Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oricum comparatia nu prea isi are rostu'.
    Apropo se Subaru, am trait sa o vad si pe asta, Subaru cu motor diesel...

    Comment


    • Originally posted by Octavian___28
      Oricum comparatia nu prea isi are rostu'.
      Apropo se Subaru, am trait sa o vad si pe asta, Subaru cu motor diesel...
      Si mai avem inca multe de vazut...Acum cativa ani nu stiu cine si-ar fi imaginat ca o sa existe un SUV Porsche...
      sigpic

      Comment


      • Asa-i...Poate vedem in viitor si un Ferrari diesel...ca sa mai acopere si alt segment de piata.

        Comment


        • Originally posted by Octavian___28
          Asa-i...Poate vedem in viitor si un Ferrari diesel...ca sa mai acopere si alt segment de piata.
          bah, tavi, las-o dracu'
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by Octavian___28
            Asa-i...Poate vedem in viitor si un Ferrari diesel...ca sa mai acopere si alt segment de piata.
            De ce nu pe GPL, ca sa ne permitem toti...

            Comment


            • Salut Seba! Lumea e mica! (ne-am intalnit aici pe club fara sa stim unul de altul, la scoala am fost colegi de banca!). )
              Ok, la subiect: da e deplasat totusi un Ferrari diesel, (Porsche suv ca s-a intamplat minunea nu ni se mai pare deplasat). Ma rog, nu e chiar la subiect...

              Comment


              • reveind la topic, am fost aseara la deschiderea nopului showroom seat din tm...m-am holbat pe la masini si-am vaz't noul freetrack cu motor tfsi cu putere si reprize peste dieselul echivalent, dar cu consum de cam 2L in plus la 100km. dieselul avea plaja de cuplu maxim de cateva sute de rotatii,in jurul a 2000 si un pic (320Nm), benzinarul are de la 1800 la 5000(constant 280Nm). si-i da peste o secunda si jumatate diesel-ului, in sprint si chiar si-n reprize 80-120, atat in treapta 4, cat si in treapta 5. deci comparatia benzina vs diesel isi are rostul, cand se compara motoare cu capacitate cilindrica echivalenta egala. nu-i cazul loganului, unde 1.5 dci e echivalentul unui diesel normal aspirat de peste 2300cm3. deci oarecum ciudat sa-l compari cu un "aspirator" de 1.6. FIA incadreaza motoarele 2l turbo (alea cu restrictie, nu astea de strada, fara restrictor pe admisie) in clasa 3000cm3 aspirat...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by Octavian___28
                  Asa-i...Poate vedem in viitor si un Ferrari diesel...ca sa mai acopere si alt segment de piata.
                  Nu cred ca vor scoate un motor diesel, dar un SUV Ferrari va iesi peste cativa ani...
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • daca ferrari era marca romaneasca era necesar la ce drumuri avem.cum zice andrei si eu cred ca vor scoate.
                    porsche avea experienta din paris-dakar.pentru ei nu a fost asa greu.

                    Comment


                    • Pai va scoate sigur, vezi mai multe detalii aici.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • as dori sa stiu din cei care aveti dci care este viteza maxima.
                        am vazut loganul 16v a lui mareom la 220km/h.

                        Comment


                        • Originally posted by suru
                          as dori sa stiu din cei care aveti dci care este viteza maxima.
                          am vazut loganul 16v a lui mareom la 220km/h.
                          Nu e chiar 220. Mai degraba 210 maxim 215 (pe kilometraj, nu real)
                          sigpic

                          Comment


                          • Interesanta intrebarea , Loganul meu l-am vazut cel mai mult la 185 pe bord deci 175 real ( 70 CP ) dar cati din noi folosesc macar o data pe an viteza asta maxima ? De grabit prin oras nu te poti grabii ca mai sunt copii care iti iesa de dupa masini sau coloane nesfarsite de masini ,la exterior nu stii ce face ala din contrasens si daca ai o viteza cat de cat legala mai poti controla masina sa il eviti si sa nu mai vorbesc de radarele in miscare . Eu am luat disel pt ca pe masina aia nu am vazut consum mai mare de 6.8 si asta in oras frecata la maxim pt ca eram in criza de timp . Am pierdut din demaraj (nu mult) dar mi-a ajuns un accident pe care l-am avut cu DSN-ul de la o plecare mai in forta .

                            Comment


                            • Originally posted by mareom
                              Nu e chiar 220. Mai degraba 210 maxim 215 (pe kilometraj, nu real)
                              jiji, cu roti standard, la 220 pe bord ai in jur de 205 real(eroarea vitezomatrului). iar la ce gume mici ai tu (daca retin bine sunt 195/50 r15) pierzi 14 cm la fiecare tura de roata fata de o roata stock, deci la 220km/h pe bord real cam 190, max 195.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Hai sa mi dau si eu opinia putin asa .... bun deci astazi am fost si am facut si eu un test drive cu un disel de 85 cp mcv .... incep cu concluzia si apoi ma si argumentez ....Nu as da sub nici o forma 1.6 16 valve al meu pe un disel...... Acum sa ma si argumentez, dupa prima dacie sofata timp de un an(un breack din 1997) am ajuns sa imi permit sa imi schimb masina si mi am luat loganul precizat....timp de 2 luni jumate si 6080km cat am cu el am apucat sa ne cunoastem f bine si sa ne imprietenim (in toata perioada asta numai pe fetita mea am condus-o).Astazi am fost sa fac acel test drive toate bune si frumoase pana in momentul cand ma urc in mcv disel 85cp.Am pornit motorul destul de zgomotos comparativ cu a mea pe care decat seara pe liniste il aud la relanti si vibratile in volan de asemenea le am simtit (zic in sinea mea treaca mearga e disel si e normal) , cand dau sa plec cu ea dupa loc constat ca ambreajul tinea foarte sus si in viteza intra "rigid" rau de tot (sper sa nu fie aia aceea cutia cu actionare pe cabluri) comparativ cu a mea (la capitolul asta mi se pare super masina mea cu cutia ei cu actionare pe tija).Plec cu masina de pe loc destul de vanjoasa mai ales ca era si un mcv dar parca dupa 3000 de ture nu mai stie asa de multe . Masina era noua avea 1000 si ceva de km si zic hai bine sa vad si eu ce consum are cand surpriza cb imi afisa 8L% in o mie de km. Ma bucur sincer ca am luat benzina si nu disel si celor care nu fac un nr considerabil de km pe an le recomand benzina caci este alceva.Si mai discutam si cu dealerul si ma gandeam eu asa daca tot e asa mare problema consumul pot oricand sa apelez la o instalatie de gaz buna ca si firma si am rezolvat si problema asta. Acum sincer dupa ce am sofat diselul ma simt mult mai bine in masina mea si mai impacat de alegerea facuta(benzina 1.6 16 valve 105cp).Va salut si la mai multi km fara incidente
                                Last edited by tezeu; 22 November 2007, 03:22.
                                sigpic
                                Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google