Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am mers foarte putin cu o masina ca a lu suru ( fiat linea - 1.3 90 cai ) si masina merge foarte bine , trage bine asa 1-a , a 2-a , mai mult nu am avut unde , mie mia placut , daca te gandesti ca poti sa iei un linea de 1.4 16v la 11 mii si ceva aproape de 12 , merita din plin , decat sa dai pe un chevrolet aveo
    Mereu superiori unui sat cu caini si oi

    Comment


    • Benzina e diferita de diesel, sunt fan benzina, nu ma ispititi cu dieselul ca nu are nici un farmec,Pina acum nici un diesel nu m-a impresionat!
      PDV propriu,benzinarele sunt si mai fiabile, faceti intretinere la benzina ca si la diesel si vedeti care duc mai mult!
      Faceti calcului reviziilor ,chiar daca dieselul cistga la partea de consum, la consumabile este mai scump!
      Verificati confortul ,sonorizare etc oferit de benzinar fata de diesel,....Diferenta de preturi la achizitionare...Asta vorbind de masini nu de tractoare!
      Dar asta e! nu te poti in gustul omului!

      @ iancucezar, Chiar daca e o reprogramare reala, pun pariu ca nimeni nu se lauda multa vreme cu ea, cedeaza motorul! Ce este 1.5DCI si are peste 100cai foloseste alt echipament de injecte,si alte strategii de supraalimentare cu aer!

      Nu mai posta cosecutiv. Foloseste butonul Edit. Ai 10' la dispozitie.
      Last edited by Sp!ke; 16 February 2008, 22:47.
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • Eu sunt de parere ca dieselul disciplinizeaza soferul....daca as merge cu benzinar,posibil ca mi-as lua zborul...

        Comment


        • Originally posted by MESERIASU' View Post
          Benzina e diferita de diesel, sunt fan benzina, nu ma ispititi cu dieselul ca nu are nici un farmec,Pina acum nici un diesel nu m-a impresionat!
          PDV propriu,benzinarele sunt si mai fiabile, faceti intretinere la benzina ca si la diesel si vedeti care duc mai mult!
          Faceti calcului reviziilor ,chiar daca dieselul cistiga la partea de consum, la consumabile este mai scump!
          Verificati confortul ,sonorizare etc oferit de benzinar fata de diesel,....Diferenta de preturi la achizitionare...Asta vorbind de masini nu de tractoare!
          Dar asta e! nu te poti in gustul omului! [/I][/COLOR]
          hai sa facem un calcul simplu, ca te vad foarte pornit!
          1. la un logan gpl prima revizie e undeva pe la 400 de lei, la un logan pe benzina e undeva la 250 de lei, iar la un diesel e cam 300 de lei. diferenta de 50 de lei la prima revizie.... nasol rau!
          2. un calcul simplu, facut pt 100 mii km; eu pt a face 100 mii de km cu dieselul meu, la un consum mixt de 4.7% (date luate din fisa tehnica de pe www.dacia.ro), deci cu 4700 litri, la un pret al motorinei de 37.500 (aproximativ), scot din buzunar 176.250.000; tu cu benzina, la un consum mixt de 6.9% (e motorul de 1.4, la cel de 1.6 consumul e de 7.3 ), ai nevoie de 6900 de litri de benzina, respectiv 7300 la un pret de 36500, deci platesti 251.850.000 lei, respectiv 266.450.000. deci, diferenta este de 75.600.000 lei fata de cel de 1.4. avand in vedere ca motorul de 1.5 e mai scump cu 1000 de euro fata de 1.4, deci cam 37.000.000, vezi si tu diferenta ramasa. de motorul de 1.6 nu mai zic, ca diferenta de pret e si mai mica, iar consumul mai mare... deci dieselul isi scoate banii lejer!!! sa nu imi zici ca da, la 100 de mii de km, c asa am facut eu calculul, dar si-i scoate mai repede, iar masina nu cred ca ai luat-o pt 30 mii de km.... eu am facut un calcul aproximativ, la un moment dat, dar "graficul" pe viitor tot ceva de genul asta da...
          si inca ceva, ai zis ca nu iti place dieselul; mie imi palce foarte mult cum "toarce" ; am avut si benzina, nu zic ca nu e ok, dar dieselul e diesel, e o masina pentru barbati...
          No ofense anyone!
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • sa numai zicem de pretul la revanzare la care dci-ul e in avantaj,deci ce dai la cumparere in plus pe un dci comparativ cu un benzinar recuperezi la revanzare.

            Comment


            • Am spus-o de la inceput....sunt fan benzina! Nu te supara , poate daca citesti ultimul paragraf referitor la gustul fiecaruia.....intelegi.Nu vreau sa Jignesc pe nimeni, placerea mea e benzinarul, Silentios,Sprinten- Ce daca la 3500 de ture!- ce, daca consuma mai mult!.Si nu in ultimul rind,putin imi pasa de bani daca imi face placere ceea ce fac!
              Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

              Comment


              • Originally posted by SUPERCAR View Post
                sa numai zicem de pretul la revanzare la care dci-ul e in avantaj,deci ce dai la cumparere in plus pe un dci comparativ cu un benzinar recuperezi la revanzare.
                de asta nu m-am legat, am facut doar calcul la consum, la preturile actuale ale carburantilor. cei cu dieselul stiu ca, consumul e real de 4.7% mixt, la benzinarul de 1.4 ma indoiesc...sigur e un pic mai mare, dar na... nu vb de motorul de 1.6 pt ca la el oricum pierzi din start. consum mai mare, diferenta de pret mai mica intre 1.6 si 1.5.
                ia sa vad acum daca te mai c....i in gusturile omului si in avantajele benzinarului!
                ps: astept replica din partea colegului.... argumentata!

                Originally posted by MESERIASU' View Post
                Am spus-o de la inceput....sunt fan benzina! Nu te supara , poate daca citesti ultimul paragraf referitor la gustul fiecaruia.....intelegi.Nu vreau sa Jignesc pe nimeni, placerea mea e benzinarul, Silentios,Sprinten- Ce daca la 3500 de ture!- ce, daca consuma mai mult!.Si nu in ultimul rind,putin imi pasa de bani daca imi face placere ceea ce fac!
                parerea ta proprie si personala. bravo tie! asta iti place, asta iti cumperi, fiecare isi cumpara ce isi doreste, ce isi permite, ce ii place, e si normal.
                dar nu te lega de preturi, ca nu ai dreptate.

                Foloseste butonul EDIT. Nu mai posta consecutiv, ai 10' la dispozitie.
                Last edited by Sp!ke; 17 February 2008, 00:42.
                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                Comment


                • @ Huzzy 1981 Lasa,(acuma dau la PACE) noi sa fim sanatosi,sa apuci tu 100000km cu motorina noastra (Romania) si mai povestim ....Dupa !
                  Ai 1.5 Dci de care?
                  Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                  Comment


                  • stai linistit ca prinzi 200k cu dCi-ul . V-am mai zis am vazut TAXi cu 180 si ceva de mii si tras de el nu menajat. oricu motoarele renault sunt fiabile
                    sigpic

                    Comment


                    • Mie mi se pare aiurea altceva... pe langa faptul ca pretul de achizitie e mai mare, acuma si motorina e mai scumpa decat benzina. daca nu ar avea consum mai mic, chiar nu ar mai fi deloc rentabil dieselul :|.
                      Mi-ar placea sa am ambele motorizari, intr-adevar par a fi motoare fiabile si de incredere .
                      Don't touch! Never ever steal
                      Unless you're in for the kill

                      Comment


                      • Real 4,7% mixt la diesel...atunci sigur o sa va tina motorul 100000 si ii puteti schimba injectoarele. Mai lasati cartea ca nu ''pusca''. Ce spune cartea, sunt conditii ideale, care nu au nimic in comun cu traficul din B si alte cele. La fel ca la benzina, normal.
                        4,7% mixt, daca in oras schimbi la max 1800 rot/min si afara nu depasesti 90 km/h...megeti voi asa, eu n-as merge in ''halu'' asta.
                        Am observat ca multi posesori de diesel, se ''chinuie'' puternic sa scoata cat in carte consumul, ba mai putin...si merg inuman cu dieselul. Sa demonstreze ce...?

                        Daca talpesti dieselu prin oras, te apropii de un consum de benzinar.

                        PS: uitati aici un consum real la un Peugeot 307 1.6 hdi (in oras): 7,2-7,5 % - Arad; Peug. 407 2.0 hdi: 8-9% fara probleme...
                        Majoritatea merg cu dieselu ''batraneste'' , normal ca scoti un consum de ''pensionar''.

                        Comment


                        • Originally posted by MESERIASU' View Post
                          @ Huzzy 1981 Lasa,(acuma dau la PACE) noi sa fim sanatosi,sa apuci tu 100000km cu motorina noastra (Romania) si mai povestim ....Dupa !
                          Ai 1.5 Dci de care?
                          am dci de 70 de cai.
                          daca schimbi vitezele in oras intre 2200-2500 ti se pare batraneste, la diesel?
                          mie nu, mi se pare normal. iar in afara localitatii am scos si 4%. tu cred ca te gandesti la vechea dacie care saraca daca avea 70 de mii de km, deja era pe duca. omule, motoarele din ziua de azi sunt facute sa mearga minim 300 de mii de km fara probleme, stai relax. la 100 mii de km poti spune ca motoru` ala e abia in "floarea varstei".
                          da, si cu motorina mai scumpa, si tot iti scoti banii, si in plus, vezi mai sus.
                          apropo, nu am condus 1.4, am colegi care au, dar zic ca masina mai lenesa ca asta nu exista, in depasiri apesi pedala si nimic... asta spun ei, eu habar nu am.... zi tu cum e!
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • Originally posted by huzzy1981 View Post
                            am dci de 70 de cai.
                            daca schimbi vitezele in oras intre 2200-2500 ti se pare batraneste, la diesel?
                            mie nu, mi se pare normal. iar in afara localitatii am scos si 4%. tu cred ca te gandesti la vechea dacie care saraca daca avea 70 de mii de km, deja era pe duca. omule, motoarele din ziua de azi sunt facute sa mearga minim 300 de mii de km fara probleme, stai relax. la 100 mii de km poti spune ca motoru` ala e abia in "floarea varstei".
                            da, si cu motorina mai scumpa, si tot iti scoti banii, si in plus, vezi mai sus.
                            apropo, nu am condus 1.4, am colegi care au, dar zic ca masina mai lenesa ca asta nu exista, in depasiri apesi pedala si nimic... asta spun ei, eu habar nu am.... zi tu cum e!
                            Ma repet iar....ia sa vezi tu motoarele de 1.4 8v de la alte marci...daca Logan 1.4 e lenesh atunci alea nici nu se urnesc din loc!


                            nu mai cita postul anterior! este inutil! e clar ca lui ii raspunzi.
                            Last edited by crististreulea; 17 February 2008, 15:57.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Pai normal ca e lenesa 1.4, daca la 90 in tr. 5 vrei sa depasesti mai rapid. Cat de tare sa traga la 2500 rot/min in tr 5?? Da-i tr 4 (sau caz de urgenta tr 3...sa vezi cum se duce atunci) si calc-o, se duce asa cum se duc si alte benzinare de 70-75 cp...in turatiile astea. Multi se ''sperie'' cand trece turometru de 3000 si se aude zgomotul motorului in habitaclu...deh, nu-i prea bine antifonata, daca era, sunt ferm convins ca multi nu se mai vaitau ca nu trage.

                              Si inca o treaba...''am scos si 4%''...si ce-i cu asta? Am spus eu, detinatorii de diesel fac pe dracu-n patru sa scoata recordui de consum, ca parca s-ar termina motorina la pompa si ar fi ultimul drum al lor (in sensul ca nu mai este motorina), deci e chiar o manie.
                              Cica :''bai frate, sti cat am scos??? 4,x % sa mor daca te mint...si am mers si cu 120...'' ''oaiii...ce chestie tare frateee...''
                              Ok, si eu am scos 5%...si ce-i cu asta?

                              Comment


                              • Si eu cu 16v meu am scos 5,8 dar a fost cei mai plictisitori km pe care i-am facut la volan (era masina in rodaj si am tinut-o la 100km/h) ... si faza este ca daca as avea disel cred ca mi-ar trebui multi km la volan pana sa ma invat cu masina ... cutia mea cu actionare pe tija mi se pare mult mai "elastica" si mai confortabila decat cea cu actionare pe cabluri si acel ambreaj hidraulic tine prea sus, obositor de sus as putea preciza. Singurul atuu al diselului ramane d.p.m.d.v. consumul dar care te avantajeaza numai daca te folosesti mult de masina. Tind sa cred ca motorina va continua sa isi mareasca pretul pe litru si atunci se va discuta altfel.
                                sigpic
                                Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google