Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-e greu sa cred ca 1.6 16V la 140 ia 6,9-7%.

    Comment


    • Si mie imi este greu sa cred, dar probabil masina era goala (doar cu soferul), si mai batea si vantul din spate.
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • Originally posted by Octavian___28
        Mi-e greu sa cred ca 1.6 16V la 140 ia 6,9-7%.
        mai e un baiat pe forum care are prestige si zice ca la 140km/h are consum 6.8 deci cred ca cam asta e si cu asta am terminat cu off-topic-ul si ne rezumam la titlul topic-ului.

        Comment


        • am fost intro zi la skoda si am comparat pretul la un diesel cu cel al unui benzinar.
          benzinarul de 1.6mpi(102ps) elegance e vreo 16000e iar dieselul 1.9tdi(105ps) vreo 18500e.
          taxa la benzinar de prima inmatriculare e 183e iar la diesel vreo 650e.
          in mare sunt vreo 3.000e aproape in plus pentru un diesel.
          eu si la vreo 60.000km anual as avea nevoie de vreo 3-4ani sa amortizez doar diferenta de pret din consum.

          Comment


          • iar la tractoru logan ) in martie cind lam luat eu diferenta dintre tractoru benzinar si tractoru diesel era de 1500 Eu pt diesel dar nu regret deloc ca am achizitionat un tractor diesel
            diesel rules
            sigpic

            Comment


            • am fost la o plimbare prin cartier si am vazut la benzinaria Lukoil de unde alimentez eu : benzina de 95 = 3,32 ron (din asta bag eu) si motorina = 3,38 ron, mai scria parca cineva pe aici ca s-a scumpit motorina sau asta o fi motorina de iarna, dar oricum tot mai scumpa ca benzina este.

              Comment


              • tu scoti 5-6% consum in oras? dar 4,3% in afara orasului?
                oricum cei care scumpesc motorina sint gunoaie de oameni, in momentul de fata, dupa loganul cu GPL, dci-ul este cel mai putin poluant ...
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • da chestia cu poluarea vorbind in cifre ai dreptate.totusi un lucru nu inteleg.la benzinar pot sta in spate cu nasul si sa fie turat oricat nu scoate nimic vizibil iar dieselul scoate daca accelerezi brusc motorina arsa incomplet.acel fum negru.

                  Comment


                  • @crististreulea da stiu ca benzinarul polueaza si consuma mai mult, dar pina acum cei care preferau dieseluri faceau referire la pretul carburantului nicidecum la gradul de poluare.
                    sau tu te dai dupa cum bate vintul daca s-a scumpit motorina invoci gradul de poluare.

                    Comment


                    • suru: nu-i adevarat, eu nu suport deloc gazele de la un benzinar, mi se face rau instant. chestia cu mirosul nu se pune aici. iar fumul negru apare doar la accelerari bruste sau cind fortezi motorul. din punct de vedere tehnologic un benzinar este depasit de un diesel.

                      gabriel: cind mi-am luat eu carnetul, benzina costa dublu fata de motorina. in momentul de fata ei stiu ca pot scoate bani frumosi de pe urma motorinei deci se urca pretul artificial si se pare ca a ajuns sa fie mai scumpa ca si benzina. pina sa apara normele EURO un diesel era foarte poluant. eu stiu mai bine ca si tine, mercedesul meu din '73 scoate un fum chiar si la relantiu si sint convins ca polueaza enorm dar si consumul este mare, 7-8% afara si 9-10% in oras, deci nu mai este rentabil.
                      din acest motiv spun ca tehnologia diesel este net superioara, in acest moment, celei pe benzina. toate transporturile sint diesel, tot mai multi producatori de masini echipeaza masinile cu motoare diesel. ia arunca un ochi la masinile pe care le vezi prin oras si la care doar visezi. ai sa fi surprins cite motorizari diesel ai sa vezi. personal am condus 2 jaguar diesel, bmw-uri, alfa romeo, vw, audi si o gramada de masini serioase toate diesel. acesta este si motivul scumpirii motorinei, costurile de productie mai mici a motorinei si implicit profitul mai mare.
                      mai putin si GPL-ul se va alinia la pretul benzinei si motorinei... doar o superstitie
                      Last edited by crististreulea; 28 October 2007, 21:20.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • Referitor la poluare, ca dieselul polueaza mai putin decat benzinarul, e fals. Mai studiati problema. Nu luati in calcul CO2 - care se gaseste si-n sucul care-l bem, luati in calcul CO (monoxidul), asta e cel care polueaza si e mortal, la diesel e mai mare, mult mai mare.
                        De ce credeti ca dincolo taxele pt un diesel sunt mai mari, bine mai mari...

                        Comment


                        • eu nu am vazut diesel inca care sa nu scoata fum negru.
                          orice marca de masina noua diesel scoate fum negru daca o calci.
                          referitor la co2 e cum zice octavian.degeaba nu scoate mult co2 daca scoate acel fum negru care numai prieten cu natura nu e.

                          Comment


                          • Lasa ca zilele trecute am vazut un Passat de asta nou, si la ralanti scotea fum negru, cred ca avea ceva bai..desi motorul torcea bine. Cred ca la diesel e mult mai important cum faci rodajul fata de benzinar, o parere doar.
                            Pt consum si comportament (daca as fi avut ceva bani mai multi) as fi ales un diesel, dar de asta de 85 cp )

                            Comment


                            • La DCI ii poti monta tempomat , la MPI e mai complicat ... costurile sunt mult mai mari si nu e la fel de sigur si fiabil sistemul .
                              Eu fac peste 60 000 Km pe an si cand vad 6.5 % pe bord la consum imi creste inima . Daca iau supernova sotiei la plimbare ma cam mananca talpa si negresit aduc masina cu galbenul aprins la benzina )

                              Comment


                              • Duminica dimineata am mers cu un Logan diesel(am mers nu am condus). Sa nu mai aud ca diesel-ul este zgomotos ca-s aberatii. In interior parca eram in Loganul meu. Si avea si 90000 de km (era Taxi).
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google