Turbo dar am impresia ca turbina e cu geometrie fixa?
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nu mia conteaza dca e vgt sau turbo simplu, turbiona "creste" capacitatea cilindrica a motorului, supraalimentandu-l cu aer, asa ca la orice capacitate are motorul, inmultiti cu 1,4 daca turbina are 2 bari presiune si o sa obtineti motorul aspirat echivalent...iar comparam cirese cu morcovi ?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by suru View Postnu vad afacere sa ai una din urmatoarele masini
octavia 1.9 tdi 8-9%
A4 1.9tdi 11%
passat 12-13%
A6 2.5tdi 14-15%Last edited by Marius; 18 January 2008, 17:24.numar secundele
Comment
-
Imi place ca se mai discuta...
TOT avantajul unui diesel e cuplul si consumul si punct!
Singurele diesel 1.5 dci care am reusit sa le iau (ca performante dinamice) au fost MCV 70 cp si berlina 65 cp (cu greu !!)...La consum nu discutam (ca nu se pune la un condus sportiv)
Deci MCV 70 cp si berlina 65 cp (ce-i drept cam greu...) not a chance...
Comment
-
Tavi!.. poti sa ma faci si pe mine la o liniuta! Nu contest asta, dar eu nu mi-am luat diesel pentru liniute, mi-am luat diesel pt consum (avand in vedere gabaritul masinii), avand in vedere ca eu fac zilnic cel putin 40-50km numai oras (Bucuresti) si daca imi luam benzianar acum eram falit...
Comment
-
Toti avem tendinta sa ne laudam masinile, si sa le criticam pe ale altora. Cei ce au benzinare, zic ca dieselul este puturos si zgomotos, cei ce au diesel zic ca benzinarul este gurmand , s.a.m.d. Dar am facut un mic studiu daca pot spune asa, si am facut schimb de masini intre cativa colegi/prieteni. Cum se face ca cei cu diesel cand au urcat in benzinar , nu au fost "placut impresionati", iar ceilalti desi nu recunosteau , le-au placut , si au fost surprinsi .
Eu oricum sunt pentru diesel, din aceleasi motive pe care le-a enumerat si Sp!ke, dar si pentru ca il consider barbatesc. Este doar o parere personala !
Cu stima, domnilor!, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Cand spui barbatesc la ce te referi?? vezi tu ca cele mai rapide si puternice masini sunt benzinare(ferrari, lamborghini,fordurile mustang americane de la mama lor ect.) si alea sunt masini dedicate barbatilor in special. Veti vedea voi cand se va trece la benzinare cu turbina ce masini vor rula pe strada(ma refer la cp si performante + consum), benzinarul a ramas putin in urma la capitolul retehnologizarea motorizari. Oricum nu dau 16v meu pe nici un dci de la dacia(de la renault poate da) si nu spun asta pentru ca nu ar fi motoare bune o spun pentru ca pe mine nu ma avantajeaza prea mult dci de la dacia(motorizarile nu ma incanta prea tare si nici performantele lor) si nici nu cred ca m as putea simti la fel de bine ca in fetita mea.sigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
Comment
-
Ho, ho, ho... Ia mai gandeste-te la ce ai spus! Parca Audi a castigat nush ce campionat de puii mei cu un motor diesel acum un an sau doi in urma!... Si nu mai pomeni de masinile americane de la mama lor ca nu se pune! Un galon de benzina in State e undeva in jurul pretului de 1.5$ (cam cat e la noi 1L), asa ca... nu se pune. Ferrari si alte cele asemanatoare, nu sunt masini, alea sunt fantezii ce si le permit 1 la 100000 din utilizatorii de masini, si se duc cu consumurile undeva la peste 30-35L% (de fapt la cat costa masinile alea, consumul si intretinerea nu conteaza). Al meu BigBoss are un Porsche Chayenne si la cei 90L cat are rezervorul are autonomie 280-300km...
Comment
-
benzinar rules! :-)
motorina e pentru camioane,tractoare si locomotive.alea sunt fiabile deoarece la o locomotiva unde pisa o cana in piston nu are ce sa se infunde sau sa se strice dar dieselurile mici au probleme daca ajunge apa sau mizerie.
eu zic sa discutam dupa 200.000km cei care avem loganuri diesel si benzina sa vedem ce reparatii si revizii sau facut si la unele si la altele.
Comment
-
Pai eu sper dupa 200000 km nimeni sa NU aibe parte de reparatii majore la motor cel putin.
Suru, cu locomotiva chiar nu prea ai nimerit-o...Stii cate filtre are pana ajunge motorina in cilindru?? Tre' sa fie f bine rafinata, serios vorbesc.
Spike: corect, fiecare si-a luat masina dupa niste calcule. Cum e cazul tau, chiar trebuia un diesel (si la mine, dar unul de 85 cp berlina.... poate cand o sa fiu mare si imi schimb locu de munca).
Comment
-
Va spun eu sincer ca topicul asta nu isi va gasi "linistea" niciodata. Dar o concluzie poate fi trasa de aici ... lasand gusturile deoparte , benzina avantajeaza pe cei ce isi folosesc masina in interes personal(mers la servici, piata, un concediu ceva) si nu depasesc undeva la 17000 de km pe an cu conditia sa tina masina undeva la 3,4 ani ... iar diselul ii avantajeaza pe cei ce fac multi km pe an (peste 25000) si planuiesc sa tina masina si pe o perioada mai mare de timp. Eu ma regasesc in prima categorie si un disel nu imi va aduce nici sadisfactie in plus, nici mare economie nu am sa fac cu ea(am enumerat cateva posturi in urma cate trebuiesc amortizate cu bani proveniti din consumul mai mic al diselului).sigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
Comment
Comment