Logan 1.6 16v Laureat Sau Hyundai I30

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voi tot comparati o masina care costa 10 000 vs una care costa 13 000. Care o fi mai confortabila? Care o fi mai dotata?
    Chiar nu vedeti problema?
    3000 de euro sunt foarte multi bani raportati la pretul de pornire, si anume 30% in plus.
    Daca toti facem asa, ajungem in sapa de lemn.

    @alessandro nu compara masina stock cu una tiganita. De la cine isi ia bertonele ala 2 masini asa scurt? Poate doar de la SGM-ul, ce are motor de 2.8v6, sau de la groza ce bate 400 m cam ca un clio RS. Va place sa faceti comparatii ciudate, doar asa de amorul artei.

    Comment


    • ESP, antifonare, scaune, suspensie, climatronic, frane. la 500 euro/ bucata sunt 3000 euro. adica diferentele dintre i30 si Logan. simplu

      Comment


      • Antifonarea e sub Megane 2 dci ,scaunele ar trebui sa fie la nivel superior la cei 500 de euro...dar nu sunt !

        Comment


        • Eu cred ca si pretul e de f luat in calcul, si marimea masini , btw cred ca se distreaza 1.6.16v vs entry -levelurile astea de sunt pe pe kia, hiunday.
          Ar merge de un test pt cine are dubii desigur
          Roy : nu ai cum sa compari Renault cu Kia sau Hyunday pt ca adversarul lui principal este Opel .
          Last edited by Allyn_y; 10 February 2012, 01:26.

          Comment


          • Originally posted by eugenmanea View Post
            on1x1 dc te uiti in titlul threadului o sa vezi ca se compara Logan 16v 1.6 Laureat care costa 10,135 cu Hyundai I30 care costa 12,700.(Gabriel l-a luat chiar mai ieftin)
            Pretul de pornire a variantei standard de dotare are un impact enorm. Chiar daca are aceleasi dotari ca i30-ul, trenul de rulare, antifonarea, modul cum este gandita masina, etc. ramane a unei masini de 6500 euro. Nu cred ca poti compara puntea spate a Loganului cu suspensia independenta a i30-ului. Suprematia Loganului pe piata este data de pretul foarte mic de plecare.

            Ce zici, comparam o Alfa Romeo Giulietta entry level cu un i30 dotat maxim?

            Originally posted by ROY View Post
            Antifonarea e sub Megane 2 dci ,scaunele ar trebui sa fie la nivel superior la cei 500 de euro...dar nu sunt !
            Tetierele de pe Megane 2 au reglare in adancime? Pentru mine o optiune de acest gen valoreaza peste 500 de euro. Pozitia corecta la volan este foarte importanta pentru mine.

            Anyway, este groaznic caracterul subvirator al i30-ului cu motor 1.6 CRDi.
            Last edited by on1x1; 10 February 2012, 01:39.

            Comment


            • ma....daca vrei sa iti iei acum o masina poate mai buna decat logan atunci cumpara hyundai-ul dar nu uita ca la ce drumuri avem piesele au si ele pretul lor.....

              Comment


              • Foarte pertinenta observatia colegului @on1x1: degeaba este laureatul 10.000 de euro, loganul ca ansamblu fiind gandit/proiectat ca o masina de 6000 de euro.
                Consider o magarie din partea Daciei/Renault sa iei aceeasi masina(gandita low-cost cu un pret de productie de aproximativ 3500-4000 de euro) pe care o vinzi entry-level cu ~6000 de euro, sa-i pui um motor mai acatarii si ceva dotari(care oricum nu-s chiar mare lucru daca privim obiectiv) si sa-i salti pretul la 10.000 de cocosei.
                Ca sa nu mai vorbim de varsta conceptuala: loganul lansat 2004, iar cee'd/i30 in 2007 parca tin eu minte, precum si clasele diferite: loganul proiectat low-cost, cee'd/i30 proiectate din start pentru clasa compact.
                Bottom line: cee'd/i30 clar peste logan prin prisma tuturor celor spuse mai sus, insa ramane totusi alegerea clientilor care dispun de mai multi bani decat "portretul robot" al cumparatorului de logan

                Comment


                • ziua buna la toata lumea!
                  Am verificat ieri chiar pe dacia.ro din nou doua var. apropiate ca performante de hyundai i30 comfort FL var. mea sa vad diferenta:
                  -logan laureate 1,6, 16V 105 CP full toate optionalele, 10135 euroi;
                  -sandero (pentru ca are stergator luneta) 1,6 16V, 105CP, full toate optionalele, 10980 euroi.
                  Eu am mai pus inca ~2000 de euroi pentru var full hyundai i30! Numai ESP-ul costa ~600 euroi, acest ESP ce include ASR-ul! (Esp are control pe toate rotile, asr are control doar pe puntea motoare).
                  Asa cum a remarcat cineva sa nu credeti ca nu m-am informat si la alte "case": renault, opel, ford, mazda, toyota, dar preturile sunt net superioare la aceleasi dotari fata de hyundai! Poate calitatea plasticului este mai buna, dar vorba lu'nea gigi plasticu tot plastic ramane nu exprima bogatie, un lucru pretios, vezi diferenta intre scaunele de la Strasburg (de piele) si Bruxelles (de plastic)!

                  Comment


                  • Bine, bine.
                    Macar l-ai luat pe asta cu facelift?

                    Aaaaa, acum am vazut. Pretul de lista este 14 500, redus este 12 700. Ntz ntz ntz... Si mai perversa treaba. Comparati masini avand pret intreg cu unele ce au pretul redus.
                    Pai daca-i pe asa, hai uitati-va si in alta ograda, ca la 12 000 si ceva iei un C4 dintr-asta nou, cu motorizare 1.6 VTI, 122 ponei, climatronic, jante de aliaj, si multe alte gadgeturi. (o astfel de masina a fost cumparata anul trecut de catre un coleg)
                    Last edited by Cezar; 10 February 2012, 10:45. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by on1x1 View Post

                      Anyway, este groaznic caracterul subvirator al i30-ului cu motor 1.6 CRDi.
                      caracterul subvirator al i30 ului este groaznic PUNCT. la o curba luata mai tare ti se pune cate o gheara in piept cu toate ESP urile si ASR urile

                      macar Loganul e previzibil si docil orice fel de stil ai aborda. cu suspensia comprimata sta chiar decent pe sosea. totul este sa nu bruschezi

                      Comment


                      • Sa vezi kia Ceed ce subvireaza. Cine a condus opel Vectra, isi aduce aminte ce minunate erau situatiile in care virai stang brutal, si masina mergea inainte.
                        Megane-ul e decent, PSA, Citrorabla si golful. Astra e de rahat.

                        @alessandro: sta bine cu o suspensie adecvata, nu compromita. Ca daca iei o curba cu denivelari, ai zburat.

                        Comment


                        • cu suspensia stock zbori daca iei curba cu denivelari ? poate cu alea sport

                          cu Kia nu am mers la limita pentru a fi in masura sa ma pronunt. in schimb unui i30 i am prajit placutele pe Babarunca. exact cum ai zis tragi brusc stanga si masina se duce drept

                          ESP 600 euro, discuri spate 500 euro, anvelope + jante 205 /55, 400 euro, directie asistata 600 euro, senzatia ca masina nu se inscrie in curba...de nepretuit
                          Last edited by alessandro; 10 February 2012, 11:23.

                          Comment


                          • ba mai las-o jos ca macane, nu se inscrie in curba ? o sa ajungi sa spui ca 1310 avea directia mai buna ca i30
                            n-ai cum sa ai comportament de masina sport pur sange pe un amarat de hatchback de 12 mii de euro
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              ESP, antifonare, scaune, suspensie, climatronic, frane. la 500 euro/ bucata sunt 3000 euro. adica diferentele dintre i30 si Logan. simplu
                              1. De antifonat poti antifona si loganul, cei drept, cam in 500 de euro il antifonezi calumeaș
                              2. de 500 de euro scuza-ma da-ti cumperi scaune cu mult peste cele de hyundai
                              3. Si suspensie gasesti pentru logan mai buna decat cea de pe i30
                              4. Climatronic la fel, nu e greu sa pui pe logan, trebuie doar putine cunostiinte. Sincer eu eram tentat sa-mi pun, dar am renuntat cand am ajuns la concluzia ca e doar un moft climatronicul.
                              5. Cu 300 de euro iti pui pe logan frane muult mai bune ca pe i30.

                              Iar legat de ESP e iar un moft. Am vazut o gramada care se dau scula in bascula ca au esp, si la un viraj la 30 km/h au lovit masina parcata )
                              Degeaba are masina ESP, daca intre volan si scaun e o iapa

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                Sa vezi kia Ceed ce subvireaza. .
                                )))))))
                                Hai ca incet incet ati creionat si I30 u/Kia Ceed. Hyundai I30 subvireaza ingrozitor...dar sa vezi Kia Ceed!!
                                Logan sta excelent pe curbe...I30/Kia Ceed sunt praf!
                                Ca si in alte VS uri (cu Skoda Octavia, cu Opel Astra), Loganu e net superior.
                                Eu si Gabriel suntem niste fraieri...am luat chinezisme bine dotate cand puteam colo sa luam un Logan care se comporta muult mai bine pe curbe decat I30/Ceed care subvireaza ingrozitor!
                                Las asa succes cu Loganurile voastre..vedem noi ce facem cu rablele noastre-! Data viitoare stiu ce masina sa imi iau.
                                Apropo mai repet odata poate unii nu au citit de la inceput si tot ii dau cu piesele scumpe si drumuri proaste!
                                Hyundai/Kia au garantie bara bara 5 ani! Eu 5 ani nu bag bani in rabla mea! (+2 in motor si cutie)

                                Eu am pus punct ca la cate prostii am citit pe vs ul asta incep sa imi dau seama de ce L Club nu e acceptat pe niciun alt club.(si nu e Loganu de vina)

                                @Cezar nu mi-as lua C4 nici sa mi-l dea mok! Dau 12,000 pe ea si apoi sa dau la fiecare revizie minim 1,200 RON? Mai bine cumpar Tiguan SH!
                                Apropo s-o fi rezolvat la C4 asta nou zgomotul ala tehnologic pe spate?
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google