Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iancucezar: faci niste calcule usor eronate. Dai 50 mil in plus si recuperezi pe urma...Ideea e ca daca ai credit se schimba problema. La mine rata a crescut cu aprox 80 de lei pt dci dar economia de combustibil este de aprox 100 lei, deci din start nu am dat banii in plus si tot pe parcurs, dar in loc sa-i bag in rezervor ca tine ii bag in masina, si la final cand o vand o dau mai scumpa decat tine.

    Acum vin cu ceva teste facute de mine la demaraj, 0-100, nu ma tine de liniutze pt ca poti pierde startul, patineaza rotile si nu e ok, ai o faza buna si una rea sau altele.
    Dar demaraj 0-100 poti incerca pana scoti cel mai bun timp.
    Asa ca am facut teste cu motorasul de 65 fara remapare de pe masina mea. singur in masina am inregistrat doar sunet spunand start cand am plecat de pe los si stop la 100km/h.

    O sa fiti surprinsi dar cel mai bun timp a fost undeva la 12.5 sec. Per total am scos o medie de 13 secunde asta pt ca am facut mai multe teste. Era carosabil un pic umed pt ca ieri in Sibiu a pluat, dar cand o sa fie uscat mai fac un film exact filmand vitezomatru si turometrul.

    Sa nu ma luati cu drum in panta, ca am facut teste si intr-un sens si in altul facand media celor doua deplasari.

    Si nu sariti pe mine ca nu are cum, va invit in masina pe cei ce doriti, dar cu un pasager am mai pirdut aprox juma de secunda.

    Luati in calcul ca viteza de 100km/h pe ceas nu e reala, e mai mica undeva la 94km/h dar cred ca in 14 secunde ajung la 100 real pe gps.

    Invit pe cei cu mpi sa faca acelsi test, 1.4 sau 1.6 - in orice teren, adica sa fie cat de cat drept si cu drumuri intr-o parte si alta apoi medie. - Hai sa vedem care scoate sub 13 sec pana la 100km/h pe ceasul de la bord.

    Ps: Dupa remapare se preconizeaza ca ajunge la 10.5 sec. deci...?
    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

    Comment


    • @ovimiha:1.6mpi stock cu doi grasi in masina (eu si lucianitos) am sprintat mai bine decat 1.5dci65 remapat la 85cp (in masina buz si prietena, in total greutatea mea). nu m-a interesat timpul, dar aproape sigur e sub 13 secunde (datele referitoare la performante furnizate de producator se considera dupa teste cu masina cu doua persoane la bord si rezervorul plin). aia cu 10,5s 0-100 cred ca sunt vise datorate turbinei fortate dupa remapare, fara suparare...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Reptyla , in ambele cazuri te va face benzina . Ia in calcul si faptul ca tu pe la maxim 4000 trebuie sa schimbi dar eu ma duc in 5500 . Nu te mai baza doar pe cuplu pt ca nu este extraordinar de mare .

        Sambata , daca stii podul de la Fundeni, dinspre Colentina, in urcare venind din spatele meu nu a reusit sa ma faca un diesel cum scrii tu 65/70 .Retine venea din spate , m-am dat in banda 1 sa-l las pe el in 2 si m-a pupat pe esapament .

        De la diesel vs benzina in general am ajuns sa comparam 1.4 cu 1.5 . Motoare supercapabile , sportive , n-am ce zice .

        Toate datele oficiale il pun pe 1.4 in fata 1.5 . Sg chestie care-l pune pe 1.5 in fata este consumul . In rest ? Nici vit maxima nu-l avantajeaza , nici timpul in care prinde 100 km/h, nici timpul in care parcurge 1000 m , nici costurile intretinerii , nimic . Ca se amortizeaza dupa n zeci de mii de km ? Si ce daca , decat sa se amortizeze si sa arate ca in poza pusa de mine mai sus ( afumat ca sunca ) mai bine dupa n zeci de mii sa ies in gaura . Dar oare voi iesi vreodata in minus ? Eu unul garantat cu benzina ies pe + .
        B -X X - DDF x 2

        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

        Comment


        • Lucianitos e gras? )
          pai daca el e gras (ca il vad in poza) inseamna ca eu sunt urias! daca la tine asta inseamna gras, asa cum e lucianitos, nu prea am incredere in testele facute de voi....

          Originally posted by iancucezar View Post
          @huzzy1981: Vad ca dumneata ai o problema cu motorizarea de 1.4 mpi. De ce continui sa sustii ca este o motorizare slaba? E la fel de mediocra ca si motorizarea ta diesel de 70 de cai. Asa ca hai sa fim obiectivi, sa venim cu argumente si sa nu mai intram in polemici pe care sa le sustinem cu afirmatii de genu :"e asa, pt ca asa zic eu" sau "dieselul e mai tare pentru ca e al meu, si e mai tare in toate privintele pt ca asa zic eu"( stiu ca nimeni nu a spus exact ce am citat acolo, insa asa "gandeste" unii)
          Parca am stabilit ca dieselul e f bun la consum, iar in plaja de turatie folosita frecvent de toti conducatorii auto(adica 2000-3000 rpm) e peste benzinarul. Dar si benzina are avantajele sale, toate se regasesc in posturile precedente.
          Hai sa o luam si altfel referitor la pretul de achizitie al dieselului: De ce sa dau cu aprox 50 mil in plus pe un diesel, cand pot da banii astia pe parcurs pe diferenta de consum. Asa ca ce este mai rentabil:Sa dau banii astia din prima, sau sa-i dau treptat pe diferenta de consum. Stiu ca e frumos sa vezi ca iti consuma putin, dar hai sa nu ne imbatam cu apa rece.
          Asa ca hai sa nu mai fim subiectivi si sa privim situatia cat se poate de obiectiv, si sa punem in balanta atat avantajele cat si dezavantajele fiecarei motorizari.
          Pentru cei care nu se pot abtine, si sustin in continuare ca dci e mai "fasnet" decat mpi de 1.4, cereti si parerile celor ce au participat la "liniute" organizate.
          Tot pentru cei care sustin ca dci "face" 1.4 vedeti si voi datele puse de catre producator Nu va mai dati cu presupusul, doar ca asa simtiti voi. Cuplu acela e inselator. Stima, si mai multa obiectivitate. Lasati copilarile deoparte.

          @felix: Vad ca sunteti cu ceva ani mai mare decat mine, deci respect. Insa vad ca sunteti f convins ca motorizarea diesel e peste motorul Otto. In afara de senzatii (la turatii scazute, tin sa precizez) si consum, cu ce e mai presus dieselul fata de benzina? Senzatii poti avea si de la o benzinara daca treci de 4500 rpm. Iar consum bun se poate scoate si de la o motorizare cu benzina....asa ca afirmatii de genu:"turbo diesel clar peste benzina" trebuiesc argumentate obiectiv, nu doar ca aveti dumneavoastra diesel si "daia" e mai bun. Dar se pare ca am intrat toti in polemici f aprinse, si nu mai vedem toata treaba obiectiv, si ne certam exact ca niste copii:"ba jucaria mea e mai buna, ba a mea, ba nu, ba da..." si tot asa
          Asa ca domnilor va rog fiti obiectivi, si veniti cu argumente obiective sustinute si de date clare, aprobate si de alte insitutii specializate ( nu doar ca asa "crede si simte" unii)...si sa nu ne mai dam cu presupusu.
          Stima, si mai multa obiectivitate.
          omule, diferenta de pret dintre ele e de 1000 de euro, de unde ai scos 50 de milioane? Sau a crescut euro si nu stiu eu?
          inca ceva... te rog citeste toate posturile puse de mine, si apoi vino cu indicatii de genu asta. nu cred ca am zis ca dieselul e mai bun ca am eu, citeste cu atentie.
          ai dreptate, si am mai zis-o, amandoua motorizarile sunt ok, numai ca 1.4 e mai lenes. si asta nu o zic eu, o ziceti voi, cei cu 1.4.
          Last edited by Seba; 5 March 2008, 13:14.
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • Comparativ cu buz si cu prietena-sa, si eu si lucianitos suntem grasi oricum, 1.6mpi stock face 1.5dci65 remapat. intreaba-l pe crististreulea, a mers cu mine in masina si el are dci65 resoftat la 85...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Hai sa-l intrebam pe cristiraulea cum e cu 1.4mpi si 1.6mpi ca lea confruntat pe amandoua.
              Are si nishte filme pe you tube, tre sa le gasesc sa postez link.
              Eventual cristi ne poate da aci link-ul.

              ps: Face-ti testul ala: Demaraj 0-100 cu mpi-uri si avem date de comparatie, eu am scos 12.5 cel mai bun timp si dacia zice 15, hai sa vedem ca doar nu e greu sa iei un reportofon sa inregistrezi cand pleci (start) si apoi stop si sa cronometrezi cu telefonul. Sa putem incheia discutia asta o data.

              Dupa aia facem si din mers de la 30km/h la 100km/h
              Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
              http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

              Comment


              • Datele sunt empirice...eu unu" nu am incredere in ele 100% insa daca ar fi s-o fac "live" as face ceva profesional, nu cu un cronometru in mana!Exact ca la testele oficiale...senzori, alea alea!Intelegeti voi!
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Mai bine te cuplezi la mufa obd si dai un log pe "vehicle speed" pana ajungi la 110km/h pe ceas, sa fi sigur ca prinzi 100 real. cel mai bun lucru...si mai ieftin decat fotocelule si gps-uri si altele...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Deci acum am inceput sa punem la indoiala faptul ca datele acelea scrise de producator sunt eronate. Insa dragi co-forumisti de ce ar fi eronate doar datele pt performantele motorizarii diesel? Daca tu cu dci scoti suta in 12.5, deci eroare de 3 sec.inseamna ca un benzianar de 16 v o scoate in 7.2?Hai nu eroare de 3, ci de 2sec,deci: 8.2?
                    @huzzy: dupa cum vezi, am specificat in paranteza pe care ai omis sa o citesti, ca nimeni nu a spus exact cuvintele acelea, insa toti o ganditi
                    Last edited by Cezar; 5 March 2008, 17:10.

                    Comment


                    • Vorbind de bani, de diferenta de pret dintre benzina si diesel, de consum, de revizii, uitati aici un calculator, cu care se calculeaza diferenta de pret la consum. din pacate nu il pot atasa, ca e excel, dar aveti o poza cu un calcul rapid! Si , inca odata, facand abstractie de defectiuni, se poate observa foarte usor ca diferenta de pret dintre diesel si benzina + reviziile se scot undeva la 60 mii km!
                      ce mai are benzina, sprint, viteza, turatie, si cu ce va mai laudati, se plateste scump!

                      inca ceva: eu vorbesc in cea mai mare parte, de pretul dintre ele, in rest, fiecare se descurca cum poate!
                      Attached Files
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • Bun si ca sa imi renteze masina, trebuie ca dupa ce parcurg acei 60-70 mii km, sa mai merg cu ea inca pe atat ca sa simt ceva. Insa in timpul asta vand masina. Asa ca mai bine banii in buzunar si o vinzi la 70 mii, ca dupa e o troaca

                        Comment


                        • Da' ce-i vechea Dacie?
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Nu , insa nu mai e chiar asa ca la inceput.de ce sa te risti sa o tii 130000 km, ca sa mai pastrezi din bani, desi exista riscu sa-i bagi in piese, cand te poti debarasa de ea undeva la 80 mii. si nu te doare capul.Alta noua dupa.

                            Comment


                            • Acum serios vorbind: Cine are de gand sa tina Loganu (exceptie taxi) mai mult de 100-140000 km..? Eu cel putin NU, chiar daca era diesel.
                              Cel mai ''ideal'' ar fi (pt. cine isi permite) sa o vanda sub suta de mii, cum a procedat fratelo, la 77000 a maritat-o (acu o sapt).

                              Ce vroiam sa spun de benzinar si dci, ref la cele spuse mai cu o pag. in urma de Iancucezar - ai spus ca virgula cuplul e inselator la diesel, nu e deloc inselator, il simti din plin, ala face diferenta!
                              Ca unii se lasa pacaliti de ''infigere'' sau de cat e de ''fasnet'', da, atunci e inselator, pt. intr-adevar se infige extraordinar de bine dciul, are o acceleratie foarte buna, dar pt. scurt timp, spre deosebire de benzinar, care are o acceleratie liniara si mai de lunga durata.
                              Aici e problema, ca multi cred ca dupa cum se infige dciul...nu are nici o sansa un 1.4 mpi.
                              Last edited by Octavian; 5 March 2008, 18:32.

                              Comment


                              • Dci se infinge dar ce mpi ul nu
                                amundoua sunt bune fiecare cu avantajele lui
                                sigpic Alexandria

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google