If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cum spuneam, motoarele avand performante asemanatoare, totul depinde de sofer. Cifrele raman cifre, iar senzatiile raman senzatii.
Una peste alta, Logan nu e sportiva deloc,nici dci nici benzina.
eu deja ma dau cu ala de 1.6 benzinar de 90CP si sunt aproape la egalitate,ce sa mai zic de benzinarul 1.4,...daca cu ala trage asa bine dci-ul,pai 1.4 nu are nici o sansa in fata unui dci de 85CP
PS: Huzzy: sa-ti spun de ce mai mult astia cu 1.4 mpi vor sa se ''afirme'', pt ca vor sa spulbere mitul cum ca dci-ul de 65 resp 70 cp ''face'' un 1.4 mpi. Si de cate ori am (avem) ocazia o facem publica.
eu deja ma dau cu ala de 1.6 benzinar de 90CP si sunt aproape la egalitate,ce sa mai zic de benzinarul 1.4,...daca cu ala trage asa bine dci-ul,pai 1.4 nu are nici o sansa in fata unui dci de 85CP
Cum adica esti ''aproape la egalitate''??...ai pus masina pe DYNO dupa resoftare??
aproape egalitate ca nu stiu eu prea bine sa plec,si uneori duc motorul in limitare mai ales in treapa II ,oricum de un lucru sunt sigur,masina face 0-100km/h sub 13secunde
masina nu am puso inca pe dyno,poate in viitor,ca tot veni vorba de asta,cat mai costa o testare pe dyno?
@supercar:am inteles ca ar fi 50euro in BUCURESTI cand aveam 82cai scoteam 11.5
@csebalyn:s-ar putea sa ai dreptate, la mine la 82cai crestea greut de la 80-100
Seba...80-120 NU are dci reprize mai bune daca tu cu un 1.4 mpi esti pregatit, asta e toata treaba, el o calca lejer, tu daca nu esti pregatit, te-a facut.
Daca se stie ca se face demostratie, eu la 80/h sunt pe tr 3 normal!! si nu se duce mai tare, poate pe o portiune scurta, dupa care gata. Mai ales pe tr. 4...parca dupa 130 ''se termina'' motorina la diesel. Probabi ca el la viteza aia e (mai mult ca sigur) pe tr 5, pe cand eu sunt pe tr 4.
nu stiu de ce curg atitea valuri de litere(era sa scriu de cerneala)
fiecare isi ia cei place diesel sau benzina la unii le plac turatiile mai mari,la altii economia de combustibil asa ca o fredonam degeaba
fiecare are avantaje si dezavantaje(diesel-benzina) ,cine isi cumpara un trocarici se gindeste bine ce vrea sa faca cu el si cit il tin buzunarele,si nu in ultimul rind parerea personala pe care fiecare o are
fiecare cioara personala este mai frumoasa decit cioara altuia asa ca o fredonam la rece pentru ce benzina versus motorina,nu merita
Corect, gandit la obiect asa-i.
Probabil ca eu daca aveam un diesel (pe tine nu te luam in discutie...ca nu mai era diesel demult) nu puteam sa merg cu el asa cum imi place mie
E frumos cuplul la diesel, consumul si cam atat.
Dar, cand vezi ca se pune problema ca un 65 cp diesel ''face'' un benzinar 75 cp...normal ca ''te afirmi'' si spui ca nu e asa, pt ca multi, majoritatea dintre noi suntem soferi amatori, nu profi, poate si de aici senzatia ca un 65 cp poate face un 75 cp si benzinar.
Sorine tu ai dreptate nu zic nu...dar frumusetea unei dezbateri de pe thread tocmai in asta consta,ati expune parerea in limita bunului simt...mie trocariciul tau, benzinar puturos nu imi place...ee ce parere ai ? ...Turbo-Dieselar-Convins...un feedback, ceva
@Octavian___28:eu am impresia ca te imbeti cu apa rece nu am vazut pe niciunu sa spuna ca un dci de 65cp face un 1.4mpi,eu cel putin am zis ca mi se pare mai avantajos in oras datorita consumului si cuplului...te simti mandru cand iei un 65cp nu ?
pot cu trotineta sa fac un subaru, cine ma impiedica sa visez frumos????
rog pe toti care se cred si sunt mari soferi sa se dea in mod organizat in vreun campionat nu conteaza care,si apoi o sa vorbeasca altfel
felix daca tie nu iti place asta este ,e dreptul tau,e de ajuns ca imi place mie in rest nu conteaza
ma satisface(in anumite limite-nu sexual) asa ca asta este))))))))))))))))
Daca se stie ca se face demostratie, eu la 80/h sunt pe tr 3 normal!! si nu se duce mai tare, poate pe o portiune scurta, dupa care gata. Mai ales pe tr. 4...parca dupa 130 ''se termina'' motorina la diesel. Probabi ca el la viteza aia e (mai mult ca sigur) pe tr 5, pe cand eu sunt pe tr 4.
gresesti putin eu daca e sa conduc blana,in treapta III sunt la 110km/h(in limitare) si apoi cu a-4-a ma duc pan la 160km/h(abia de la viteza asta pot sa zic ca ii cam taie elanul,sau cum zici tu motorina,dar banuiesc ca asa este si la benzinarele de pe logan),abia apoi a-V-a.
daca nu ma crezi o sa iti dau masina odata cand esti prin constanta sa vezi cum se duce
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment