Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stau acum sa citesc un topic intreg sa caut o fisa de dyno. Lasa'ma cu tractoru' tau ... Am si eu in familie un tractor diesel ( 170 cp ) si nu ma duc sa o laud in fata benzinarelor de aceeasi putere.

    Discutam de costuri de intretinere, consum , fiabilitate. Dar sa lasam performantele pentru benzinare. ( astept sa apara Lamborghini , Ferrari subaru , evo diesel).

    ps: tot te alerg si cu 103 cp aia ... ;). Ce modificari ai facut la masina btw?...

    Comment


    • Daca nu te duci cu tractoru de 170cp sa faci linute te duci cu tractoru de 1.4 16v pardon 24v,sa faci liniute,nu ai face rau sa iti iei un, lamborghini subaru,ferrari sau un logan rosu B 11 BFF 103cp 260nm pana una alta sau Audi R8 500cp si 1000 nm TURBO DIESEL

      PS vezi ca pe pagina 48 la sfarsit ti-am pus si DYNO, ca tot iti e lene sa cauti

      nu mai cita postul anterior !
      Last edited by Seba; 6 March 2008, 23:56.
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • - Pai de ce sa ma duc ... ma face orice benzinara de putere apropiata . Plus daca nu ai vazut aia e masina cu alte scopuri . Asa ma dau cu benzinara de 1.4 cu alte masini de 1.4 .. unde totu' e mai strans ( conteaza mai mult soferul si nu masina ).

        - si a mea are 16v nu 24v... nu stiu de unde visezi atatea valve.

        Si apropo de Audi .. stiai tu ceva.. dar nu sti bine . Audi R8 v12 diesel e un concept, nu se comercializeaza decat motorul pe benzina. Poate in viitorul apropiat va fi scos pe piata si varianta diesel. Dar de ce nu aduci spre exemplu un bugatti veyron ... v12 1001 cp .... :->. Cam dublu fata de r8'ul ala ...

        Comment


        • R8 TDI Le Mans incinge atmosfera la Geneva '08, cu 500 CP si aproximativ 1000 Nm cuplu maxim, ca sa se potriveasca bine cu rotatia pamantului. Diavolul rosu promite sa-i tina piept in ring lui Godzilla GTR, si-ar fi o lupta pe cinste.

          Atinge 100 km/h in 4.2s, dar merge cu "40 la ora", ca sa-l vada toata lumea mai bine. Viteza sa maxima e de 252 km/h. Sa nu mai punem la socoteala ca e Euro 6, deci e un demon care "lucreaza" curat si eficient. Ca un pistol cu amortizor. Sau ca o mitraliera, cand se supara.

          Bai baiatu ti-am zis si iti repet scuteste-ma..
          Attached Files
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • TU UITI NISTE AMANUTE : ce cilindree i s-a permis la AUDI Diesel la Le Mans???????? (iti raspund eu: cu +)

            PS: 4,2 sec poate atinge si un ''amarat'' de benzinar ASPIRAT de 4000 cmc....
            Last edited by Octavian; 6 March 2008, 22:19.

            Comment


            • Hai sa terminam cu concepte gen Audi R8 diesel.

              Ia sa te dai cu un Logan 1.6 16v .. sa vezi umilinta ce'ti iei.

              Comment


              • Octavian ti-am lasat impresia ca am uitat? Ce zici de 6.0 litri??I

                Razvan afla ca m-am dat cu MERCEDES SLK benzina 190 cai,bmw 320i,525i,peugeot 207 sport,Subaru Legacy 3.0 etc..etc..

                @Razzvan: Cu subaru sau cu tractoru de 1.4 16v
                Last edited by crististreulea; 8 March 2008, 00:19.
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • Ca diesel pierzi oricum. Te rog mai studiaza, cea mai puternica acc. e la un benzinar si nu va fi never ever la un diesel, sa fie si cu 16...turbine
                  PS: si chiar ati vrut a doua ora sa inchideti subiectu... inuman

                  PPS: si daca o luam razna, din nou vreti sa indreptai totul...unde, cand....cum, pt ce...o sa reusiti sa faceti un site total exclusivist.

                  Comment


                  • Ma baieti, dar vad ca sunteti mai tari decat mine, cu tavi si cu lucianitos! imi place asta, ca ne depasiti!
                    "fratele" meu meu alb, cel mandru proprietar de chevrolet (care e de 2 ori mai nesigura ca loganu` si de x ori mai proasta); eu am impresia ca habar nu ai ce inseamna diesel, ce inseamna costuri, ce inseamna fiabilitate, ce inseamna durabilitate. sincer, imi pare rau ca sunt o groaza de posturi in threadul asta care se repeta la nesfarsit, dar vad ca fara nici un folos, pentru ca daca ai pierdut sirul lor, e nasol.
                    nu e vorba aici de dci, ci acum e vorba de diesel vs benzina, oricare diesel si oricare benzina. tu inca nu te-ai prins ca din punct de vedere al sprintului (care e si ala pe o portiune scurta de drum), benzina are singurul avantaj? Si al costurilor de intretinere (care e o chestie foarte discutabila totusi...)? Tu nu vezi bre omule ca in ultima vreme se incearca reducerea pe cat posibil a consumului, a poluarii, unde dieselul e mult in fata fata de benzina? Tu ai habar ca in conditii normale de functionare, un diesel e muuuuult mai durabil ca un benzinar? Tu de ce crezi ca are si pret mai mare? De flori de cuc? Nu vezi ca 75% din masinile de pe strada sunt diesel? De ce oare? Ca e oamenii aia prosti, si tu destept? Pt ca duce mai mult, si orice om care are habar de asta stie lucru` asta, numai niste teribilisti care se dau in centru cu masina nu stiu. normal, omu` isi sustine masina din dotare, dar adu DOVEZI!!! Vezi ca mai in urma este un link, ceva de genu` www.dieselvsgasvehicles.com , sper sa nu gresesc, ia si citeste, nu vorbi aiurea din burta! Si fa si un rezumat cu ce ai inteles!
                    vad ca s-a ajuns intr-o situatie de genu: "ba a mea e mai buna", care ne face, ca si forum, de toata kk-ua!
                    si inca ceva: cati din cei care au diesel au zis ca masina e lenesa, ca nu trage, ca e vai de capu` ei? Eu pot da o groaza de exemple de cei care au benzina si care s-au plans de ea!
                    peace!

                    Sorry ca postez din nou consecutiv, insa nu am avut timp sa editez complet dupa ce am postat! Sper sa nu mi-o iau iar! am facut o comparatie care merita studiata!

                    @ Tavi, unde ai vazut tu la vw ca din 1.4 scot 120 de cai putere?? Daca te uiti pe site-ul lor, o sa vezi ca motorul de 1.6 are 102 cai putere. ala de 1.4 deci de unde sa aiba 120?? Iar ceea ce ai spus tu, ca un diesel face un benzinar , cu puteri aproximativ egale, e foarte adevarata. am facut o comparatie la vw jeta, pe site-ul lor, si sunt urmatoarele date: (prima e benzina, a doua diesel)

                    Tehnica
                    Cilindree (L/cm3) 1,6 / 1595 /// 1,9 / 1896
                    Alezaj / Cursa (mm) 81,0 / 77,4 /// 79,5 / 95,5
                    putere max., kW (CP) la 1/min 75 (102) / 5600///77 (105) / 4000
                    Cuplu motor max., Nm la 1/min 148 / 3800 /// 250 / 1900
                    Rapot de comprimare 10,5 /// 19,0
                    Norma de poluare EURO 4 /// Euro 4
                    Alternator, A/Baterie, A(Ah)
                    Cutie de viteze manuala 140 / 280 (60) /// 140 / 330 (61)
                    Cutie automata/tiptronic 140 / 280 (60) /// 140 / 330 (61)
                    Carburant benzina /// motorina
                    Consum carburant combinat, l/100 Km
                    Cutie de viteze manuala 7,4 - 7,6 /// 5,2 - 5,4
                    Cutie automata/tiptronic 8,2 - 8,4 /// 5,9 - 6,1
                    Capacitate rezervor carburant (l) ca. 55 /// ca. 55
                    Cutie de viteze C utie manuala cu 5 trepte /// C utie manuala cu 5 trepte
                    Emisii CO2, g/km
                    Cutie de viteze manuala 178 - 182 /// 140 - 146
                    Cutie automata/tiptronic 197 - 202 /// 156 - 162
                    Timp accelerare de la 0-80 / 0-100 km/h, s
                    Cutie de viteze manuala 7,9 / 12,2 /// 8,0 / 11,9
                    Cutie automata/tiptronic 9,1 / 13,3 /// 8,0 / 11,8
                    Viteza maxima, km/h
                    Cutie de viteze manuala 186 /// 189
                    Cutie automata/tiptronic 183 /// 187
                    pana si viteza maxima e mai mare la dieselar! da, e motorul mai mare, dar puterea e aproximativ identica. ce sa mai spun de cuplu, care e imens la diesel fata de benzina.
                    nu asta trebuia sa demonstram aici? Ca un diesel e mai bun decat un benzinar, cu puteri apropiate?
                    ps: am incercat sa le aranjez in pagina, dar nu resuesc, sper sa va dati seama despre ce e vorba; daca nu, intrati pe site la vw si faceti o comparatie intre benzina si diesel.

                    q.e.d.
                    Last edited by Seba; 7 March 2008, 00:05.
                    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                    Comment


                    • Huzzy, gresit: 1.4tfsi are 120CP, 1.4tsi are 175CP ! Primul e fsi cu turbina, al doile a fsi cu turbina si compresor. acel 1.4 tsi, benzinar, cu 240Nm cuplu de la 1800 la 4500rpm mananca pe paine turbodiesele de 150CP. doar la consum il "face" dieselul, in rest se uita dupa el...
                      benzinarul de 1.6 102CP e fsi, n-are turbina, n-are compresor. si cred ca are totusi ceva mai multi cai, ca 1.6 de pe golf4 are 105CP (tot fsi si ala), deci asta mai nou ma astept sa aiba pe la 110-112 (din moment ce si 1.6_16v generatie mai noua de la renault are 115CP).
                      apropo, huzzy, un turbodiesel de 2000cmc are capacitatea echivalenta a unui motor aspirat de cel putin 3000cmc, in conditiile ain care are doar 3CP in plus,de unde si viteza de top mai mare cu 3km/h...la acceleratie, da, il ajuta cuplul. insa la viteza de top, unde cuplul e in prabusire la ambele motorizari, deja sunt aproximativ egale, de aia au aceeasi viteza maxima.dieselul trage mai bine la turatii uzuale, pana la 3000rpm, de aia accelereaza mai bine.
                      Last edited by Seba; 7 March 2008, 00:19.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Ok asta nu am stiut. foarte bine, ma bucur ca oamenii aia de la vw se straduiesc sa faca o treaba din ce in ce mai buna.
                        revenind la comparatia mea, nu despre asta e vorba in threadul asta? Ca in cazul a 2 masini, una pe benzina si una pe motorina, de puteri aproximativ egale, invingatoare iese aia pe motorina? Datele indicate de mine asta spun. si inclin sa cred din comparatia de mai sus, chiar daca sunt in totala necunostinta de cauza (adica nu am vazut o liniuta dci vs 1.4, nici nu am facut) ca indiferent ce spun mpi-stii, dieselul de 70 de cai are mari sanse sa faca mpi-ul...
                        eu sper sa scoata oamenii cati mai multi caluti din motoare cat mai mici!
                        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                        Comment


                        • @felix: eu te respect pt ce ai reusit sa scoti din acel diesel, dar deja comparatii cu masini peste 150 de cai nu isi au rostul. Poate te-ai "tras" dar sigur ai luat-o. Orice alt raspuns nu e valabil. Stima. Bmw 325.192 cai, subaru 3.0 240cai sau ceva in genu .

                          Comment


                          • Da, mai, huzzy, ai tu dreptate, dar toti "pacurarii" uita ca noi astia cu "aspiratoare" nu avem turbina. intelegi? Turbina aia face cam 35% din puterea motorului. da-o jos de pe logan si-ti va veni sa-i dai foc la masina cat de prost merge si cat de mult consuma. inca ceva, de ce dieselul turbo are la aceeasi capacitate cilindrica putere ceva mai mica sau oricum, apropiata de benzinarul aspirat? Diselul de 1.9 aspirat are mai putini cai decat 1.4 benzinar. asta ce-ti spune? Comparati de 49 de pagini, motoare total diferite...tehnologii diferite, capacitati cilindrice disproportionate, asta nu intelegeti voi cu dieselul si nici 99% dintre aia cu benzina care vor musai comparatii de genul... aveti turbina si aia va scoate din "gaura". dar tocmai ca aia face toata treaba,nu super motorul, ar trebui sa taceti. si noi ar trebui sa tacem din gura cand ne gandim oarecum invidiosi la consumurile voastre si la cum iesiti in depasiri...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by iancucezar View Post
                              @felix: eu te respect pt ce ai reusit sa scoti din acel diesel, dar deja comparatii cu masini peste 150 de cai nu isi au rostul. Poate te-ai "tras" dar sigur ai luat-o. Orice alt raspuns nu e valabil. Stima. Bmw 325.192 cai, subaru 3.0 240cai sau ceva in genu .
                              ia candeste un pic, cate kg au respectivele masini?...si ai sa vezi ca este foarte posibil
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • Originally posted by csebalyn View Post
                                Da, mai, huzzy, ai tu dreptate, dar toti "pacurarii" uita ca noi astia cu "aspiratoare" nu avem turbina. intelegi? Turbina aia face cam 35% din puterea motorului. da-o jos de pe logan si-ti va veni sa-i dai foc la masina cat de prost merge si cat de mult consuma. inca ceva, de ce dieselul turbo are la aceeasi capacitate cilindrica putere ceva mai mica sau oricum, apropiata de benzinarul aspirat? Diselul de 1.9 aspirat are mai putini cai decat 1.4 benzinar. asta ce-ti spune? Comparati de 49 de pagini, motoare total diferite...tehnologii diferite, capacitati cilindrice disproportionate, asta nu intelegeti voi cu dieselul si nici 99% dintre aia cu benzina care vor musai comparatii de genul... aveti turbina si aia va scoate din "gaura". dar tocmai ca aia face toata treaba,nu super motorul, ar trebui sa taceti. si noi ar trebui sa tacem din gura cand ne gandim oarecum invidiosi la consumurile voastre si la cum iesiti in depasiri...
                                nu ai luat in calcul diferenta de cifra octanica enorma dintr-e o benzina si o motorina...pune o benzina cu cifra octanica de 55 si sant tare curios cum va mai merge benzinarul tau...iar faza cu turbina imi pare un pic fortata...ia gandestete de ce?
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google