Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diesel vs Benzina ? consider ca ambele au avantaje si dezavantaje fiecare isi cumpara masina dupa nevoiile personale , uni prefera benzina alti motorina , nu cred ca poti sa spui niciodata ca motorinaru e mai bun ca benzinaru are poate niste avantaje asupra lui dar are si dezavantaje....fiecare cu ce se simte el bine
    Bart: I am through with working. Working is for chumps.
    Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

    Comment


    • Originally posted by Octavian___28 View Post
      Ovi: tu sg. in masina si eu cu mai o pers. (~80kg) si tot iti fac muci in cravata cu dci-ul tau stock. Esti impresionat de cuplul mare si atat (si eu am fost desi am 1.4), dar la un condus sportiv esti lasat rau in spate.
      Am facut comparatie intre un MCV dci si un 1.4 berlina ca sa vezi ce mare dif. este. Oricum te agati de niste treburi care tin mai mult de masina-carat-marfa...nu toata ziua cari 5 -4 pers si bagaje, da, poate in cazu' asta ai ceva avantaj, dar NU te agata de treaba asta, hai sa o facem barbateste 1 la 1...n-ai nici cea mai mica sansa cu tractorasu' tau. Nu vorbim numai dupa carte-care si sa nu fie reala, tot e o dif. mare.
      PS: ce marinimie mare simtiti voi cu dci cand o calcati de la 80 la 120...si cam atat...
      ASTEPT O PROVOCARE LA ORICE ORA DE LA UN DCI 65 SAU 70 CP(in orice conditii).
      <--------------
      1.5dci
      B-04-RZZ

      Comment


      • Originally posted by Octavian___28 View Post
        Ovi: tu sg. in masina si eu cu mai o pers. (~80kg) si tot iti fac muci in cravata cu dci-ul tau stock. Esti impresionat de cuplul mare si atat (si eu am fost desi am 1.4), dar la un condus sportiv esti lasat rau in spate.
        Am facut comparatie intre un MCV dci si un 1.4 berlina ca sa vezi ce mare dif. este. Oricum te agati de niste treburi care tin mai mult de masina-carat-marfa...nu toata ziua cari 5 -4 pers si bagaje, da, poate in cazu' asta ai ceva avantaj, dar NU te agata de treaba asta, hai sa o facem barbateste 1 la 1...n-ai nici cea mai mica sansa cu tractorasu' tau. Nu vorbim numai dupa carte-care si sa nu fie reala, tot e o dif. mare.
        PS: ce marinimie mare simtiti voi cu dci cand o calcati de la 80 la 120...si cam atat...
        ASTEPT O PROVOCARE LA ORICE ORA DE LA UN DCI 65 SAU 70 CP(in orice conditii).
        tavi, my friend, tin sa-ti amintesc faptul ca marea majoritate a soferilor folosesc masina la altceva decat liniute. si la acel altceva, dci te face. poti sa fi convins...nu mi-e rusine ss recunosc, la un mers normal, dci ma face si pe mine, care am cam 20CP in plus fata de tine...daca e sa ne incordam, pana la urma ne va face din nou dci, ca ni se va termina benzina incercad sa-i tinem fata si o sa constati ca ala mai merge 200km dupa ce-a facut transfagarasanul si valea oltului si tu tragi la peco...
        putem termina odata discutia asta deja aiurea?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Aiurea e de mult ..dar sti cum era si melodia aia lu' Nico parca: ''O poveste fara sfarsit''

          Normal ca la mers ''normal'' te face un dci. Si pe Transfagarasan nu merg toata ziua, am spus, acolo are un avataj (cuplu ala nenorocit )
          La drum normal nu mi-e frica sa-i dau pana ies pistoanele prin capota. E adevarat ca un dci merge mult mai usor, dar astea sunt conditiile, el 3500-4000 (nici nu cred ca are rost la unu stock sa o duca asa mult), eu 4000-5500.

          Comment


          • NU cred ca am provocat pe cineva la liniute. Asa ceva e ilegal si oricum loganclub nu incurajeaza asa ceva.
            Eu tocmai despre utilizarea masinii de zii cu zii vorbesc. Acolo pt mine unu conteaza ce masina am.

            Topicul a fost pornit de unu care vroia sa stie avantaje si dezavantaje si cearta asta nu duce nicaieri. (vezi ca pitt e mai curajos ca mine, eu chiar nu vreau sa fortzez masina). Nu cred ca pe cel ce a pornti topicul l-a interesat cu ce masina iasa primul in 400m ci care sunt avantajele si dezavantajele.

            Cocluziile despre diesel vs bezina le-am spus mai sus dar pot sa concluzionez cu ceva: Avem in masina doua dci si un mpi. Cel ce are mpi conduce si alt mpi pe taxi. Suntem toti oameni linistiti care folosim masina la depasai normale, calatorii cu familia in siguranta si dorim un randament cat mai bun de la masini, noi cei doi cu dci suntem multumiti de el si nu ne dorim mpi in schimb cel cu mpi isi doreste dci.

            Deci: sfat pt cei ce vor sa-si ia logan si nu stiu ce dci sau mpi: Daca folosesti masina in plaje normale de deplasare fara tendintze "race" si liniutze cu un consum decent si daca "ii dai in gura" atunci dci e solutia.
            Pretul maimare la vanzare, consumul redus, chiar si cuplu ala care celor cu mpi nu le trebe sunt toate avantaje irezistibile, pt omul obisnuit.

            Daca nu iti permiti dci, difrenta de bani oricum o bagi in rezervor si pt acele conditii normale definite mai sus e ideal.

            ps: o mica adaugare: voi asti cu mpi aveti impresia ca un dci la 3500rpm face mai mult zgomot decat un mpi la 5500 ... atunci ... Multumim dacia pt insonorizarile excelente.
            Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
            http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

            Comment


            • Originally posted by suru View Post
              cred ca cei care aveti diesel nu va-ti gandit ca eu sau altii care cunosc duc benzinarul stock minim pana la 130km/h in treapta a3a
              apoi daca las a4a pana la 160km/h vad dieselul mic in oglinda)
              cu tot cu intercoolerul si turbo de pe el nici o sansa)
              nu st cum il duci u la 130 minim ca eu max cu aIIIa am luat 125 si deja s-a limitat u nu o ai limitata la 6000rpm in aIVa iau si eu 160.
              Last edited by Cristi_Xp; 2 March 2008, 18:02.

              Comment


              • Nu ca face mai mult zgomot, dar o data ca il face degeaba (la peste 3500) si mai o data ca dupa 3500 nu prea mai ai ce sa ceri de la el...

                Comment


                • oricum nu poti sa compari dieselu cu benzina la viteza si turatii, dieselu ii facut pt alceva ( cuplu , consum si cam atat :|)
                  Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                  Comment


                  • sincer ,dci e o varianta inselatoare de ieftina
                    ce dai la inceput e nimic , ce dai dupa ...pe revizii reparatii.................
                    daca as circula mai mult as lua un logan cu gpl pentru ca ramane tot MPI
                    sigpic Alexandria

                    Comment


                    • Nu se iau in calcul eventualele reparatii, doar reviziile. Asta as putea-o numi rautate
                      Plecam de la premisa ca nu se strica nimic la ele, nu-i de dorit la nimeni.
                      Poate sunt mai predispuse decat benzinarele la evetuale defecte, dar si la benzinar daca ii tot dai in gura, pana la urma pica ceva la el...sau se va uza prematur.
                      Dar, pana acolo...va dau fum la tractorase

                      Comment


                      • dragi colegi, de ce tot o trageti cu reviziile? cu cat sunt mai scumpe decat la benzina, cu cativa zeci de lei? poate ca sunt mai dese, insa credeti un posesor de dci, ca iti scoti banutii la greu din consum!
                        si ia uitati si niste preturi la revizii la dci (luate de la alt coleg, de pe revizii diesel):
                        - 10.000,30.000,50.000,70.000,90.000 mii = ulei motor 10w40 5 L filtru ulei filtru aer ,manopera 340 Ron
                        - 20.000 40.000 80.000 = ulei motor 10w40 5 L filtru ulei filtru aer filtru motorina manopera 490 ron
                        - 60.000 km = ulei motor 10w40 5 L filtru ulei filtru aer filtru motorina ulei CV - 4L kit distributie , curea accesorii pret 1300 ron
                        - placute de frana 150 RON, cand le e vremea.
                        astept ca un posesor de mpi sa faca si el ceva de genul asta, si e rugat chiar sa faca o diferenta de pret, cu cat e mai scumpa la diesel intretinerea.
                        si mi-am jurat ca nu mai postez aici...
                        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                        Comment


                        • Se poate spune ca o revizie la un benzinar poate fi chiar mai scumpa in anumite cazuri.

                          Spre exemplu eu o sa bag un ulei care costa 260 lei 4 litri...deci se duce naiba orice calcul , atata costa in mod normal o revizie cu tot cu ulei (al lor).

                          PS: la un benzinar (din facturile lui fratelo pana la 75000) costul unei reviziieste de ~245 lei. Mare e la 60000 (850 de lei parca l-a costat +/- 20 lei) si la 60000 din cauza placutelor (abia atunci a fost nevoie sa schimbe placutele).

                          Comment


                          • sunt de acord cu tine, alea cred ca sunt preturi cu dacia oil. ce ulei vrea fiecare sa isi puna, de acum e treaba lui.
                            dar la urma-urmei, ce e mai scump? in-afara de filtrul de motorina care stiu ca e mai scump la dci, distributia, mai este filtrul de aer, de ulei, si uleiul, care banuiesc ca sunt de acelasi pret, sau apropiate, in rest.... placute de frana la fel, faza este ca sunt reviziile mai dese, insa cred ca si la un benzinar e recomandat sa schimbi uleiul si filtrele mai des. eu daca mi-as lua acum un benzinar, la care s-a dus revizia la 20 k km, cred ca tot pe la 10 mii as face schimbu`.... altfel intretii motorul... la diesel parca e exagerare de acum sa ii schimbi la 5 mii sau chiar 7.500 uleiul si filtrele... cred ca 10.000 de km e o perioada optima si indicata de schimb la orice motorizare... parerea mea!
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • Cum? La benzinar s-a dus revizia la 20000? ....sunt in urma rau cu stirile.
                              In cazul in care se foloseste acelasi (tip) ulei, cred ca e un interval prea mare.
                              Eu tocmai de asta vreau sa bag un ulei bun de tot, macar din pc. asta de ved. sa stau linistit, 15000km sa fiu sigur ca e ok cu uleiu.

                              Cam asa e, nu e mare diferenta intre revizia diesel si benzina. Din cate am vazut la facturile unui amic cu dci, e cu aprox. 1 mil. in plus.

                              Comment


                              • A mea e noua de aprox. 2 luni , dealeru mi-a zis clar , prima revizie la 15.000 Km sau dupa 1 an. Cand am cumparat masina am intrebat posesorii de logan vecini/rude ce sa iau si toti au zis benzina , din mai multe motive revizii mai ieftine, pretul mai mic deoarece am vrut si dotari si nu in ultimul rand benzina e mai fiabila , parerea mea .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google