L-ar face poate daca am fi mai usor cu cateva sute de kg, dar la aceeasi greutate...
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Octavian___28Pai la ce sa faca un dci 85 cp un mpi de 90? Ca la ''liniuta'' n-are nici o sansa dieselu', fara suparare. Daca ma contraziceti, eu pun la bataie o lada de bere.
Comment
-
normal ca asa stock nu are nici un farmec...se stie deja cine e mai tare dci-ul de 85CP stock scoate 0-100 in 13 sec si mpi-ul 1.6 8v in 11.5 sec...deci...ce rost are?
Eu ma gandeam daca tot esti dispus sa pierzi berea aceea sa se faca intre un new dci de 85CP remapat la 100CP si benzinarul 1.6...abia atunci ca si performante 0-100km/h vor fi asemanatoare.
Comment
-
sincer nu am vazut nici un dci de 85CP remapat,ca doar ce sa lansat,dar cei care fac astea zic ca se scot cam 20CP din el maxim...deci sa zicem ca ar fi un 105 CP
oricum cu + sau - 5CP in plus la cei 100CP scoate garantat un 11.5 sec 0-100km/h la fel ca si benzinarul 1.6 8v
Comment
-
Originally posted by iulian_visFratilor, dar cu o remapare nu iti scurtezi viata motorului? Intreb pentru ca eu chiar nu stiu.
sper sa ramanem on topic
Comment
-
Mai...sunt sucit, nu-i cinstit si gata! FARA remapare, stock. Daca faci remapare si o aduci la 105 cp atunci vreau un 1.6 mpi remapat, cu filtru si exhaust sport (sa mai fie si de acolo vreo 2 cp), care oricum nu ajunge nici la 100 cp, dar numai asa mentin pariu'.
Comment
-
Cum spunea mai sus..vrei economie ia-ti un DCI, vrei sa simti putere si sa te duci iti iei 1.6 16v,..ca sa poti faci depasiri si dupa 140 km,sa ai putere,nu sa te rogi la 140 de ea sa treaca cu bine depasirea..am incercat si un 1.4 in carcat,si la depasiri peste 120 e cam riscant ca nu prea trage,.. eu am ales 1.6 16v ,si in treapata a 5-a la 150 cere mai mult si trage...
Comment
Comment