Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OK. Atunci e clar ca e ceva in neregula cu consumul. Dar nu ma duc pana la revizie. Deja a inceput sa baraie ceva in usa din dreapta, mi s-a aprins de vreo trei ori cu intermitenta semnalizarea la usi, CD nu mai vrea sa iasa, deci astept ca sa le rezolv pe toate care or mai aparea... Pentru ca dureaza mult la incalzire si nu am maxim decat 2 linii, s-ar putea sa fie termostatul subcalibrat si motorul rece.
    Si ca sa nu fiu in afara temei, confortul la benzina(ma refer la zgomot) este net superior. Plus ca daca ti se pare ca e consumul mare, ai posibilitatea sa pui un LPG. Votez: avantaj net benzina(cata vreme morina e asa scumpa, comparativ cu benzina).

    Comment


    • Din ce a spus Maus la o intalnire (este user la noi - sper sa nu se supere ca-l citez). Primele Logan dci (cele de 65) au avut pompe de injectie de Clio si au cauzat problemele cu pilitura. Legenda spune ca ar fi fost pompe din stocurile de la Renault si au vrut sa scape de ele. Dupa ce au scapat de rezerve au inceput sa puna altele presupun din alt material nu cred altfel construite si s-au micsorat mult problemele. Adevarul il stiu numai cei de la Renault.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • in principiu dieselul ca set motor trebuie sa duca mai mult ca benzinarul.
        e pacat ca motorul tine dar apar probleme la injectoare,pompa sau turbina.
        acum depinde de fiecare.
        am cumparat benzinar si un coleg de al meu diesel.pana acum nici unul nici altul nu am avut hibe.
        stiu pe cineva insa care a luat un dci nou si la 5000km a observat urme de ulei la turbina sau nu stiu unde si a skimbat turbina pe garantie.

        Comment


        • Originally posted by suru View Post
          in principiu dieselul ca set motor trebuie sa duca mai mult ca benzinarul.
          ...
          pe ce te bazezi? eforturile dintr-un motor diesel sunt net superioare celor dintr-un benzinar si compeneseaza din plin diferenta de turatie. daca se folosesc materiale mai bune, probabil dieselul tine mai mult...parerea mea...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Pai da...eforturile sunt mai mari clar...dar frecarea nu-i cam aceeasi?, chiar ia din viata segmentilor spre exemplu daca e compresia dubla..?

            Comment


            • In plus, motorina e "grasa", asigurand ungerea cilindrilor si de sus in jos, alaturi de ungerea clasica prin barbotare, asigurata de uleiul din baie.
              Durata de viata a motoarelor diesel e mai mare - asta e o constatare intrata in clasicitate, dupa cum motoarele alimentate cu benzina sunt mai "nervoase".

              Comment


              • diesel vs. benzina ===>> gpl
                sigpic

                Comment


                • da gogoasa asa e ..) cand 2 se cearta al 3-lea castiga ) hai ca ai fost tare la faza asta
                  sigpic

                  Comment


                  • ) umbli cu butelia de la shellgas in spate sau mergi cu carucioru sa o iei
                    sigpic

                    Comment


                    • Pe naiba, n-are ce cauta dpl'u' aici.
                      Ce spunea CRISX? O fi mai ''grasa'' motorina, dar nu prea are treaba cu ungerea, nu asigura nici o ungere ''de sus in jos''. Are viata mai lunga numai din cauza regimului de turatii spun eu.

                      Comment


                      • of citesc topicul asta si sunt din ce in ce mai confuz ptr ca ma doresc sa iau un mcv/van ca vad pickupul intarzie sa apara... si nu sunt hotarat ce motorizare sa fie...

                        sigpic

                        Comment


                        • Daca va continua sa mai creasca pretul motorinei, pana la urma ia un VAN 1.4 MPI si pune-i GPL, numai ca nu o sa poti face mare branza cu el, va fi puturos rau...

                          Comment


                          • Pai daca ai bani si faci ceva km/an, diesel clar! Cum spune si Spike, cu un 1.4 si pe gpl nu faci mare branza...Pretul motorinei poate mai creste un pic, dar nu in asa fel incat sa nu mai renteze, departe treaba asta.
                            Tu esti nehotarat la motor din cauza fiabilitatii sau a probl. ce pot aparea? Stai calm

                            Comment


                            • 1.4 si orice e cu GPL nu intra in discutie , problema e urmatoarea , as lua un VAN disel dar nu au decat DCI-ul de 70 , si atunci as lu un mcv DCI-ul de 85 dar ma ajunge aproape 12mii ca vreau ABS si ceva confort... deci as lua van ca ma ajunge 10mii dar dece nu pun si ei DCi-ul de 85??? ideea e ca nu vreau sa arunc 2-3mii de euro in plus pe un mcv banii pe care ii dau pe niste scaune si centuri care nu vor fi utilizate decat maxim 1-2ori pe an...

                              sigpic

                              Comment


                              • VAN-ul cu DCI 70 merge de rupe! Din punctul asta de vedere nu-ti face probleme, trage de zici ca nu-i adevarat. Pt VAN poti alege si PackElectric si cred ca si ABS.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google