Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incepand cu 01.02.08 reviziile la Golane se modifica astfel :
    benzina 20000
    diesel 15000

    Doar la cele fabricate incepand cu acea data . La cele fabricate anterior intervalul ramane neschimbat .

    S-a mai scris asta si pe forum si in ziare si s-a spus si la tv.
    B -X X - DDF x 2

    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

    Comment


    • Adica prima revizie la benzinara e la 20.000 km ?... Astia sunt nebuni daca e asa...

      Comment


      • Mda...Sunt tare curios ce uleiu' lu' peste folosesc (si cat costa, sigurat ca e mai scump, daca e acelasi...E problema) la intervalu' asta

        Si de ce numai cele fabricate din data X e valabila treaba???

        Comment


        • Cica ar fi motoarele mai fiabile acum la ambele motorizari . Daca vor merge tot pe Dacia Oil , la fix 10000 sau 15000 ar trebui dat afara si fiecare sa mearga pe un ulei propriu. Ca asta , nu stiu daca rezista atat . Oricum ei vor spune ca da .
          B -X X - DDF x 2

          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

          Comment


          • Hai ca asta tre' sa o pun la afisier...Scuze, nu te jignesc. Cum mai fiabile? De unde ai scos treaba asta?

            Comment


            • Originally posted by Razzvan View Post
              Adica prima revizie la benzinara e la 20.000 km ?... Astia sunt nebuni daca e asa...
              Pai la Toyota Yaris e tot la 20000 si nu cred ca este vre-un super motor pe buburuzele astea.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Nu discutam despre motoare care sunt pe primele locuri la capitolu' fiabilitate...

                Oricum, chestia asta cu ''sunt mai fiabile'' eu n-o cred. Chiar prin absurd sa fie asa, sunt convins ca folosesc alt ulei.

                Comment


                • Stati mai linistiti, ca nu multi apuca 20000 cu benzinarul intr-un an. Iar daca mergi la 17-18000 la revizie, chiar nu-i nici o problema cu uleiul, fie el si dacia-oil...Tot va cramponati de uleiul de dacia, dar logan de ce v-ati luat, mai? Ca e tot dacie...
                  oricum suntem off-topic de cateva posturi bune, asa ca hai sa revenim la diesel vs benzina, ca atat ati strigat dupa el si acu vorbiti despre altceva... de acum cine mai pomeneste de revizii pe topicul asta, ii sterg posturile. Aveti topic de revizii, mutati-va acolo
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Dupa logica asa este, dar vreau sa aud (rog) si alte pareri: cica la diesel nu-i bine sa-i dai frana de motor, adica sa-l soliciti mult la treaba asta, in comparatie cu benzinaru cica ar fi mai mult solicitat. Asa e? Eu spun ca da...

                    Comment


                    • Nu cred. Atat ca din cate stiu frana de motor la diesel nu e chiar ca la benzinar. Nu stiu cum sa explic. Sa spunem ca nu-i la fel de "eficienta". Sau ca nu se simte chiar atat de mult.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Asta poate fi din cauza volantei mult mai mari ca la benzinar, cred...Dar asa spun maistorii, ca nu prea ii face bine frana de motor la diesel.

                        Oricum poate fi si putin ''deplasat'' ca la aprox. 2500 rot/min sa-i dai tr. inf. pt frana de motor..Sa sara in ~3500 rot/min...E ''soc'' destul de mare pt un diesel.

                        Comment


                        • Octavian_28@ Dupa logica asa este, dar vreau sa aud (rog) si alte pareri: cica la diesel nu-i bine sa-i dai frana de motor, adica sa-l soliciti mult la treaba asta, in comparatie cu benzinaru cica ar fi mai mult solicitat. Asa e? Eu spun ca da...

                          Dece nu ar fi bine sa nui dai frina de motor ? Cind cobori o panta abrupta sau alte serpentine cobori in frina de picior ? mare om esti

                          Rocri@Nu cred. Atat ca din cate stiu frana de motor la diesel nu e chiar ca la benzinar. Nu stiu cum sa explic. Sa spunem ca nu-i la fel de "eficienta". Sau ca nu se simte chiar atat de mult.

                          Rocri frina de motor tot la fel e ca la benzinar ai testat tu frina de motor la DCI de spui ca nu e eficienta ? Eu am avut si dacia berlina benzinara
                          deci ce spuneti voi 2 sunt aberati
                          sigpic

                          Comment


                          • Cred ca exagerezi cand spui ca noi aberam, in primul rand ca nu m-am referit la o situatie in care cobori o panta...E normal sa dai o treapta inf. Sa sa o lasi in frana de motor, chiar daca trece un pic de 3000 rot/min (diesel).

                            DAR, in alte cazuri, cand vrei sa franezi (stil de condus sportiv) si dai treapta inf. BRUSC de la X rot/min stiu ca nu e bine la diesel. Asta era ideea

                            PS: raspuns in locul lui Rocri: nu se compara o frana de motor benzinar cu o frana motor diesel...

                            PPS: cand facem o liniuta Boris...? (chit ca abia m-am tinut dupa tine in TM cand mi-ai aratat drumul de iesire dinoras, si stiu ca nu ai talpit-o)...?

                            Comment


                            • Boris, calm, tata, ca nu-s toti profesori in motoare cum esti tu....
                              nu stiu (nu am auzit) sa fie probleme daca folosesti frana de motor la dieselar. Ma rog, mecanicii le stiu pe-ale lor, multe din ele "din burta"...Ca nu cred ca toti mecanicii au facultaatea de masini termice, daca e sa fim obiectivi. Daca nu-i indicat, tir-urile de ce au retarder (frana de motor controlata de ecu injectie si schimbare treapta inferioara la cuia de viteze). Volvo fh16 are 650CP si frana de motor are echivalentul a 530CP. Deci se foloseste si nu dauneaza...
                              pe de alta parte, domnule boris, da-mi voie sa-ti spun ca nu se compara frana de motor de la benzinar cu aia de la diesel (vorbim acum de masini mici nu de camioane). Eu am incearcat frana de motor la 130km/h cu un benzinar si apoi cu un megane dci si am avut senatia ca la dci chiar nu se intampla nimic. Nici macar n-a dat semen ca ar scadea acul turoemtrului. Efectiv fara efect. La diseleul normal aspirat, frana de motort e comparabila ac si senzatie cu aia a benzinarului. A, si inca ceva, boris, dacia veche nu intrerupea benzina in frana de motor, mai ales aia pe carburatie. Si nici injectia monopunct nu poate opri complet alimentarea, ca se depune benazina pe galerie si detoneaza sau ineaca motorul. Deci comparatia ta nu-si are rostul.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Hahaha bine tataie
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google