Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunteti putin irealisti . Comparati dci 65 remapat cu 1.4 stok . Sau dci 85 cu 1.4 - 1.6 . Orice test pt a vedea care este mai tare se face folosind masini daca nu identice ca putere cel putin apropiate . De ce nu le comparati si cu 1.6 16v ? Unii dintre voi daca ar avea rabdare sa citeasca toate posturile din acest threat ar observa ca benzinarii recunosc avantajele dci-ului dar invers nu .

    Pt mine , consumul este neinteresant . 10 % ? Si ce daca . La cati ani voi tine masina sau cati km fac anual chiar si cu consum de 11-12 in oras tot sunt in avantaj . Asta conteaza cum iesi/ansamblu nu consumul de moment .

    Imi pare rau ca trebuie sa spun asta dar sunt unii care nu stiu la ce foloseste cuplul si cp sau cand beneficiezi de cuplul maxim sau de cp maxim . Ei stiu ca trage masina mai bine. De ce ? De aia , ca asa vor ei .
    B -X X - DDF x 2

    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

    Comment


    • Originally posted by florin77 View Post
      Sunteti putin irealisti . Comparati dci 65 remapat cu 1.4 stok . Sau dci 85 cu 1.4 - 1.6 . Orice test pt a vedea care este mai tare se face folosind masini daca nu identice ca putere cel putin apropiate . De ce nu le comparati si cu 1.6 16v ? Unii dintre voi daca ar avea rabdare sa citeasca toate posturile din acest threat ar observa ca benzinarii recunosc avantajele dci-ului dar invers nu .

      Pt mine , consumul este neinteresant . 10 % ? Si ce daca . La cati ani voi tine masina sau cati km fac anual chiar si cu consum de 11-12 in oras tot sunt in avantaj . Asta conteaza cum iesi/ansamblu nu consumul de moment .

      Imi pare rau ca trebuie sa spun asta dar sunt unii care nu stiu la ce foloseste cuplul si cp sau cand beneficiezi de cuplul maxim sau de cp maxim . Ei stiu ca trage masina mai bine. De ce ? De aia , ca asa vor ei .
      fara suparare, dar la 1.4 al tau, nu as mai deschide calculatorul sa postez contra dci-ului ... daca aveai macar un 1.6 inteleg, dar sa nu spui tu ca 1.4 depaseste 1.5-ul... da, la consum sigur, la puturosenie, etc, etc... restul, maybe in youd dreams!
      avantajul motorului de 1.4? da, ca POATE e mai silentios... in rest nimic.... e bun sa te mute de colo-colo....
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • Originally posted by huzzy1981 View Post
        fara suparare, dar la 1.4 al tau, nu as mai deschide calculatorul sa postez contra dci-ului ... daca aveai macar un 1.6 inteleg, dar sa nu spui tu ca 1.4 depaseste 1.5-ul... da, la consum sigur, la puturosenie, etc, etc... restul, maybe in youd dreams!
        avantajul motorului de 1.4? da, ca POATE e mai silentios... in rest nimic.... e bun sa te mute de colo-colo....

        Cum zici tu . Dar asta dovedeste faptul ca in afara de cheie nu stii cu ce se mananca o masina . Este cumva o lege nescrisa a omenirii faptul ca dieseLACHE este mai bun ca un benzinar ?

        Din pacate , unii dieseLACHE nu ' stie sa citeste ' ei doar ' stie sa vorbeste' . Citeste tot ce am eu scris in acest threat pana acum si apoi sa-mi raspunzi .

        Crezi ca daca am 1.4 si tu 1.5 esti The king of the road ! You are not !

        Din pacate pt tine , nu ma ocup cu < diverse > ca altii , chiar lucrez in domeniul auto . Si nu fac parte dintre cei care vor sa atace ceva pur si simplu . Indiferent de placerile sau optiunile proprii in privinta combstibilului incerc sa fiu obiectiv , sa vad si + si - .

        In momentul in care vei avea la dispozitie peste 20 masini zi de zi , benzina sau diesel , sa-ti poti alege ce vrei in ziua respectiva ca masina de serviciu si vei fi obiectiv atunci chiar te rog sa ma contrazici si sa-mi spui care este mai buna si pt ca asa vrei tu . Pana atunci , repet , citeste te rog ce am scris pana acum .
        B -X X - DDF x 2

        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

        Comment


        • Corect !!!

          Originally posted by florin77 View Post
          ......
          Pt mine , consumul este neinteresant . 10 % ? Si ce daca . La cati ani voi tine masina sau cati km fac anual chiar si cu consum de 11-12 in oras tot sunt in avantaj .
          Subscriu la cele spuse de tine "florin77"
          In sfarsit, o opinie CORECTA!

          P.S. Tot in domeniul auto lucrez... si am condus destule "rapandule", pentru a-mi face o ideie.
          LOGAN PRESTIGE - 1.6 16v - GRI PLATINE ---- "Benzinar pana la moarte!"

          Comment


          • Mda..sa nu fim rai, fiecare isi lauda marfa. Daca nu faci multi km/an ramai la un benzinar si daca esti mai sarac, un 1.4 mpi.
            La performante nu ne bagam ca nu ne-am luat masini de curse. Intotdeauna un dci de 65-70 cp pare mai tare decat un 1.4-1.6 mpi din cauza cuplului. Cine stie sa ''bata'' masina va vedea care este adevarul.
            Uite, eu ultima data am scos un 9,33&#37; consum (120 km oras, 180 km afara). Dar numai eu stiu cum am mers cu ea... nu mi-ar fi placut sa am diesel la stilu' ala de mers. Deci treaba si de gusturi.

            Comment


            • Octavian , nu este vorba de saracie . Eu unul merg din plin in plin ( nu ma intereseaza consumul sau cat costa benzina , nu-mi pasa daca este aglomeratie sau nu ) . Am gandit practic ( costuri de intretinere mai mici pe perioada in care vreau sa o intretin )Si 1.4 mi-am luat din greseala pt ca m-am grabit . Nu sunt genul care isi cumpara cel mai slab dotat model fara servo fara geamuri etc.dar il cumpara metalizat !!!!!!!!!!!!!!! Intelegi ?
              Poate sunt unii care vor pur si simplu masina ( cum am vrut eu atunci cand am luat masina ). Eu nu am vrut motor mai mare pt ca nu o alerg dar in timp am inceput sa regret gandirea de atunci . Asta este , in viata dai si cu capul de tocul usii .
              B -X X - DDF x 2

              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

              Comment


              • Da da , normal ca inteleg. Nici eu nu o am ''cheala'', dar mi-ar fi placut un 1.6 16V...nema bani (sunt altii mai saraci ca mine, dar au masina beton..de la mama si tata....).

                Comment


                • pt cei care nu inteleg de ce comparam dci70 si dci85 cu 1.4, respectiv 1.6 si nu cu 1.6_16v e vorba ca n-are rost sa comparam 70 de cai cu 105. da?
                  pt nenea ala cu dci-ul care face orice 1.4 si 1.6, il invit la o "blana" ma face la consum, si-n rest nu. n-o fi dieselu de 85 de cai "the ultimate benchmark" in ceea ce priveste performanta. vorbim cat e de smecher dieselul cand da 40de milioane pe injectoare, schimbare turbina, curatare egr si altele si recalculam economia facuta prin consumul redus.
                  subscriu la ce-a zis florin77, si cu 10&#37; in oras imi convine benzinarul, la cat o sa tin masina. si cand n-o sa-mi convina, imi pun gpl
                  de aia cu 1.4 nu va mai legati cei cu dci85, lasati-i pe aia cu dci65 si dci70.
                  hai ca m-am suparat...nu va legati acu de mine
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Hai mai nea Seba, chiar asa te-ai suparat! Pana la urma dieselul e pentru cei cu colesterolul marit iar benzina pentru cei carora le fierbe sangele... nu mai fi asa suparat!

                    Comment


                    • 1.Pardon injectoarele sunt 70 mil cu tot cu manopera la Dacia (asta ca sa ai si garantie calumea)
                      2.Benzina face revizia din 15 in15 miiii
                      3.Costa mai mult si la intretinere si la Achizitionarea masini
                      4.Motorina la pompe este cat benzina de ceva vreme
                      Parerea mea este ca motorina renteaza doar daca mergi mult exterior (are putere mai mare la drum lung si merge la turati normale)
                      --Numai bine!!!--
                      sigpic

                      Comment


                      • N-are putere neaparat mai mare (astia sunt cp), ci are forta mai mare (cuplu).

                        Daca mergi multi km/an, faci un calcul de aprox. 2 litri/100 de km in favoarea diesel...ia vezi in 50000 de km cu cati bani ramai...? Aprox. 900-1000 Euro...la 200000 km cam 1800Euro...hm, defapt daca bagi si reviziile mai dese si mai scumpe nu prea e maaare afacere...

                        Comment


                        • spike, cand comparam turbodiesel cu motocositori aspirate nu prea ai dreptate. as prefera oricand un benzinar turbo unui dieselar turbo...unii stiu de ce
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Corect graiesti matale! (parca vad ca iar se-agita lumea pe-aici si abia se mai potolise un pic... , dar pana la urma asta e farmecul forumului, numai sa nu se inceapa cu jigniri! )

                            Comment


                            • Pai cine jigneste trebuie dat afara cu el (...si stim noi cine...)

                              Comment


                              • Originally posted by florin77 View Post
                                Cum zici tu . Dar asta dovedeste faptul ca in afara de cheie nu stii cu ce se mananca o masina . Este cumva o lege nescrisa a omenirii faptul ca dieseLACHE este mai bun ca un benzinar ?

                                Din pacate , unii dieseLACHE nu ' stie sa citeste ' ei doar ' stie sa vorbeste' . Citeste tot ce am eu scris in acest threat pana acum si apoi sa-mi raspunzi .

                                Crezi ca daca am 1.4 si tu 1.5 esti The king of the road ! You are not !

                                Din pacate pt tine , nu ma ocup cu < diverse > ca altii , chiar lucrez in domeniul auto . Si nu fac parte dintre cei care vor sa atace ceva pur si simplu . Indiferent de placerile sau optiunile proprii in privinta combstibilului incerc sa fiu obiectiv , sa vad si + si - .

                                In momentul in care vei avea la dispozitie peste 20 masini zi de zi , benzina sau diesel , sa-ti poti alege ce vrei in ziua respectiva ca masina de serviciu si vei fi obiectiv atunci chiar te rog sa ma contrazici si sa-mi spui care este mai buna si pt ca asa vrei tu . Pana atunci , repet , citeste te rog ce am scris pana acum .
                                mda, crezi ca numai tu stii cu ce se manaca un "dieseLACHE".. sa fii sanatos, dar prea te umfli in pene, mai este si altii care stie, stai tu linistit linistit...
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google