Lasa ca s-a plimbat unu intr-o seara cu un Merc E taxi si l-a spart la tarif.A dat pe un drum pe care trebuia sa dea in jur de 15 lei vreo 35 de lei...E destul de logic ca daca isi ia audi A4 nu va mai fi 1.39 pretul.Si cine ia taxiu in general nu cred ca vrea sa plateasca mai mult.Se duce la Logan ca e mai ieftin.Ideea e sa scoata taxiul bani.Asta daca nu ai deja o clientela formata si vor mai mult confort.
Logan 1.6 Vs Audi A4
Collapse
X
-
Ai inteles fix nimic.
Era vorba de un tarif standard. In cazul asta tu ce-ai fi ales, E-Klasse ori Logan?
Dintr-o suta de persoane, probabil 80 ar fi ales tot Mercedes, de unde rezulta ca daca ai o masina mai "frumoasa" ai mai multi clienti, ceea ce duce la un profit mai mare. Limpede, acum?If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Nu exista tarif unic, sunt vreo 4 tarife si cand alegi o masina de lux, ti se va impune pe sest tariful mai mare, chiar de mergi in timpul zilei o sa platesti cursa ca fiind de noapte si toate cele.
Cat consuma un E Klasse 280 in oras, dai faliment la tariful unui Logan.
Oricum taximetria in Romania e facuta 95% de oameni prea lenesi sa faca altceva sau prea nepregatiti pentru alta meserie, iar in general aparatul de taxat e aranjat sa scoata banii ca la cazino din buzunarul clientului.
M-am saturat de taximetristi in bermude si tricouri transpirate, gata sa jecmaneasca orice client, gata sa refuze o cursa.
Ganditi-va ca un taxi trebuie sa scoata bani si pe timp de iarna, pe strazi nedeszapezite de autoritati, cand un Logan mai poate trece prin troiene, un Audi sau E Klasse ramane cu spoilerul ferfenita dupa 7 zile la strada.
ASTA E ROMANIA!Last edited by mr.K; 8 June 2012, 10:29.
Comment
-
Imi permit sa va contrazic cu un exemplu din poate cel mai infloritor oras al Romaniei, Cluj Napoca! Cum stiti deja, domnule K am stat pe acolo aproape doua luni in "delegatie" si era un domn, Suteu pe numele lui care avea un E Klasse 2008-2009 pe care il folosea pe post de...TAXI! Si ce crezi, avea acelasi tarif cu toata lumea. Era buluc pe omul asta! Aveam si cartea de vizita, daca mergi in Cluj anunta-ma ca iti dau numarul!
Comment
-
O fi, nu te contrazic. Sunt si in Iasi cu E Klasse, teoretic cu acelasi tarif cu al celorlalte masini de pe firma aia. Dar nu e chiar acelasi.
Eu cred ca daca vorbim de orase mari, exista tarife nebanuite, baietii de pe forum care fac taximetrie in Bucuresti pot da mai multe detalii. Eu stiu situatii hilare.
Un prieten a platit in Londra, de la Heathrow pana in centru orasului, la hotel, fix 17 lire, Rolls, sofer in uniforma, politicos. A vrut sa-i lase 20 de lire si ala i-a dat restul. Sa fi fost in Romania, platea 100 de lire si mai voia si o atentie.Last edited by mr.K; 8 June 2012, 10:37.
Comment
-
Pai nu compara Bucurestiu cu restul. Aici toata lumea care are un logan galben are taxiu. Se stie ca nu e de luat taxi de la gara de nord, aeroport decat cu comanda. In cluj stau taxiurile la gara cu duiumul si au acelasi tarif care este mai mare decat in bucuresti. Cert e ca faceam clujul de la un cap la altul cu 14-15-16 lei maxim.
Comment
-
@mariusnicolae
da, asa e. la noi e un cerc vicios. dar si multora nu le mai place cu tramvaiul.. vine prigoana si-l face gratuit. eu ii inteleg si pe taximetristi mai ales ca si romanul de rand e nesimtit, nu numai ei, taximetristii.
dau astia in comenzi de 7-8-10 minute ceea ce inseamna ceva consum; si cand ajung clientul le cere sa-i duca doua statii. cursa face 3-4-5 lei si multi lasa fix. asta nu e nesimtire? 5 lei nu ajung de 1 litru benzina..
Originally posted by Niki View PostAi inteles fix nimic.
Era vorba de un tarif standard. In cazul asta tu ce-ai fi ales, E-Klasse ori Logan?
Dintr-o suta de persoane, probabil 80 ar fi ales tot Mercedes, de unde rezulta ca daca ai o masina mai "frumoasa" ai mai multi clienti, ceea ce duce la un profit mai mare. Limpede, acum?
Originally posted by PCH View PostPai la asta ma refer....aici e JAPCA!! Acolo nu! Nu am spus ca si cum bucuresti e miez, din potriva!
Comment
-
nu e tarif normal... ai idee cu ce ramai pe zi dupa ce alimentezi? vezi ca rca-ul si restul nu mai costa ca la o masina particulara. si aici vorbesc de cei cu licenta, ca cei "la plan" sunt terminati.
In Iasi sunt 3000 de taxiuri oficiale, cu licenta, nu mai zic de pirati. Cred ca ar face fata doar 1500. Sa fim seriosi, e o ocupatie de care pe care, fara reguli, fara controale serioase, de unde castiga posesorii licentelor (de obcei marile firme), nu soferii de taxi.
Comment
-
Originally posted by PCH View PostVezi ca la GARA DE NORD nu prea stau astia cumintei, ba DIMPOTRIVA (sa adoarma linistit si niki scorpion)....citeste si tu atent! In bucuresti sunt multi "taximetristi" care merg la JAPCA, ce discutam?!
Comment
-
Originally posted by mr.K View Post.................................
Oricum taximetria in Romania e facuta 95% de oameni prea lenesi sa faca altceva .................................................. .............
ASTA E ROMANIA!
Nah...
Si pe dincolo (ex Franta) vezi preponderent negrii la volan, nu e o treaba de rasism (mai ales in Franta) dar au masini BUNE si serviabilitatea e ok.
In Germania am vazut (dupa umila mea impresie) nemti seriosi ca taximetristi, care nu rontaie seminte toata ziua (RO e de vina, ca dincolo n-ar face asta) si care nu lasa rahat in urma lor (seminte, chistoace cat incape, pahare de cafa, pungi si pungulete).
Originally posted by mr.K View PostNu exista tarif unic, sunt vreo 4 tarife si cand alegi o masina de lux, ti se va impune pe sest tariful mai mare, .........
Ori ca e Passat ori ca e Logan, platesc acelasi tarif atata timp cat apartine de o firma cunoscuta.
Tarif dzi si tarif de noapte (cu vreo 20% mai mare), cel putin in Arad asa e.
Originally posted by B997NDL View Post...............................
nici n-ar avea altfel cum sa supravietuiasca. nu iti poti permite ever sa intretii un audi la 1,39 lei/km si sa bagi benzina/ motorina de 6 lei/litru. sa fim seriosi...
.................................................. .........
@ Octavian
sa faca 2,5-3 lei pe km si atunci sa vezi cilivizatie..
Intr-adevar, cam oriunde in EU tarifu e 1,x Euro/km (o diferenta ENORMA raportat la pretul combustibulului).
si pornirea cam 5 Euro...
Comment
-
dar nici nu muncim de 2000 de euro/luna. vezi cati pensionari de boala, dar sanatosi, cati apti dar nebuni, cati handicapati perfect sanatosi avem, cati buni d elucru dar prea comozi sa se trezeasca dimineata pt mai putin de 500 de euro avem, ganditi-va ca fiecare cunoasteti cel putin o persoana care ar fura din orice-ar produce firma la care lucreaza, ca are nevoie acasa sau ca sa vanda la negru, uitati-va apoi la nemti, ca tot au fost dati exemplu mai devreme si-o sa intelegeti de ce n-avem noi salariile lor. pt ca, in ansamblu, poporul asta nu merita s-o duca mai bine, de aia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment