Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tezeu View Post
    Si eu cu 16v meu am scos 5,8 dar a fost cei mai plictisitori km pe care i-am facut la volan (era masina in rodaj si am tinut-o la 100km/h) ... si faza este ca daca as avea disel cred ca mi-ar trebui multi km la volan pana sa ma invat cu masina ... cutia mea cu actionare pe tija mi se pare mult mai "elastica" si mai confortabila decat cea cu actionare pe cabluri si acel ambreaj hidraulic tine prea sus, obositor de sus as putea preciza. Singurul atuu al diselului ramane d.p.m.d.v. consumul dar care te avantajeaza numai daca te folosesti mult de masina. Tind sa cred ca motorina va continua sa isi mareasca pretul pe litru si atunci se va discuta altfel.
    duminica viitoare iti dau masina mea sa faci un test,nu ai sa mai fi atat de sigur pe tine, garantat(nu toate dci-urile au ambreiaj hidraulic...si chiar de ar avea)...chestia cu elasticitatea cutiei imi pare exagerata(am mers cu 16v)...tare imi e sa nu iti vinzi 16v, dupa un test cu dci-85cp,macar...pe langa avantajul consumului, mai are avantajul cuplului...care la un mers majoritar in oras sunt avantaje esentiale...si chiar si la drum intins, unde un dci de cel putin 85hp face fata cu brio la un 16v, pana in 175km/h...trage singur concluzia


    Nu mai cita postu anterior!
    Last edited by Sp!ke; 17 February 2008, 17:49.
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

    Comment


    • In afara faptului k dieselu de 85 are cuplu mare si iti da impresia de masina puternica,ea de fapt nu e sportiva in niciunfel...dak soferul stie sa mearga cu 16v(in 5000-6000 rpm),la drum intins nu-l mai vezi,te asigur
      Dieselu va avea intotdeauna avantajul consumului redus,si senzatie pe care ti-o ofera pe plaja mica de turatii(2000-3000),k dupa dispare toata seva din motoras.
      Si dak e sa comparam pe bune la putere,demaraj si etc....hai sa comparam benzina turbo cu diesel turbo...ca sa echilibram situatia.Si chiar cu toate astea,de ex dci de 70 de pe Logan e mai lent decat benzinaru de 1.4....trage-ti singuri concluzia

      Comment


      • Originally posted by iancucezar View Post
        In afara faptului k dieselu de 85 are cuplu mare si iti da impresia de masina puternica,ea de fapt nu e sportiva in niciunfel...dak soferul stie sa mearga cu 16v(in 5000-6000 rpm),la drum intins nu-l mai vezi,te asigur
        Eu am facut cu a mea(103cp si 260nm) la drum 16v,si in 400m,daca citeai cu atentie se vorbea de avantaj dezavantaj diesel vs benzina,si nici decum ca un diesel de 85cp face un 16v la drum(peste 120km/h),am zis doar ca ii face fata onorabil(apropo tu ai mers vreodata cu vreun dci 85cp?)
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • Ok am inteles. Am condus si diesel de 85 si cred ca e un motor reusit, cuplu foarte bun, consum foarte decent, insa daca vrei sa te dai la el, dupa 3500 pur si simplu moare... ca dinamism e sub cel de 1.6 16v.
          Daca ai vreun filmuletz in care participi la un concurs legal organizat de "liniutze" posteaza-l t rog. Eu tind sa cred k 1.6 16v vs dieselu tau de 1.5 de 103 sunt cam la egalitate (evident dak si 16 v are ce ai si tu: roti usoare etc...). Iar diferenta intotdeauna o face soferu. Am vazut multi posesori de masini cu motorizari benzina, care atunci cand fac depasiri sau "se trag" la semafoare, nu duc masina in ture inalte si o tin undeva la 4000 de rpm max., ca deh daca pica ceva. Oricum felicitari pt masina si pt munca depusa.

          NU MAI FOLOSI LIMBAJ MIRC! Citeste aici! E ultimul avertisment!
          Last edited by Sp!ke; 17 February 2008, 18:25.

          Comment


          • Originally posted by iancucezar View Post
            Ok am inteles. Am condus si diesel de 85 si cred ca e un motor reusit, cuplu foarte bun, consum foarte decent, insa daca vrei sa te dai la el, dupa 3500 pur si simplu moare... ca dinamism e sub cel de 1.6 16v.
            Daca ai vreun filmuletz in care participi la un concurs legal organizat de "liniutze" posteaza-l t rog. Eu tind sa cred k 1.6 16v vs dieselu tau de 1.5 de 103 sunt cam la egalitate (evident dak si 16 v are ce ai si tu: roti usoare etc...). Iar diferenta intotdeauna o face soferu. Am vazut multi posesori de masini cu motorizari benzina, care atunci cand fac depasiri sau "se trag" la semafoare, nu duc masina in ture inalte si o tin undeva la 4000 de rpm max., ca deh daca pica ceva. Oricum felicitari pt masina si pt munca depusa.

            NU MAI FOLOSI LIMBAJ MIRC! Citeste aici! E ultimul avertisment!
            Nu cred ca un dieselar de 85cp moare dupa 3500,mare majoritate a dieselarilor nu duc masina in 3500...pe baza la ce ai zis tu mai inainte adeveresti spusele mele, cuplu si consumu sunt atuuri principale a dieselului in oras...
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • eu ma intreb de ce nimeni cu motor de 1.6 nu isi da cu parerea, ci numai cei cu 1.4, de parca ar vrea sa demonstreze ceva, sa iasa in evidenta, sa nu fie mai prejos de restu`... ce e important e faptul ca masinile isi fac treaba, si fiecare cu ce are, crede ca a facut cea mai buna alegre, etc, etc, etc... putem discuta la infinit...
              apropo, octavian cred,ai scos 5%? dar parca nu conduceai sa scoti consum redus!
              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

              Comment


              • Are atuuri in oras Loganu diesel, dar nu e o masina rapida, ci doar da impresia ca e rapida. Pt ca thread-ul e diesel vs benzina, concluzia mea e ca dieselu bate benzinaru la consum si cuplu, costuri de intretinere si pret de achizitie avantaj benzinaru. Vibratii, plaja de turatie mica alt dezavantaj al dieselului (plaja de turatii fiind insa foarte suficienta pt sprinturi in oras), lipsa vibratiilor si plaja de turatie mare avantaj benzinar.
                Una peste alta cred ca sunt masini foarte apropiate in orice: dieselu castiga in unele chestii, dar la fel si benzina, unde dieselul pierde castiga benzina si invers. Cam la egalitate. Deci cred ca totul ramane la latitudinea noastra si depinde totul de gust
                Last edited by Sp!ke; 17 February 2008, 19:33.

                Comment


                • Originally posted by iancucezar View Post
                  In afara faptului k dieselu de 85 are cuplu mare si iti da impresia de masina puternica,ea de fapt nu e sportiva in niciunfel...dak soferul stie sa mearga cu 16v(in 5000-6000 rpm),la drum intins nu-l mai vezi,te asigur
                  crezi tu ca nu e sportiva motorizarea de 85CP,cel putin pe reprize trage la fel de bine ca benzinarul de 90,dar sa nu il comparam cu 1.6 16v care are 105CP,si fii sigur ca daca dci-ul de 85CP e resoftat la 105CP trage la fel de bine pe reprize si are un top speed la fel ca si benzinarul.

                  Comment


                  • Dieselul chiar nu e sportiv, se descurca foarte bine in reprize, dar nu e sportiv, cum nici motorizarea de 1.4 nu e sportiva. Insa paradoxal, pe 1000 m 1.4 e mai rapid decat dci de 85, iar ca si acceleratie sunt egale. Toate astea pentru ca plaja de turatie e mica la dci.
                    Insa la consum e alta poveste:unde dci ia in oras undeva la 7 max 8 in cea mai mare aglomeratie, eu cu benzinaru ma "laud" cu 9-11. Deci cum am zis si in postul precedent avantaje si dezavantaje. Dar dieselul nu e sportiv, doar da senzatia de sportivitate.
                    Am condus un logan de 85 si prima impresie fata de 1.4 al meu a fost ca e foarte puternica. Insa intre 2 semafoare am dat o liniuta cu unu de 85 si nu s-a dus foarte mult in fata mea, doar cu botu foarte putin. Una peste alta, atat benzina cat si dieselu aduce satisfactii, tre doar sa stim sa apreciem. Ambele motorizari atat benzina de 1.4 1.6 1.6 16 v cat si dci de 65 70 85 sunt excelente(si asa sper ca benzinarii sa facem pace cu dieselarii)

                    Comment


                    • Dragilor...vreti masini sportive, click pe semnatura lui csebalyn si va trec gargaunii cu logan sportiv. Loganul a fost conceput pentru cei cu venituri medii si submedii. Diesel sau benzina iti iei in functie de cati km faci pe an nu in functie de in cate secunde faci 400m! Terminati odata cu comparatiile astea stupide ca ne rad si curcile! Ce sportivitate vreti voi cu motoare de 1.6L sau 1.5L? Daca vreti sportivitate mai scoateti cel putin 40000 iepuri din buzunar si atunci mai vorbim, pana atunci, noi mergem la gratare, pescuit si la tzara dupa vin, pastrama si muraturi, iar pentru asta aspiratoarele si tractoarele noastre sunt foarte bune!.

                      Comment


                      • eu zic sa numai compari benzinarul 1.4 cu dci-ul de 85CP ca e diferenta destul de mare,si la demaraj 0-100,si pe reprize si pe top speed(ajunge mult mai repede fata de benzinar),parerea mea e ca motorizarea 1.4 e praf.
                        eu am dci-ul de 70CP remapat la 85cp si oricand fac un 1.4 lejer,daca nu ma crezi poate o sa ne dam odata sa vezi cum trage un dci

                        Comment


                        • Motorizare 1.5 85cp 0-100 km/h- 13.00 sec
                          0-1000 m- 36.00 sec
                          vit max- 167
                          Motorizare 1.4 75cp 0-100 km/h- 13.00 sec
                          0-1000m- 34.90 sec
                          vit max- 162
                          Date oficiale Dacia. Asadar diferenta nu e chiar asa de mare referitoare la capacitatile dinamice ale motoarelor. Deci dci nu e sportiv
                          Iar dci de 70 nu face 1.4,cu toate ca 1.4 e praf

                          Comment


                          • stiu si eu datele care sunt puse de ei,dar nu stiu cum se face ca dci-ul meu dupa resoftare trage mai bine ca un 1.4
                            pai nu vorbim de dci-ul de 70CP stock ca ala oricum are 0-100 in 15sec,eu vorbesc de asta de 85CP

                            Comment


                            • Masinile fiind apropiate ca performante dinamice, diferenta o face soferul.

                              Comment


                              • Pe dracu! Scuze de exprimare ...un dci 85 cp mananca pe paine un 1.4 mpi...hai ca deja exageram. Ca poate, doar poate, te tii de el 2-300 de metri...in rest il pierzi, te asigur din experienta .

                                In schimb cel de 65 resp 70 cp dci...sorry, acum seara (unu' poate confirma) am facut teste cu un dci 70 cp si un 1.4 mpi remapat, toba filtru suspensii alea alea (cel din urma poate confirma ca e membru).
                                Cu dci-ul am facut lansat, treptele 3-4-5, no chance. La sfarsit ne-am strans mainile si la revedere Specific ca nu am remapare. Nu trebuie sa-ti fie frica sa-l turezi, cred eu.

                                Cel cu 1.4 remapat, da, s-a vazut surplusul de putere , nu stiam de ce nu ma mai duc...eram pe tr 1 la limitare.

                                PS: Frumos cand se intalnesc doi membrii loganclub la semafor: ''salut salut, hai una mica 1 si 2, ok ok...' '' Si gata, apoi frumos in trafic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google