Logan Vs Opel Astra Classic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vezi ca in conditiile astea un 1.6 16V Prestige e la 9000 Euro

    Comment


    • #47
      nu prestige ci laureate in versiunea de 105 magarusi cabrati!

      Comment


      • #48
        Sa fim seriosi ... nu gasesti masina mai buna ca Opel Astra Classic pana'n 8000 euro ... e un fel de best deal now..

        Comment


        • #49
          Eu mi-am ales MCV Laureat 1.5DCI 70CP ca asta era cel mai puternic atunci cu ABS + EBV. Mi s-a parut o masina mult mai stabila in curbe, mai spatioasa, cu o garda la sol mai inalta, decat la astra. Am condus doar Astra Clasic IIcu motorizarile 1.6 benzinar, 1.7 DTI, si 2.0DTI si in cele din urma am avut si un Astra II clasic 1.7CDTI 80 CP nou. Am vrut neaparat motor diesel.

          Comment


          • #50
            Mult mai stabila in curbe .... e clar .

            Comment


            • #51
              Astrele astea facute la polaci sunt de tot rahatul, tabla e subtirica ca la logan, antifonarea slaba dar peste logan,etc...nu se compara cu un astra g fabrcat in gemania sau belgia. Oricum nu se mertia sa iei un astra cu peste 100 mii km...mai bine un logan nou sau o astra classic noua

              Comment


              • #52
                numa ca nu prea stie sa ia curbele. e stabila insensul ca nu se inclina, dar subvireaza grupa mare. in afara de astra gtc, nici un opel nu stie sa vireze. apropo, de ce se mai fabrica doar pt romania, ucraina, polonia, etc...? de buna ce-o fi...intamplator, nemtii cumpara logan/sandero, nu astra classic. or fi 80 de milioane de idioti? n-as zice, ca doar ei fac opel...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Astra G nu se mai vinde in Germania de cand a aparut Astra H. Nu stie sa vireze ?... poate te referi la opc'uri... nu la astea de 1.4 ...

                  Comment


                  • #54
                    Astrele clasice nu sunt facute pentru vitezomani, e o masina gandita pt. omul dornic de plimbari. In topicul asta se compara o masina veche cu una noua, o comparatie absurda din punctul meu de vedere.

                    Comment


                    • #55
                      @seba : Ma umfla rasul! Au cumparat si nemtii ceva Loganuri si gata mandrie nationala! Pai numai minoritatea turca din Germania daca ar cumpara Logan si Dacia ar avea parte de succesul crizei. Nu mai vorbim de restul imgrantilor, ca au nemtii grupa mare.Sigur ca de cand cu criza masinile mai ieftine sunt la mare cautare dar daca am vedea un top al preferintelor germanilor, am putea observa pe ce loc e Dacia. Il si vad pe Hans, Gunter sau Helmut dand fuga sa cumpere Logan ... Mai rar ...Astra Classic nu se vinde in Germania pentru ca s-a vandut foarte mult timp si pentru ca Opel poate vinde oricand acolo ceva mai bun. E adevarat ca e o masina care si cam mancat malaiul, aflandu-se in ultimul an de fabricatie, insa urmasa sa, Astra New Sedan, este facuta in Polonia si se vine bine mersi in Germania.
                      Last edited by sambo; 8 May 2009, 21:32.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by ado View Post
                        Astrele astea facute la polaci sunt de tot rahatul, tabla e subtirica ca la logan, antifonarea slaba dar peste logan,etc...nu se compara cu un astra g fabrcat in gemania sau belgia. Oricum nu se mertia sa iei un astra cu peste 100 mii km...mai bine un logan nou sau o astra classic noua
                        E o gluma nu? Pai astra e Tanc la tabla in comparatie cu Loganul, iar de antifonare nu mai vorbesc. Astra e asamblat la polonezi nu e facut acolo. Loganul e e asamblat si facut la romani si turci (motorul daca nu ma insel).

                        Comment


                        • #57
                          In cazul asta Astra e tanc in comparatie si cu Megane, Kia Ceed, Hyundai Accent, etc
                          De ce dracu conteaza asa mult grosimea la tabla?O face o masina mai sigura? Sunt masini cu aripi de plastic si au 5 stele la siguranta. O face mai rezistenta la rugina? Nici atat.
                          Si mai lasa treaba cu ASAMBLATUL la polonezi (de cand sunt polonezii benchmark in materie de mana de lucru???)...nici macar motoare germane nu au pe ele...sunt motoare de Isuzu
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #58
                            Astra classic e cam "fumata". Desi la preturi similare, m-as gandi de 2 ori inainte sa cumpar Logan.
                            Loganul s-a dovedit a fi o masina fiabila, cum si astra a dovedit asta.
                            ACum ramane ca viitorul cumparator sa decida daca vrea plastice moi, pozitie la volan mai joasa, stabilitate imbunatatita, toate in detrimentul spatiului de depozitare mai mare, intretinerii usor mai ieftine, pieselor care se gasesc aftermarket pe toate drumurile.
                            Ps: Cat despre interior si "superioritate hitlerista", personal, cred ca acea consola centrala a Astrei este oribila.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by sambo View Post
                              @seba : Ma umfla rasul! Au cumparat si nemtii ceva Loganuri si gata mandrie nationala! Pai numai minoritatea turca din Germania daca ar cumpara Logan si Dacia ar avea parte de succesul crizei. Nu mai vorbim de restul imgrantilor, ca au nemtii grupa mare.Sigur ca de cand cu criza masinile mai ieftine sunt la mare cautare dar daca am vedea un top al preferintelor germanilor, am putea observa pe ce loc e Dacia. Il si vad pe Hans, Gunter sau Helmut dand fuga sa cumpere Logan ... Mai rar ...Astra Classic nu se vinde in Germania pentru ca s-a vandut foarte mult timp si pentru ca Opel poate vinde oricand acolo ceva mai bun. E adevarat ca e o masina care si cam mancat malaiul, aflandu-se in ultimul an de fabricatie, insa urmasa sa, Astra New Sedan, este facuta in Polonia si se vine bine mersi in Germania.
                              numai cateva bucati? ia vezi mataluta cate sandero-uri s-au vandut in aprilie in germania. http://www.autobild.de/artikel/hitli...09_904049.html . sandero e pe locul 12, in clasamentul de vanzari general, cu 7163 unitati vandute

                              Comment


                              • #60
                                Si ce e asa mult la o tara de peste 80 mil de locuitori. Trebuie sa ne bucuram ca modelul autohton o duce bine pe timp de criza, dar sa nu ne umflam ca uite cumpara neamtu dacie.
                                In mare masura Dacia e cumparata de minoritati care sunt in numar mult mai mare de alea 7000 de unitati vandute de Dacia.
                                Ca aia de isi duc rablele si le dau pe 2500 nu au ultimul model de la BMW, VW sau Mercedes.
                                Dacia e o masina care iti ofera strictul necesar la un nivel de calitate modest, dar la pretul corect si asta o face sa fie apreciata.
                                Eu unul ma bucur pentru succesul Dacia dar sper sa nu ramana doar un model low cost al Renault.
                                Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google