Logan Vs. Ford Focus vs. Megane 2 - Preturile Pieselor RIDICOL DE SCUMPE LA LOGAN?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bravo ma Octaviane, in sfarsit citesc si eu un post calumea. Bine, nu ca n-ar fi fost evident despre ce e vorba, dar multora le place s-o izbeasca de gard asa, degeaba...


    Asadar, ca sa nu mai vorbim discutii, tre' sa fii cel putin... naiv, incat sa crezi ca intretinerea unei masini, sensibil mai scumpe decat Logan, e mai ieftina decat a acestuia din urma. Si cand zic asta, nu ma refer la un far sau un filtru de aer, ci per total, fie ca reviziile se fac in reprezentante, service de cartier, ori in regie proprie.
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • Originally posted by Octavian View Post
      Astea sunt cretinitati, n-am auzit pana acum sa ia bani pe schimbatu bateriei.
      La magazin ti-o schimba gratis si-ti si verifica incarcarea (ca sa-ti dea garantia).
      PCH avea bateria Varta nou nouta de la fostul logan ,,si pt ca bateria de Ford originala era prea mica s-a dus la astia de la BDT sa o schimbe. De aici si pretul cerut de aia de 70 de lei.

      Comment


      • Contrar celor citite in ultimile pagini, distributia la Logan nu inseamna ce scrie in reclama Adras sau a altor reprezentante (curea distribuite+rola + curea accesorii si eventual pompa apa).

        Daca vreti sa schimbati dupa carte, accesoriile nu inseamna acea amarata curea de accesorii care e vreo 70 de lei parca ci: 2 galeti+ curea accesorii. Eu am platit 320 de lei acum 2 ani pe kitul de accesorii.
        Ca merge schimbata numai cureaua la 60k si sa schimbati tot kitul de accesorii (role +curea) la 120k, o fi si asta adevarat, dar dupa carte trebuie schimbat TOT KITUL.

        Am zis ca mi s-a parut destul de scump sa dau in jur de 1100 lei pe o distributie, dar numai pompa de apa originala Pierburg a fost 270 lei in 2010 (alegerea mea, n-am chef de alte pompe pe care sa le inclouiesc ulterior ca ar curge si iar sa platesc manopera pentru distributie+alta curea+alt antigel).

        Dar...........si e un mare DAR, niciun prieten cu alta masina decat Logan nu a schimbat distributia sub 1100 de lei cu PIESE DE ORIGINE.

        Ci doar compromisuri, asa cum ofera reprezentantele, veniti la noi ca e promotie, dar nu schimbam CA LA CARTE, ci PARTIAL.

        PARTIAL cred ca putem scoate si o distributie de WV sub 1000 de lei, ca la CARTE va ajunge spre 2000 de lei. Nu mai spun daca folosim piese aftermarket.

        Ca exemplu: pompa originala Pierburg-270 lei in 2010. Puteam pune Ruville la 110 lei pe atunci. Si eram sub 1000 de lei dintr-un foc.


        Deci, DACA LOGANUL VA PARE SCUMP LA INTRETINUT, cred ca n-aveti nevoie de o masina moderna. Dacia 1310 e perfecta. Schimbati planetare din 2 in 2 ani, rulmenti, bucse si nuca de la directie si primavara si toamna, dar hey, macar sunt mai ieftine.
        Last edited by mr.K; 26 May 2012, 18:26.

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post


          ce inseamna reprezentanta ?! mai reprezentanta ca dacoserv ?
          Doar la Serus!

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            ......................................
            Daca vreti sa schimbati dupa carte, accesoriile nu inseamna acea amarata curea de accesorii care e vreo 70 de lei parca ci: 2 galeti+ curea accesorii. .........................................
            Ca merge schimbata numai cureaua la 60k si sa schimbati tot kitul de accesorii (role +curea) la 120k, o fi si asta adevarat, dar dupa carte trebuie schimbat TOT KITUL.
            ................................. dar nu schimbam CA LA CARTE, ci PARTIAL.

            PARTIAL cred ca putem scoate si o distributie de WV sub 1000 de lei, ca la CARTE va ajunge spre 2000 de lei. Nu mai spun daca folosim piese aftermarket.
            ....................................
            Deci, DACA LOGANUL VA PARE SCUMP LA INTRETINUT, cred ca n-aveti nevoie de o masina moderna. Dacia 1310 e perfecta. Schimbati planetare din 2 in 2 ani, rulmenti, bucse si nuca de la directie si primavara si toamna, dar hey, macar sunt mai ieftine.
            Arata-mi te rog unde scrie in carte (NU contrazic, dar n-am gasit) ca virgula cureaua de accesorii se schimba odata cu galeti, adica trebuie schimbati si galetii.
            Nu am vazut pana acum la 60000 km sa se schimbe si galetii, pt ca 99,99% din cazuri tin pana la a doua schimbare (nu e ca si cu pompa de apa).
            Si eu fara sa fiu intrebat la 130-140000 km voi schimba si galetii, mi se pare de bun simt.

            Cu VW stai linistit, o scoatem noi, dar in reprezentanta chiar si partial nu o scoti sub 2000 lei. Am la lucru Golf VI benzinar, la 60000 km s-au schimbat ulei, filtre, bujii, placute, filtru polen (plus alte verificari aiurea) total facturat 2200 lei cu tot cu TVA

            Nu-i condamn pe cei care li se pare scumpa intretinerea la Logan , mai ales daca trebe schimbata vreo piesa pe cheltuiala proprie. Foarte multi au fost posesori de Dacia 1300/1310/1410, reactia e relativ ( ) normala.
            Si eu am fost posesor de Dacia 1300, dar Loganul cel putin pana acum la intretinere (in 5 ani) mi s-a parut minimal ca si costuri, chiar peste asteptari (pt ca nu a picat nimic, oi fi eu mai norocos).

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Deci, DACA LOGANUL VA PARE SCUMP LA INTRETINUT, cred ca n-aveti nevoie de o masina moderna. Dacia 1310 e perfecta. Schimbati planetare din 2 in 2 ani, rulmenti, bucse si nuca de la directie si primavara si toamna, dar hey, macar sunt mai ieftine.
              sau avem nevoie de masina cu transmisie pe lant.

              Comment


              • Originally posted by Ivan Marian View Post
                Mai nene,, e prost ala care se duce sa cumpere piese si uleiuri de la REPREZENTANTE..Eu nu cumpar de la ei nimic ,nada,niente. Asa ca am baietii mei care imi aduc piese de ORIGINE pe sub mana si tot nu cumpar nici de la SERVICE si nici de pe net si ies si mai ieftin.
                Pe langa 'mama ei de tzara ca toti fura si ne fac de rusine si de-aia imi merge asa prost, numai eu sunt corect' te sfatuiesc sa ai mare grija ce cumperi de la 'baietii destepti'.
                1. Chiar pe aici pe forum se certau niste 'baieti de-astia cu piese originale' si se dadeau in gat unii pe altii ca vand turcisme.
                2. Un prieten al meu a fost in vizita la uzina- s-a vazut cu managementul. Cand a vazut ce masuri draconice sunt la iesirea din fabrica - de te controleaza ca la aeroport- a intrebat managementul: 'Domne cum e posibil cu masurile astea de securitate la toate portile sa fie piese de vanzare la negru?'
                Raspuns: 'Fie sunt piese cu mici defecte care au fost refuzate la controlul calitatii, fie sunt turcisme'.

                Eu zic sa faci si tu odata pe an un efort si sa platesti 400 ron pe niste filtre si un ulei bun+ 1,200 ron odata la 4 ani- asa esti si sigur ca nu iti plangi in pumni dupa aia plus ca na...platesti si tu niste taxe se mai astupa niste gropi sau se mai face un cm de autostrada, dai de lucru la romani,..chestii de-astea marunte .
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • Mi se pare aiurea sa sustii ca piesele la Logan sunt ridicol de scumpe. Pe piata se gasesc piese pentru toate buzunarele, de la chilipiruri pana la marci consacrate si nici macar alea nu costa mult. Acum ca romanul isi doreste distractie fara cheltuiala e o chestie bine stiuta si demonstrata. .

                  Comment


                  • Cu diferenta ca daca bagi chilipiruri in ea, exact ca un chilipir o sa mearga.

                    Oricum, cine drac ne-a pus sa luam Logan la salariile noastre de rahat, cand puteam sa luam o nemtasca la juma de pret cu 500000 km la bord care nu se strica niciodata??

                    Comment


                    • Arata-mi te rog unde scrie in carte (NU contrazic, dar n-am gasit) ca virgula cureaua de accesorii se schimba odata cu galeti, adica trebuie schimbati si galetii.
                      N-am cartea la mine, dar imi aduc perfect aminte ca la 60k/4ani era bifat ca se schimba si kit accesorii.
                      Si kit accesorii Logan= curea + role.
                      Crezi ca nu imi convenea ca in loc de 320 lei pe kit sa platesc doar 70 lei pe cureaua de accesorii si de diferenta sa umplu portbagajul de bere?
                      Last edited by mr.K; 28 May 2012, 10:59.

                      Comment


                      • Da, eu am inteles ca ai schimbat la 60000 km si galetii. De frica sau asa ti-au spus aia in service?
                        D-aia am spus ca la 120-140000 km mi se pare de bun simt sa schimbi galetii (cine nu-i schimba risca mult) dar la 60000 chiar n-are rost sa fie schimbati, vizavi de ce inseamna kitul de accesorii.

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          sau avem nevoie de masina cu transmisie pe lant.

                          nu cred ca vrei asa ceva, alea se faceam prin 1900 cred ca voiai sa spui distributie pe lant
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • da, distributie... my bad !

                            Comment


                            • Originally posted by eugenmanea View Post
                              ...Raspuns: 'Fie sunt piese cu mici defecte care au fost refuzate la controlul calitatii, fie sunt turcisme'....
                              astia de la dacia, cu ditamai sitemul de management al calitatii, dau la angajati piesele defecte? sau daca e rebut, nu-l intreaba nimeni la iesire? e cusuta cu ata alba, lucrez si eu in automotive, cu securitate ca la aeroport si nu poti sa scoti rebuturi pe ideea ca nu le foloseste nimeni. c enu e bun, sa da la firma specializata care recicleaza totul. orice piesa, la nivel de componenta, e inventariata si se da pe semnatura. daca reusesti cumva sa scoti piese, scoti bune si rele la fel de greu sau usor. deci ori managementul dacia habar n-are pe ce lume traieste, ori sistemul lor de management al calitatii e praf, dar de-ala grobian, nici macar fin, ori se fura cu ajutorul firmei d epaza, caz in care, repet, nu doar piesele proaste ies din fabrica. in mod normal, piesele rele sunt la fel de intens numarate si inventariate ca piesele bune. eu as intreba cum poti sa scoti o planetara sau un brat, cand la iesire treci prin poarta magnetica si te mai si verifica aia cu paleta. ca doar nu fura nimeni piese deshidratate si cand iese din fabrica le baga in apa si hopa planetara, ambreiajul, motorul sau tot loganul
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                Da, eu am inteles ca ai schimbat la 60000 km si galetii. De frica sau asa ti-au spus aia in service?
                                D-aia am spus ca la 120-140000 km mi se pare de bun simt sa schimbi galetii (cine nu-i schimba risca mult) dar la 60000 chiar n-are rost sa fie schimbati, vizavi de ce inseamna kitul de accesorii.
                                Nu mi-au zis aia de la service, ca daca-i intrebam cred ca erau in stare sa-mi spuna sa schimb 99% din piesele de pe masina la 60k, la ce foame de clienti aveau cei de la reprezentanta.

                                Am gasit in carnetul de intretinere ca se schimba cureaua si galetii la accesorii, am scanat pagina.
                                Loganul meu e productie iulie 2005, nu stiu ce mai scrie prin carnetele astora mai noi.
                                M-am uitat si am vazut ca in 2009 am facut distributia si avea 61.000 de km masina.
                                Attached Files
                                Last edited by mr.K; 29 May 2012, 09:41.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google