La ce va referiti voi cand ziceti ca recuperati ???? diferentza de bani cu un dieselpana in 50000km....... .poi si revizile is mai scumpe si + ca aia 2 l/100km cat consuma mai putin nu prea vad io cum scoti u 35 milioane in 50000km in carburant . Acolo dupa 100000km mai putem vb.... si ar merge treab cu valoarea la revanzare.
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by RazvanB View Poststimati domni si colegi vera usa va informez ca de aproximativ 3 ore am citit acest thread
o mica concluzie la care am ajuns eu:
de 2 ani de cand am permisul: -primele 5 luni am mers cu o leganza benzina (masina tatalui meu) -restul, adica 1 an si ceva cu un vw polo 1.9 sdi 65cp (tot masina tatalui meu, si parerea mea e foarte mare motorul de 1.9 pt un polo sedan) dar cu toate astea STIU ! sa nu imi sariti in cap la ce urmeaza sa zic, leganza alt motor alti cai, dar DAR din mica mea experienta daca o puten numi asa vreau sa mentionez faptul ca, la 140 se suparase un tip cu un tuareg pe mine, iar eu fiind tanar si nelinistit nu mam lasat (p.s. eram inconstient ce se poate intampla la viteza aia, dar incet incet ma conving.. si de vroia msi eu putina adrenalina)... sa revin la 140 mam dat pe banda 1 ca sa treaca tuareg. vreau sa va zic cinstit ca am accelerat masinuta (motor de 2000 si 133cp + ca mergea si AC) nu ma putut depasi sub nici o forma . Aveam 190 si ceva nu ma iretin exact si era langa mine, cu putin in urma mea (ma refer la boturile masinilor)
ACUM in privinta VW POLO sunt multumit de el, CHIAR FOARTE MULTUMIT in privinta consumului, la demaraj, chiar si incarcat mam luat la intrecere cu un tip cu un golf 3 benzina (ma intorceam de la ceva manstiri) si am luat 170 cu POLO with NO PROBLEM (ha ica deviez subiectul) finaly, IDEEA LA CARE VREAU SA AJUNG ESTE CA SI CU MOTOARE DIESEL SI CU BENZINARE POTI OBTINE VITEZA DACA NEAPARAT ASTA DORESTI. acum 2 zile am deschis un thread ca nu ma simteam eu asa bine ca miam luat logan kissfm benzina 1.4 in loc sami iau un dci. DAR NU E UN CAPAT DE LUME in concluzie. depinde si cum stii sa conduci , stilul tau, iar eu zic ca toti sa ne bucuram de ce avem ca altii siar dori sa aiba ce avem noi.
si benzinarele si motorinarele au avantaje si dezavantaje in opinia mea
acum, parerile sunt impartite (normal)
in final, conflictul dintre benzinar si motorinar va exista intotdeauna
si inca ceva.. vreau sa mentionez ca sunt mandru de alegerea facuta la motorizare din anumite puncte de vedere si nu cred ca un 1.4 mpi o fi un motor asa "slabut" nici "sa zborI' dar presupun ca uneori te si ajuta
Ai un scris frate................ Am renuntat dupa primele 5 randuri sa mai citesc . Dar iti dau dreptate in conflictul dintre motorizari ( al 5 lea rand citit ).B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Postiar la turatii mic se aude ca un tractor ai ascultat un benzinar turbo? pun pariu c-o sa-ti placa si mai mult...In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by bagheera View Postdurata de viata a unui motor diesel (mac) este mult mai mare fata de un motor benzina (mas) punct .
Amortizarea se face in max 100.000 km dupa aceea sunt in avantaj ...
Daca vrei sa vb despre durata de viata a unui motor diesel, te referi NUMAI la componentele(pistoane, camasi segmenti) in rest ... nu vreau sa continui ...LOGAN PRESTIGE - 1.6 16v - GRI PLATINE ---- "Benzinar pana la moarte!"
Comment
-
dar parca mai stabilisem cateva threaduri mai inainte si ca eforturile in motoarele diesel sunt considerabil mai mari, nu? iar benzinarele alea turbo chiar tin si ele mult...uite, de ex un volvo 244 turbo, 850000km cu primul si singurul motor. deci se poateDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Sigur Nu Tzi-a Stat Nici Unul?
Originally posted by Kronos View PostCand am luat masina am facut un riguros calcul economic, de amortizare a "investitiei". Am deja 13000 Km in 6 luni si fac undeva la 25000 pe an. Si oricum masina n-am de gand s-o tin mai mult de 4-5 ani.
Cat despre DCI vs MPI, eu ma refeream la motorul standard fara imbunatatiri. Si iti spun sigur ca nu mi-a stat nici un benzinar de 1.4 in fata pana acum. Fiecare cu parerea lui. Si daca credeti ca un DCI nu scoate fum din cauciucuri eu nu va oblig sa ma credeti.
Comment
-
Mai baieti eu zic ca ati deviat daca discutati despre cate sute de mii tine diesel sau benzina. Noi suntem parintii nostrii ca sa tinem o masina 10-15 ani? Eu zic ca nu si ca masina se schimba la 3-4 ani maximum .. timp in care nu puteti atinge limita de km pe care ii poate face un motor modern decat daca faceti taxi sau mai stiu eu ce.numar secundele
Comment
-
Originally posted by memphis_Taz View PostEU ITI SPUN CA TE FAC CE ZICI DE ASTA ??? IS TARE CURIOS... DACA IMI ACCEPTI PROVOCAREA DA-MI UN RASPUNS
apropo, eu am descoperit pe propria piele ca 1.6mpi are probleme sa se tina de dci65 pe serpentine, asa ca la 1.4-le tau nici nu pot sa ma gandesc cum o sa iei autobuzul sa prinzi dci-ul...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment