Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am vazut ca multi isi fac calcule cum amortizeaza diferentza dintre un benzinar si un diesel fara sa ia in considerare 2 aspecte f importante:
    1. preturile la revizia unui diesel mai mari
    2. si cel mai important pretul de revanzare. Cum diferenta dintre un 1.4 si un dci e aprox 1000 de euro, se amortizeaza in...nu stiu..aprox 50.000 km sa zicem. Dar din diferenta aia de o mie de euro cel putin 500 ii iei la revanzare, si cine isi mai ia masina so tina 10 ani...nimeni.

    Comment


    • Imi place mult dieselu ca suiera turbina aia ca si mine dupa gagici si nu se compara cu rasnitza de benzinar (astia cu benzinarele sa nu imi sariti in cap ca vam facut motoarele rasnite ca mai glumesc si eu)
      1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

      Comment


      • stimati domni si colegi vera usa va informez ca de aproximativ 3 ore am citit acest thread
        o mica concluzie la care am ajuns eu:
        de 2 ani de cand am permisul: -primele 5 luni am mers cu o leganza benzina (masina tatalui meu) -restul, adica 1 an si ceva cu un vw polo 1.9 sdi 65cp (tot masina tatalui meu, si parerea mea e foarte mare motorul de 1.9 pt un polo sedan) dar cu toate astea STIU ! sa nu imi sariti in cap la ce urmeaza sa zic, leganza alt motor alti cai, dar DAR din mica mea experienta daca o puten numi asa vreau sa mentionez faptul ca, la 140 se suparase un tip cu un tuareg pe mine, iar eu fiind tanar si nelinistit nu mam lasat (p.s. eram inconstient ce se poate intampla la viteza aia, dar incet incet ma conving.. si de vroia msi eu putina adrenalina)... sa revin la 140 mam dat pe banda 1 ca sa treaca tuareg. vreau sa va zic cinstit ca am accelerat masinuta (motor de 2000 si 133cp + ca mergea si AC) nu ma putut depasi sub nici o forma . Aveam 190 si ceva nu ma iretin exact si era langa mine, cu putin in urma mea (ma refer la boturile masinilor)
        ACUM in privinta VW POLO sunt multumit de el, CHIAR FOARTE MULTUMIT in privinta consumului, la demaraj, chiar si incarcat mam luat la intrecere cu un tip cu un golf 3 benzina (ma intorceam de la ceva manstiri) si am luat 170 cu POLO with NO PROBLEM (ha ica deviez subiectul) finaly, IDEEA LA CARE VREAU SA AJUNG ESTE CA SI CU MOTOARE DIESEL SI CU BENZINARE POTI OBTINE VITEZA DACA NEAPARAT ASTA DORESTI. acum 2 zile am deschis un thread ca nu ma simteam eu asa bine ca miam luat logan kissfm benzina 1.4 in loc sami iau un dci. DAR NU E UN CAPAT DE LUME in concluzie. depinde si cum stii sa conduci , stilul tau, iar eu zic ca toti sa ne bucuram de ce avem ca altii siar dori sa aiba ce avem noi.
        si benzinarele si motorinarele au avantaje si dezavantaje in opinia mea
        acum, parerile sunt impartite (normal)
        in final, conflictul dintre benzinar si motorinar va exista intotdeauna
        si inca ceva.. vreau sa mentionez ca sunt mandru de alegerea facuta la motorizare din anumite puncte de vedere si nu cred ca un 1.4 mpi o fi un motor asa "slabut" nici "sa zborI' dar presupun ca uneori te si ajuta

        Comment


        • stai licnistit ! merge si 1.4. o sa te obisnuiesti ce turatii ii plac si cum trebuie sa te comporti cu el
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by RazvanB View Post
            stimati domni si colegi vera usa va informez ca de aproximativ 3 ore am citit acest thread
            o mica concluzie la care am ajuns eu:
            de 2 ani de cand am permisul: -primele 5 luni am mers cu o leganza benzina (masina tatalui meu) -restul, adica 1 an si ceva cu un vw polo 1.9 sdi 65cp (tot masina tatalui meu, si parerea mea e foarte mare motorul de 1.9 pt un polo sedan) dar cu toate astea STIU ! sa nu imi sariti in cap la ce urmeaza sa zic, leganza alt motor alti cai, dar DAR din mica mea experienta daca o puten numi asa vreau sa mentionez faptul ca, la 140 se suparase un tip cu un tuareg pe mine, iar eu fiind tanar si nelinistit nu mam lasat (p.s. eram inconstient ce se poate intampla la viteza aia, dar incet incet ma conving.. si de vroia msi eu putina adrenalina)... sa revin la 140 mam dat pe banda 1 ca sa treaca tuareg. vreau sa va zic cinstit ca am accelerat masinuta (motor de 2000 si 133cp + ca mergea si AC) nu ma putut depasi sub nici o forma . Aveam 190 si ceva nu ma iretin exact si era langa mine, cu putin in urma mea (ma refer la boturile masinilor)
            ACUM in privinta VW POLO sunt multumit de el, CHIAR FOARTE MULTUMIT in privinta consumului, la demaraj, chiar si incarcat mam luat la intrecere cu un tip cu un golf 3 benzina (ma intorceam de la ceva manstiri) si am luat 170 cu POLO with NO PROBLEM (ha ica deviez subiectul) finaly, IDEEA LA CARE VREAU SA AJUNG ESTE CA SI CU MOTOARE DIESEL SI CU BENZINARE POTI OBTINE VITEZA DACA NEAPARAT ASTA DORESTI. acum 2 zile am deschis un thread ca nu ma simteam eu asa bine ca miam luat logan kissfm benzina 1.4 in loc sami iau un dci. DAR NU E UN CAPAT DE LUME in concluzie. depinde si cum stii sa conduci , stilul tau, iar eu zic ca toti sa ne bucuram de ce avem ca altii siar dori sa aiba ce avem noi.
            si benzinarele si motorinarele au avantaje si dezavantaje in opinia mea
            acum, parerile sunt impartite (normal)
            in final, conflictul dintre benzinar si motorinar va exista intotdeauna
            si inca ceva.. vreau sa mentionez ca sunt mandru de alegerea facuta la motorizare din anumite puncte de vedere si nu cred ca un 1.4 mpi o fi un motor asa "slabut" nici "sa zborI' dar presupun ca uneori te si ajuta
            forte bine pui problema,...se mai gasesc benzinari si dieselari frustati...fiecare gen de motorizare cu avantajele si dezavantajele ei, cu un plus la turbo-diesel, in oras
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • Super program care arata daca merita sa iti iei diesel:

              Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!
              ...de doi lei :p

              Comment


              • Unui prieten cu 320 D i s'au dus cateva injectoare. Unul e vreo ~8 milioane pe cand la benzinara ~1.5.

                Comment


                • eu cred ca parerile sunt impartite dar un lucru e sigur si anume ca fiecare ne luam ce ne permitem si nu intotdeauna ce ne dorim nu?

                  Comment


                  • Originally posted by dukone View Post
                    eu cred ca parerile sunt impartite dar un lucru e sigur si anume ca fiecare ne luam ce ne permitem si nu intotdeauna ce ne dorim nu?
                    Foarte bine spus! E de altfel, din punctul meu de vedere, concluzia la ce s-a discutat pina acum pe acest topic. Ce deranjeaza este insa ardoarea unora dintre cei care participa la discutii in a-si impune punctul de vedere referitor la subiect, uitind ca marea majoritate a proprietarilor de LOGAN indiferent de motorizare am achizitionat aceasta masina din ratiuni economice si nu ca sa facem concursuri cu ea. Fiecare om a cintarit in mod sigur cind a achizitionat masina avantajele si dezavantajele modelului pe care l-a ales iar la urma urmei important pentru toti e sa nu avem probleme cu masinile. Sunt proprietar de Logan 1,5 DCI si n-as putea spune ca am fost mai inspirat la cumparare decit cei care aveti benzinare, dupa cum n- am sa accept nici ideea ca am facut o alegere proasta. Consider discutiile pe aceasta tema inutile cu atit mai mult cu cit unii dintre noi au iesit in decor abordind subiectul.

                    Comment


                    • Originally posted by Razzvan View Post
                      Unui prieten cu 320 D i s'au dus cateva injectoare. Unul e vreo ~8 milioane pe cand la benzinara ~1.5.

                      Sunt 8 milioane daca nu ai habar de unde sa iei piese.
                      numar secundele

                      Comment


                      • Amandoua motorizarile au bile albe si bile negre...depinde care bile negre nu vrei sa le accepti!!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • eu am benzinar, 1.4,dar nu ma plang de el,in legatura cu consumul,un dci e mai scump cu 1500 euro decat un benzinar,consuma mai putin,adevarat, dar diferenta aia de 1500 euro o recuperez doar dupa aprox 75000 km,dupa preturile actuale!!! Eu acum am 8000 km in 8 luni,poate pana la 75000... mai este mult...ai dreptate mishu_wrc,calculatorul ala l-am consultat si eu mai de mult,e util...
                          niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                          Comment


                          • Originally posted by Marius View Post
                            Sunt 8 milioane daca nu ai habar de unde sa iei piese.
                            exclus schrott-uri, nu? ma gandesc ca nu-ti iei un 320d ca sa bagi piese din epave pe el, numa ca sa ai bmw...
                            apropo, dieselele sunt motoare de tractorare si benzinarele de aspiratoare
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Vorbim de piese noi si nu sh. Apropo, cat e un injector de dCi?
                              numar secundele

                              Comment


                              • durata de viata a unui motor diesel (mac) este mult mai mare fata de un motor benzina (mas) punct .
                                Amortizarea se face in max 100.000 km dupa aceea sunt in avantaj ...
                                :popa:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google