Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si si si cu benzina dai ma repede foc la lemne...

    Comment


    • Din cate am inteles daca arunci un chibrit intr o galeata de benzina nu ia foc(nu ma puneti sa incerc), asa sa fie ? dar daca o pulverizezi situatia se schimba.
      sigpic
      Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

      Comment


      • Benzina se aprinde, motorina nu se aprinde... (verificat de mine!) .

        Comment


        • Sunt bune amandoua

          Comment


          • Originally posted by tezeu View Post
            Din cate am inteles daca arunci un chibrit intr o galeata de benzina nu ia foc(nu ma puneti sa incerc), asa sa fie ? dar daca o pulverizezi situatia se schimba.
            normal ca ea foc benzina,e de ajuns doar vapori de benzina sa fie si imediat se aprinde,dar sa numai fic offtopic

            Comment


            • Originally posted by Sp!ke View Post
              Benzina se aprinde, motorina nu se aprinde... (verificat de mine!) .
              OFF topic cred: cum sa nu se aprinda motorina? pai soferii de pe camioanele vechi sau ARO iarna cand nu pornesc isi fac o faclie in varful careia pun o carpa imbibata cu motorina si o aprind sa incalzeasca uleiul
              sigpic

              Comment


              • tot off-topic, daca galeata cu benzina e plina nu se aprinde ca nu are vapori sau cel putin nu se creaza amestecul exploziv care sa o aprinda, daca e pe jumatate se aprinde una-doua ca are vapori si creaza amestec expoloziv, chestia cu galeata plina am vazut-o eu dar nu cu chibrit ci cu muc de tigareta.
                motorina se aprinde la flacara directa ca nu prea face vapori sau nu suficient pt. amestec exploziv.

                Comment


                • Aoleu ce invalmaseala pe aici! Eu zic sanatosi sa fiti si fara evenimente ca tot bericioaica este mai buna vara si o cinzeaca iarna!
                  Kiss Fm Gris Platine DC

                  Comment


                  • Deci o galeata plina (!) de benzina se aprinde fara probleme de la un chibrit.
                    O galeata plina cu motorina, mult mai greu, f f f greu.

                    Ce ai vazut tu ca fac aia iarna, e o carpa imbibata cu motorina...e alta treaba.

                    Comment


                    • Cu motorina am vazut si eu experimentul si il confirm. Intrebarea mea este: de unde aveti voi benzina ca sa puneti si in galeata. Iar la preturile aste chiar si motorina?
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Pai...de la benzinarie...si galeata e defapt o galetusa...mica mica mica...

                        Comment


                        • Pana acum am avut numai masini pe benzina.
                          Acum am un 85CP.
                          Eu zic ca benzina e net superioara motorinei.
                          Compar motorul 16v pe care l-am avut pe meg I cu DCI 85.
                          Superpornire. Putere. Acceleratie. Consum comparabil(in oras eu as zice ca egal, dupa trei luni de mers cu DCI). Afara daca mergi pe la 90, consumul e cu vreo 0.5 mai mare.
                          Costuri de intretinere: la ulei nu e asa de pretentios. Filtrul de benzina de 4-5 ori mai ieftin si se schimba cand te plictisesti. N-am auzit de probleme cu injectoarele sau pilitura. Un prieten care e mecanic cu experienta in Renault mi-a spus ca 1.5 DCI are mari probleme cu zona bolt a pistonului care se ovalizeaza, un motor pe benzina durand din experienta lui de doua ori mai mult ca unul diesel. Plus ca mi-a spus ca pompele de injectie se uzeaza si distrug injectoarele( a gasit pilitura de multe ori). superpaguba.
                          La ce am scris mai sus am doua rezerve:
                          1. Compar motorul loganului pe benzina, dar l-am avut pe un megane bk. deci pe MCV s-ar putea sa fie mult mai mancacios.
                          2. Consumul pe care-l am eu in oras la MCV e mult mai mare decat scrieti voi. Am rulat liber sa vad daca n-am vre-un rulment sau sabot blocat dar nu e cazul. Nu sunt in niciun caz talpa grea. Ori MCV e defect, ori va suspectez ca atunci cand dati consumul in oras mai scapati si cateva zeci pe afara facuti in weekend.

                          Comment


                          • Am auzit si eu de la un priten din service ca cica motoarele diesel ''iau span'' la turbina si treaba aia cu ovalizatu. Dar mi-e greu sa cred...n-am auzit sau vazut pe mineni sa aibe asemenea probleme.

                            La consum...poate fi o problema...n-are cum sa consume un diesel ca un benzinar...

                            Comment


                            • Mi-a spus ca exista si un fel de set de reparatie, pentru problema asta cu ovalizatul, dar ca tehnic este o taranie...si oricum daca desfaci motorul, mai bine schimbi pistoanele... Numai ca la clio reparatia era cu 7 zerouri...
                              Am inteles ca 85 CP are pistoanele modificate. Poate o fi mai bine. Amicul meu nu a facut loganuri Diesel ci numai Clio. loganurile sunt totusi prea noi, ca sa vii cu motorul in batista...
                              Discutia am avut-o cand avea la reparat un clio diesel la 40000 km, facut tandari(motorul).
                              In ceea ce priveste consumul, eu am ajuns la o concluzie: motor cu putere mica pe caroserie grea=consum foarte mare. motor cu putere mare pe aceeasi caroserie=consum mic.

                              Comment


                              • Chestia cu span si alte cele eu n-am auzit-o pana sa intru pe forum. Nu am zis ca nu va cred, dar n-am auzit pe nimeni sa se planga de chestia asta. La slujba am vre-o 10 MCV-uri cu motorul de 70cp care au depasit cu mult 150000km si merg de rup pamantul, e adevarat ca mai zdrangane una-alta, dar masinile merg perfect. Una dintre ele a fost pana in Franta cu doi soferi si nu se opreau decat pentru haleala si alimentat... concluzia soferilor a fost una pozitiva, masina s-a comportat excelent.
                                Referitor la consumul tau, Andreis, e clar ca ai o problema la motorul. Cel mai mare consum pe care l-am avut in Bucuresti a fost de 8.5% cand am facut 15 km in 4 ore. Eu zic sa dai o fuga in service.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google