Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cred ca te referi la diferenta de pret dintre diesel si benzina cand zici asta, ce renteaza... omule, tu cand ti-ai luat masina si ai ales benzina, ai pus aia 1000 de euro deoparte pt combustibil, special, sa zici ca da, uite, banii astia ii dau pe benzina, ca nu se merita diesel??? ma indoiesc. iar banii se devalorizeaza... daca stau sa ma gandesc, la cat e euroiul acum, diferenta de pret deja s-a amortizat la mine in cateva luni, pt ca a crescut euro. deci cine isi ia acum 1.4 mpi (sa vb de el) il ia la pretul la care am luat eu dci-ul asta vara! (in lei). aici ma refer strict la cazul meu...
    si da, reviziile oricum tre sa le faci la un an, asa ca...
    ps: tu ai aveo?
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • Razvan: inuman la un 2L un diesel sa fie mai tare ca un benzinar...pardon, un turbo diesel (biturbo). ............
      Mi-ar fi suficient un turbo (nu 2) la benzinar ca sa depasesti un diesel (biturbo).(se poate ca la cap. biturbo sa fiu un pic contrazis).
      Oricum, cu cat mai multe turbine pe diesel, cu atat se micsoreaza durata de viata si intr-un final tot benzina iese in fata (vezi TSI de 1.4.....).

      Comment


      • dar parca la "logan vs octavia tour" ziceai ca nu toata ziua lumea face liniute....
        la topicul asta cred ca ar fi contraziceri cu zecile de mii.... faza este ca cine are benzina, lauda benzina, cine are diesel, lauda dieselu`, nu? numai ca de la benzinari de 1.4 am mai auzit plangeri de gen ca e lenesa, dar de la dieselari, nu prea...
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • Originally posted by Octavian___28 View Post
          inuman la un 2L un diesel sa fie mai tare ca un benzinar...pardon, un turbo diesel (biturbo)..
          Repet.. 320d NU e biturbo!!!!
          numar secundele

          Comment


          • nu neaparat cine are diesel il si lauda.eu am dar trebuie sa recunosc suprematia benzinarelor.
            dieselul da impresie falsa de putere in momentul in care intra turbina.are cuplu dar se stinge repede.sunt durabile pe camioane si autobuze dar astea mici de turisme sunt de turatie si oricum nu tin.
            sa nu vorbim de tsi si tjet benzinare care sunt turbo si ar trebui sa le comparam cu tdi sau dci ca......

            Comment


            • Originally posted by suru View Post
              nu neaparat cine are diesel il si lauda.eu am dar trebuie sa recunosc suprematia benzinarelor.
              dieselul da impresie falsa de putere in momentul in care intra turbina.are cuplu dar se stinge repede.sunt durabile pe camioane si autobuze dar astea mici de turisme sunt de turatie si oricum nu tin.
              sa nu vorbim de tsi si tjet benzinare care sunt turbo si ar trebui sa le comparam cu tdi sau dci ca......

              HUZZY , UNDE ESTI ?
              B -X X - DDF x 2

              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

              Comment


              • Originally posted by suru View Post
                nu neaparat cine are diesel il si lauda.eu am dar trebuie sa recunosc suprematia benzinarelor.
                dieselul da impresie falsa de putere in momentul in care intra turbina.are cuplu dar se stinge repede.sunt durabile pe camioane si autobuze dar astea mici de turisme sunt de turatie si oricum nu tin.
                sa nu vorbim de tsi si tjet benzinare care sunt turbo si ar trebui sa le comparam cu tdi sau dci ca......
                nu prea sant de acord cu tine..daca faci o comparatie intre un diesel si o benzina, apropiate ca putere si greutate...este peste benzinar un turbo diesel din toate punctele vedere
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • florin77, care e treaba?
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • Huzzi , m-am referit la diferentele dintre posturile voastre cu toate ca amandoi aveti DCI. Am vrut sa fie un semnal pt tine sau un mod de a-ti sugera sa-i raspunzi . Fara suparare .
                    B -X X - DDF x 2

                    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                    Comment


                    • nu ma supar, insa nu stiam despre ce e vorba!
                      pai (suru) daca "oricum nu tin" dieselurile, tu de ce ti-ai luat? de ce sunt pline strazile de dieseluri, logan, astra, golf, etc, etc daca oricum nu tin? eu cred ca tin, si tin si mai mult ca un benzinar. ar inseamna ca toti sa stea cu diesleurile pe margine, ca li se strica injectoarele la cateva mii de km....nu zic ca benzinarul e de kko, ca am avut si eu, si e normal, merge ca benzinarul, dar nu se compara cu dieselul, cel putin in 2 privinte: consum si cuplu. asta-vara am mers cu dci-ul meu de 70 de cai la drum intins, cu 5 persoane mari (numai eu am 100kg ) urcat pe munte, fara nici o problema, si am scos si consum de 4%!!!! daca vrei curse, daca vrei sa faci pe "furiosul" prin trafic, ia-ti benzina, daca vrei altceva, nici nu se discuta.
                      si mai ales in ziua de azi, cand se incearca pe orice cale reducerea consumurilor, tu imi zici ca un benzinar care ia 10% si e si mai poluant, e superior dieselului? e superior dpdv al "fashnetii" sa zic asa, dar doar atat!
                      si inca ceva: tractoarele si rab-ele si tirurile, de ce se fac pe motorina? ca sunt mai durabile, odata, si au cuplu mai bun!
                      sunt durabile si motoarele mici, mai durabile decat cele pe benzina deoarece functioneaza la turatii mai mici decat benzinarele, deci frecari mai mici, deci uzura mai mica!!!
                      si fratilor, nu va mai ganditi la dieselul ala vechi, de 20 de ani, ca tehnologia e schimbata complet!!!
                      vorbeste despre diesel de durabilitate scazuta numai cine nu stie.....
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • Huzzy: 1.4 e intr-adevar lenes (pt. ca multi merg cu el ca si cand ar avea diesel...), dar cu toate astea n-am ce discuta cu un dci (65-70) la drum. Avantajul vostru e consumul si cuplul. Nimic mai mult.

                        Comment


                        • Te asigur ca era in rpm-uri mari, a 3 -a peste 4500. Am consus si eu 1,4 ceva vreme si nu se compara, fa si tu proba daca ai un dci si vei vedea. Eram cu 3 oameni in masina cea de 1.4 panta am mers cu a 3-a pana pe la 5000 rpm si cerea a 4-a cand i-am dat s-a plafonat la 60km/h a scazut turatie si viteza. Probabil trebuia sa o tin in 6000 rpm si sa vezi consum dupa aia. Pe aceeasi panta cu dci-ul meu cu 5 adulti si 2 compii + bagaje am zburat pur si simplu, avem aproape suta in varf de panta.

                          Am inteles rationamentul cu revanzarea, nu e relevant de ce e mai mare, oricum e mai mare pretul de revanzare si se pastreaza cam jumatate din diferenta de la cumparare, de ex la preferance intre 1.4 mpi si 1.5dci e de aprox 1100e la revanzare se mai pastreaza aproximativ o dif de 500e. Deci la amortizarea stricta tre sa pui doar 500e (la care bineinteles se adauga reviziile)

                          Despre injectoare...nu ma stresa, e mai mare riscul la dci, daca iei de la tiristi. Din pompa n-am prea auzit de probleme. In schimb sa-ti zic catre injectoare o schimbat vecinu la un 1.4 pe taxi (masina lui si are grija de ea)?
                          deci riscuri ai la orice masina, plus ... mare plus un dci te duce cel putin 100.000km mai mult decat un mpi. Tot la taxi pe la 140.000 abia se mai taraie un 1.4 se scutura din toate incheieturile si meerge jalnic. La dci nu prea vezi treaba asta.

                          Si pe langa toate astea daca dai un mpi aproape de 100.000 cand se asteapta probleme, clar vei vinde mai repede si mai scump un dci aproape de 100.000km. Si il dai si cu un plus de bani, poate la kilometri aia chiar mai mult de 500e.

                          Originally posted by iancucezar View Post
                          @ovimiha: daca e vb de "dinamism" in panta, doar nu o sa urc o panta cu 2500 de rpm, ca un dci trece pe langa mine ca un tren...dar daca o tin in 5000 rpm, te asigur ca nu mai treci pe langa trocariciu meu de 1.4. Sunt sigur ca acel cumnat al tau, nu a trecut de 3000 rpm atunci cand "il impingeai din spate".
                          In legatura cu pretul de revanzare: e mai ridicat la dci, pt ca si pretul de achizitie e mai mare(pt ca are si alta tehnologie fata de un benzinar aspirat). Dar si el se devalorizeaza, nu la fel de mult ca si un benzinar, dar se devalorizeaza. Plus ca mai exista riscul de schimbat piese la dci:injectoare,turbina(doamne fereste) la km relativi putini, totul datorat calitatii "excelente" a motorinei.
                          Stima
                          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___28 View Post
                            Huzzy: 1.4 e intr-adevar lenes (pt. ca multi merg cu el ca si cand ar avea diesel...), dar cu toate astea n-am ce discuta cu un dci (65-70) la drum. Avantajul vostru e consumul si cuplul. Nimic mai mult.
                            pai nu e de ajuns? degaba il lauzi asa, pt ca e lenes si in depasiri, unde se da talpa; la solenza e ok motorul de 1.4, dar la logan nu prea... de fapt, cred ca la orice masina cu greutate peste 1 tona, un motor de 1.4 e insuficient... tocmai asta e cu dci-ul, ca si el e mic, dar cuplul sau mai mare acopera dezavantajele.
                            dar inca odata, admir loganul, indiferent de motorizare,si apoi, pe cealalta parte, cel mai ieftin logan e 6400 de euro; ar fi si culmea ca la pretul asta sa mai ai si pretentii de consum, si de masina de curse, etc, etc....
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • Ai dreptate cu o chestie pana acum huzzy ... o masina peste o tona trebuie sa aiba motor de la 1.6 in sus. Vecinul meu avea pe Aveo 1.2 si se minuna de ce'i consuma mai mult prin oras.

                              @ovimiha nu face Loganu' de 1.5 dci 65/70cp Loganul de 1.4 75cp ... in panta, in linie dreapta, in ce vrei tu ...

                              Comment


                              • Eu de abia astept unu nervos cu 1.4mpi, pana acum n-am gasit. Si sincer, mergand cu ambele varinate simt tare obosit motorasul mpi. As zice chiar si cel de 1.6. da aci nu va aruncati in mine, cu asta n-am facut probe. AAA, sa mai punem si 4 oameni in masini, ca ala cu 1.4 si daca da drumul la clima ii taie respiratia, dapoi 4 oameni, la mine nici nu se simte.
                                Nu ma refer la plecare de pe loc, sa zicem dupa 20km/h sau in mers, la drum.
                                Desi chiar si cu plecare de pe loc, mai uitati-va pe you tube si vedeti filmele lui cristi din tm, doar aia de 16v l-a facut, si el chiar nu prea menajeaza masina si stie cum sa mearga cu ea.
                                Tre sa pricepeti si voi ca una e motorul aspirant si alta e cel turbo.

                                @ovimiha nu face Loganu' de 1.5 dci 65/70cp Loganul de 1.4 75cp ... in panta, in linie dreapta, in ce vrei tu ...[/QUOTE]
                                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google