Logan Vs. Ford Focus vs. Megane 2 - Preturile Pieselor RIDICOL DE SCUMPE LA LOGAN?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • anul trecut prin ianuarie am dat 1400 RON sa schimb Discuri + placute, ulei motor si cutie, filtre, si tot kitul de distributie (curea, rola, pompa de apa, etc), antigel ARAL, etc

    in octombrie, am dat 1551 pe placute frana, lichid de frana, ulei motor, ulei directie, manson etansietate (nu stiu ce e ala dar a fot 60 ron), bujii. filtre, colectie rulment, colectie antrenare distributie, kit curele accesorii si solutie curatare frana. Noroc cu acel discount de 10% ca am cardul BRD Dacia. A fost prima si ultima oara cand am facut revizie capitala la ei.

    Comment


    • colectie antrenare distributie
      Ce piese intra in colectia asta?

      Comment


      • @razvy
        poate nu citesc eu bine... cate placute de frana schimbi tu?! in fiecare an ?!

        @Eu4yas
        chiar daca e procedura e facuta sa fie incalcata. ce faci in reprezentantele unde nu poti sta langa masina ?!
        Last edited by B997NDL; 1 June 2012, 11:22.

        Comment


        • Tind sa cred ca nu-s atat de tampiti incat sa faca treaba dupa ureche cand vine vorba de distributie.
          Gandeste-te ca daca ti-ai luat piesele de la ei, manopera la ei, iar apoi ti se rupe cureaua ii bagi la cheltuiala!
          9! 9! 9!
          sigpic

          Comment


          • Romanii n-au incredere nici in reprezentante, dar in nea Dorel au.
            Tot Dorei sunt si in reprezentante, dar macar au ceva scule, nu fac distributia in praful de langa bloc, pe genunchi.

            As vrea sa vad cum Dorel va face geometria rotilor, langa bloc. Numara spirele cand infileteaza capetele de bara? Ideea e sa nu-i dea cu virgula.

            Comment


            • Eu am verificat geometria la Ford, intr-o sambata la Dacosev Militari. Mesteri sunt astia, cred ca schimbul de ulei tot la ei il voi face.

              Comment


              • in doreii care au service-ul lor am incredere pt ca au tot interesul sa mai vii. pe cand la dacoserv, pe mecanic il doare la bascheti ca ia un salariu de doi lei. poate daca ai inspiratia sa dai spaga la inceput. oricum nu vad rostul spagii la sfarsit cand deja a facut lucrarea de mantuiala pt ca nu stia ca o sa-i dai spaga.. ce logica am...

                Comment


                • La un schimb de ulei si filtre ce mantuaia sa fie? Suntem in 2012...daca pun ceva aiurea pe acolo nu plateste compania si automat si el? Plus ca poti merge la acelasi mecanic mereu, legi prietenii! )

                  Comment


                  • ma refeream aici la folosirea cheii dinamometrice. crezi ca se obosesc daca nu esti acolo?! o sa zica: "las' ca stiu eu cat strang ca-s meserias."

                    Comment


                    • Ndl, iti mai zic si io ceva, crezi ca din totdeauna se strange cu cheia dinamometrica ?
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        si au folosit dinamometrica ? am inteles ca trebuie strans la o anumita valoare sau rolele se invart greu si strica cureaua de accesorii,...........................
                        Sincer nu stiu, cand am iesit din service i-a dat de cateva ori 7000 rpm sa vad daca e ok si gata.

                        Comment


                        • Rolele se pot strange pana iese apa din ele, pana se indoaie cheia.
                          Vor merge la fel de usor si de bine ca atunci cand ar fi fost stranse doar usor la mana
                          Cine a desfacut vreo data un kit de accesorii, stie despre ce vorbesc

                          Sent from my XT311 using Forum Runner

                          Comment


                          • logic asa ar fi.. rulmentul n-ar trebui sa aiba de-a face cu surubul. dar citisem ceva pe aici si omul parea mai bazat ca mine. mie-mi place sa conduc... in rest daca e sa schimb becurile ma duc la service.

                            Originally posted by samy0388 View Post
                            Ndl, iti mai zic si io ceva, crezi ca din totdeauna se strange cu cheia dinamometrica ?
                            nu. probabil cand era dacia berlina si avea distributia pe lant nu se folosea dinamometrica...
                            Last edited by B997NDL; 2 June 2012, 00:37. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Mai reimprospatez threadul:

                              Revizie Megane 1.5 105 CP:

                              - filtru ulei mann - 20 lei
                              - filtru aer mann - 40 lei
                              - filtru combustibil mahle - 95 lei
                              - filtru habitaclu carbon activ zaffo - 60 lei
                              - placute frana spate Ferodo Premier - 100 lei
                              - placute frana fata Ferodo Premier - 160 lei

                              La aceste preturi mai adaugam pretul uleiului, sa spunem ca se-nvarte de la 160 - 175 lei, functie de adaos, Castrol Turbo Edge 5W 40.

                              Aprox. 6,2 milioane + manopera 100 de lei ~~ 720 de lei, la un calcul din ochi.

                              Preturile nu-s de service, manopera nu este de service.
                              9! 9! 9!
                              sigpic

                              Comment


                              • Eu am facut revizia vineri:

                                Ulei (Mobil 3000 Ford 5w30 4l) si filtre polen, ulei (bosch) aer (Mann) - 265 lei + manopera 190 la Neste Automotive, reprezentanta Ford.

                                Ca idee, pentru schimbat lichid de frana cu lichidul lor mi-au cerut 150 de lei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google