Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Octavian: Nu comparam 1.4 mpi pe sedan si 1.5 dci pe mcv. Dar 1.4 si 1.5 pe mcv nu avem cum le compara (pe varinata de 7 locuri) pt ca nici Dacia nu a lasat termen de comparatie.

    Acum despre tinutul loganului in general: nu va inchipuiti ca dacia a gandit loganul sa tina un milion de km, de fapt nici mercedes nici bmw nu mai fac asta acum. Masinile sunt gandite sa tina aprox 5 ani dupa care sa vrei alata.

    Despre motoare diesel care au tinut: In Sibiu prin 2000 a aparut o firma ce a adus din germ vre-o 50 de mercedesuri diesel cu aprox 800.000km fiecare, (asta o stiu de la cineva ce lucra la firma aia) se chema Galxy Taxi si cine e din Sb poate sa verifice eventual sa confirme. Masinile au mers si au existat pe taxi multa vreme, pana prin 2005-2006 probabil au mai facut in astia 5 ani inca vre-o 300.000 pe taxi, apoi nu au fost casate ci vandute, deci functionale.

    Aia ce ne arati cu mecedesul de 2 milioane km e exceptie. O sa vezi multe dieseluri mercedes mai ales cu km multi dar benzinare poate 10% din dieseluri.
    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

    Comment


    • Originally posted by Octavian___28 View Post
      Da' cine a spus ''superbul'' 1.4?
      Normal ca nu este varianta cu 1.4 , e prea mic, nici cuplu (mai ales) nu are suficient.
      1.4 nu e un motor cu veleitati sportive, cu toate astea are performante mai bune decat un dci (65 sau 70), ce sa-i faci...asta e.
      are performante mai bune la ce...la demaraj 0-100km/h doar cand e gol fara bagaje? ca in rest daca mai se pun doi pasageri in ea e pericol public,numai zic de o depasire ceva.
      nu trebuie sa te superi dar asta e realitatea ca l-am condus si gol si incarcat si stiu cum trage 1.4

      Comment


      • Pt mine punctul forte in alegerea dci a fost conducere unui mpi de 1.4, dupa ce l-am condus m-am lamurit si am alaes dci.
        In rest va astept pe sosele pe cei cu 1.4 mpi si mai sunt cativa pe aci care stiu despre ce vorbim.

        PS: desi am dat exemple de diseluri cu 1 mil de km si nu unu ci vre-o 50 la faza cu lipsa motorului de 1.4 pe mvc 7locuri nu are nimeni replica? (si un alogica) - Nu, pa ca nu mai exista. Asta e realitatea si important e ca fiecare sa se bucure de ceea ce are.
        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

        Comment


        • am avut un BMW 318i din 84 cu 1.230.000 km la bord si inca avea vana in el. bine, motorul de BMW nu are moarte. cred totusi ca as alege un disel daca ar fi dupa mine acum
          Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

          Comment


          • repet.
            astept pe pm. provocari atat traseu cat si 400 metrii de la 1.4 rampat sau ne si 1.6 lafel.
            iar spun, totdeauna soferul o sa faca diferenta intre masini cu putere apropiata.
            voi de ce credeti ca sunt si diferente de consum in oras de la om la om cu aceeasi masina ?
            1.5dci
            B-04-RZZ

            Comment


            • ovimiha: da am 16v si am si cai si cuplu destul de mare , da nu imi place cand vine cineva si zice a benzina ii un rahat , numa dieselu ii bun , si deaia iam aratat si exemplu daca o cerut omu , acuma il astept si eu pe el cu un diesel de 3.500.000 km !
              Mereu superiori unui sat cu caini si oi

              Comment


              • Originally posted by ovimiha View Post

                PS: desi am dat exemple de diseluri cu 1 mil de km si nu unu ci vre-o 50 la faza cu lipsa motorului de 1.4 pe mvc 7locuri nu are nimeni replica? (si un alogica) -
                Ti s'a raspuns mai sus. Nu se putea pune motorul de 1.4 pe'o masina care transporta 7 persoane. E nevoie de un motor de cilindree mai mare sau supraalimentat cu o turbina. Asta nu inseamna ca 1.4 e mai slab la performante ca 1.5dci. Uita'te si la timpii oficiali.

                ps: daca tot se da cineva ... nu se da cu 3 persoane in masina. La benzinarele aspirate de cilindree mica se simte din plin si'o persoana.

                Comment


                • Deci un mpi merge cel mai bine fara oameni in el. Teleghidat. Mi se pare foarte relevanta faza cu 1.4 pe MCV. Ca mai tot mereu mergi la drum cu familia, de ex la mine sau 2-3 persoane.

                  Cu ala ce o facut 3.500.000km sunt sigur ca au fost obtinuti in conditii exceptionale, probabil super ulei si aditivi, ingrijita masina nu raliu la 5000rpm cu ea si sunt convins ca in aceleasi conditii un diesel te ducea probabil mai mult. Oricum am mai spus, daca cineva crede ca masinile de acum sunt facute sa tina milioane de km se insala - asta ce o fi el. (fara reparatii la motor)

                  Oricum e exagerat si sunt aproape convins ca a avut reparatii la motor la kmetri aia.

                  16v nu are rost sa-l bagam in discutie aci, noi (dci) o forjam de numa sa scoatem un consum de 6%, tu daca faci acelsi lucru cu 2 secunde mai repede bagi cel putin 10% (dar cred ca te duci si in 12% cand vrei sa "faci" un dci)

                  Am avut pe mana vre-o 2 ani de la munca un passat 2.0i (100 si ceva de cai) si ii si dadeam ture de numa ca doar nu era al meu si 6000rpm si nu era mare diferenta, mai ales la drum fff greu scoteam mare diferenta de timp pe aceleasi trasee, plus nu mai zic de consum 15-16-18 in oras, depinde de nervi de la pedala.

                  Deci fratilor, care nu ati condus dci, tdi sau orice turbo recent, faceti repede un drive test.


                  Originally posted by Razzvan View Post
                  Ti s'a raspuns mai sus. Nu se putea pune motorul de 1.4 pe'o masina care transporta 7 persoane. E nevoie de un motor de cilindree mai mare sau supraalimentat cu o turbina. Asta nu inseamna ca 1.4 e mai slab la performante ca 1.5dci. Uita'te si la timpii oficiali.

                  ps: daca tot se da cineva ... nu se da cu 3 persoane in masina. La benzinarele aspirate de cilindree mica se simte din plin si'o persoana.
                  Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                  http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                  Comment


                  • ovimiha: "prietene" tu sti ce vorbesti ? cu 16v al meu te fac cu dci tau de nush cum te cheama , si apropo la passat cu consum de 18 , eu zic sa te mai gandesti si sa rectifici unde ai scris acolo ii prea mult , mai scade umpic , poate tu te uitai la consumu instant PS : referitor la masina cu 3.500.000 era o discutie intre mine si huzzy1981 , el mi-a zis sa ii arat un benzinar peste 500.000 km , si eu iam aratat unu cu 4.000.000 km si iam zis sa ne arate si el un diesel cu 3.500.000 km
                    Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                    Comment


                    • ma, vorba unui amic de-al meu, care are un opel astra DTI: despre benzinarul de 1.4, indiferent de pe ce masina de clasa apropiata loganului, vorbesc (il lauda) numai aceia care habar nu au ce e cu ei, care au undeva la 18 anisori, sau carora le-a cumparat taticul masina sa se dea cu ea si nu stiu despre ce e vorba intr-adevar, si na, o lauda si ei, ce sa faca?
                      fara suparare, suntem pe un forum la contraziceri, nu?

                      si apropo de Lucianitos, uite stimabile un diesel cu 4 milioane de km la bord (sa numeri bine zerourile)! benzinarul aratat de tine avea doar 2.200.000km....

                      inca ceva: nici un benzinar nu mi-a dat o replica la audi r8 TURBO-DIESEL care a castigat le mans-ul de anul trecut! acolo, pentru cine nu stie, e un test de durabilitate a motoarelor! si guess what; o castigat un dieselar! ;) chiar nu comenteaza nimeni, nici un benzinar nu are nimic de zis!?!?!?
                      si inca ceva: mama, ca fain "toarce" dci-ul.... mori dupa motorul ala!
                      Attached Files
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • huzzy1981: uite aici un benzinar cu 5.655.555 km ( numara bine ) si apropo de dci daca ii asa de bun , la datele oficiale date de dacia is cele mai slabe la sprinti si alea , il face si un 1.4 asa ca te rog lasa-ne , noua cu benzinarele nu ne plac TRACTOARELE si deaia nu ne luam dci ! in afara de consum , bate un benzinar un diesel la orice capitol , consumu ii mai mic , motorina ii mai scumpa , masina costa mai mult de noua , revizia la 15.000 km , la benzinar faci 2 la diesel 3 revizi , depinde si de cati km faci !
                        Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                        Comment


                        • scuze , am uitat sa il pun mai sus , eram prea prins in discutie http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
                          pt huzzy1981 cu DEDICATIE
                          Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                          Comment


                          • ma lucianitos, hai sa lasam prostiile astea, ca nu sunt genul cu "a mea e mai buna, ba a mea, ba a ta e mai poluanta".... hai sa dam search-uri de google sa vedem ce masini gasim cu ce km ... las-o moarta! esti foarte sacaitor si plictisitor cu copilariile astea.
                            iar chestia cu preturile au fost discutate si re-discutate (totdeauna in favoarea dieselului, by the way...) cu revizii, cu motorina... ia ma frate si fa tu calcule cu pixu` in mana si vezi la 50 de mii de km, de ex, cum iesi, la ce preturi, si nu mai arunca asa aiurea "pastilele" astea doar de dragu` artei!
                            pana si cei care au motor de 1.4 spun ca e lenes, ca papa multa benzina, si te trezesti tu, care poate habar nu are ce si cum merge....
                            si tocmai ce spuneam mai sus... la 19 ani habar nu ai ce e aia masina, ti-a luat-o tata sa te dai cu ea prin centru si te trezesti vorbind... te rog las-o balta daca nu stii!
                            si pentru cine doreste sa se informeze in domeniul asta, uite aici un link: http://www.dieselvsgasvehicles.com
                            si veti gasi tot ce doriti...
                            cateva chestii gasite asa la prima vedere, apropo de durabilitate:

                            "Because diesel engines lack any ignition system, they do not require any tune up. Diesel engines also have a non-corrosive nature, which means that a diesel engine will last longer compared to the corrosive exhaust of the gas engine system.

                            In terms of efficiency, you will be impressed with the diesel engine’s mileage efficiency. Figuratively speaking, diesel engine powered vehicles are capable of reaching mileage of up to 400,000 to 600, 000 miles.
                            You will never regret the money that you will invest in a diesel engine powered vehicle. The diesel engine has all the features you are looking for: durability, torque and reliability. In the end, it is money well spent."

                            si acum, putem inchide topicul asta? ca deja a mai fost inchis de nu stiu cate ori....
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • huzzy 1981: si daca mi-a luat-o tata care ii treaba ta ? eu nu ma iau dupa ce zice unu si altu , uitate pe site la dacia si dupaia vorbeste , uitate la timpi , da nu ma lua pe mine cu dieselu cu km , cu cursa de la LE MANS ! te inteleg ca ai diesel si vrei sa ne prostesti pe noi ca ii buna si ii extraordinara , da noi nu te credem ! ti-am mai zis mie nu imi plac tractoarele
                              Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                              Comment


                              • Lucianitos: uite-te atent la ce am scris, n-am spus ca un 16v nu e motor puternic, dar un dci remapat nu e departe, fara remapare nu discutam numai de 1.4 si eventual 1.6, dar cum zice Pitt aici intervine si soferul intr-o masura ff mare. Atrageam atentia ca ai performantza peste ce fac eu cu dci-ul dar cu consum dublu de carburant. Ia spune aci cat scoti media la un drum facut in forje de 5000rpm!

                                Cat despre consumul de 18% in oras nu e nici o poveste, asta se intampla cand o tineam tot in 6000rpm in oras, ca de, asta face benzinaru, cand il calci papa. In rest sub 12 - 14 % cu greu o scoteam la oras si la drum lung daca mergeam cuminte cu ea ceva sub 10. (tine mine era benzina de 2000 si zic si anu 1999) nu f performant dar am circulat cu el undeva intre 2005 - 2007 deci nu era f vechi (abia trecuse de 180.000km)

                                Si ce zice huzzy1981 e f adevarat, cand ai trecut de varsta "fluturasilor" si impresiilor iti faci f bine calculele.
                                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google