am tot citit si am zis sa intru si eu in discutie...ai mei au un logan 1.6 16 V dar din fericire eu il conduc mai tot timpul..consumul mixt este de 8.5% si merg cu el si lejer si la turatii de 5000-6000 >..dar totusi spre deosebire de diesel benzinaru fuge nu gluma..spre ex am fugit cu un amic deal meu eu logan el mercedes ceva mai vechi...aveam 5000 poate un pic mai mult intra 3-a si cand i`am dat a 4-a pur si simplu a zburat de sub mine..benzinaru isi arata forta la turatii nu mers de bunic..nu spun ca diesel`ul e slab..imi place mult si diesel, mai ales sunetul de la turbina..la diesel se simte pornirea de pe loc parca ceva mai lina mai lejera decat benzinarul dar la forja pierde teren..ambele au calitati si defecte aici fiecare cu gusturile lui...4ever benzinar dar nu as refuza niciodata un diesel tdi >..stima tuturor si drumuri uscate
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Faceti diferenta la bani...ex:fac un drum de 1000 de km cu un diesel respectiv benzinar..dieselu imi consuma din spusele voastre cam 5.5& afara deci 55 litri motorina...in timp de benzinaru consuma (am un Logan 1.4 mpi) aprox 7% deci 70 litri...asadar economie diesel..15 litri :aprox 50 ron.....Eu cred k la un drum de 1000 de km prea putin mai conteaza 50 ron;).........Insa dak folosesc masina mai mult de 25000 30000 km...in favoarea dieselului pe o perioada de minim 4 ani...dak nu benzinara
Referitor la consumul benzinarei:am 1.4 mpi.laureate...14000 km...in timpul asta am scos urmatorul consum....oras:max 11..vara cu AC.min 8 seara si kiar 7(dak mergeam cu 50)...Extraurban:max 7.5 si tras de ea....iar minim 4.3(pare incredibil dar am vrut sa vad cat poate sa consume motorul asta de putin..evident cu ea subturata:adik a 5 a 70...)
Insa consumul real il stie toata lumea...nu mai mult de 11 in oras orice conditii....si nu mai mult de 7.5 max 8 afara in conditiile in care tragi bine de motor.
Comment
-
Originally posted by Sp!ke........
Cam asta e realitatea, dar va rog sa tineti cont ca eu am MCV care e cu 200kg mai greu ca o berlina, consumul de la diesel e cel de la MCV-ul meu, celelalte de la loganurile de la mine de la serviciu si sunt sedanuri. Chiar daca benzina e mai ieftina, tot dieselul iese in castig.
Comment
-
La aceleasi regimuri de viteza, 2 litri mai mult ca sigur ca e diferenta. La 1000 km poate nu pare cine stie ce...Azi, maine...se aduna. Ma rog, tot nu faceti cu un diesel ce fac eu cu benzinaru. Cel putin cu MCV de 70 cp pana la 150/h ii dau clasa. - am inteles ca nu sunt mai nervoase decat berlina de 65 cp.
Comment
-
A nu Spike, stai linistit, nu m-am referit la tine.
In drum spre casa m-a depasit un MCV diesel fara nici o treaba, pur si simplu s-a ''urcat'' pe mine, nu era loc de depasiri ca mai apoi sa merga cand cu 80 cand cu 120 (daca indrazneam sa ma apropii de el o calca imediat). Am picat in plasa prostului si m-am ''luat'' cu el (acum am vazut ca pufaie cand schimbi treptele). Am remarcat ca e mai greoi decat o berlina, dupa 130 l-am depasit si mi-am vazut de drum (daca era berlina, nici o sansa de depasire...).
Economic, normal ca bate tot.
Comment
-
Originally posted by iancucezar View PostFaceti diferenta la bani...ex:fac un drum de 1000 de km cu un diesel respectiv benzinar..dieselu imi consuma din spusele voastre cam 5.5& afara deci 55 litri motorina...in timp de benzinaru consuma (am un Logan 1.4 mpi) aprox 7% deci 70 litri...asadar economie diesel..15 litri :aprox 50 ron.....Eu cred k la un drum de 1000 de km prea putin mai conteaza 50 ron;).........Insa dak folosesc masina mai mult de 25000 30000 km...in favoarea dieselului pe o perioada de minim 4 ani...dak nu benzinara
Referitor la consumul benzinarei:am 1.4 mpi.laureate...14000 km...in timpul asta am scos urmatorul consum....oras:max 11..vara cu AC.min 8 seara si kiar 7(dak mergeam cu 50)...Extraurban:max 7.5 si tras de ea....iar minim 4.3(pare incredibil dar am vrut sa vad cat poate sa consume motorul asta de putin..evident cu ea subturata:adik a 5 a 70...)
Insa consumul real il stie toata lumea...nu mai mult de 11 in oras orice conditii....si nu mai mult de 7.5 max 8 afara in conditiile in care tragi bine de motor.
deci un diesel face benzinarul din toate punctele de vedere!1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Mda (teoretic)...practic nu-i chiar asa. Tu ai un consum de 6% in oras (Iasi?), ferice de tine (la consumul asta cred ca mergi linistit).
La 1.4 daca merg linistit fara sa-i arat podeaua in oras nu sare de 8%. (nu mai vorbiti de B)
Ia in calcul si reviziile. Tu la 17000 te apropii deja la revizia nr 2, unde cu benzinaru abia am trecut de prima revizie. La un 15000km/an d.p.d.v. economic nu prea iesi cu dieselu.
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostMda (teoretic)...practic nu-i chiar asa. Tu ai un consum de 6% in oras (Iasi?), ferice de tine (la consumul asta cred ca mergi linistit).
La 1.4 daca merg linistit fara sa-i arat podeaua in oras nu sare de 8%. (nu mai vorbiti de B)
Ia in calcul si reviziile. Tu la 17000 te apropii deja la revizia nr 2, unde cu benzinaru abia am trecut de prima revizie. La un 15000km/an d.p.d.v. economic nu prea iesi cu dieselu.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
huzzy, tu intelegi ca piesel alea le schimbi cu 33% mai des decat noi cu benzinaru (vorbesc de cele de la revizii)? plus ca de la apa din motorina, au cam inceput loganurile sa schimba pompe si injectoare (astea nu le poti schimba pe garantie, ca intra la "intretinere defectuasa"). vrei sa stii cati 4000roni costa un set de injectoare de dci? sau o pompa de injectie, o turbina sau o vana EGR? la benzinar n-ai problemele astea, merge si cu apa in benzina fara sa se strice. iar calculele de eeficienta au fost facute si refacute, iar fata de 1.4, dci e rentabil dupa 80000km, air fata de 1.6m dupa 65-70000km. pana atunci, reviziile la diesel anuleaza consumul mai mic al acestuia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment