau zilnic cu fata pe bord si la coate ma tai in plasticurile alea "elevate" in care daca bati cu degetul, crezi ca-i placaj, ma pis pe ele. despre confortul la drum lung, nu pot sa zic nimic, pt ca eu n-am loc in ea nici cat sa merg la buda, deci nu pot sa-mi exprim o parere pertinenta.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Originally posted by cosmindan View Post
                Nu am umblat la pivoti, amortizoare, alternator si alte chestii.
                Dar cu macaralele electrice la usi?-tine cont ca am avut Fabia1 1,4 16v 101cp si de pe la 120.000 au inceput sa pice piesele pe capete, picatura care a umplut paharul a fost caseta de directie(1600 Ron in 2007 modelul frantuzesc).

                Comment


                • #38
                  Nu am problemele descrise de tine, ....caseta si macaralele .

                  Masina merge perfect si fac cu ea 5000 de km pe fiecare luna (este de servici si primeste mereu talpa).

                  In fiecare zi vede autostrada A1 sau A2 si sub 140 km/h nu scade , asta insemna turata pe la 3400ture constant.

                  Am ajuns la o concluzie. Cu cat o bibilesti mai mult cu atat mai rau ii faci. Masina este facuta sa produca nu sa fie consumatoare de bani.

                  Conteaza foarte mult de unde cumperi piesele si la ce service o repari.

                  La Skada kitul de ambreiaj costa 1800 ron la alt service 700 ron , fara manopera preturile.

                  Ora de manopera la Skoda este 160 ron cu tva si stiu service care ia 90 ron cu tva si face aceleasi chestii, basca ca au contracte cu furnizorii de piese si le iau cu discount, discount care il aplica in pretul clientului si te face sa mai treci pe la ei.
                  real power..... diesel power by

                  Comment


                  • #39
                    orice masina are puncte tari si puncte forte, dar legat de skoda din pacate pentru ei nu mai fac masini cum faceau, nici ei si nici altii. Cate skode am avut? 4 bucati, 2 octavia (octavia 1 din 2002 si octavia 2 din 2007), o skoda facia din 2009 si o skoda favorit din 1993. singura care nu am condus-o asa de mult adica aproximativ 16000 km este skoda fabia care este a parintilor mei, si cred ca pot sa imi dau cu parerea despre ele ca masini, tinand cont ca mai stiu multi care au skoda. Cand am vandut-o pe ultima am intrebat un prieten care este mecanic auto ce masinami-ar recomanda el. Raspunsul a fost ceva de genul ca una din masinile care nu prea vine pe la service si daca vine sunt lucruri minore, care sunt gata in maxim o zi este loganul, asa am ajuns eu la logan bine asta dupa vorbit cu multi posesori si multe prersoane care lucreaza in domeniu. Acuma fiecare are parerea lui, dar eu zi ca in octavia da ai confort din plin, dar in fabia eu m-as mai gandi ce inteleg prin confort. Nu sariti pe mine, este doar parerea mea si nu cred ca fac rau daca mi-o spun.

                    Legat de masinile de firma, nu cred ca ar trebui discutat despre ele, adica nu cred ca este relevant, au avut mai multi proprietari care cred ca stie fiecare cata grija a a vut de ea, plus ca cand te duci la service cu masina ta si dai banii din buzunarul tau este un, iar cand mergi cu masina de firma, stai la o cafea si iti iei devizul de la service si pleci e cu totul alta.
                    Last edited by Roco; 12 May 2012, 09:44. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Mentionez ca nu este chiar asa. Firma mea se uita pe deviz si daca este mare nu este ok, taman de aceea am de la acel service aceeasi oferta si pentru masina mea personala (un Passat), si revizia m-a dus 1000 ron dar am schimbat si parbrizul , parbriz care a costat 450 ron + kit montaj 130ron, deci cat a dus revizia????

                      Orice masina ai (nu ma refer la BMW sau alte marci scumpe)...conteaza unde o repari sau ii faci reviziile.

                      Azi am luat noua Fabia 1,6 TDI deoarece masina veche de servici a fost predata din cauza km parcursi.

                      Asta noua este mai puturoasa dar mai silentioasa......asa mi-a lasat impresia in cei 120km facuti azi.

                      Trebuie sa tinem cont si de calitatea plasticelor din masina.Cu cat sunt mai multe plastice dure cu atat mai mult sunt sanse de ''greierasi'' .
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #41
                        As alege loganu fara sa "gandesc" ce sa aleg dintre cele 2

                        Comment


                        • #42
                          Un prieten bun are labia 2, motorizare 1.6 benzina, distributie pe lant etc...Am condus-o si eu vreo 800 km.Doar din punct de vedere al spatiului interior, loganul e mai spatios, in rest e diferenta de la cer la pamant.In favoarea labiei, bineinteles.

                          Comment


                          • #43
                            la skoda si geamurile sunt mai placute la pipait, nu?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              ,,labia" )))))))))
                              Motor 1.6 cu distributie pe lant ? Eu stiu ca doar HTP-ul de 1200cmc3 are distributie pe lant !

                              Comment


                              • #45
                                - eu nu inteleg cum va dati voi seama la 2 masini low cost de diferenta de plastice?
                                - sunteti ingineri matriteri si ati fost acolo la turnare?
                                - skoda fabia - modelul vechi are aceleasi plastice (vizual), iar ca aspect interior chiar nu exceleaza.
                                - hai sa nu exageram ca vezi doamne ce masina e ca e varza. Nu se merita deloc pretul in plus pe ea.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google