Clar. Acum putem inchide ?
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by morariu_alex View PostClar. Acum putem inchide ?
Comment
-
Performanta exista ... dar la motoare mari ( 1.9 tdi cel putin ). Cum am mai zis 320d e mai rapid ca 320i cu o sutime ... Dar dupa cand incep v6'uile , v8'urile ... nici nu se mai pune problema.
Oricum toate aceste motoare turbo diesel pica in fata unui benzinar turbo.
La diesel se merita remaparea .
Comment
-
Aeroterma electrica + alte avantaje, pret vanzare mai mare
Vezi ca la diesel are aeroterma electrica, lasi pe pozitia 1 ventilatorul imediat cum pornesti si in max 2 min baga aer caldutz in interior. Deci nu trebe sa ai motorul cald sa ai caldura in masina. Atentie, daca lasi la maxim ventilatorul se incalzeste mai greu rezistentza electrica, dar tinand pe pozitia 1 2-3 min poti apoi sa maresti viteza si vei avea aer cald in aeratoare.(testat de mine)
Asta e un alt plus zic eu, desi la benzina se incalzeste motorul mai iute tot la diesel ai caldura in masina mai iute.
Originally posted by suru View Postacum ca am facut un calcul pe calculatorul online(automobiletv.ro) am vazut ca voi amortiza diferenta la 165.500km.nasol
asta inseamna vreo 4-5 ani de taxi zilnic in timisoara.daca foloseam masina doar pentru mers la servici recuperam banii in alta viata.
am constatat un mare dezavantaj la diesel.se incalzeste iarna foarte greu.parcurg 7-8km in timisoara cu trafic mare si abia cand ajung in cealalta parte de oras se incalzeste motorul.deci inca o data pentru cine va merge la slujba iarna dus si intors cu dieselul va merge in frig sau va sta cu ea pornita jumatate de ora in fata blocului.
zgomotul e prezent indiferent de marca.doar noul subaru boxer e cel mai silentios diesel.
la mine nu e problema ca parcurg 100-150km zilnic dar ganditiva inainte sa dati bani pe tractorase.
Eu si socrul meu avem dci-uri cumnatul are 1.4mpi, si azi ii pare rau ca nu a ales dci, la drumuri mai lungi cand mergem toti 3 daca ii da serios in gura se tine dupa noi, dar vara trecua am fost la prin tzara din Sibiu pe transfagarasan si inapoi pe valea oltului. masinile erau pline cu 5 adulti, bagaje copii, oricum mai putin incarcat mpi-ul. Mai ales la panta, il impingeam din spate, m-as fi urcat peste el uneori si era sa o patesc pt ca nu aveam unde sa ma feresc, el a plecat primul si eu dupa el, bazat pe ce poate masina mea m-am bagat dar el cu blana si ture abia urca dealul.
Si aci nu mai pune nimeni la socoteala faptul ca prin remapre scoti mult mai mult la dci.
inca ceva, daca vrei sa vinzi un dci il vinzi mult mai usor si cu o diferenta de aprox 500 euro fatza de un benzinar, deci din aia 1000 euro diferenta la modelul nou cam 500 ai de recuperat pt ca in final masina disel oricum o dai mai scum decat benzina, deci amoprtizarea e mult mai rapita, plus ca la drum simti cuplu, nu tre sa bagi des mana in buzunar si o plimbare de 2-300km nu face asa de mare diferenta la un diesel.
Deci am ales si voi alege tot diesel indiferent de masina care o voi cumpara.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostRazvan, din cate vad la siteu' lor , ar fi o diferenta de 3 sutimi intre 320d si 320i (in favoarea 320d) adica 7,9 sec. resp. 8,2 sec. Inuman.
Lucrurile incep sa se schimbe cum ai spus si tu, de la 2.5 l in sus...
Si una e un motor aspirat si alta unu cu turbo. Iti dai seama un turbo montat pe 320i ?..
Pai de 'acolo incep v6 etc:P .. nu mai misca tractorasele.
Comment
-
cristy plus: Si al un drum lung de cate ori pleci de pe loc la o panta?Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
@ovimiha: daca e vb de "dinamism" in panta, doar nu o sa urc o panta cu 2500 de rpm, ca un dci trece pe langa mine ca un tren...dar daca o tin in 5000 rpm, te asigur ca nu mai treci pe langa trocariciu meu de 1.4. Sunt sigur ca acel cumnat al tau, nu a trecut de 3000 rpm atunci cand "il impingeai din spate".
In legatura cu pretul de revanzare: e mai ridicat la dci, pt ca si pretul de achizitie e mai mare(pt ca are si alta tehnologie fata de un benzinar aspirat). Dar si el se devalorizeaza, nu la fel de mult ca si un benzinar, dar se devalorizeaza. Plus ca mai exista riscul de schimbat piese la dci:injectoare,turbina(doamne fereste) la km relativi putini, totul datorat calitatii "excelente" a motorinei.
Stima
Comment
-
Eu stiam demult .. am ramas uimit . Beneficiaza de tehnologia bi'turbo ( una pentru turatii joase, una pentru turatii inalte ) ... de'asta e mai rapida .
@ovimiha ... persoana de pe benzinar habar n'avea sa'i dea. Ce'ai .. vrei sa'i explodeze motorul la 5000 rpm ...
Comment
-
Originally posted by ovimiha View PostFaza cu reviziile: oricum daca nu faci multi km tre sa faci revizia, deic intr-un an si la benzina ajungi sa schimbi uleiul si ce trebe ca asa zice Dacia, deci faza ca le faci mai iute reviziile nu e valabila pt cei ce fac putini km. Diferenta nu e f mare de pret.
Deci am ales si voi alege tot diesel indiferent de masina care o voi cumpara.
ps: a nu se simti nimeni lezat. orice asemanare cu personaje reale e pur intamplatoare!1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
Comment