Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tocmai ... eu sunt adeptul "ce a trecut de 100.000 km se vinde". Pentru ca de'atunci incep sa cada piese, troncane tot in ea , incep problemele.

    Comment


    • Eu zic altceva... a iesit din garantie... vinde-o! Oricum... dupa 3 ani te plictisesti de ea.

      Comment


      • pai atunci chiar ca nu e asa important daca tine 200 sau 300 de mii .
        uau, numa eu incerc sa o tin cat mai mult?
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • Sau asa ... . Dar totusi daca masina se prezinta ok .. mai poti sa o ti 1 an -2. Chestia e sa nu incepi sa bagi bani cu lopata in ea. Numai sa te gandesti ca'ti pica ambreiajul , distributia, o planetara ... orice .. te apuca groaza.

          Comment


          • asa este, dar nu pot rezista o vesnicie fiarele alea. tocmai de aia nici nu cumpar la mana a doua o masina.
            Don't touch! Never ever steal
            Unless you're in for the kill

            Comment


            • Te apuca groaza daca ai chevrolette .... daca ai logan renunti la bere o sapatamana si se rezolva) (glumeam)
              sigpic
              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

              Comment


              • Probabil ... nici nu ma intereseaza ca nu o tin dupa ce iese din garantie. O janta + cauciuc la ei = 16 milioane. Noroc cu Casco.

                Comment


                • Si totusi nimeni care are un dci 85 remapat?
                  PS:pertinente opinii din partea fiecaruia.Bv

                  Comment


                  • Eu ma gandeam sa ii fac remapare, dar, la autobuzul meu... nu cred ca e cazul, nu ma duc la liniute, nu conduc sportiv, motorul trage foarte bine chiar si cu masina incarcata pana aproape de greutatea maxima autorizata...

                    Comment


                    • Originally posted by Razzvan View Post
                      Gasisi ce sa aduci in discutie ... motoare de tir .
                      Pai hai sa vedem :
                      - in primul rand motorina de la noi "cam sux" . Ar trebuii sa schimbi filtrele destul de des ca sa nu ai alte probleme. Un injector tot pica in astia 200.000 km.


                      Razvan , daca tot vorbiram de tiruri hai sa deviez si eu putin : am un Transit la munca cu peste 200000 km la bord fabricat in 2001 . A mers doar pe motorina de la noi , a avut vreo 8 soferi de-a lungul timpului si intr-un timp chiar se adunasera vreo 12 litri de apa in rezervor ( dupa cum mi-au spus in service ) dar la injectoare nu are absolut nimic . Eu cred ca se strica pt ca are piesa un viciu ascuns(la Ducato , model din aceeasi perioada cu 100000 aprox deja am schimbat injectoarele) , nu datorita motorinei . Datorita motorinei se mai infunda dar de stricat nu .
                      Last edited by Sp!ke; 16 February 2008, 22:09.
                      B -X X - DDF x 2

                      :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                      Comment


                      • Bun, dci 85 e super motorul.
                        Dar cum se face ca nici asta - dupa carte - nu ia suta mai repede de 13 sec (ca 1.4 mpi) si 0-1000 m cu start de pe loc e mai incet cu 1,1 sec decat 1.4 mpi?

                        Pai clar ca la 1.6 mpi, exclusiv din pc. astea de vedere, nu-i face fata...nici dci 85 cp. Nu?

                        Comment


                        • Pentru ca benzinarul are nevoie doar de treptele 1 si 2 , si putin din a 3'a sa atinga 100km/h. Plus ca dieselul trebuie sa fie mai greu ( nu m'am uitat la datele tehnice dar e logic sa fie mai greu). Eu in platfonare in a 2'a , am acul putin sub 100.

                          Dar oricum tot aspirata ar trebuii sa fie mai rapida si pe o distanta mai lunga ( 1km de exemplu ). Cand ii dai blana masina sta numai in cuplu maxim si in ture "inalte" ( sub 4000 rpm nu scazi ) ...

                          later edit : Date de pe site'ul Dacia :
                          0-1000m cu start de pe loc : 34"90 1.4 8v , 36" 1.5 dci 85 cp . Cum ziceam :P
                          uff .. acum vazui ca si Octavian a scris despre o cursa pe 1km care e mai rapida ...

                          Comment


                          • Referitor la greutate masinilor 16v are cele ma multe kg dintre toate versiunile, in cazul berlinelor.
                            sigpic
                            Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                            Comment


                            • Originally posted by suru View Post
                              mai nou sunt posesorul unui fiat multijet de 90 cp si in afara de consum nu-mi place motorul asta diesel.acum e in rodaj si nu merg peste 2000rot/min dar oricum parca nu ar fi 90cp.
                              Suru, motorul ala pur si simplu nu exista sub 2000 de ture .. ca sa scoti din el aia 90 de cai trebuie dus in ture bine de tot.. aproape ca un benzinar.

                              Peste 130 km/h de asemenea este foooarte lesinat.

                              S-o stapanesti sanatos!
                              numar secundele

                              Comment


                              • Tot nimeni cu o berlina dci 85 remapat la 105?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google