Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai omule, dar nu vreau sa te prostesc. ar fi culmea ca proprietarii de masini sa nu si le laude, nu?
    auzi, sa nu te iau cu cursa de la le mans! ma omule, cursa aia spune totul despre durabilitate, e ca un indicator de durabilitate al motoarelor, de aia se face! nu iti plac tractoarele? ia-ti benzina, doara nu ti-ai alege tu masina dupa ce zic eu!
    si dieselul chiar e bun si extraordinar, apropo! ;)

    ps1: citeste mai sus ce am completat pe acolo, citeste si ce scrie pe linkul respectiv. astea nu sunt ideile mele, nu eu incerc sa va prostesc cum zici tu, astea sunt date oficiale, reale, adevarate. etc!
    ps1: orice vrei sa mai discutam, o putem face pe privat, sa nu mai umplem pe aici spatiul cu prostii...

    ACUM SE POATE INCHIDE?
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • o completare: se pare ca acel masini cu multi km au reparatii la motor si transmisie, se refera doar la shasiu si caroserie. Nici un motor nu tine asa mult:

      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

      Comment


      • eu chiar nu inteleg aversiunea pe care o au proprietarii de dci fata de amaratul de 1.4 mpi. Ce vreti sa demostrati? da consuma mai putin, si nu nu face mpi. dar acum hai sa nu comparam 2 motoare mediocre la performante dinamice caci sunt praf amandoua. Dieselul e peste benzina la consum. De asemenea e mult mai bun in acea plaja de turatii care o folosim toti mereu:adica 2500-3000 rpm. si in acea plaja de turatii e peste benzina. Asa ca e falsa impresia ca dieselu e mai rapid. Dar mi-am dat seama, ca cei care vorbesc de performante dinamice nu stiu exact ce inseamna cuplu si cai putere, nu inteleg ca acel plus de cuplu fata de benzina nu poate compensa lipsa cailor putere.
        Dar se pare ca suntem prea incuiati sa acceptam ca la performante dinamice 1.4 mpi e peste dci. In privinta consumului nu are rost sa vb, dci castiga detasat.
        Asa ca hai sa ne impacam: toata lumea accepta ca dci consuma mai putin, e mai fasnet la turatii mici, deci excelent pt condusul de zi cu zi. Si deasemenea toata lumea accepta ca 1.4 mpi(trocariciu de care toti posesorii de dci rad) e mai rapid pe 400, 1000 m si 0-100km/h. Cei care sustin in continuare ca dci e mai rapid, exista date oficiale oferite de producator, dar daca tot nu cred si se "imbata cu apa rece" sa faca un test 0-100 si 0-400 m si sa posteze rezultatele. vor avea o mare surpriza:ca dci lor pe care il tot lauda ca e rapid, ca e "racheta" pe langa 1.4, nu e chiar asa.
        Domnilor voi simtiti cuplu, si atat. Masina nu e rapida. E economica.

        Comment


        • dar cine a vorbit de rapiditate aici? vezi in ultimele 10 posturi ceva legat de faptul ca dci-ul e mai rapid ca 1.4? asta chiar nu stiu, inclin sa cred ca totusi 1.4 e mai rapid ca dci-ul, dar depinde foarte mult de cel care il conduce, cum il conduce... diferenta de putere dintre ele e doar de 5 cai, deci soferul face regulile. aici vorbeam de tot ce inseamna avantaje si dezavantaje intre ele, nu de care e mai rapid, ca nu suntem la curse aici. vorbeam mai mult de care e mai avantajos ca si pret de achizitionare, de intretinere, de revanzare, consum. pentru ca rapiditatea dintre ele se poate dovedi doar la o liniuta, nu spunandu-ne parerile aici.
          iar diferenta de pret dintre 1.4 mpi (chiar si 1.6 mpi) si dci, nu e facuta asa, de doru` lelii, e stabilita pe baza unor indicatori pe care sincer, nici eu nu ii cunosc. daca dci-ul nu si-ar recupera diferenta de pret de la cumparare de-a lungul timpului, atunci nu ar avea rost pretul asta mai mare de cumparare!
          citeste de pe linkul atasat mai sus de mine sa vezi ce mai zice pe acolo. intra-devar, benzina (general vorbind) e mai rapida ca dieselul, asta oricine o stie. dar acum, na, tre sa aiba si ea un avantaj acolo, sa ia dieselul tot?
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • Originally posted by mareom View Post
            @Christnacht: tu vrei sa spui ca in panta Prestige-ul tau nu poate sta in calea unui dCi? Sau tu vorbeai si de dieseluri mai puternice? De exemplu nici eu nu pot sta in calea unui TDI de 130 CP sau peste, dar orice motor pana in 110-115 CP nu imi pune probleme
            eu am in 1.6 8v da pot sa zic si vb din probe ca un passat de 115 cai nu ma face e cam egal si aici e vorba si de putin in panta la plecare pe 1 imi ia vreo 2m in fata da apoi se schimba situatia. o sa incerc cat de curand cu un opel astra 1.6, 16v de 100 cp. din punct de vedere al consumului cred ca as opta pentru un diesel dar la condusul meu nu cred ca ar rezista foarte mult asa ca daca o sa imi schimb loganul o sa fie cu 1.6, 16v insa sunt putin curios 1.6 16v dispune de aceleasi suspensii si frane sau sunt imbunatatite?

            Comment


            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
              face pe dreq..ia incearca sa urci tu o panta cu DCI in a 3a..si incearca sa urci cu benzinarul in a3a...sa vezi cine cere sa ii dai inferioara?
              daca ne referim la aceeasi treapta de viteza dci e in fata da tinand cont ca dci sa zicem ca merge cu 4 benz merge cu 2 si 3

              Originally posted by bogfire1984 View Post
              bai fratzilor ...eu am stat am ascultat, am citit...dar pana la urma nu stiam cine are dreptate.... asa ca ce am facut....
              ascultati bine ca nu e teapa...

              pasul I
              am luat una bucata logan 1.5 dci de la firma si i-am dat cheile celui mai bun prieten al meu.( i-am pus omv sprint diesel)

              pasul II
              am luat mandria mea de acasa logan 1.4 mpi(si rosu pe dea-supra) si ne-am aliniat ca sa vedem care e mai tare

              inainte de a va spune rezultatul, vreau sa va spun ca al meu are aproape 100.000 de km, adica daca eu nu-l cunosc....
              iar dieselul are 76 000 de km, deci ca si uzura a motoarelor f f f echilibrata

              am facut doua liniute pe o distanta de vreo 400-450 m, diferenta de nivel cam 0.5-1 m) adica f f f putin, era aproape plata

              la prima liniutza cand tragea putin la deal ( vorba vine deal) m-a facut nemernicu din treapta 1, adevarul ca el a dat startul, iar pe masura ce prindea viteza se ducea si mai rau.... la sfarsit avea cam 2 lungimi de masina in fata mea.

              la a doua liniutza cand mergeam la vale( vb vine) am dat eu startul, pana la inceputul treptei a 3 am fost fericit, dupa aia...l-am vazut cum se duce, mergea frumos...

              CONCLUZIE DEFINITIVA si irevocabila :

              spre marea mea deceptie( fiind proprietar de benzinar) conform experimentului de mai sus am vazut cum o masina cu cai mai putini ca mine ma depaseste pe linie dreapta, dandu-i timp soferului sa mai imi faca si cu mana....

              din acest motiv vreau sa le " multumesc" inginerilor de la dacia(renault) pentru placerea oferita si de asemenea imi marturisesc admiratia pentru consumul imens.. fiind un fan infocat al incalzirii globale.

              dar nimic nu e pierdut dragi fratzi benzinari, noi in continuare o sa ne iubim si pretuim masinile, ca... de... sunt ale noastre....

              Cu multa stima si respect
              nu stiu exact cum merge un 1.4 dar cred ca daca e vb de 1.6 nu are sansa
              depinde mult si la cat ai schimbat vitezele insa eu zuc ca daca te-a facut a dat tot ce a putut. un benzinar merge sa ii dai de mai multe ori tot ce poate insa nu cred ca se paote spune acelasi lucru despre diesel.as fi curios da nu am cu cine sa o dau cu un dci.

              Originally posted by Jonivip View Post
              ..eu prefer disel.... e mai fiabil motorul ..economie de bani din buzunar fata de benzinar ..la alimentari ....cat despre cei cu 1.6MPI stati sa fac si eu rodajul la motorul de 85de cai sa-i fac o remapare si sa-i pun o toba sport si facem cate liniute vreti....
              imi pare ceva aiurea sa te dai cu un diesel de 85cp si remapat cu un benz de 90 cp stoc. tu vei avea vreo 100cp si un cuplu de 240 aprox asa cred nu m-am documentat ce se poate obtine prin remapare.
              Last edited by Cristi_Xp; 2 March 2008, 04:34.

              Comment


              • omul vorbea de 1.4 de 75 de cai vs un dci de 70 de cai banuiesc, nu cred ca era de 65; de 805 de cai sigur nu era, pentru ca a zis la un moment dat ca l-a facut o masina "cu putere mai mica" ca a lui. daca tu vorbesti de un 1.6 de 90 de cai (parca asa are 1.6, sper sa nu ma insel) vs un dci de 65 sau 70 de cai, e si normal sa iesi in fata, ar fi penibil (din partea masinii in primul rand) sa nu o faci!
                deci, aviz celor cu motor de 1.4, "prietenii mei" care sustineau sus si tare avantajul motorului de 1.4 in fata dci-ului... singurul avantaj e la pret mai scazut de achizitionare, ca in rest, vedeti si voi....
                daca proprietarii de 1.4 spun asta, ce sa mai cred? nici un detinator de dci nu a spus ca dci-ul e lenes, prost, etc!
                TOATA STIMA FATA DE bogfire1984 care e un om realist, si a carui concluzie o sustin si eu 100%, indiferent de ce masini conduce fiecare!
                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                Comment


                • Duminica poate pun un filmulet intre 1.5dci 70cp vs 1.4 75cp . Cu 2 soferi care stiu sa le dea ...

                  Comment


                  • da, un om realist: bogfire1984.
                    In rest teste am facut si eu, nu liniute pt ca nu ma intereseaza dar drum intins si cu 1.4mpi si cu 1.5dci si am spus concluziile cu cateva pagini inainte. Daca in 400m ii e greu la drum intins cu incarcatura 4 pers de ex e nasol rau.

                    Ca o concluzie personala pt mine si sfat pt cei ce vor sa cumpere un logan:
                    - daca vrei sprint, viteza, demaraje si nu te doare de consum dar nu ai bani de 16v atunci e bun un 1.6 8v eventual remapat si ai ceva senzatii. Daca iti permiti si benzina si 16v si vrei cele de mai inainte atunci asta e alegerea.
                    - dar daca vrei sa ai o a masina cu un consum rezonabil, care sa te scoata la drum intins din situatii grele, efectiv sa traga bine, daca vrei sa ai un consum decent in oras si sa nu te doara capul ca faci 100km in plus, atunci solutia e dci-ul, dupa parerea mea cea mai bun afacere, avantaje / dezavantaje inclina spre dci.

                    Repet ce am spus mai inainte nu e de liniutze e de mers cu 4-5 persoane si de facut multi km, la asta chiar nu are rival in variantele pe benzina de 1.4, poate remapata e mai bun la considerente generale si decat 1.6 8v totusi la consum le intrece pe toate.
                    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                    Comment


                    • Originally posted by Razzvan View Post
                      Duminica poate pun un filmulet intre 1.5dci 70cp vs 1.4 75cp . Cu 2 soferi care stiu sa le dea ...
                      degeaba pui ca oricum dieselu' ii mai bun , doar ti-or explicat si specialisti de ce , ei is mari profesionisti
                      Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                      Comment


                      • Postul asta poate sa dureze la nesfarsit oricum a fost un subiect tabu din start!Eu zic ca cel mai bine e sa-si ia fiecare ce doreste!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • ma bag si eu in discutia asta aprinsa si intreb pt ca nu cunosc prea bine dar...e corect sa comparam motor pe benzina aspirat cu un motor diesel cu turbina???....mie sincer nu prea mi se pare corecta comparatia, pt. ca daca era sa aiba si benzinarul turbina era alta situatia.Si mai am o intrebare...eu am prins 122 km/h cu viteza a3-a la 6000rpm, la diesel cum sta situatia? intreb pt ca n-am condus diesel decat cu viteza mica in oras si nu stiu.
                          Sper sa nu ofensez pe nimeni(cei cu diesel ma refer) cu postul meu.
                          Multumesc anticipat
                          ---== LoGaN dRiVeR ==---

                          Comment


                          • Ovi: tu sg. in masina si eu cu mai o pers. (~80kg) si tot iti fac muci in cravata cu dci-ul tau stock. Esti impresionat de cuplul mare si atat (si eu am fost desi am 1.4), dar la un condus sportiv esti lasat rau in spate.
                            Am facut comparatie intre un MCV dci si un 1.4 berlina ca sa vezi ce mare dif. este. Oricum te agati de niste treburi care tin mai mult de masina-carat-marfa...nu toata ziua cari 5 -4 pers si bagaje, da, poate in cazu' asta ai ceva avantaj, dar NU te agata de treaba asta, hai sa o facem barbateste 1 la 1...n-ai nici cea mai mica sansa cu tractorasu' tau. Nu vorbim numai dupa carte-care si sa nu fie reala, tot e o dif. mare.
                            PS: ce marinimie mare simtiti voi cu dci cand o calcati de la 80 la 120...si cam atat...
                            ASTEPT O PROVOCARE LA ORICE ORA DE LA UN DCI 65 SAU 70 CP(in orice conditii).

                            Comment


                            • tavi zice bine .....ceva doritori sa se dea cu tavi ???? io nu ma bag desi stiu sa ma dau dar nu imi place sa forjez masina
                              sigpic

                              Comment


                              • sa se bage "specialisti" care zic ca DCI-u ii mai bun , filmeaza cineva si atunci vedem cu adevarat ce si cum nu numa asa ce scrie pe net , prin ziare sau ce ai auzit de la vecinu si il crezi ca are 80 de ani si iti zice ca ii mai bun dieselu' , acceptati careva provocarea omului !!
                                Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google