Logan 1.6 16v Laureat Sau Hyundai I30

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by samy0388 View Post
    nu ridic in slavi nimic, nu arunc cu rahat in alte masini si nici in sisteme 4x4 sau xdrive, zic doar ce am vazut, daca intelegi pe langa este fix eroare la crearea sinapselor tale, bine ca functia de respiratie este una basic !
    Pai de unde drac sa-i mai puna la Q8 cauciuce de iarna?? ca sunt scumpe bre ca naiba

    Faze d-astea s-au mai vazut cu X5, Tuareg, d-astea care daca da zapada nu le mai trebe deloc gume de iarna ca sunt 4x4 si rup tot... (not!).

    Originally posted by Ivan Marian View Post
    Mdaaa,,,atunci ar trebui ca astia in cartea tehnica a masinii sa specifice CLARRR ca NU IESITI PRIN DREAPTA ca sistemul Falow Me Home nu se activeaza!

    Mare tampenie,,vorba lui samy! Si sa mai dai si mii de euro pt sistemul asta ca sa iti descarce bateria,,mare tampenie!
    ..........................
    Acrii-s strugurii...
    Last edited by Octavian; 17 February 2012, 18:13. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Vorbiti de follow me acasa de parca cine stie ce rahat este. Eu am functie de dezactivare a lui, si ghici ce am facut. La Mercedes nu stiu cum dracului se dezactiveaza, dar l-as dezactiva si la ala.
      Teoretic, follow me la carciuma mentine luminile aprinse ca sa nu calci in *****. Si le mentine o perioada de timp. Deci, cand ajung acasa si ies din masina, nu conteaza care usa se deschide/inchide. Cand e seara si vreau sa intru in masina, se stinge doar cand deschid portiera mea.

      Totusi, la ce imi trebuie sa am farurile aprinse, cand eu nu stau la casa? Asa, sa ma aflu in treaba, sa vada lumea ca am? Stiu ca imi pusesem pe logan, insa era doar asa un moft. Utilitatea lui clara este daca stai la casa, altfel la bloc, doar daca ai locul de parcare in fata scarii. Si in general, strazile sunt luminate.

      Legat de c4 1.6 115, nu stiu cum este, insa stiu cum e cel de 122. Nu zboara, ca doar e o basina sinistra totusi, e decent ca orice alta Kia.
      Asta nou e mult mai aratos, cel vechi (cum l-am avut eu), era misto in 2004-2008. Dupa se cam fumase.
      Totusi nu inteleg de ce zici ca-i confortabila, ca a mea avea niste suspensii de ma injurau mereu pasagerii din spate ca-i ca dracu. Si asta la mers pe autostrada. La Logan n-au fost niciodata plangeri.
      Last edited by Cezar; 17 February 2012, 19:08.

      Comment


      • mie mi s-a parut confortabila pt o "straineza" pe gropile noastre. bmw-ul ce sa mai zica?! ca parca e car. asta nu inseamna ca n-ar fi super in opinia mea, ci doar ca nu e construit pt dezastrul de la noi (pe asta l-am incercat facand un drive test cu e90-ul lui frate-miu si margand in dreapta in alte multe dati).
        intr-adevar, cel nou (c4) arata mult mai bine. de fapt si c3... cele vechi aveau o tenta feminina nici pe cel ca al tau nu l-am prea inteles. nu ma omor in general dupa luneta aia retezata. cum nu-mi placea nici la renault megane. si ei au revenit cu un design mult mai bun. nu inteleg de ce nu investeau francezii mai mult in design. totusi si ei sunt un popor de "artisti". cea mai frumoasa a lor era si cea mai proasta, peugeout 407.
        Apropo, mi se pare un nume idiot : follow me home.
        Last edited by B997NDL; 17 February 2012, 19:53.

        Comment


        • Daca nici astia n-au investit in design...
          Nu stiu cum ai vazut luneta reteza, cand ea saraca e concava, nu reteza

          Si sa nu-mi spui ca asta-i masina cu linii feminine.

          Iar comparativ cu peugeot 407, nu prea au ce discuta ca una e veche, alta e mult mai noua. Mie unul, imi plac mai mult liniile C5-ului actual. Cel vechi era horror.
          Attached Files
          Last edited by Cezar; 18 February 2012, 01:37.

          Comment


          • Originally posted by Octavian___32 View Post
            Acrii-s strugurii...
            Poate la tine sunt acri strugurii,,la mine sunt dulci demult! Poate nu ai citit tot pe aici,,dar acest sistem il am demult

            Comment


            • @cezar. eu nu vbeam de seria noua de la citroen, de care am mai spus mai sus ca-mi place. vbeam de c3 si c4 anterioare. si alea cam erau feminine
              design pur barbatesc, si care arata f bine mereu are bmw-ul. bine...lasand la o parte ca sunt fan design italian. orice troaca ar face (cum zice lumea despre ei), arata super bine. pana si din cinque cento au facut o frumusete.
              si luneta aia concava, chiar nu-mi placea. cum nu mi-a placut meganul hatch vechi, care arata exact cum ziceau cei de la topgear: ca o cucoana grasa. mi de parea urata rau. noul e mult mai aratos. ca sa nu mai zic si de noul astra care arata bine.
              Last edited by B997NDL; 18 February 2012, 02:20.

              Comment


              • Originally posted by Cezar View Post
                Eu nu comparam cu M3, ca n-are legatura.
                Comparam cu masinile din clasa ei, nu din clase superioare.
                Da, dar daca o compari cu Loganu si o iei la tavaleala, e superioara din toate p.d.v.

                Asta imi aduce aminte de Focus (nou) care a fost in familie 120000 km si am avut vreme sa fac cu frate-meu fel si fel de teste.
                Cu toate ca fata de Ceed paleste la demaraj Focusu 1.6 (100 cp) la comportament stradal n-am avut niciodata nici cea mai mica sansa !
                Lasam liniutele ca n-au nici o relevanta.

                In regimuri de 60/h-X/h, ii miroaseam noxele (uneori nici atat) din toate pozitiile posibile.
                Asta ca performante, tinuta de drum.
                Mai adaugam finisajele, aspectul, faptul ca pe tot ce pui mana este cu o clasa peste Logan, si iti dai seama rapid de unde e diferenta de bani.

                Asa ca zic ca la tavaleala Loganu n-are nici o sansa in fata Ceed + calitate, finisaje tot ce vrei peste Logan.

                Ca sunt diferente mici la unele (majoritatea) aspecte? Corect, poate unii interpreteaza gresit treaba asta, dar tocmai astea fac diferenta.

                Vrei diferentele considrabile, ia-ti bmw, mercedes, audi care costa dublu-triplu fata de un Ceed.

                Comment


                • Nu stiu cu ce te-a dat pe spate Focusul, dar sa mor de mi s-a parut cu o clasa peste logan. Cu 1/3 poate, dar nu mai mult. E chiar o masina super modesta. De as avea de ales intre cele 2, as alege Logan, pe cuvant.

                  Comment


                  • E treaba de perceptie.
                    Mie mi s-a parut mult mai OK Focusu la toate capitolele.

                    Dupa ce ma dadeam jos de la Focus (de la drum lung) imi era chiar shod (ciudat pozitia la Logan, volanu, schimbatoru, reprizele...cam tot.

                    Daca nu le-as fi avut pe amandoua atata timp studiu ma abtineam.

                    Inca o data,treaba de perceptie, gusturi.
                    Nu as lua un Golf V sau VI in locul unui Focus never ever.
                    Am la lucru GVI 1.6...

                    Comment


                    • Asa este, e mai Ok. Dar doar ok

                      Comment


                      • totusi sa nu exageram. la clasa ei se bate umar la umar cu oricare (vw golf, c4, astra, leon...etc) si pe multe le ia. eu tin minte cand au facut astia la top gear teste si le-a condus si stig, iar din 15 hatchback-uri ramasesera in finala vw golf si focus. a castigat golful la o ditanta de 1sec 53 sutimi.
                        ca sa nu mai zic ca se spune de el ca ofera cea mai placuta conducere. n-o avea el multe dotari dar trenul de rulare e printre cele mai bune, daca nu cel mai bun dintre hatch-uri. mondeo si focus, au fost best sale-uri la vremea lor. insa nu era vba atunci de focus 2. poate tu din ala ai condus. asta nou se zice ca revine puternic. ai vazut ce dotari are la pretul ala?! e cea mai tehnologizata in clasa ei.

                        Comment


                        • Eu zic de asta. Mi s-a parut tare modesta ca masina.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___32 View Post
                            ...Cu toate ca fata de Ceed paleste la demaraj Focusu 1.6 (100 cp) ...
                            Asta nou are si el 125 de cai(desi exista si varianta de 1,6 85 CP ca la Logan )
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • @B997NDL: am vazut si eu emisiunea aia, urmaresc si top gear si fifth gear
                              Alea erau hot-hatch-uri, nu erau versiuni "normale" de 100 de cai. Din punctul meu de vedere un hot hatch nu prea se poate compara cu o versiune normala.
                              Si, de ce sa nu recunoastem, GTI-ul cam e taticul lor.....

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                Eu zic de asta. Mi s-a parut tare modesta ca masina.
                                pai versiunea aia n-a prea fost reusita. au zis ca asta nou e "jmec"

                                @Cristui_LCD. vezi ca asta nou, la 1,6 are si doua motorizari ecoboost . una de 150 cp si una de 180 cp. ultima are mai mult decat clasa 3 de la bmw

                                Originally posted by mariusnicolae View Post
                                @B997NDL: am vazut si eu emisiunea aia, urmaresc si top gear si fifth gear
                                Alea erau hot-hatch-uri, nu erau versiuni "normale" de 100 de cai. Din punctul meu de vedere un hot hatch nu prea se poate compara cu o versiune normala.
                                Si, de ce sa nu recunoastem, GTI-ul cam e taticul lor.....
                                lasa si tu acuma... imi strici ploile tu vezi mai bine sa dai goluri ca sa luam si noi campionatul daca tot suntem pe primul loc
                                Last edited by B997NDL; 18 February 2012, 16:52. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google