Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Kronos
    Vorbim de "performante MAXIME"? Dar chiar vorbind de performantele maxime ale celor doua motoare, pentru 2 sec in minus pentru 100 de Km la ora si pentru 4 km la ora in minus la viteza vaxima din CT, eu unul tot pentru diesalache optez. Si ti-am mai zis de ce, pentru cuplu, consum, etc. Si daca esti cu 1.4 "out of city" si vezi flashuri in spate, trage pe dreapta, vine un DCI din spate.



    respect pentru vorba asta.
    sigpic........restul e NoSpeedLimit

    Comment


    • #47
      Originally posted by suru
      dieselul cred ca e rentabil daca parcurgi peste 40000km pe an.insa la iesirea din garantie pot aparea costuri mari.
      uni zic ca daca faci 20 000km/an e rentabil...o sa ajungem la 60 000km/an in curand...sa fim seriosi e rentabil si daca faci 10 000km/an in primul rand ca este foarte economic...mai ales in oras unde se consuma cu gramada.

      Comment


      • #48
        eu cu al meu de 1,4mpi am mers 160km/ora dar in a patra.a5a tre sa am drum drept in care sa nu depasesc.asta rar la noi.eu nu il alerg merg incet dar mai am iesiri cand incep si il urc la turatii gen curse.
        am alergat ani buni in raliuri dar e costisitor si am abandonat cursele.
        nu stiu eu ca fost sportiv prefer 4 ever benzinarul.

        Comment


        • #49
          in sfarsit cineva care este de acord cu mine )
          Daca puneau si ei pe Logan un 1.9 dCi de 120 CP puteam vorbi si de performante la motorizare diesel. Asa discutia despre performante pur si simplu nu-si are rostul la un motor de 65 CP. No offense pentru posesorii de dCi

          off topic:
          @suru: 1. la ce raliuri ai participat?
          2. vii si tu odata cu mine si cu Sorin la Sinicolau pe pista sa te vedem in actiune?
          Spor la clienti si ai grija de masina!
          sigpic

          Comment


          • #50
            da am participat cam la tot ce am avut acces dar acum vreo 9-10 ani.
            sunt de vreo 2 ani intors in tara.
            cu loganul nu prea am ce arata.
            aveti cartinguri?
            dincolo ne dadeam in kartinguri egale si cronometram timpii la fotocelula.
            in timisoara am inteles ca e naspa pista.am zis ca merg cu un prieten sa ma dau la arad sa o vad pe aia cum e.
            oricum as veni sa vad ce se organizeaza si pe acolo.

            Comment


            • #51
              bai fratzilor ...eu am stat am ascultat, am citit...dar pana la urma nu stiam cine are dreptate.... asa ca ce am facut....
              ascultati bine ca nu e teapa...

              pasul I
              am luat una bucata logan 1.5 dci de la firma si i-am dat cheile celui mai bun prieten al meu.( i-am pus omv sprint diesel)

              pasul II
              am luat mandria mea de acasa logan 1.4 mpi(si rosu pe dea-supra) si ne-am aliniat ca sa vedem care e mai tare

              inainte de a va spune rezultatul, vreau sa va spun ca al meu are aproape 100.000 de km, adica daca eu nu-l cunosc....
              iar dieselul are 76 000 de km, deci ca si uzura a motoarelor f f f echilibrata

              am facut doua liniute pe o distanta de vreo 400-450 m, diferenta de nivel cam 0.5-1 m) adica f f f putin, era aproape plata

              la prima liniutza cand tragea putin la deal ( vorba vine deal) m-a facut nemernicu din treapta 1, adevarul ca el a dat startul, iar pe masura ce prindea viteza se ducea si mai rau.... la sfarsit avea cam 2 lungimi de masina in fata mea.

              la a doua liniutza cand mergeam la vale( vb vine) am dat eu startul, pana la inceputul treptei a 3 am fost fericit, dupa aia...l-am vazut cum se duce, mergea frumos...

              CONCLUZIE DEFINITIVA si irevocabila :

              spre marea mea deceptie( fiind proprietar de benzinar) conform experimentului de mai sus am vazut cum o masina cu cai mai putini ca mine ma depaseste pe linie dreapta, dandu-i timp soferului sa mai imi faca si cu mana....

              din acest motiv vreau sa le " multumesc" inginerilor de la dacia(renault) pentru placerea oferita si de asemenea imi marturisesc admiratia pentru consumul imens.. fiind un fan infocat al incalzirii globale.

              dar nimic nu e pierdut dragi fratzi benzinari, noi in continuare o sa ne iubim si pretuim masinile, ca... de... sunt ale noastre....

              Cu multa stima si respect

              Comment


              • #52
                Conteaza si la cat ai schimbat vitezele, si tu si celalalt.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #53
                  eu la la 5500-5600 rpm( ca sa nu-mi taie gazu)

                  el la 3700-4000 ca dupa aia nu mai trage...stiii

                  iti d-ai seama ca am rumegat toata seara la aia...
                  Last edited by andrei; 28 August 2007, 09:55.

                  Comment


                  • #54
                    La a doua liniuta trebuia sa faceti schimb de masini. Atunci erai sigur. Si eu sunt "fan" al consumului mare de carburant si al incalzirii globale
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #55
                      Destul de ciudat. Ar fi trebuit sa castige mpi-ul, este diferenta de mai mult de 2 secunde intre ele, bineinteles, in favoarea benzinarului.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        diferenta e ca unul conducea o masina de firma iar celalalt pe cea personala.iti spun mai mult ca sigur ca benzinarul ar trebui sa iasa primul.am facut proba cu al meu benzinar la 2000 km si un coleg cu dci la aproape 40000km.si am facut si schimb de masini.linistit sa stai ca dci-ul ramine in urma

                        Comment


                        • #57
                          pai eu am dci si zic ca fac oricind un 1.4mpi. uite aici cum da un 1.5dci fum la 1.4mpi. adevarul e ca e pe distanta scurta, poate la 400m e altfel. oricum, am facut de 2 ori si acelasi rezultat. rosu passion bate orice 1.4mpi
                          evident ca soferul face diferenta, dar tot fierul de sub tine te ajuta.
                          nivelul de zgomot la dci inauntru e mai mult decit acceptabil. mai degraba ar derajna vibratiile care apar la relantiu.
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #58
                            la sfarsitul filmuletzului parca se vede ca mpi-ul il depaseste pe dci, asa mi se pare :p
                            ---== LoGaN dRiVeR ==---

                            Comment


                            • #59
                              fooarte adevarat, unde ne dadeam noi era politia cu radarul si ne-a avertizat odata sa nu ne mai dam pacolo. asa ca ne-am mutat mai intr-o parte, acolo unde s-a filmat si eram protejati de o cladire.
                              ce nu ai vazut tu si nici nu se vede in filmare, e ca ambele masini frinau . eu am frinat mai tare decit el.
                              exact din locul unde se filma trebuia sa frinam, la capatul pistei intram in vizorul celor care ne-au avertizat mai devreme.
                              din acest motiv am zis ca e posibil ca la 400m sa fie alt rezultat. cu toate ca nu cred
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by bogfire1984
                                bai fratzilor ...eu am stat am ascultat, am citit...dar pana la urma nu stiam cine are dreptate.... asa ca ce am facut....
                                ascultati bine ca nu e teapa...

                                pasul I
                                am luat una bucata logan 1.5 dci de la firma si i-am dat cheile celui mai bun prieten al meu.( i-am pus omv sprint diesel)

                                pasul II
                                am luat mandria mea de acasa logan 1.4 mpi(si rosu pe dea-supra) si ne-am aliniat ca sa vedem care e mai tare

                                inainte de a va spune rezultatul, vreau sa va spun ca al meu are aproape 100.000 de km, adica daca eu nu-l cunosc....
                                iar dieselul are 76 000 de km, deci ca si uzura a motoarelor f f f echilibrata

                                am facut doua liniute pe o distanta de vreo 400-450 m, diferenta de nivel cam 0.5-1 m) adica f f f putin, era aproape plata

                                la prima liniutza cand tragea putin la deal ( vorba vine deal) m-a facut nemernicu din treapta 1, adevarul ca el a dat startul, iar pe masura ce prindea viteza se ducea si mai rau.... la sfarsit avea cam 2 lungimi de masina in fata mea.

                                la a doua liniutza cand mergeam la vale( vb vine) am dat eu startul, pana la inceputul treptei a 3 am fost fericit, dupa aia...l-am vazut cum se duce, mergea frumos...

                                CONCLUZIE DEFINITIVA si irevocabila :

                                spre marea mea deceptie( fiind proprietar de benzinar) conform experimentului de mai sus am vazut cum o masina cu cai mai putini ca mine ma depaseste pe linie dreapta, dandu-i timp soferului sa mai imi faca si cu mana....

                                din acest motiv vreau sa le " multumesc" inginerilor de la dacia(renault) pentru placerea oferita si de asemenea imi marturisesc admiratia pentru consumul imens.. fiind un fan infocat al incalzirii globale.

                                dar nimic nu e pierdut dragi fratzi benzinari, noi in continuare o sa ne iubim si pretuim masinile, ca... de... sunt ale noastre....

                                Cu multa stima si respect




                                imi pare rau pentru posesorii de benzinar,nu am nici o treaba cu ei dar hai sa recunoastem ca ,cuplul motor de la diesel face mult pe 400 m.s-a adeverit ce ziceam si eu si nu ma credea nimeni.oricum ar fi,orice motor am avea sunt ale noastre si gata.bafta la all si dieseli-lor si benzinarilor.
                                sigpic........restul e NoSpeedLimit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google