Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cind vrei tu(parca te ai mai urcat o data la mine in masina si ai zis ca nu mai vrei) tu sau bubu nu mai stiu
    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

    Comment


    • Da, dar din clip se vede un amarat de 14-15 sec la suta
      PS: am spus ca nu ma mai urc cu tine in masina...

      Comment


      • uitate ca plec la secunda 3 si cam pe la 14 e suta
        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

        Comment


        • Cred ca nu ai vazut bine...uitate la momentu plecari(la timpul afisat)
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • Eu? Pai de la mine sa fie secunda 2 cu indulgenta(la clipul lui Sorin) in momemtul plecarii si in sec 15 100/h.

            Uite un 0-100 cu al meu 1.4, unde defapt am vrut sa vad unde ''taie'' injectia in tr 2. Sunt cam 13-14 sec pana la 100/h. Fara modificari la motor.
            Se vede si cati km aveam cu masina.

            Comment


            • felixb impartaseste-ne si noua (daca se poate) ce suma de bani este a fost nevoie sa bagi in masina ta pana in prezent ca sa poti face un 16v (am impresia ca nu e vorba de o suma de bani tocmai de neglijat) ... referitor la elasticitatea cutiei mele ma refeream ca prefer tipul asta de cutie(cu actionare pe tija) in defavoarea celui cu actionare pe cabluri care mi se pare mai incomoda daca pot spune asa.
              huzzy1981 pe mine unu un disel nu ma avantajeaza d.p.d.v. financiar (vezi ca am lasat argumentele cateva pagini in urma si nu mai repet)
              --- Legat de performantele masinilor stock ... 16v ia suta in 10,20 secunde --- dci85cp ia suta in 13 secunde
              --- Cu start de pe loc pana la 1000m 16v parcurge distanta in 31,90 sec iar diselul in 36 sec
              --- Viteza maxima(km/h) 16v atinge 183km/h iar diselul 167km/h
              Deci unde sunt performante net egale ale dci??? in ce conditii putem spune ca au performante egale felix(esti primul care imi povesteai acum cateva posturi cum ca dci 85cp se tine onorabil dupa 16v)? tineti cont ca 16v este mai greu cu cam 40kg aspect care poate conteaza intr-o oarecare masura. Cred ca intr-o depasire mai bine ma descurc cu un benzinar care imi permite sa ma duccc in aceasi treapta pret de 5000 de ture fata de un dci care la un moment dat cere treapta superioara.
              Tin sa precizez ca nu sunt adeptul liniutelor (nu am participat la astfel de evnimente pana in prezent si chiar daca m-ar chema cineva nu cred ca as da curs invitatiei), ca mi-am mai pus ambitia cu cate unu la semafor si m-am dat putin la masina nu cred ca ma incadreaza in categoria "soferilor teribilisti".
              Nu am nimic cu motorizarea disel nu sunt neaparat fan benzina dar pentru mine unu nici o alta motorizare din gama dacia logan by renault nu cred imi ofera sadisfactia si confortul pe care mi-l ofera fetita mea(am facut printre altele si drive test cu logan 85cp dci). Pun mare pret pe gradul de comfort sau discomfort pe care ti-l poate oferi o masina la o deplasare.
              P.S. eu unu inteleg prin performantele masinii inteleg: atu-uri ale motorizarii care ma pot ajuta sa efectuez o depasire in siguranta si nu neaparat "trucuri", impresi care ma ajuta sa castig o liniuta.
              Va continua la nesfarsit disputa asta disel vs. benzina dar cei multumiti de motorizari vor ignora thread-ul. Eu unu am tras de mult concluzile referitor la motorizarea ce ma avantajeaza. Va salut
              sigpic
              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

              Comment


              • Bun . Deci pana la urma ati lamurit nimic .Daca la inceput se vorbea de stock vs stock acum vorbim de stock vs remapat . Mie mi se pare aiurea . Pt ca asa cum eu sunt super multumit de cazanul meu ( pt ca este remapat altfel cine stie ) asa este si unul cu diesel . Sunt foarte putini cei cu benzina care zic ca dieselul este mai bun sau invers .
                Eu unul nu imi voi lua diesel niciodata . De ce ? Pur si simplu pt ca nu sunt adeptul unei masini pe viata , pur si simplu in cazul meu dci-ul nu va ajunge sa se amortizeze ca il voi vinde , asa ca de ce sa investesc ( a se citi arunc ) niste bani aiurea ? In 2 ani si jumatate am al doilea Golan iar in cateva luni il voi lua pe al treilea .

                Sa va pun o intrebare : dpdv financiar la producatorului , daca datele de pe site-ul Dacia nu sunt reale ( ma refer la vit maxima a fiecarei motorizari ) de ce sunt puse acolo ? Voi , in locul lor nu ati prefera sa vindeti o masina cu costuri de achizitie si intretinere mai ridicate ? Chiar daca si costurile de fabricatie sunt mai ridicate , profitul oricum este mai ridicat si el .

                Va tot propuneti unii altora liniute . Voi credeti ca datele de pe site sunt obtinute cu soferi ca noi ? Nu vreau sa jugnesc dar in comparatie cu cei care au scos performantele elea noi suntem amatori . Rau de tot . Condus sportiv cu un Golan . Pe naiba . La motoare de maxim 105 cp ne comparam cu harburi de masini . Cu altele mai de Doamne ajuta ...........................
                B -X X - DDF x 2

                :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                Comment


                • In cele 38 de pagini ale acestui topic, s-a spus cam tot despre motorina, benzina si altele. Aici se inchide.

                  Comment


                  • cum sunt pe pucntul de a lua un logan am cautat si eu cat de multe surse pt disel vs benzina, la inceput eram ferm convins de superioritatea benzinarului dar dupa mult research am inceput sa am alte ganduri, SUN INCEPATOR, nu le am cu mecanica auto... la consum e clar dar tot se vorbeste si de performante, unde benzina e superioara. TOTUSI parametrii care denota performatele is caii putere si cluplul... ei bine intrebarea mea, ca tot se discuta ca diselul are cuplu mare si benzina are cai putere multi: ce saracia is caii astia putere si ce anume e cuplul? :|(stiu, intrebare retardata, sunt incepator) ca dupa ce am citit threadul asta interminabil am ajuns la concluzia ca sau vorbit mult dar sau tras mult prea putine concluzii. am dat niste searchuri la google sa ma lamuresc care e faza cu torque/hp dar cam tot ce gasesc vine in favoarea diselului intrucat, CICA, caii putere is o marime relativa care nu poate fi masurata in mod direct si deriva din cuplu, iar ceea ce se simte, "impinsul in scaun", vine exclusiv de la cuplu, NU cai putere. Masini pe benzina am condus dar disel nimic inafara de tractor(care lam condus destul de mult) care ma gandesc ca nu prea are deaface cu domeniul masinilor personale. Avatajul masinii pe benzina vine din lucrul cu vitezele, asta am inteles eu dar nu complet. Adica la disel sa inteleg ca trebe schimbat intrun timp mai scurt la o treapta superioara? sau care ii ideea? va rog ajutatima sa inteleg...

                    Comment


                    • am fost adeptul benzinarelor si voi ramane.
                      am achizitionat de curand un diesel.nu este logan dar se incadreaza ca demaraj cu 13.5sec intre cele doua dci logan.are 90cp dar o caroserie mai grea aprox 1300kg.
                      ca si avantaje ar fi consumul mic in oras si depasirile peste 100km/h gratie turbinei cu geometrie variabila.
                      dezavantajele ar fi ca nu pot demara in oras cu a1a cum plecam cu loganul desi era doar 1.4mpi si 75 cp.pana la 100km/h e in avantaj benzinarul.

                      Comment


                      • nici eu nu sunt adeptul diesel-ului, nu stiu, dar nu ma pot impaca cu ideea...
                        pe langa zgomotul evident nu imi place ca sunt limitat de turatie... avand plaja scurta, esti nevoit sa schimbi vitezele des... mie nu imi plac treptele scurte.
                        motorul diesel este unul de tractiune, de multi asociat cu tractoarele.
                        nu imi place ca se incalzeste foarte greu, prefer 1-2 litrii in plus la consum dar sa fie la 90 grade repede (avensis in 3 km avea 90 grade)
                        nu imi plac reviziile scumpe (intretinerea scumpa)
                        pretul mai mare la achizitie, iar daca nu mergi mult nu se justifica - de aici se trag si asigurarile mai mari, taxe si impozite...

                        Comment


                        • eu am ales benzina
                          cum sa spus motorina la tractor
                          sigpic Alexandria

                          Comment


                          • diferenta de pret de la motorina la benzina, o scoti in cateva zeci de mii de km, iar restul (reviziile) la fel. gandeste-te ca la benzina, pt a face 100 de km, ai nevoie de aprox 12-15 lei in plus decat cu un diesel... ia fa un calcul pe termen lung! ;)
                            si... cine zicea in alt post ca loganul de 1.4 e puturos? daca vrei un 1.6 16v, adica vrei "speed, acceleratie" sau ce mai are, si nu te intereseaza consumul, ia 16v, dar mai bine un dci de 85 de cai. vezi consum la cineva, 3,5%!
                            si inca ceva, diferenta de pret la achizitie la motorul de 1.6 e mult mai mica decat la cel de 1.4, iar pretul de revanzare la diesel e mai mare.
                            acum tu alegi...
                            apropo, daca tot o tineti atat cu benzina, imi explica si mie cineva de ce totusi pretul unui diesel e mai mare decat pretul unui benzinar? daca esti mai dezavantajat cu dieselul, de ce e pretul mai mare?
                            answer`s required!
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • Pentru ca motoarele Diesel au un randament mai bun si motorina e mai ieftina decat benzina (era adica) insa eu ma refer la modul general nu in Romania!Ar mai fi sistemul de injectie si eventuala turbina!Daca i-ai face un pret strict dupa tehnologia folosita atat pt. fabricare cat si in motor nu e mare diferenta!E mai mult o chestie de marketing: Un motor care consuma mai mult e mai ieftin decat un motor mai economic...de undeva trebuie sa se traga balanta!Ca performante uita-te si tu....ai vazut motoare diesel in competitiile mari din lume???Eu am la servici un Golf V 1,9 TDI si imi ia cam 5 minute mereu sa ma obisnuiesc cu zgomotul...eu nu as fi dat 19.360 euro pe masina aia, niciodata!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • am un coleg cu o astra 1.7 dti, te face si cu 1.6 16v de nu ai aer! e remapata, are cred ca in jur de 105-110 cai, si rupe asfaltul. si nu se aude asa tare motorul... cred ca la 1.616v se aude mai tare ca la el la vreo 4000 de ture!
                                da, am vazut, e vorba de Audi R8 diesel in circuitul de la Le Mans...
                                si chiar daca motorina (in mom de fata, pt ca acusi va depasi benzina pretul motorinei, asculta-am ce zic) e un pic mai scumpa, tot iesi mai ieftin la 100 de km....
                                si recuperezi investitia si de pe diferenta de pret, si de pe revizii in max 100 mii km! ;)
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google