Ok, este topic dedicat, dar nu ma pot abtine: un dci 65 cp sau 70 cp la drum intins, curbe alea alea (exceptie zone deluroase...) il fac varza cu aspiratoru de 1.4. ...cu tot cu turbina lui. Nu discutam acum de consum si restu. Ca el cu dci-ul merge mai lejer la condus normal e altceva.
Am vazut nu o data (Seba tu sti ca sunt un pic plecat..) ca dupa 120-130 s-a cam terminat cu dci-u' STOCK de 65 cp sau 70 cp. , i se ''termina'' turbina... Toata treaba e sa nu-ti fie mila de motor sa-l turezi in 5000-5500 pe tr 3 si 4.
PS: se spune de dci 70 cp ca nu ar fi la fel de ''fasnet'' ca cel de 65 cp din cauza rapoartelor o idee mai lungi. Adevarat? (spun posesori de dci).
Am vazut nu o data (Seba tu sti ca sunt un pic plecat..) ca dupa 120-130 s-a cam terminat cu dci-u' STOCK de 65 cp sau 70 cp. , i se ''termina'' turbina... Toata treaba e sa nu-ti fie mila de motor sa-l turezi in 5000-5500 pe tr 3 si 4.
PS: se spune de dci 70 cp ca nu ar fi la fel de ''fasnet'' ca cel de 65 cp din cauza rapoartelor o idee mai lungi. Adevarat? (spun posesori de dci).
Comment