Pana si eu am zis ca 1.2 pleaca ingrozitor de la semafor si face o galagie....asta a fost in rodaj(pana la 3000km), cand dintr-o data parca a inviat.Acum pleaca de pe loc chiar cu scartz daca trebuie si scoate un sunet de te unge pe suflet la peste 3000rpm.
Diferenta de putere intre 1.2 16v si 1.6 8v este de 10CP , 7kw si 28nm, in favoarea 1.6 8v.Consumul mediu, conform site-ului producatorului este 5.9(pt. 1.2) si 6,7(pt. 1.6).Taxele sunt mai mari pentru un 1.6, in plus mai exista si o diferenta la achizitie intre 1.2 si 1.6.
Consumul scos de mine pe ultimii 950km este 7,3(400km extra-urban, iar restul in oras).
Recomand 1.2 fiind un motor bun, se 'taraste' foarte bine de pe loc(chiar in rampa), puterea este destul de apropiata de actualul 1.6 8v, iar la taxe exista o diferenta(toate puse la un loc te-ar mai ajuta la achizitionarea unui Laurete).Chiar cu A.C pornit se misca binisor(se simte o scadere a puterii), dar in depasiri retrogradezi in a-4-a(eventual opresti AC).
Versiunea de echipare Preferrance a ajuns aproape echivalenta cu fostul Ambience, iar daca tot iti iei fara A.C, iti recomand Gris Platine.Pe mine m-a uimit cat de bine se reflecta soarele pe masina cand bate pe ea, iar dupa timp indelungat de stat la soare nu este sufocant de cald in masina, poti urca in ea fara sa o lasi cu usile deschise sa circule aer(in comparatie cu Rosu, care nu puteai urca in masina daca nu statea catva timp cu usile deschise).
Un Preferance 1.2 este 7400e, la care scazi 2600e prima de casare(daca ramane ca in trecut)este 4800e, si poti pune optional geamuri electrice, proiectoare si inchidere cu telecomanda la 200e, rezulta 5000e+tichetele.
Alta solutie ar fi variantele "destocaj", unde un Logan Laurete 1.2 este la 7800e-2600e(prima de casare)=5200e+tichetele, este o suma la care aproape te incadrezi, plus ca masina asta are tot ce-ti ofera dacia(cu mici exceptii-jante al., geam. el. spate, airbag. laterale).
Diferenta de putere intre 1.2 16v si 1.6 8v este de 10CP , 7kw si 28nm, in favoarea 1.6 8v.Consumul mediu, conform site-ului producatorului este 5.9(pt. 1.2) si 6,7(pt. 1.6).Taxele sunt mai mari pentru un 1.6, in plus mai exista si o diferenta la achizitie intre 1.2 si 1.6.
Consumul scos de mine pe ultimii 950km este 7,3(400km extra-urban, iar restul in oras).
Recomand 1.2 fiind un motor bun, se 'taraste' foarte bine de pe loc(chiar in rampa), puterea este destul de apropiata de actualul 1.6 8v, iar la taxe exista o diferenta(toate puse la un loc te-ar mai ajuta la achizitionarea unui Laurete).Chiar cu A.C pornit se misca binisor(se simte o scadere a puterii), dar in depasiri retrogradezi in a-4-a(eventual opresti AC).
Versiunea de echipare Preferrance a ajuns aproape echivalenta cu fostul Ambience, iar daca tot iti iei fara A.C, iti recomand Gris Platine.Pe mine m-a uimit cat de bine se reflecta soarele pe masina cand bate pe ea, iar dupa timp indelungat de stat la soare nu este sufocant de cald in masina, poti urca in ea fara sa o lasi cu usile deschise sa circule aer(in comparatie cu Rosu, care nu puteai urca in masina daca nu statea catva timp cu usile deschise).
Un Preferance 1.2 este 7400e, la care scazi 2600e prima de casare(daca ramane ca in trecut)este 4800e, si poti pune optional geamuri electrice, proiectoare si inchidere cu telecomanda la 200e, rezulta 5000e+tichetele.
Alta solutie ar fi variantele "destocaj", unde un Logan Laurete 1.2 este la 7800e-2600e(prima de casare)=5200e+tichetele, este o suma la care aproape te incadrezi, plus ca masina asta are tot ce-ti ofera dacia(cu mici exceptii-jante al., geam. el. spate, airbag. laterale).
Comment