If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pitt: tu astepti provocari de la 1.4 ? Ca sa demonstrezi ce?
Eventual un 1.6(remapat ca te faca repede) sau 1.6 16V (asta din urma te bate la fundu' gol).
putem vorbii mult si post pe forum degeaba , ca la o cursa cu masini asemanatoare ca putere soferul face diferenta.
Daca in urcare sau in depasire faci fata unui 1,4 stock , in fata unuia remapat nu ai nici o sansa chiar daca ai 70 cp . Vei fi tare dezamagit de rezultat , va fi unul la care din cate vad nici nu te astepti . Cu chestia cu soferul iti dau dreptate .
ma, dar ce "pariuri" se discuta pe aici... cine, cum si-o ia, parca asta conteaza... in fine...
apropo, stiati ca anul trecut, vestita cursa de 24 de ore de la Le Mans a fost castigata de audi R8 cu un motor TURBO-DIESEL?? cred ca am mai zis asta odata, dar o repet pentru cei care au indoieli in ceea ce priveste durabilitatea dieselului!
inca ceva: vreau sa imi dati exemple de cel putin un benzinar care are peste 500 mii de km la bord, fara probleme mari. ca o sa dau si eu de dieseluri!
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Le masurati in zgomotul motorului, daaaaaaaaaa???????
stai linistit Marius si bubu, a mai fost Octavian la mine in masina si a zis ca nu se mai urca in veci. ajung la arad si il mai dau o tura sa-l calmez, nici nu ma gindeam la altceva
huzzy1981: uite aici o masina pe benzina cu 2.200.000 km , asa ca nu o mai tot tine pe a ta cu dieselu, poate la alti nu le place troncaneala si trepidatile , mie unu nu imi place , fiecare isi ia ce-i place , da sa nu crezi ca daca tu ai diesel is cele mai nemaipomenite masini !!!!PS: site-ul: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
si daca mai vrei iti arat un benzinar , din 1986 , mercedes cu aproape 4.000.000 km , asa ca te rog sa nu te iei de benzinare !! nu de alta da derutezi oameni !
motoarele diesel actuale, mai ales cele cu cilindree mica din care se "storc" multi cai, nu au cum sa tina mult. Motor diesel e motor din care nu s pot obtine performante dinamice deosebite, pt ca nu are plaja de turatii, merge cu un conbustibil cu CO inferior benzinei, si de aici nevoia implementarii turbinei. Asa ca sa facem comparatii strict motor aspirat cu altul tot aspirat. Si cu toate astea, datorita rpm scazut, putinilor cai, curbei cuplu-putere, motorul diesel(in cazul loganului) este excelent in special pt mers in nenorocitul de oras Bucuresti.la drum intins, intervine fantezia omului zgarcit:"ia uite vere a mea a consumat 4.3"
Referitor la fiabilitate: motorul diesel actual are turbina, un element care forteaza motorul, deci implicit si viata acestuia va scadea.
referitor la performante dinamice: motoarele diesel dau impresia de putere. Sunt lenese. Un diesel cu o turbina supradimensionata poate face fata unui benzinar.
Iar "provocarile" de genu: "hai care 1.4 se trage cu dci meu remapat" e jalnica. Performantele unei masini si al unui sofer nu se rezuma la doar blana intre 2 semafoare(asta o poate face si o maimuta dresata). Cine crede ca are valente de pilot, sa se inscrie la o scoala de pilotaj. Nu cred ca unii dintre cei care vor "sa se traga" au notiuni de ce inseamna sportivitate. Conduceti si altceva decat trocariciu nostru, care nu s-a vrut in vecii vecilor sa fie o masina sportiva, si daca faceti fata si nu intrati in nimic stima.
Ref. la fiabilitate: cu cat motorul e mai mare cu atat are fiabilitate mai mare (in aceleasi conditii de exploatare).
Ma uit spre exemplu la BMW lu' fratelo 540i (V8) are 390000 la bord si n-are nici o treaba. Nu fum, nu ulei mancat aiurea, nu batai suspecte (e mai silentios ca un 1.4 mpi...la ralanti desigur).
Tot asa de bine ma uit la Mercedesu lu' tata (W124) 2000 diesel, 300000km la bord, nici o problema, nu scoate gram de fum nici cand il accelerezi (o reala placere sa-l conduci).
Lucianitos: tu ai 16v deci la tine puterea nu se discuta, e un fapt, ai si cuplu si putere.
In schimb faptul cu tinutul dieselului si benzina e fff discutabil, v-am mai spus cu cateva posturi in urma ca un logan mpi pe la 150.000 a pierdut mult din fortza si vitza (vazut mai multe in situatia asta) si uitati-va cate masini benzinare vedeti cu peste 200.000 la vanzare si cate diesel. Nu ma refer strict la logan dar in general un benzinar peste 150.000 il dai greu poate cu pret fff mic in schimb un diesel si la 200.000 mai mare viatza.
Acum hai sa revenim la logan. mpi versus dci se pare ca Dacia a dat un verdict: va aduceti aminte lansarea mcv-ului? De fapt nu are rost ca va puteti uita pe site-ul dacia?
Ii rog pe cei ce sustin mpi sa-si configureze pe site un mcv cu 7 locuri si mpi de 1.4....
Surpriza!!! Nu exista? Dar ... in schimb pe varianta de 7 locuri, la mcv poti avea f bine motorasul 1.5 dci de 70 cp.
De ce oare? adica superbul, puternicul, nemaipomenitul, mpi de 1.4 nu e pus de Dacia pe MCV pt ca e praf cand ii pui 200kg in plus dar slabutzul, puturosul, dci de 1.5 e capabil sa faca fatza la asa ceva. Va rog pe cei ce sutineti sus si tare mpi, mai ales pe cel de 1.4 sa comentati asta: de ce nu e capabil sa duca un mcv de 7 locuri, iar un "amarat" de dci de 70 cp poate? hmmm....ce liniste.
Voi chiar nu va dati seama ce inseaman un motor turbo? din turbina ii vine viatza la un diesel modern.
Da' cine a spus ''superbul'' 1.4?
Normal ca nu este varianta cu 1.4 , e prea mic, nici cuplu (mai ales) nu are suficient.
1.4 nu e un motor cu veleitati sportive, cu toate astea are performante mai bune decat un dci (65 sau 70), ce sa-i faci...asta e.
Spre exemplu nu poti compara un Logan 1.4 cu un MCV 1.5 dci (70 cp). Il face muci la orice ora, deci greutatea mare se simte din plin si la dci.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment