Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consider ca ar fi cazul sa incheiem acest topic moderatorii?
    sigpic

    Comment


    • Nop...de ce vrei sa-l inchidem?
      Sunt chiar asa de multe subiecte deschise incat nu le mai putem face fata?
      Sunt convins ca s-a spus poate totul aici, dar asta nu inseamna ca trebuie inchis, chiar nu stiu ce aveti cu treaba asta, parca e o placere sa inchideti un subiect.
      Lasati forumul sa se dezvolte, vor mai fi si altii noi care vor sa spuna si ei ceva (chit ca poate s-a spus in nenumarate randuri) si vor constata ca nu pot posta nimic, numai sa lectureze si sigur nu vor avea rabdare sa citeasca X pagini, nu cred ca e un site de experti

      Comment


      • Originally posted by felixb View Post
        ce tare esti,...numai trebuie sa dovedesti, se stie....si am spalat si fata cu putina apa...dar tu nu cred ca stii ce este aia MA
        Mai fa o tura la baie si spala'te iar pe fata... poate reusesti sa'ti dai seama de ce zici...

        ATATA timp cat ti se explica clar ca benzinarul aspirat e peste dieselul turbo vine unu ca tine ( care nu are nici'o treaba cu masinile din cate se pare ) si da el una : nu se compara dieselul cu benzina. Parca ai fi un copil de'ala de gradinita cu jucaria mea e mai tare . ( de ce ... nu mai conteaza ).

        @unsofer: iti cade mana daca schimbi doua trepte?... Mare lucru ca dai o inferioara. .. Si unde e mai placut dieselul la condus?... in povesti pentru copii poate...

        Comment


        • Originally posted by Razzvan View Post
          Mai fa o tura la baie si spala'te iar pe fata... poate reusesti sa'ti dai seama de ce zici...

          ATATA timp cat ti se explica clar ca benzinarul aspirat e peste dieselul turbo vine unu ca tine ( care nu are nici'o treaba cu masinile din cate se pare ) si da el una : nu se compara dieselul cu benzina. Parca ai fi un copil de'ala de gradinita cu jucaria mea e mai tare . ( de ce ... nu mai conteaza ).

          @unsofer: iti cade mana daca schimbi doua trepte?... Mare lucru ca dai o inferioara. .. Si unde e mai placut dieselul la condus?... in povesti pentru copii poate...
          Eu mai dau o tura, da tu stii ce e aia ? MA 1.4 16v...chestia cu jucaria nu stiu pentru cine e valabila...da, te stie lumea ca esti tare...BMW 320d face 320i....Turbo diesel clar peste benzina la puteri aproximativ egale....auzi si tu 1.4 16v
          Last edited by felixb; 6 March 2008, 20:38.
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • Bai Razvane, chiar am inceput sa-ti acord atentie Spalaturi si chestii de astea ''ma''...ma dezamagesti.
            Vi si spui ca benzina aspirata e mai buna ca un diesel turbo, serios acum, gandeste.
            Ca 1.4 16V al tau e mai ''valabil'' ca un dci (70 si 85 cp) se poate. E mai bun la o liniuta, la 140-1XX....
            De cate ori vrem sa spargem motorul la benzinare ca sa dovedim ca suntem mai buni? (eu daca nu vad I rosu sparg mpi-ul...)
            Last edited by Octavian; 6 March 2008, 20:54.

            Comment


            • Originally posted by felixb View Post
              Eu mai dau o tura, da tu stii ce e aia ? MA 1.4 16v...chestia cu jucaria nu stiu pentru cine e valabila...da, te stie lumea ca esti tare...BMW 320d face 320i....Turbo diesel clar peste benzina la puteri aproximativ egale....auzi si tu 1.4 16v
              Ai o exprimare deficitara ... Nu prea inteleg ce vrei tu sa zici ...

              Lasa'te de jucariile astea ... denumite automobile. Pune intai mana pe'o carte si invata sa te exprimi ...

              Comment


              • Originally posted by Razzvan View Post
                Ai o exprimare deficitara ... Nu prea inteleg ce vrei tu sa zici ...

                Lasa'te de jucariile astea ... denumite automobile. Pune intai mana pe'o carte si invata sa te exprimi ...
                scuteste-ma,...sti sa citesti printre randuri,...se vede treaba ca nu...accepta adevarul crunt pentru tine(1,4 16v),...un turbo-diesel este peste benzinar, la puteri aproximativ egale,..
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • Ideea e ca un 1.4 16V are ~95-100 cp si la o liniuta mananca un 1.5 dci de 85 cp, dar e nasoala disputa (de cuvinte)
                  Dar de ''facut'' il face oricand 1.4 16V pe un dci de 85 cp

                  Comment


                  • Cristoase calmati-va
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___28 View Post
                      Ideea e ca un 1.4 16V are ~95-100 cp si la o liniuta mananca un 1.5 dci de 85 cp, dar e nasoala disputa (de cuvinte)
                      Dar de ''facut'' il face oricand 1.4 16V pe un dci de 85 cp
                      De acord cu tine ca disputa e ''nasoala'' ...dar probabil ca ai observat cine a inceput...si daca erai un pic atent eu nu imi puneam problema care pe care face ,eu doar am zis ca la puteri apropiate turbo dieselu' e peste benzinar...nu doar la liniute...tu mi-ai dat ex de un 95-100 cai benzina cu 85 diesel...ti se par puteri apropiate?
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • La puteri apropropiate (gen -+2 cp) clar castiga TURBOdiesel. DAR, daca te uiti si insisti un pic la alte marci ai sa vezi ca la aprox. aceeasi putere, un benzinar TOT ''ia'' un diesel. Dar e o chestie subiectiva, doar din pc. d. v. al demarajului (la ce ne ''agatam'' noi benzinarii). In rest, e clar superior unui benzinar aspirat.

                        PS: nu uitati de exemplul VW care la 1.4 cmc. benzinar scot 120 cp (tehn. TSI) Cand se va vedea un 1.4 diesel de 120 cp????? Poate se va vedea....darc 1.4 se poate duce (este varianta) la 170 cp...si aici nu vorbim de TURBO. Consuma aproape cat un ''tractoras'' diesel
                        Last edited by Octavian; 6 March 2008, 21:39.

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian___28 View Post
                          La puteri apropropiate (gen -+2 cp) clar castiga TURBOdiesel. DAR, daca te uiti si insisti un pic la alte marci ai sa vezi ca la aprox. aceeasi putere, un benzinar TOT ''ia'' un diesel. Dar e o chestie subiectiva, doar din pc. d. v. al demarajului (la ce ne ''agatam'' noi benzinarii). In rest, e clar superior unui benzinar aspirat.

                          PS: nu uitati de exemplul VW care la 1.4 cmc. benzinar scot 120 cp (tehn. TSI) Cand se va vedea un 1.4 diesel de 120 cp????? Poate se va vedea....darc 1.4 se poate duce (este varianta) la 170 cp...si aici nu vorbim de TURBO. Consuma aproape cat un ''tractoras'' diesel
                          Sa nu te mire daca in viitoru nu foarte indepartat vei vedea 1.4 dci 170cp...deja iti pot da un expemplu 1.5 turbo diesel de 150cp concept honda
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • @felixb imi zice ( pe privat) ca are un diesel de 65cp .. modificat astfel incat a ajuns pe la 100+ cp . In primul ia arata'ne si noua fisa de la dyno test. Pariu ca te fac in 400 m cu 1.4 meu ? .. Si 1.6 MPI 90 cp te face .

                            Un diesel turbo trebuie sa aiba + 20 - 30 cp ca sa faca un benzinar aspirat ( masina sa fie la fel , greutate transmisie etc )

                            Comment


                            • CONCEPT, am mai vazut asa ceva in trecut (era ceva de genu 1.7 170 cp dar ciuciuca fiabilitate!)

                              Tehnologia TSI NU se bazeaza pe TURBObenzina.

                              Razvan: bati campii : diesel turbo trebuie sa aiba + 20 - 30 cp ca sa faca un benzinar aspirat ( masina sa fie la fel , greutate transmisie etc )

                              Comment


                              • Originally posted by Razzvan View Post
                                @felixb imi zice ( pe privat) ca are un diesel de 65cp .. modificat astfel incat a ajuns pe la 100+ cp . In primul ia arata'ne si noua fisa de la dyno test. Pariu ca te fac in 400 m cu 1.4 meu ? .. Si 1.6 MPI 90 cp te face .

                                Un diesel turbo trebuie sa aiba + 20 - 30 cp ca sa faca un benzinar aspirat ( masina sa fie la fel , greutate transmisie etc )
                                Frateee da suferi rau de tot..eu ti-am zis pe privat unde sa te uiti...da la atata suferinta nici nu mai stii sa citesti...imediat iti dau si graficul DYNO c ziceai de 1.4 16v?? cred ca trebuie sa il duci la 24 valve
                                Attached Files
                                Last edited by felixb; 6 March 2008, 21:56.
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google