Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai Huzzy nu sunt toti specialisti ca tine.
    Referirea la 3500 rot/min n-avea nici o legatura cu Opelu remapat al prietenului tau. Oricum...decat sa fac o asemenea remapare (care tot agresiva ramane!) la un diesel, cum spunea si Seba, un benzinar turbo si te-am spart.

    Sunt convins ca te-ai carat cu multe masini de putere si sti ce inseamna asta. Nah...nu toti au posibilitatile tale si prietenii tai (apropo, stiai am in curte un BMW 540i V8 de ~300 cp?? si ma dau cu el numai duminica cand e slujba la biserica? Nu-mi spune tu mie povesti cu scufita rosie si masini de 110 cp ca si cand ar fi vreun avion...)
    PS: de vanzare

    Comment


    • Nu prea cred ca poti face economie daca mergi cu a 5 la 60km/h, mergi prea subturat ... oricum am inteles aluzia. Dar nu inteles de ce sa ajuns cu discutile aici(liniute ect.) adica o masina insemna mai mult de atat, in fine de discutat sa discutat totul (avantaje,dezavantaje ale motorizarilor). Eu unu am urmarit tot thread-ul pana acum si pe langa ce stiam deja mi am mai confirmat ceva ... pe mine unu diselul nu ma avantajeaza d.p.d.v. financiar(am explicat si de ce mai in urma), diselul avantajeaza clar pe cei ce fac multi km de an si care au de gand sa tina masina o perioada mai mare de timp ... si chiar mi ar place sa pot pleca la un drum lung pana la tara sa vad cum se comporta un disel(am parte de autostrada dar si serpentine la greu pana acolo), benzinarul meu este foarte confortabil la drum lung si chiar imi creeaza multa placere sofandul sute de km + ca nu mai resimt oboseala asa de rau.
      sigpic
      Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

      Comment


      • Eu totusi zic ca e prea mult off-topic si multi ati sarit in alte lighiane decat cele personale. Iar legat de diesel sau benzina, individul isi cumpara masina pentru nevoile personale sau pentru placerea lui fatza de masina, ca e benzina sau diesel e alegerea fiecaruia. Aici nu pot sa spun eu, ca daca doresti sprint, liniute,accelerari lungi, condus sportiv i-ati benzina, ca majoritatea chestiilor le poti face si cu un diesel(si multi spuneti despre diesel ca nu trage peste 3500, pai parerea mea e ca nu ati condus un diesel, masina trage si dupa 3500 insa nu la fel ca si cand e in cuplu si la schimbatul vitezei nu o sa mai cada in cuplu masina sa traga agresiv). Plusuri si minusuri sunt destule pentru ambele optiuni de motorizare dar asta depinde de ce-si doreste fiecare nu de mine sau de tine. Peace
        Renault Scenic II
        Dacia Logan 1.4 MPI

        Comment


        • bogo4all in mare ce ai spus tu am afirmat si eu si spike si multi alti inainte ... daca te uiti in urma vei vedea ca sa ajuns la concluzile astea ...
          -fiecare isi cumpara masina in functie de gusturi si necesitati, banii de care dispune fiecare ect.
          -fiecare motorizare are plusurile si minusurile ei care ne pot avantaje si dezavantaja in anumite situati
          Nu cred ca mai exista ceva ce nu sa spus deja si cred ca subiecte noi de discuti vor aparea cand se vor auzi si zvonuri de genul ... lu ala la 20000 ia cazut turbina, ala are 1 injector infundat, lu ala ia picat pompa de benzina s.a.m.d. ... Oricum per total thred-ul asta a fost si va ramane foarte util multor useri de pe forum si va ajuta multi ce vor sa isi cumpere o masina(logan chiar) si vor sa stie spre ce sa se orienteze. Bafta si la mai multi km
          sigpic
          Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

          Comment


          • Partea nasoala este ca sunt baieti care nu cunosc + si - unei motorizari . Sunt unii dintre noi pt care una este mai buna decat cealalta dar nu stiu de ce .

            Dar asta este farmecul threatului . Discutia in contradictoriu .

            Nu ma mai obosesc sa raspund nimanui . Oricine poate citi ce am scris in urma si poate vedea daca sunt obiectiv sau nu .

            Sa va spun ce-am patit ieri chiar daca inceputul este putin off topic . Am avut programare la Meridian Vest pt pierderi de ulei pe partea dreapta a motorului si pt ca imi fluiera putin cureaua de acesorii . Ajung , sta masina in hala 2 ore dupa care imi spun ca mai dureaza 2 - 3 ore pt ca trebuie sa schimbe un semering la pompa de ulei ( initial am crezit ca-mi pierde ulei compresorul de aer ) . Plec in Selgros , mananc ceva , ma intorc , ma uit la masina 50 min nu o atinge nimeni . Ma iau de ei iar cel de la receptie imi spune ca trebuie sa las masina acolo ca nu au piesa ( intre timp a trebuit inlocuit si un pinion la pompa de ulei ) . In timpul asta , un pusti spune ca au 2 bucati dar de fapt nu le gasesc in magazie . Dupa ce le-am spus sa monteze masina la loc , ei nu se poate , eu ba da pustiul gaseste piesa si se rezolva dupa 6 ore de stat acolo pt ceva ce nu dura mai mult de 2.5 ore . Nu cunosc cat a costat reparatia . In timpul asta , un alt baiat cu un diesel a stat 4 ore sa-i faca niste poze la turbina si sa le trimita la fabrica . Reparatia lui , doar informativ 2500.00 ron piesele .

            Concluzia : La orice motorizare pot aparea defectiuni neprevazute .Nu astea creeaza avantajele si dezavantajele unei masini.
            B -X X - DDF x 2

            :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

            Comment


            • Cred ca problema trebuie pusa mai clar:
              Ar trebui comparate masini echivalente. Ex. 1.5 DCI cu 1.4
              Pret: avantaj mare 1.4
              Cost intretinere: avantaj mare 1.4
              Consum: avantaj diesel(avantaj mare in oras)
              Peformante: zic eu aproape egale(stiu ca o sa ma contraziceti).
              Valoare revanzare : Nu am date
              Mentionez ca am dci. Am paraerea ca loganurile vor fi foarte ieftine dupa cinci ani de folosinta(deja au aparut rechemarile cu rugina). Deci ca sa tii Loganul sa fie eficient faptul ca ai Diesel, pierzi bani. Dca ar fi sa-mi iau din nou as lua numai benzina si numai 16v. Dar fiecare cu alegerile lui. Cred ca Dieselul e foarte bun pentru taxi.

              Comment


              • Inseamna ca n-ai mers cu un 1.4 MPI. E atat de evident incat n-are rost sa mai continuam cu comparatia asta.

                Comment


                • Originally posted by Sp!ke View Post
                  Inseamna ca n-ai mers cu un 1.4 MPI. E atat de evident incat n-are rost sa mai continuam cu comparatia asta.
                  Nu, n-am mers, dar am mers cu 16v.
                  La motorul asta cred ca nici la economie nu mai e o problema asa mare. Dar n-am vrut sa fac o comparatie 16v cu DCI 85 unde zic eu 16v e mult in fata.
                  Plus ca asa cum au spus mai multi pe forum, cine-si cumpara Logan 1.4 nu cred ca se gandeste la liniute sau dinamica(decat daca are intre 18 si 20 de ani, si doar atati bani i-au dat parintii).

                  Comment


                  • Si eu am mers cu 16v, e drept, cel de pe MCV, si nu m-a impresionat atat de mult pe cat te-a impresionat pe tine, dar e chestie de gusturi pana la urma.
                    OffTopic... Ai fost cu masina in service?

                    Comment


                    • Originally posted by SUPERCAR View Post
                      viteza costa mai ales daca ai masina cu motor pe benzina,eu nu cred ca cei cu benzina isi permit sa conduca mai tot timpul sportiv cel putin pe astia tineri care ii vad in constanta(majoritatea din ei doar cand se face ceva un eveniment,liniute etc sau o intalnire ii mai dau la blana,dar in rest ii vad in oras in timpul zilei si sunt mielusei....cu a-5-a la 60km/h
                      Nu cumva costa mai mult sa stai fara carnet 3 luni ? Nu toti merg cum spui tu ca au benzina si costa, si mie imi place sa merg repede , dar nu in oras, iar afara prefer autostrada , in rest .....si cu diesel ( nu logan ) tot in stilul meu merg afara, pentru ca asa sunt obisnuit si asa imi place.
                      Si nebun ( sau taximetrist ) sa fii sa mergi cu a 5-a cu 60....si sa mai si apesi pedala de acc. sa vrei demaraj.
                      Daca vrei un exemplu: plecat la un drum mai lung...mers constant cu 100 in afara localitatilor si cu 60 in localitati. dupa 250 km consum 6.7
                      Pe acelasi drum, la intoarcere, mers constant cu 100 km/h si 60 km/h in localitati doar la inceput, pana sa ajung pe europeanul tandarei - constanta unde am tinut-o cu 130 constant. In ct cand am ajuns, consum mediu pe tot drumul 6.8...deci...pot merge si repede si nu sare consumul sa imi gauresca buzunarul
                      Tragi ce concluzii vrei tu
                      Numai bine

                      Comment


                      • Originally posted by Sp!ke View Post
                        Si eu am mers cu 16v, e drept, cel de pe MCV, si nu m-a impresionat atat de mult pe cat te-a impresionat pe tine, dar e chestie de gusturi pana la urma.
                        OffTopic... Ai fost cu masina in service?
                        Nu, n-am ajuns.
                        Am 2 banuieli.
                        1. Termostat subcalibrat si motor relativ rece. CPU vede ca motorul e relativ rece si baga motorina la greu. As zice ca e asa pentru ca nici caldura nu e foarte fierbinte.
                        2. Se aude un zgomot cum ar sufla(fluiera pe joase) unul intr-un tub. O fi vreo placuta sau vreun rulment... o fi aerul care intra prin vreo gaura... Am pus mana pe jenti, sunt reci. Masina nu pare infranata.
                        Mai merg vreo doua luni si dupa aia ma duc. Oricum o sa postez... Acum am consumul 9.6%.

                        Comment


                        • Tot e mare. Eu am 6.5-6.6% pe ultimii 500km, numai Bucuresti.

                          Comment


                          • Pai daca ma ''incord'' si eu pot scoate un 7,5-8% in oras, dar pt 1-1,5 litri% in plus nu ma chinui.
                            Eu cred, doar cred, te rog sa ma luminezi, scoti un consum de 6-6,5 in oras numai daca mergi batraneste cu dieselu, mai ales in B, unde toate datele de consum nu le consider reale (adica sunt inumane pt. majoritatea din provincie).
                            Mai vad consumuri de diesel de 4,5% afara...mers cu 90/h...asa imi ia si mie 5,5%max.

                            Nu stiu ce inseamna n-ai mers cu 1.4 mpi'' , multi conduc benzinaru ca pe un diesel, schimba la max. 2500 rot/min...si mai au pretenti sa traga masina (chiar i-am dat masina unui prieten cu dci si schimba treptele ca la diesel...si nu vedea prea mare diferenta intre ele, culmea, doar ca daca o calca la blana nu se ducea ...).
                            Am vazut la amicu meu ce inseamna o forja cu dieselu...se pierde in schimbator...

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian___28 View Post
                              Pai daca ma ''incord'' si eu pot scoate un 7,5-8% in oras, dar pt 1-1,5 litri% in plus nu ma chinui.
                              Eu cred, doar cred, te rog sa ma luminezi, scoti un consum de 6-6,5 in oras numai daca mergi batraneste cu dieselu, mai ales in B, unde toate datele de consum nu le consider reale (adica sunt inumane pt. majoritatea din provincie).
                              .............................
                              Pai... cand prinzi 60km/h e sarbatoare... asa ca ce rost are sa chinui masina?

                              Comment


                              • Da' pe naiba...toata treaba e sa accelerezi liniar si sa nu-i arati podeaua cum imi place mie. Dar ma rog, am spus, trebuie sa ma ''chinui'', pt una bucata litru nu merita...
                                De multe ori accelerez pana la urmatorul semafor fara logica, stiu ca nu prind verdele si mai sunt multe alte ipostaze care ar duce la miscorarea consumului.
                                Nu mi-am pus mintea sa scot un consum scazut...dar daca as incerca totusi...? La primu salar poate o comit..sa merg eu frumos cu masina cateva sute de km...hm...cred ca va fi foarte greu.

                                PS: ...ce voi face cu matizarii .. )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google