Logan Vs. Ford Focus vs. Megane 2 - Preturile Pieselor RIDICOL DE SCUMPE LA LOGAN?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mr.K View Post
    Pai un ochi de pisica pentru Ford difera asa mult fata de unul de Logan?

    Sau vreti ierarhizare pe coeficienti in functie de pretul masinii, de genul orice piesa de Focus = 3 x pret piesa similara Logan?

    Daca luam un capat de bara, nu exista tot cam aceeasi cantitate de metal, o rotula, 2 capete filetate, deci cam aceeasi manopera?
    Vreti sa fie mai ieftina cu mult aia de Logan doar pentru ca masina e low cost?
    Credeti ca producatorul capatului de bara se gandeste la masina pe care va ajunge capatul de bara sau la ce costuri are el pentru producerea piesei si o cota de profit?
    Excelent acest post. Pe tema asta insistam si eu dincolo. Ce este drept ca nu schimbi un far la 15-20.000 de km dar astea sunt preturile producatorului.
    Spunea si Cezar ca pt un Mertz cap de bara Lemforder ajunge la 126 de lei.
    9! 9! 9!
    sigpic

    Comment


    • #17
      sa stii ca un amortizor de logan e cu ceva mai ieftin decat unul de focus: Amortizor Focus 240lei , si de logan 160lei (model Sachs ambele ) ... 80 de lei... e o suma si aia ... iar daca schimbi doua deja sunt 160 lei ... bine si confortul in focus e altul ... dar daca vorbim strict de preturi... cam asta e
      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

      Comment


      • #18
        NDL, noi cu tine nu vorbim !

        Tocmai folosirea unor piese de calitate il face fiabil, cel putin pe partea mecanica, tren de rulare si propulsie.
        E slab la confort interior, tabla. Dar pentru minusurile astea loganul e cel mai ieftin. Nu o fi clar ?
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #19
          A nu se considera ca sunt mai ieftine piesele de Focus. Ce pot spune este ca pentru al meu Focus TDCI am platit asa:

          - fulie arbore cotit 400 lei
          - alternator nou 800 lei
          - rulmenti fata 340 lei (2 buc. rulemtii sunt cu tot cu prezoanele de prindere roti)
          - discuri frana fata 360 lei 2 buc.
          - placute frana fata 180 lei (cele mai ieftine pe care le-am gasit erau 90 lei dar am zis sa nu pun ciurucuri)
          - baterie noua 330 lei
          - amortizoare fata + flanse + rulmenti 760 (280 lei amortizor kayaba excell-G + 200 lei 2 flanse + 2 rulmenti originali Ford)
          - ulei Ford Formula 130 lei 5L
          - filtru aer 30 lei
          - filtru polen cu carbon activ 50 lei
          - filtru motorina 90 lei
          - distributie (curea, rola intinzatoare, rola ghidaj si in plus pompa de apa) 560 lei

          Cu siguranta as fi gasit aceste repere mai ieftin dar am preferat sa le iau de la cineva de incredere cu toate ca am platit o idee mai mult.

          as mai adauga o caseta de directie pe care nu am achizitionat-o inca dar pretul ei este de 1400 lei

          Faceti voi comparatiile cu preturile pieselor la Logan pentru ca eu nu le cunosc.

          Later edit:

          Originally posted by samy0388 View Post
          NDL, noi cu tine nu vorbim !

          Tocmai folosirea unor piese de calitate il face fiabil, cel putin pe partea mecanica, tren de rulare si propulsie.
          E slab la confort interior, tabla. Dar pentru minusurile astea loganul e cel mai ieftin. Nu o fi clar ?
          Focusul are tractiune nu propulsie, la fel ca si Loganul :P
          Last edited by knx; 24 May 2012, 13:25.

          Comment


          • #20
            acuma da intradevar piesele loganului si eu sunt de parere ca sunt mult mai ieftine din diferite motive nu le mai insir acuma dar probabil ca piesele fordului or fi mai de calitate si aici ma refer la piese de schimb gen amortizoare, arcuri, bielete, capete de bara si multe altele, nu are rost sa vobim aici de un ochi de pisica, sa vorbim de piesele care se strica cel mai des si cu preturile de reprezentanta, sau sa se spefice preturi de bazar, nu stiu calitatea pieselor ford ca nu am avut niciodata dar daca sunt net superioare si daca sunt mai scumpe si tin mult mai mult atunci da se merita cred, repet nu stiu calitatea pieselor ford

            Comment


            • #21
              Originally posted by Eu4yas View Post
              Rugamintea mea la voi este sa pastram discutia in termeni cat se poate de politicosi!

              Altfel se va inchide si acest thread.
              oricum se va inchide in maxim 24 h din cauza a 5 6 7 pagini de flame

              Comment


              • #22
                cata89 : calitatea este aceeasi, tot trw, lemforder si alti producatori sunt. pentru ca n-ai cum sa compari un lemforder pentru ford cu un asam pentru logan.
                @knx : propulsor = motor ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  @knx cati km ai cu fordul si din ce an e ? din cate am auzit alternatorul este punctul cel mai slab la focusuri ... un var de-a meu are focus (ce-i drept pirmul model din 2003 ) a schimbat deja de 3 ori alternatorul in decurs de 6 ani ... nu mi-a venit sa cred ... dar vad ca si colegul knx l-a schimbat
                  Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cata89ro2000 View Post
                    acuma da intradevar piesele loganului si eu sunt de parere ca sunt mult mai ieftine din diferite motive nu le mai insir acuma dar probabil ca piesele fordului or fi mai de calitate si aici ma refer la piese de schimb gen amortizoare, arcuri, bielete, capete de bara si multe altele, nu are rost sa vobim aici de un ochi de pisica, sa vorbim de piesele care se strica cel mai des si cu preturile de reprezentanta, sau sa se spefice preturi de bazar, nu stiu calitatea pieselor ford ca nu am avut niciodata dar daca sunt net superioare si daca sunt mai scumpe si tin mult mai mult atunci da se merita cred, repet nu stiu calitatea pieselor ford
                    Cata taman aici se creeaza confuzia si usurinta cu care unii spun domne preturile pieselor de schimb la logan sunt ridicol de scumpe.
                    Producatorul nu are ce sa faca: aceeasi conceptie de piesa, acelasi standard, acelasi material, de ce ar fi mai ieftin la logan?

                    oricum se va inchide in maxim 24 h din cauza a 5 6 7 pagini de flame
                    Sper sa nu.

                    Baieti, inca odata, chiar daca unii sunt de-o parte sau alta, haideti sa pastram limita superioara a bunului simt. Mersi!
                    9! 9! 9!
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      dar pretul de achizitie nu conteaza ??? un logan 1.6 16 v 105 cai costa 9250 de eur iar un ford 1.6 Ti-VCT 85 CP costa 16.300 de eur
                      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by kubala7 View Post
                        @knx cati km ai cu fordul si din ce an e ? din cate am auzit alternatorul este punctul cel mai slab la focusuri ... un var de-a meu are focus (ce-i drept pirmul model din 2003 ) a schimbat deja de 3 ori alternatorul in decurs de 6 ani ... nu mi-a venit sa cred ... dar vad ca si colegul knx l-a schimbat
                        Focusul e din 2006, am aproape 110 mii si l-am schimbat iarna trecuta
                        E adevarat ca sunt ceva bube cu alternatorul de Focus, de fapt doar cu puntea de diode. Eu am fost babalau mare cand l-am schimbat pentru ca trebuia sa schimb doar puntea si ieseam mai ieftin.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by alessandro View Post
                          kit distributie Ford Focus 1.6 16v 100 cai - 350 lei

                          kit distributie Logan 1.6 16v 105 cai - 650 lei
                          Piese de origine in ambele cazuri? Mie mi-e greu sa cred asta, in cazul Fordului...
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by vyalli View Post
                            dar pretul de achizitie nu conteaza ??? un logan 1.6 16 v 105 cai costa 9250 de eur iar un ford 1.6 Ti-VCT 85 CP costa 16.300 de eur
                            Dar ia vezi tu ce dotari standard are Focusul 3 ala de 85 cai si apoi vezi de unde vine pretul de 16k

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Eu4yas View Post
                              Producatorul nu are ce sa faca: aceeasi conceptie de piesa, acelasi standard, acelasi material, de ce ar fi mai ieftin la logan?
                              Mare minune daca in unele cazuri nu e chiar aceiasi piesa. Termostatul cred ca-i acelasi.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #30
                                Mare minune daca in unele cazuri nu e chiar aceiasi piesa. Termostatul cred ca-i acelasi.
                                E posibil.

                                Incerc doar sa spun ca aceste comparatii intre schimbabile la diverse marci nu stiu daca stau foarte mult in picioare.
                                Pt mine este clar ca un pret mai mare de vanzare se reflecta in tehnologie mai mare si materiale folosite de mai buna calitate.

                                Diferentele mari apar la un far, la o fata de usa, etc etc acolo unde loganul eu zic ca are foarte mult de castigat.

                                Daca as presupune ca n-am casco si as schimba 2 faruri de Focus m-ar costa 14 mil....Dintr-un foc.
                                9! 9! 9!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google