Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci ala de 70 cp e numai bun la van. Lasa ca nu-ti trebuie racheta acum...
    Daca ai de carat cu ea, e cea mai buna alegere.
    Si chiar ma gandesc ca asta de 70 cp e mai potrivit sa spun asa pt. caratura (ma gandesc ca are o viata sensibil mai lunga decat cel de 85 cp, nefiind ''dus'' la limita).

    Comment


    • pai da ptr van sunt de acord are tot ce vreau , oricum o sa-l conduca taicamiu 90%din timp dar vreau sa-i iau o masina in care sa aiba si ceva confort si mai ales ceva singuranta ca in vechiul papuc e ca in sicriu...
      tre sa vad cat de bine trage ma duc la delaer si ii spun sa-l incarce cu saci de nisip

      sigpic

      Comment


      • Ieri , margand spre Cora Granitul m-a depasit un taxi 1,5 dci . Rau de tot urla motorul in sarcina . La relanti imi place dar in sarcina nu . Era in spatele meu la 20m si nu auzeam motorul meu dar pe al lui da . Oare si in interior este la fel de zgomotos ?
        B -X X - DDF x 2

        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

        Comment


        • Originally posted by florin77 View Post
          Ieri , margand spre Cora Granitul m-a depasit un taxi 1,5 dci . Rau de tot urla motorul in sarcina . La relanti imi place dar in sarcina nu . Era in spatele meu la 20m si nu auzeam motorul meu dar pe al lui da . Oare si in interior este la fel de zgomotos ?
          exagerezi tu.... e mai zgomotos motorul cand esti in viteza 1, sau 2, in rest nu "urla" asa de infricosator .... iti spun pt ca am dci si cand merg pe strada fara masina, am o manie sa ascult alte loganuri diesel, sa vad cum se aude, pt ca din interior stiu; ce sa iti spun... mai zgomotoasa era vechea dacie 1310 din `89 decat loganul meu dci!
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • In sarcina - am vrut sa zic cand te dai la ea . Era clar ca nepotul vrea sa-mi arate ca este mai tare pt ca dupa ce am plecat primul de la semafor ( pe viraj stanga eram primul ) ma depasit si apoi mergea in fata mea cu 60 la ora , Pantelimonul fiind liber la ora 9.30 .
            Forja intelegi ? Nu acceleratie normala . Daca tu asculti alte dci prin oras majoritatea au un regim de acc normal nu ............
            B -X X - DDF x 2

            :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

            Comment


            • Dar sa nu uitam ca masinile de taxi pot avea peste 200 000km,si se stie ca diesel-urile isi maresc zgomotul in timp...si cine stie daca nu avea toba sparta?!

              Comment


              • Nu , toba nu era sparta pt ca nu era zgomot de toba . Era zgomot de motor turat tare . Dar ai dreptate poate datorita vechimii scotea zgomotul ala .
                B -X X - DDF x 2

                :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                Comment


                • Eu am 20 000km si motorul toarce ca o pisicuta...si cunosc taximetristi care au peste 150 000km,si nu au zgomot la motor.Dar depinde si cit o tureaza fiecare,pt ca in timp se uzeaza mai rau la turatii mai mari.

                  Comment


                  • Bun, sa nu exageram, cum ai vrea sa sune un diesel la 4000-4200 rot/min...?
                    Normal ca suna mai gros si mai agresiv, il ''auzi'' ca e la limita.
                    Benzinarele sunt cele care ''suna'' frumos la 5000-5500. Hai sa spunem ca asta ar fi un + pt benzinar si asa sunt pe - la multe alte capitole ...

                    Comment


                    • Dezavantaje dieselL:
                      1. Pret filtru motorina cu senzor electronic
                      2. Schimb ulei mai repede. Mai sensibil la calitatea uleiului.
                      3. Se pare ca motoarele tin mai putin. Nu mai vorbim de motoarele tip Tractorul care tineau.... Turbina, injectie directa...
                      4. Zgomot
                      5. Cam prost la depasiri...
                      Poate or mai fi si altele...

                      Dieselul are un mare avantaj: Cuplul. Economia la consum este anihilata de costul intretinerii si costul masinii.
                      Parerea mea pentru Sonykel: Din punctul meuu de vedere este evident ca un van trebuie sa fie Diesel. Motorul Diesel are cuplu mare si face fata greutatii. Nu cred ca mai exista camion pe benzina decat la Armata, unde nu se pune problema ec onomiei la un blitzkrieg.

                      Dac Sonykel transporta haine sau cutii depantofi care sunt usoare, atunci merge si pe benzina sau LPG

                      Comment


                      • Dieselu' cam prost la depasiri...? Ai condus vreun benzinar de 1.4 sau 1.6 mpi? Daca si dieselu de 85 cp sta prost la depasiri...imi dau demisia.

                        Comment


                        • @andreis: nu mai zi ca dieselul e prost la depasiri un dci70 trage ca 1.6mpi la depasiri, daca nu cumva o ideea mai bine. ala de 85 de cai mi-a aratat de cateva ori cum se depaseste, dupa ce i-am aratat eu de doua ori cum se pleaca de la semafor
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Mie-mi place sa urc borduri doar ridicand piciorul de pe ambreiaj. Nu cred ca stie vreun benzinar asa ceva. Consum in oras: 6,5 - 6.7 depinde de abuteiaje(nu am iesit deloc cu ea din Buc. si nu am resetat CB de 900km). Vreau si eu un consum adevarat de la un benzinar, iarna in Bucuresti. Fac cam 1600 pe luna numai in Bucuresti. Te baga in scaun de la 90 la 120km/h. Am un MCV de 85.

                            Comment


                            • Nu vreau sa va supar.
                              Consider ca depasirile se fac la peste 100. Mie mi se pare ca la 85DCi pot sa fumez o tigara... Singurul motor cu care am mers la Dacia a fost 1.6 16V...
                              Daca voi spuneti ca motorul de 7o CP e iute, asa o fi... In oras la depasiri la 40 la ora e evident avantajul dieselului. Dati-mi voie sa ma indoiesc de concluziile voastre... Nu vreau polemica... S-ar putea ca motoarele 1.4 si 1.6 de la Dacia sa fie de kko, dar nu cred ca au demarajul mai prost ca la DCI... Poate 1.4 sa fie mai lent, dar aia e o masina subnutrita pentru taxe(export)... daca mai tineti minte Dacia 1210... Altfel nu are nici un scop pentru care sa fie construita, nu exista nici un fel de economie...
                              Motoarele trebuie asemanate la acelasi pret. 1,6 16v contra 85 DCI. Eu le-am folosit pe amandopua si sunt ferm convins ca 16v castiga...
                              Dar nu la Van.

                              Comment


                              • Deci te rog sa nu-mi faci masina subnutrita. Eventual submotorizata...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google