Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, este topic dedicat, dar nu ma pot abtine: un dci 65 cp sau 70 cp la drum intins, curbe alea alea (exceptie zone deluroase...) il fac varza cu aspiratoru de 1.4. ...cu tot cu turbina lui. Nu discutam acum de consum si restu. Ca el cu dci-ul merge mai lejer la condus normal e altceva.

    Am vazut nu o data (Seba tu sti ca sunt un pic plecat..) ca dupa 120-130 s-a cam terminat cu dci-u' STOCK de 65 cp sau 70 cp. , i se ''termina'' turbina... Toata treaba e sa nu-ti fie mila de motor sa-l turezi in 5000-5500 pe tr 3 si 4.

    PS: se spune de dci 70 cp ca nu ar fi la fel de ''fasnet'' ca cel de 65 cp din cauza rapoartelor o idee mai lungi. Adevarat? (spun posesori de dci).

    Comment


    • @csebalyn : 1.6 ala are probleme pentru ca nu ai condus'o cum trebuie . Mergi cu a 2'a la 4500 ( a 3' a la 4500 depinde de panta) si nu o sa miste 1.5 dci'ul ala.

      @Octavian : nici pe zone in panta nu o sa te faca dci'ul de 65 sau 70cp...

      Comment


      • 1.4 - aspirator ? Nu o sa prinzi nici autobuzul cu el ? Eu unul prefer sa opresc muzica in masina ca sa aud motorul decat sa o dau mai tare ca sa nu il aud .

        Stiti ce senzatie placuta este cand mergi sa nu auzi motorul ? Liniste totala .

        Altii prefera tractorasele . Asta este , parerile ' E ' impartite .
        B -X X - DDF x 2

        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

        Comment


        • Originally posted by Razzvan View Post
          @csebalyn : 1.6 ala are probleme pentru ca nu ai condus'o cum trebuie . Mergi cu a 2'a la 4500 ( a 3' a la 4500 depinde de panta) si nu o sa miste 1.5 dci'ul ala.

          @Octavian : nici pe zone in panta nu o sa te faca dci'ul de 65 sau 70cp...
          pai asa am mers dupa ce m-a depasit! ca initial nu voaim sa ma iau cu el, dar deja o calcase si pe cucoana pe nervi cat de prost mergea ala. dar ce voaim sa zic ca pe bucati scurte daca se infigea in masina (si se infigea, numa sa mi arate ca nu trec) nu treceam. si inca ceva: la peste 1400m altitudine, poti sa te pisi si-n benzinaru de 2 litri comparativ cu un turbodiesel de 1500...
          l-am facut cu a 2-a la 70km/h, dar facea motoru ca la avion in schimb, cand am coborat, dupa 4 curbe nu l-am mai vazut in oglinda...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Da'l incolo ca de'aia are limitare si linie rosie .. sa nu se "sparga" ...

            Iar referitor cu altitudinea: te opresti frumos , ii dai un reset la ECM , si dupa isi invata singur noile valori ... o sa mearga la fel ...

            Comment


            • opresti pe dracu cand esti in "cursa" cu tembelu'... oricum ecu isi corecteaza valorile dupa 20 de km....iar daca le incarci pe alea standard din fabrica, alea vor fi tot valori de nivelul marii. pe cand turbina baga aer, motoarele noastre se chinuie sa "suga" aer cu din in ce mai putin oxigen.
              florin, nu ziceam numai de 1.4 ca-i aspirator, la fel e si 1.6...ziceam de autobuz sa-l ia ca sa-l ajunga pe hke cu oltcitu sau pe unu cu dieselul pe serpentine mai sus de 1000m
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Da da da...opresti..ii faci semn si lu ala cu dciu' sa opresca, iti resetezi calculaoru si concurs din nou

                Musai sa va spun o poveste reala: la deal, la viteze mari, dci-u' se duce in fata.
                Pe autostrada a fost o data ca nici o data, doua Dacia Logan - 1.4 mpi si 1.5 dci (65 cp). Amandoua mergeau cat se poate (160-170). Autostrada e drepta, dar are urcusuri si coborasuri. Buuun...La deal, 1.4 scadea la 140-150 si dci-ul se ducea in data, constant la 160 (jur ca nu mint!). La drum drept 1.4 se apropia timid de dci. La vale, 1.4 trecea cu tupeu (180) de dci si lua mult avans...la deal dci-ul se apropia de 1.4 mpi.....cam asa stateau lucrurile cu doua Loganuri pe autostrada.

                Comment


                • Eu am un dci de 70 ... am fost cu un prieten care are dci 65 in Grecia pe autostrada cu toate ca aveam mai multe bagaje decat el l-am depasit si m-am duuus nu-i mai vedeam decat flesurile )s-o las mai incet ca-l pierd ...atunci am ajuns la 178 km/h ma intreb acum ca am remapat-o si am 90 cp voi depasi viteza mai sus mentionata ?
                  :popa:

                  Comment


                  • Da, o sa ajungi la 220....
                    Nu vad cum sa se duca mai mult de 190 (pe ceas). Se ''termina'' turatiile.

                    Comment


                    • mai nou sunt posesorul unui fiat multijet de 90 cp si in afara de consum nu-mi place motorul asta diesel.acum e in rodaj si nu merg peste 2000rot/min dar oricum parca nu ar fi 90cp.

                      Comment


                      • Surule si atuci ce cauti pe forum logan. Nu mai ai logan nu mai ai ce cauta aici :P glumeam si eu. Cum spunea si bagheera sunt curios daca merge mai tare ca si eu miam remapato. Oricum acu cu 85 cai ii dau in gusa la 1.4 dar la 1.6 daca e cu start de pe loc nu prea fac dar daca ne intrecem de la 80 in sus eu zic ca il iau...parerea mea...
                        1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

                        Comment


                        • Originally posted by suru View Post
                          mai nou sunt posesorul unui fiat multijet de 90 cp si in afara de consum nu-mi place motorul asta diesel.acum e in rodaj si nu merg peste 2000rot/min dar oricum parca nu ar fi 90cp.
                          sa ai noroc de el, sa-l stapanesti sanatos! o sa-ti placa si motorul mai incolo, sunt sigur loganu il mai ai? nu vinzi masca de meceveu?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Sunt curios :un diesel de 85 remapat(adik undeva la 105) vs 1.6 16v?

                            Comment


                            • La ce te referi?

                              Comment


                              • la "liniute", ma gandesc...1.6 il va "face", in schimb are toate sansele sa piarda pe reprize.
                                clar pierde benzinarul la consum...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google