Oricum un dieseLACHE de 65 cp stock (am inteles ca si asta de 70 nu-i mai nervos la demaraj din cauza treptelor un pic mai lungi...cica) il ''fac'' la liniuta si la viteze de pana la 140-150...unde nu-l ''fac'' e la reprize normal...dar daca ma incord puternic pe tr 3 intre 80-120...cred ca sunt mai tare
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Lol ) tare concluzia(intrebarea) baiatului din final sincer) ... bravo pe mine unu mai facut sa ma amuz ... adevarul este ca liniutele, drifturile ect au fost ultimul lucru la care m am gandit cand mi am luat eu masinuta ...sigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
Comment
-
e si normal ca fiecare sa isi sustina motorizarea care a ales-o... ar fi ciudat ca florin77 de ex, sa zica ca ce teapa a luat cu 1.4 sau eu ce teapa am luat cu 1.5, nu? dupa cum ziceam mai demult, chiar daca revizia e din 10 in 10 mii de km la diesel, ceea ce nu e rau deloc (la masina anterioara, pe benzina, tot la 10 mii schimbam uleiul, asa ca nu are rost sa va legati de asta, ca sunt reviziile mai dese, ca e foarte bine asa, doar de faptul ca sunt consumabilele mai scumpe, dar asta e "riscul"), la mine conteaza foarte mult cat pot merge cu masina dupa un plin, sa nu pun combustibil in fiecaere saptamana... iar faptul ca diferenta de pret e mai mare la un diesel la achizitionare, ca revizia e un pic mai scumpa, d`on care; ma intereseaza distanta parcursa cu un rezervor. ca am dat cu 1000 de euro mai mult la achizitionare? iar d`ont care, i-am dat atunci, sanatate, acum nu ma ajuta cu nimic daca ii aveam sau daca dadeam atunci mai putin sau daca imi luam toale sau alte prostii... banii s-au dus, insa acum de cate ori pun combustibil, ma simt mult mai bine decat cand puneam benzina pt ca merg mai mult cu aceiasi bani ... asta ma intereseaza... mia aia de euro deja e devalorizata, insa castig in fiecare zi cate putin la combustibil si asta conteaza foarte tare... parerea mea!1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
[QUOTE=Octavian___28;62702]...obligatoriu sa se mai descreteasca fruntile. Deci am spus...doar ''cred ca sunt mai tare''.QUOTE]
cum mai spunea cineva, nu cred ca are rost sa comparam loganurile intre ele... eu am luat masina pt deplasare, nu pt curse si putin imi pasa cand unul de langa mine, la semafor, pleaca inaintea mea sau ca ma depaseste unu` pe sosea cand eu merg cu 110-120 .... astea sunt copilarii, "manelarii" sa le zic asa daca voiam asta, imi luam masina sport, nu logan.
deci cred ca ar trebui un thread separat cu discutii de genul asta....1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
PRO -BENZINAR! asta este, imi place! Daca imi place, no-coment! Ca mecanic pot spune ca stapinesc bine notiuni ca diesel sau benzina, cu tot ceea ce inseamna intretinere, reparatii, fiabilitate, etc.toata ziua sunt cu mina in ele! mie imi place cuplu la diesel dar, are plaja scurta se limiteaza repede max 3500 dupa aceea -risipa! Benzina ,de acolo incepe si te scoate destul de bine! Am avut ocazia sa plimb un RS... doua zile am simtit senzatiile alea : spatar in spate, demaraj prelungit atunci cind se duce...si mai cere! Cu un diesel nu poti face asta sa nu mai zic de "melodie", de vibratii ...Misto de tot! .Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Originally posted by MESERIASU' View PostPRO -BENZINAR! asta este, imi place! Daca imi place, no-coment! Ca mecanic pot spune ca stapinesc bine notiuni ca diesel sau benzina, cu tot ceea ce inseamna intretinere, reparatii, fiabilitate, etc.toata ziua sunt cu mina in ele! mie imi place cuplu la diesel dar, are plaja scurta se limiteaza repede max 3500 dupa aceea -risipa! Benzina ,de acolo incepe si te scoate destul de bine! Am avut ocazia sa plimb un RS... doua zile am simtit senzatiile alea : spatar in spate, demaraj prelungit atunci cind se duce...si mai cere! Cu un diesel nu poti face asta sa nu mai zic de "melodie", de vibratii ...Misto de tot! .1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
meseriasu la diesel 3500rot/min e cum ar fi la benzinar 5000rot/min deci nu are rost comparatia ta.
si poti sa obtii si senzatii de alea care le obtii cu un benzinar trebuie doar sa ai dieselul adecvat....banuiesc ca un 320d de la BMW cu 150CP sau un 2L diesel de 170CP de la seat ti le pot oferi.
Comment
-
apropo de asta, ca eu ma refeream strict la logan diesel; are un coleg o astra 1.7caravan, un pic modificata, de la 70 de cai la 110 cai. pe cuvantul meu ca la cum merge masina aia, la 110 cai, nu merg multe la 150. poate e si vorba de stilul de condus, insa are un demaraj de nu iti vine sa crezi. nici omul nu o menajeaza in depasiri, insa ca te impinge in scaun e putin zis, mai ai un pic si il rupi. cu sigurnata nici 1.6 16v nu merge asa, iti garantez! si e caravan, e mare, nu e berlina, are daca nu ma insel 1800 de kg...
iti pot arat si o poza cu 220 km/ora cu masina asta... dar cred ca ar fi de prisos...1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
''Un pic modificata'' esti tare de la 70 la 110...asta e remapare agresiva. Mult n-o sa-l tina.
Si da, la ~3500 rot/min la diesel s-a cam terminat totul. Nu o data cu dieselu (am vreo 4 la lucru, toate Peugeot ultimu racnet) m-am trezit ca mi se ''taie'' elanu...bagat puternic in scaun si cand ti-e lumea mai draga si frumoasa trebuie sa schimbi treapta, n-ai parte de acceleratii liniare si de durata. Subiectiv corect...
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View Post''Un pic modificata'' esti tare de la 70 la 110...asta e remapare agresiva. Mult n-o sa-l tina.
Si da, la ~3500 rot/min la diesel s-a cam terminat totul. Nu o data cu dieselu (am vreo 4 la lucru, toate Peugeot ultimu racnet) m-am trezit ca mi se ''taie'' elanu...bagat puternic in scaun si cand ti-e lumea mai draga si frumoasa trebuie sa schimbi treapta, n-ai parte de acceleratii liniare si de durata. Subiectiv corect...
se vede ca nu prea le stii... sau daca le stii, nu de ajuns... omu` i-a facut remapare, i-a schimbat turbina, placa, disc, etc. 3500? cred ca nu ai vazut (de fapt, sigur nu ai vazut) cum merge masina aia la 4-5000 de ture, crede-ma, ca si eu ma mir. iti spun eu ca nu mergi tu cu benzinarul si nu schimbi treptele cum le schimba omul, asa ca stai linistit, se poate, iti garantez!
Deci wrong, wrong, wrong...1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
cum ziceam, oricand as da doua turbodiesele pe un benzinar turbo. ceva de genul: schimb megane 1.9dci pe subaru sti + diferenta sau opel astra 1.7cdti pe audi TT 1.8T...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
viteza costa mai ales daca ai masina cu motor pe benzina,eu nu cred ca cei cu benzina isi permit sa conduca mai tot timpul sportiv cel putin pe astia tineri care ii vad in constanta(majoritatea din ei doar cand se face ceva un eveniment,liniute etc sau o intalnire ii mai dau la blana,dar in rest ii vad in oras in timpul zilei si sunt mielusei....cu a-5-a la 60km/h
Comment
Comment