Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma bucur sincer ca am luat benzina si nu disel si celor care nu fac un nr considerabil de km pe an le recomand benzina caci este alceva.
    de acord,ca sa renteze dieselul,trebuie sa faci un numar destul de mare de km,ca sa amortizezi investitia,apoi sa meri pe castig,am facut niste calcule odata,si investitia se amortiza dupa vreo 40-60 mii km,pai scuza-ma da eu dupa aproape 3 ani am 47 mii km cu masina...de diferenta de bani dintre benzina si diesel poti sa bagi benzina in rezervor :P
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • completare cristi_xp: si la ce proasta e motorina noastra, parca n-as vrea sa am logan diesel iesit din garantie si sa trebuiasca sa-i schimb injectoarele (cam 4000ron)...de banii aia prefer sa-i dau benzina motorului. benzinarul nu-i asa pretentios ca motorul diesel, iar la noi (scumpa romanie) asta e de luat in considerare.
      @tezeu: dci85cp are cutie jr5 (laguna 1). nu stiu daca e pe cabluri (desi cred ca nu), poate ne lumineaza altii care se pricep
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Originally posted by csebalyn
        @tezeu: dci85cp are cutie jr5 (laguna 1). nu stiu daca e pe cabluri (desi cred ca nu), poate ne lumineaza altii care se pricep

        E pe cabluri. Din acest motiv unii carcotasi spun ca e prea sensibila...

        Comment


        • Cutia JR5 are comanda pe cablu si ambreiaj hidraulic.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Originally posted by tezeu
            Acum sincer dupa ce am sofat diselul ma simt mult mai bine in masina mea si mai impacat de alegerea facuta(benzina 1.6 16 valve 105cp).Va salut si la mai multi km fara incidente
            tezeu,mi-ai intarit convingerile Eu fac putini km pe an(nu trec de 10000)deci nu cred ca se merita sa-mi iau diesel mai ales ca-i mai scump decat un 16v,deci prefer si eu un 16v
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • Mah oameni buni si referitor la problema consumului mah gandesc asa .... daca se va ajunge sa nu mai imi permit sa bag benzina pe 16 v meu pot sa imi iau o instalatie de gaz buna ca si firma si sa ma bucur si de un motor de 100 cp (din cate stiu gazul iti ia din puterea motorului) si de un consum super.Oricum dupa ce m am urcat in diselul ala pur si simplu imi ador masina (si zic asta pt ca la un moment dat aveam anumite regrete ca nu mi am luat disel)...deci daca nu depasiti 15.000 de km pe an si nu aveti de gand sa tineti masina peste 6,7 ani luati-va benzina si de bani pe care ii investesti intr un disel prestije iti cumperi un 16 valve (de diferenta de cam o mie de euro bagi benzina) si sincer ca si comfort pot spune ca benzina este net superioara. Respect pt toti colegi de pe forum dar test driveul ala pe care l am facut pe un disel 85cp mi am dat mult de gandit .... cand se vor hotara ai mei sa isi cumpere mcv am sa le recomand cu caldura 1.6 GPL (consum bunicel dar pretul gazului f mic + ca este destul de puternic chiar si pe gaz pt o masina de familie) si asta in defavoarea mcv disel 85 cp care costa ceva mai mult(200 de euro parca pe varianta) dar intretinerea tind sa cred ca este tot in favoare GPL-ului. Salutare
              sigpic
              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

              Comment


              • am ales diesel pt ca am avut banii la momentul achizitionarii si ma incanta faptul ca trec mai rar decat un benzinar pe la pompa. nu caut sa amortizez nimic, dar ma simt bine cand stiu ca bag plin si merg considerabil mai mult decat as fi mers cu un benzinar.

                Comment


                • Originally posted by POP
                  am ales diesel pt ca am avut banii la momentul achizitionarii si ma incanta faptul ca trec mai rar decat un benzinar pe la pompa. nu caut sa amortizez nimic, dar ma simt bine cand stiu ca bag plin si merg considerabil mai mult decat as fi mers cu un benzinar.
                  in oras, da, in afara, nu mai mergi chiar asa considerabil mai mult...pana si 1.6mpi are sub 6% la 110 constant (pe ceas). si nu vreau sa sperii sau sa dezamgesc pe cineva, sau sa fac antireclama, dra din cauza motorinei proaste apar tot mai multe dieselare prin service-uri la schimbat injectoare (au alea un pret, tata, de vorbesti singur). de turbina nu mai zic. e plin de clio-uri cu probleme la turbo (aceeasi turbo de pe logan). eu de-asta am luat benzinar. daca il aveau la momentul cand mi-am luat eu amsina, as fi luat clar 16v, dar m-au prostit ca mai dureaza un an pana o sa-l scoata si l-au scos dupa 2 luni (cu riscul de-ami lua warn, f.... mama lor de nesimtiti!)
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by csebalyn
                    in oras, da, in afara, nu mai mergi chiar asa considerabil mai mult...pana si 1.6mpi are sub 6% la 110 constant (pe ceas). si nu vreau sa sperii sau sa dezamgesc pe cineva, sau sa fac antireclama, dra din cauza motorinei proaste apar tot mai multe dieselare prin service-uri la schimbat injectoare (au alea un pret, tata, de vorbesti singur). de turbina nu mai zic. e plin de clio-uri cu probleme la turbo (aceeasi turbo de pe logan). eu de-asta am luat benzinar. daca il aveau la momentul cand mi-am luat eu amsina, as fi luat clar 16v, dar m-au prostit ca mai dureaza un an pana o sa-l scoata si l-au scos dupa 2 luni (cu riscul de-ami lua warn, f.... mama lor de nesimtiti!)
                    man dar tu vorbesti ca un om mare bre
                    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                    Comment


                    • si eu am zis la fel csebalyn.eu cred ca majoritatea care au specializare in domeniul auto cunosc problemele astea.tot ce e mai simplu e clar mai fiabil.
                      exista la diesel doar un avantaj.consumul un pic mai redus.oricum si benzinarele vor merge pe alcool probabil in viitor si tendinta e ca si la diesel injectie directa +turbo.

                      Comment


                      • suru eu zic ca consumul la un diesel e putin mai mult decat "un pic" cel putin la oras,aici e diferenta cea mai mare fata de benzinare,deci in oras dieselul e tatic mai ales daca nu esti vitezoman poti scoate si consumuri de 5% in orase mai mici ca Tulcea de exemplu,eu cel putin in constanta am consum de 5.5%

                        Comment


                        • la consum tot timpul diesel rules
                          toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                          Comment


                          • ar trebui facut ceva in romania cu motorina asta..... Io am benzina dar e naspa pt ceilalti . De ex un preten de-al meu si-a luat vara trecuta MERCEDES VITO si acum au picat injectoarele. Le-a dus la reconditionat 1000 RON toate patru. si oriucm asta i s-a intamplat din cauza motorinei care e de o calitate " exceptionala"
                            sigpic

                            Comment


                            • acum depinde si de noroc putin,am vazut loganuri dci modelul vechi de 65CP care au 90 000km si nu schimbat nimic la motor si merg ca noi practic.

                              Comment


                              • aaaaaaaaa da vito nu a fost nou e din 2001 si avea 116000 km si acum are vreo 170000 ;) facuti intr-un an ;) a cursat baiatu )
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google