Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sportiv e cel mai frumos noaptea pe serpentine cane e drumu liber.........e minunat ce sounduri poate scoate motorul
    sigpic

    Comment


    • Exista si placerea de a conduce un diesel. E minunat sa vezi cum trage de la 1800-2000 rot/in cum te baga-n scaun chiar daca pt putin timp chiar daca nu are o acceleratie liniara ca la benzinare ci mai mult smuceste cand o calci dar e misto. La viteze mari sa nu fi nevoit sa-i schimbi tr inferioara o calci si s-a dus. mie imi place mult. Nu faci cu dieselu ce faci cu un benzinr asta e clar dar are ceva aparte (cuplu ala si sa vezi la 140-150 ca n-ai decat vreo 3500 rot/min ceea ce la dieselurile astea noi nu-i nici o problema....si nu spun mai multe ca intram la consum unde s-a terminat totul). Ma irita la maxim reviziile la 10000.

      Comment


      • Originally posted by razvan2007 View Post
        suru ... o masina o conduci sportiv pe pistele de curse (acela si numai este condusul sportiv si poate similar la intrecerile de masini), iar pe soselele noastre, in trafic, se numeste teribilism, sau poate depasirea coloanei cu viteza mare ignorand regulile de circulatie pentru tine este stil sportiv. Fara suparare totusi ... fiecare cu stilul lui de condus. Prefer dieselul la multe marci de masini!
        eu nu conduc sportiv in oras.(se inroseste prietena mea la fata si i transpira mainile)
        in ultimul timp am fost spectator la mareom sorin etc in probele locale.
        dar se gasesc ocazii la un drum liber pe serpentine unde ai vizibilitate sau in afara orasului mai ales duminica cand ai drum liber si poti duce vitezele pana la limita sau kiar la o intalnire logan club :-)))))

        Comment


        • Originally posted by Octavian___28 View Post
          Exista si placerea de a conduce un diesel. E minunat sa vezi cum trage de la 1800-2000 rot/in cum te baga-n scaun chiar daca pt putin timp chiar daca nu are o acceleratie liniara ca la benzinare ci mai mult smuceste cand o calci dar e misto. La viteze mari sa nu fi nevoit sa-i schimbi tr inferioara o calci si s-a dus. mie imi place mult. Nu faci cu dieselu ce faci cu un benzinr asta e clar dar are ceva aparte (cuplu ala si sa vezi la 140-150 ca n-ai decat vreo 3500 rot/min ceea ce la dieselurile astea noi nu-i nici o problema....si nu spun mai multe ca intram la consum unde s-a terminat totul). Ma irita la maxim reviziile la 10000.
          mai...mai ca ti-ai lua si tu un diesel

          Comment


          • Dupa cum a spus Dantes, totul tine de ce faci cu masina, daca vrei sa conduci normal, cu consum minim si ai multe drumuri de bantuit iti iei diesel pt ca e economic, daca vrei senzatii tari la turatii mari si faci cativa km pe luna iti iei benzinar. Cam asta ar fi rezumatul. Eu cand m-am hotarat sa-mi iau un diesel am stiut ce o sa fac cu masina, adica o sa umblu destul de mult extraurban, si foarte mult urban. Analizand cele spuse, de mine si de altii, pana acum EU sunt in avantaj, sa ma explic ceva mai detaliat:

            1.5 DCI 85hp, 75% urban - 7L%, 25% extraurban, 5.5L%
            1.4 MPI 75hp, 75% urban - 13L%, 25% extraurban, 7L%
            1.6 MPI 90hp, 75% urban - 12.5L%, 25% extraurban, 7L%
            1.6 16v 105hp, 75% urban - 12L%, 25% extraurban, 6.5L%

            Cam asta e realitatea, dar va rog sa tineti cont ca eu am MCV care e cu 200kg mai greu ca o berlina, consumul de la diesel e cel de la MCV-ul meu, celelalte de la loganurile de la mine de la serviciu si sunt sedanuri. Chiar daca benzina e mai ieftina, tot dieselul iese in castig.

            Comment


            • intotdeauna diesel-ul e mai castigat in fata benzinei cel putin la consum si nu neaparat trebuie sa faci 20 000km/an ca sa fie rentabil sa ai masina diesel(poate masina numai e in garantie si fiecare isi face revizia in garajul lui,ca de exemplu eu,ca in fond nui mare inginerie sa imi schimb uleiul si filtrul de ulei la fiecare 10 000km cu manopera 0 lei,placutele de frana la 20 sau 30000 de km,iar restul pieselor care trebuie schimbate dupa un anumit nr de km sa zicem 60000km in cazul distributiei se poate face la un service si gata),pentru mine fiecare km facut cu motorasul asta e rentabil indiferent cati km fac pe an si in mod sigur imi permit sa ma duc cu masina in multe locuri unde alti cu benzina ar prefera sa o ea pe jos sau cu alte mijloace de transport
              Last edited by SUPERCAR; 12 January 2008, 02:14.

              Comment


              • Sp!ke eu am 16v si mi a crescut intradevar consumul acum cand e frig dar mi sa instalat la 9% nu 12%, cu un regim de mers variat (cand e nevoie schimb in 3500 de ture cu tot cu mazga de pe jos). Pentru mine unu benzina este mai avantajoasa cu toate ca fac undeva la 1500 km lunar. Si daca consumul este atat de decisiv in disputa asta disel vs. benzina nimic nu poate bate GPL, si oricum GPL montat pe un motor 16v cred ca se descurca cel putin la fel de bine ca si un disel 85cp dar consumul este in favoarea gpl-ului.
                sigpic
                Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                Comment


                • Parca era vorba de diesel vs benzina! nu de diesel vs gpl! In plus, daca pui gpl pe 16v... s-a dus la vale rau de tot 16v-ul... ai dat banii degeaba pe el.

                  Comment


                  • Stiu despre ce era vorba (disel vs benzina) dar daca tot se pune atat de mult accentul pe consum mi am permis sa aduc in discutie si GPL . Oricum nu cred ca se duce asa de rau la vale 16v daca ii pui gpl, dar lasand asta deoparte 16v nu consuma asa de mult (cel putin al meu nu, 9% imi ia acum). Singurul avantaj al motorului disel este consumul (dar dupa cum spuneam pe mine unu nu ma avantajeaza cei doi litri in minus, practic in cazul meu nu scot diferenta de pret dintre motorizari, nu justifica pretul revizilor si intretinerea in general). Cu pretul la care a ajuns acum motorina trebuie sa faci un numar considerabil de km pe an si tre sa ti masina pana la un numar destul de marisor de km ca sa poti spune ca ai facut o investitie buna.
                    sigpic
                    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                    Comment


                    • extraurban 1.4 MPI nu consuma 7% ci 5%
                      sigpic

                      Comment


                      • Nu ma pot abtine: Ia da-mi mie un 1,4 si pun pariu ca-l fac sa consume si mai mult de 7% in afara.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Avantajul consumului este clar in favoarea dieselului . Avantajul intretinerii este in favoarea benzinarului . Faceti urmatorul calcul :
                          - pret achizitie diesel + cost intretinere ( ex 100000km) + costuri motorina / 100000 km
                          - pret achizitie benzina + cost intretinere 100000 km + costuri benzina / 100000 km
                          - diferenta intre cele 2 valori reprezinta costurile in plus pe un nr aproximativ egal de km pt diesel
                          - impartiti valorile la 100000 km si va rezulta costul pe km pt fiecare . Faceti diferenta intre ele si calculati in cati km amortizati costurile initiale in plus pt diesel .
                          Ce credeti , parametrii oficiali sunt trecuti din burta ? Credeti ca Dacia prefera sa vanda un motor benzina care vine mai rar in service sau un diesel care vine mai des ? Credeti ca vor sa castige bani rafinariile sau serviceurile lor ? Daca treceau datele din burta erau clar in favoarea dieselului . De ce credeti voi ca firmele au diesel ? Pt ca in timp ca ,cost / km iesi mai bine in conditiile in care aduni km . Si firmele aduna .
                          Verificati dif de nm intre cele doua motoare si veti vedea de ce dieselul trage mai bine la greu ( deal ) . Este net in favoarea lui .De aici si conditiile diferite de drum in care fiecare dintre ele iese castigator . Nu sunt subiectiv , am si dieseluri la serviciu , am si benzina acasa . Chiar imi plac dieselurile iar sunetul motorului mai ales cand este turat imi place mai mult decat benzinarul .Sau cand fluiera o turbina . Unii au propus o liniuta intre un diesel 65 cp remapat sau resoftat cu un 1.4 stoc . Dar cu un 1.4 resoftat se pune un diesel 65 cp ? Slabe sanse .
                          ROCRI , mie 1.4 la 120 / h DN2 mi-a mancat 7.2 - 7.4 in treapta a 5a. Consuma mai putin dar la viteze mici 80-90 km /h . Pana in 140 oricum nu sare de 8 ( al meu cel putin pe traseul Buc - Ct - Buc .
                          OFF TOPIC : La papucii diesel in 35000km ( am 2 ) s-au stricat pompele de injectie . Stiti cat costa la reprezentanta ? 4000 ron . Deci mai aveti ceva km de adunat .
                          CONCLUZIE : Minim 17-20000 km / an renteaza dieselul ; sub renteaza benzina .
                          B -X X - DDF x 2

                          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                          Comment


                          • Originally posted by dorutz View Post
                            extraurban 1.4 MPI nu consuma 7% ci 5%
                            Si marmota ce facea?

                            Comment


                            • Originally posted by Rocri View Post
                              Nu ma pot abtine: Ia da-mi mie un 1,4 si pun pariu ca-l fac sa consume si mai mult de 7% in afara.
                              binenteles ca poti sa-l faci sa consume mai mult de 7%. fiecare persona cu stilul lui de conducere. si eu cand ma grabesc cu depasiri numai in treapta a-4-a si condus mai agresiv, consumul sare de 7%.
                              sigpic

                              Comment


                              • Am plecat in concediu vara trecuta cu un 1.4mpi ... eu cu inca un prieten si cu fetele dupa noi + pobagaj incarcat full ... am plecat sre suceava si am urcat si pe la cheile bicazului, lacul rosu ... a cosumat 5.4 media mers 100km/h pe unde se putea si in localitati 50km/h , 60km/h.
                                P.S. diselul daca vrei sa faci treaba cu consumul pe langa faptul ca trebuiesc adunati un nr de km pe an(sa zicem peste 20000) mai trebuie tinut si cativa ani, ca daca o dai in primi doi ani de cand ai luat-o si ai adunat decat 40000 nu ai facut mare treaba cu consumul mai mic.
                                sigpic
                                Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google