Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by csebalyn View Post
    huzzy, tu intelegi ca piesel alea le schimbi cu 33% mai des decat noi cu benzinaru (vorbesc de cele de la revizii)? plus ca de la apa din motorina, au cam inceput loganurile sa schimba pompe si injectoare (astea nu le poti schimba pe garantie, ca intra la "intretinere defectuasa"). vrei sa stii cati 4000roni costa un set de injectoare de dci? sau o pompa de injectie, o turbina sau o vana EGR? la benzinar n-ai problemele astea, merge si cu apa in benzina fara sa se strice. iar calculele de eeficienta au fost facute si refacute, iar fata de 1.4, dci e rentabil dupa 80000km, air fata de 1.6m dupa 65-70000km. pana atunci, reviziile la diesel anuleaza consumul mai mic al acestuia.
    da, teoretic, daca ai problemele astea de care spui tu, ca daca nu le ai te-ai scos. eu nu am auzit pe nimeni, care sa aiba dci, sa schimbe turbina, injectoare, etc.... asta e ceva de genul cu drobul de sare....
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • Originally posted by huzzy1981 View Post
      da, teoretic, daca ai problemele astea de care spui tu, ca daca nu le ai te-ai scos. eu nu am auzit pe nimeni, care sa aiba dci, sa schimbe turbina, injectoare, etc.... asta e ceva de genul cu drobul de sare....
      mai intreaba prin service-uri, o sa vezi ca drobul de sare e destul de mare; chiar si-aici pe forum au fost useri care au patit-o
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Originally posted by csebalyn View Post
        mai intreaba prin service-uri, o sa vezi ca drobul de sare e destul de mare; chiar si-aici pe forum au fost useri care au patit-o
        e si normal sa se intample tot felul de evenimente nedorite, avand in vedere faptul ca sunt sute de mii de loganuri in romania, insa hai sa nu generalizam. la fel se intampla si accidente in care sunt implicate loganuri mai des. e si normal sa iti sustii punctul de vedere, deoarece ai logan pe benzina. daca mai cauti pe aici, o sa vezi useri care au avut logan pe benzina si au renuntat la el si si-au luat diesel. de ce, voi stiti. apoi, tu vezi ca marea majoritate a masinilor care se fac acum, sunt diesel (vw, opel, audi, skoda, etc...), daca vezi un opel sau un golf pe benzina la saptamana pe strada, e sarbatoare.
        si ti-am spus, masinile astea nu se strica de la o zi la alta, nu e ca la dacia veche la care ii schimbai platinile la saptmana.... da, stiu ca sunt mai scumpe la intretinere, dar crede-ma ca se merita!
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • Huzzi 1981

          Partial de acord cu tine . In privinta consumului . Atat .
          Dar in rest te-ai gandit ca pe 30000 km benzina are 2 revizii si tu ai 3 sau ca pe 90000 km benzina are 6 tu ai 9 ?
          Te-ai gandit cat te-a costat pe tine in plus masina cand ai cumparat-o ?
          Te-ai gandit cat costa piesele pt diesel si cat pt benzina ?
          Te-ai gandit cat costa o revizie pt benzina sau diesel ?
          Stii ca o pompa de injectie este in jur de 4000 ron ? La dealer .
          Vezi ca ai un threat unde poti afla coduri si preturi pt piese . Vei avea o surpriza neplacuta si neasteptata .

          Daca tu ti-ai cumparat dieselul pt minim 70000 km ai dreptate . Daca nu il vei tine minim atat iei o uriasa teapa . Daca ai fi citit acest ce au scris altii inaintea ta de luni de zile nu ai mai fi facut aceste afirmatii . Pt voi cei cu dieselul benzinarele sunt apa de ploaie .

          Nu vreau sa te atac . Dar cauta putin mai in urma un post al meu , calculeaza ce am scris eu acolo si vei vedea daca este rentabil pt tine . Avantajul unei masini nu sta doar in consum . Mai sta si in altele . Deschide ochii .

          Eu unul am benzina , adun in medie 12000 pe an . Cand va avea masina 3-4 ani o sa o vand . Concluzia ? Eu ies in castig . Cand imi voi lua o masina pe care sa o am si la batranete imi voi lua diesel . Poate .


          Multumesc celor care mi-au schimbat statutul sau cum ii spune .
          B -X X - DDF x 2

          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

          Comment


          • Originally posted by florin77 View Post
            Huzzi 1981

            Partial de acord cu tine . In privinta consumului . Atat .
            Dar in rest te-ai gandit ca pe 30000 km benzina are 2 revizii si tu ai 3 sau ca pe 90000 km benzina are 6 tu ai 9 ?
            Te-ai gandit cat te-a costat pe tine in plus masina cand ai cumparat-o ?
            Te-ai gandit cat costa piesele pt diesel si cat pt benzina ?
            Te-ai gandit cat costa o revizie pt benzina sau diesel ?

            Daca tu ti-ai cumparat dieselul pt minim 70000 km ai dreptate . Daca nu il vei tine minim atat iei o uriasa teapa . Daca ai fi citit acest ce au scris altii inaintea ta de luni de zile nu ai mai fi facut aceste afirmatii . Pt voi cei cu dieselul benzinarele sunt apa de ploaie .

            Nu vreau sa te atac . Dar cauta putin mai in urma un post al meu , calculeaza ce am scris eu acolo si vei vedea daca este rentabil pt tine . Avantajul unei masini nu sta doar in consum . Mai sta si in altele . Deschide ochii .

            Eu unul am benzina , adun in medie 12000 pe an . Cand va avea masina 3-4 ani o sa o vand . Concluzia ? Eu ies in castig . Cand imi voi lua o masina pe care sa o am si la batranete imi voi lua diesel . Poate .


            Multumesc celor care mi-au schimbat statutul sau cum ii spune .
            aveti dreptate, si stiu ca te costa mai mult revizii si piese, insa: iti spun din experienta, ca am avut un benzinar inainte: una e sa te duci sa pui combustibil de 300 mii si sa mergi 100 de km si ceva, si una e sa pui de 5-600 mii pt aceeasi distanta. eu cred ca daca faci un calcul amanuntit, iti iese si reviziile, si piesele. oricum, eu am de gand sa tin masina mai mult timp, deci sigur imi scot investitia...
            de difer de pret am mai zis; benzinarele au o autonomie de 17 mii km, e foarte usor de calculat...
            in fine, cel mai imp e sa mergem cat mai multi km fara probleme toti! ;)
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • se merita dupa 80000km, 65-70000 in cazul meu. oricum n-am de gand sa tin masina mai mult de 5 ani, deci nu vad de ce-as baga bani in eventuale reparatii. adevaru-i ca la noi motorina e proasta, indiferent de la cine o cumperi...
              apropo, se fac dieseluri multe pt ca lumea e obsedata sa mearga pe gratis. fii fara grija, cand tsi-urile vor ajunge in numar mare pe piata, lumea se va reorienta. si intre timp, poate ne reorienteaza aia cu politica de mediu, unde diseleul n-are ce comenta. CO2 mai mic decat benzinarul, dar ce conteaza e NO, unde dieselu nu misca'n front. plus ca motorina e mai scumpa acum decat benzina, deci se renteaza sau nu, ramane de vazut. io mi-am luat benzinar pt ca asa am vrut si asa mi-a iesit din calcule. am considerat ca nu voi face km necesari amortizarii pretului de diesel in 5 ani. chiar si-n pierdere pe ultimul an, prefer benzinarul deocamdata. chestie de gusturi, pana la urma
              daca dintr-un motiv sau altul, n-o sa schimb masina sau fac mai multi km decat planificati, poate-o trec pe gpl, desi si acolo inca ma mai gandesc...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by csebalyn View Post
                se merita dupa 80000km, 65-70000 in cazul meu. oricum n-am de gand sa tin masina mai mult de 5 ani, deci nu vad de ce-as baga bani in eventuale reparatii. adevaru-i ca la noi motorina e proasta, indiferent de la cine o cumperi...
                apropo, se fac dieseluri multe pt ca lumea e obsedata sa mearga pe gratis. fii fara grija, cand tsi-urile vor ajunge in numar mare pe piata, lumea se va reorienta. si intre timp, poate ne reorienteaza aia cu politica de mediu, unde diseleul n-are ce comenta. CO2 mai mic decat benzinarul, dar ce conteaza e NO, unde dieselu nu misca'n front. plus ca motorina e mai scumpa acum decat benzina, deci se renteaza sau nu, ramane de vazut. io mi-am luat benzinar pt ca asa am vrut si asa mi-a iesit din calcule. am considerat ca nu voi face km necesari amortizarii pretului de diesel in 5 ani. chiar si-n pierdere pe ultimul an, prefer benzinarul deocamdata. chestie de gusturi, pana la urma
                daca dintr-un motiv sau altul, n-o sa schimb masina sau fac mai multi km decat planificati, poate-o trec pe gpl, desi si acolo inca ma mai gandesc...
                faza este ca e proasta si motorina, si benzina. am luat acum cativa ani o benzina in jumate cu pamant, deci... exact, chestie de gusturi, insa gandeste-te si la pierderea pe care o vei avea cand o vei vinde...
                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                Comment


                • daca ies pe 0 cu rata de la banca, ma declar multumit...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by huzzy1981 View Post
                    aveti dreptate, si stiu ca te costa mai mult revizii si piese, insa: iti spun din experienta, ca am avut un benzinar inainte: una e sa te duci sa pui combustibil de 300 mii si sa mergi 100 de km si ceva, si una e sa pui de 5-600 mii pt aceeasi distanta. eu cred ca daca faci un calcul amanuntit, iti iese si reviziile, si piesele. oricum, eu am de gand sa tin masina mai mult timp, deci sigur imi scot investitia...
                    de difer de pret am mai zis; benzinarele au o autonomie de 17 mii km, e foarte usor de calculat...
                    in fine, cel mai imp e sa mergem cat mai multi km fara probleme toti! ;)


                    Asa este , te scoti . Dar diferentele nu stau doar in consum . Intelegi ? Sunt mai multi factori care in final te duc la + sau - . Unora le va renta daca vor face nr minim de km necesari pt amortizare . Celor care nu ii vor face nu le va renta . Daca privesti dintr-o parte vezi avantajul dieselului , daca privesti din cealalta parte il vezi pe al benzinei .Eu cunosc pe cineva cu 1.6 mpi care in 3 ani nu a adunat 15000 km .Ca si-a luat masina a fost o prostie . Dar in cazul lui , daca isi lua diesel avea nevoie de 14 ani doar pt a iesi pe zero . Iti poti scoate dif si intr-o luna daca faci km necesari . Daca nu...........
                    B -X X - DDF x 2

                    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                    Comment


                    • Originally posted by florin77 View Post
                      Asa este , te scoti . Dar diferentele nu stau doar in consum . Intelegi ? Sunt mai multi factori care in final te duc la + sau - . Unora le va renta daca vor face nr minim de km necesari pt amortizare . Celor care nu ii vor face nu le va renta . Daca privesti dintr-o parte vezi avantajul dieselului , daca privesti din cealalta parte il vezi pe al benzinei .Eu cunosc pe cineva cu 1.6 mpi care in 3 ani nu a adunat 15000 km .Ca si-a luat masina a fost o prostie . Dar in cazul lui , daca isi lua diesel avea nevoie de 14 ani doar pt a iesi pe zero . Iti poti scoate dif si intr-o luna daca faci km necesari . Daca nu...........
                      eu am in 6 luni 8000 km. am luat masina pentru minim 60km pe zi, deci....
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • In ritmul asta te scoti in aproximativ 4 ani . Important este unde ajungi nu unde esti .
                        B -X X - DDF x 2

                        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                        Comment


                        • Mda...eu in 6 luni am 12500 km.
                          Cand am spus 8% n-am mintit, nu merg ca mosneagu, unde naiba sa-i dai in aglomeratia de la orele 8-9 resp. 16-17 (NU in B)? Schimbat la 2500-2800 e arhisuficient.
                          De tras n-ai tu frica, trage si 1.4 (daca ne referim strict la asta) numai sa nu-ti fie mila sa bagi talpa in el. Ca n-am cuplu vostru da, e alta treaba.
                          Deci fac cam 25000 / an sa spunem. Eu am una revizie, tu deja ai doua. Ma rog, nu repet ce au spus si altii. In timp te ''scoti'' cu dieselu ce-i drept, dar nu e ceva edificator.

                          Comment


                          • Am facut trei tabele (la 10, 20 si 30k km) cu consumurile si costurile de intretinere ale doua Loganuri Prestige unul motorizat 1.5DCI 85hp, iar celalalt 1.6 16v. Concluzia este ca dupa ~30000km s-a amortizat diferenta de pret la achizitionare. Astept parerile voaste. Puteti modifica consumurile, dar as vrea sa fie reale, nu vrajeli.

                            Comment


                            • Deci fara vrajeli. Ai dat-o-n bara inca de la inceput.
                              Chiar crezi ca e o diferenta de 70% (!!!) de consum in oras intre un diesel si un benzinar 16V ? Sa fim seriosi. Numai daca sunt stiluri diferite de condus (ala cu dieselu merge normal, chiar agale, benzinaru e grabit)
                              Reviziile: Nu stiu cati km ai cu a ta, dar per total, la trei revizii suma e mai mare la diesel.

                              Comment


                              • Te rog sa uiti mai cu atentie! si apoi sa te pronunti. O revizie la diesel costa 70 euro si una de benzinar tot atat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google