Consider ca ar fi cazul sa incheiem acest topic moderatorii?
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nop...de ce vrei sa-l inchidem?
Sunt chiar asa de multe subiecte deschise incat nu le mai putem face fata?
Sunt convins ca s-a spus poate totul aici, dar asta nu inseamna ca trebuie inchis, chiar nu stiu ce aveti cu treaba asta, parca e o placere sa inchideti un subiect.
Lasati forumul sa se dezvolte, vor mai fi si altii noi care vor sa spuna si ei ceva (chit ca poate s-a spus in nenumarate randuri) si vor constata ca nu pot posta nimic, numai sa lectureze si sigur nu vor avea rabdare sa citeasca X pagini, nu cred ca e un site de experti
Comment
-
Originally posted by felixb View Postce tare esti,...numai trebuie sa dovedesti, se stie....si am spalat si fata cu putina apa...dar tu nu cred ca stii ce este aia MA
ATATA timp cat ti se explica clar ca benzinarul aspirat e peste dieselul turbo vine unu ca tine ( care nu are nici'o treaba cu masinile din cate se pare ) si da el una : nu se compara dieselul cu benzina. Parca ai fi un copil de'ala de gradinita cu jucaria mea e mai tare . ( de ce ... nu mai conteaza ).
@unsofer: iti cade mana daca schimbi doua trepte?... Mare lucru ca dai o inferioara. .. Si unde e mai placut dieselul la condus?... in povesti pentru copii poate...
Comment
-
Originally posted by Razzvan View PostMai fa o tura la baie si spala'te iar pe fata... poate reusesti sa'ti dai seama de ce zici...
ATATA timp cat ti se explica clar ca benzinarul aspirat e peste dieselul turbo vine unu ca tine ( care nu are nici'o treaba cu masinile din cate se pare ) si da el una : nu se compara dieselul cu benzina. Parca ai fi un copil de'ala de gradinita cu jucaria mea e mai tare . ( de ce ... nu mai conteaza ).
@unsofer: iti cade mana daca schimbi doua trepte?... Mare lucru ca dai o inferioara. .. Si unde e mai placut dieselul la condus?... in povesti pentru copii poate...Last edited by felixb; 6 March 2008, 20:38.
Comment
-
Bai Razvane, chiar am inceput sa-ti acord atentie Spalaturi si chestii de astea ''ma''...ma dezamagesti.
Vi si spui ca benzina aspirata e mai buna ca un diesel turbo, serios acum, gandeste.
Ca 1.4 16V al tau e mai ''valabil'' ca un dci (70 si 85 cp) se poate. E mai bun la o liniuta, la 140-1XX....
De cate ori vrem sa spargem motorul la benzinare ca sa dovedim ca suntem mai buni? (eu daca nu vad I rosu sparg mpi-ul...)Last edited by Octavian; 6 March 2008, 20:54.
Comment
-
Originally posted by felixb View PostEu mai dau o tura, da tu stii ce e aia ? MA 1.4 16v...chestia cu jucaria nu stiu pentru cine e valabila...da, te stie lumea ca esti tare...BMW 320d face 320i....Turbo diesel clar peste benzina la puteri aproximativ egale....auzi si tu 1.4 16v
Lasa'te de jucariile astea ... denumite automobile. Pune intai mana pe'o carte si invata sa te exprimi ...
Comment
-
Originally posted by Razzvan View PostAi o exprimare deficitara ... Nu prea inteleg ce vrei tu sa zici ...
Lasa'te de jucariile astea ... denumite automobile. Pune intai mana pe'o carte si invata sa te exprimi ...
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostIdeea e ca un 1.4 16V are ~95-100 cp si la o liniuta mananca un 1.5 dci de 85 cp, dar e nasoala disputa (de cuvinte)
Dar de ''facut'' il face oricand 1.4 16V pe un dci de 85 cp
Comment
-
La puteri apropropiate (gen -+2 cp) clar castiga TURBOdiesel. DAR, daca te uiti si insisti un pic la alte marci ai sa vezi ca la aprox. aceeasi putere, un benzinar TOT ''ia'' un diesel. Dar e o chestie subiectiva, doar din pc. d. v. al demarajului (la ce ne ''agatam'' noi benzinarii). In rest, e clar superior unui benzinar aspirat.
PS: nu uitati de exemplul VW care la 1.4 cmc. benzinar scot 120 cp (tehn. TSI) Cand se va vedea un 1.4 diesel de 120 cp????? Poate se va vedea....darc 1.4 se poate duce (este varianta) la 170 cp...si aici nu vorbim de TURBO. Consuma aproape cat un ''tractoras'' dieselLast edited by Octavian; 6 March 2008, 21:39.
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostLa puteri apropropiate (gen -+2 cp) clar castiga TURBOdiesel. DAR, daca te uiti si insisti un pic la alte marci ai sa vezi ca la aprox. aceeasi putere, un benzinar TOT ''ia'' un diesel. Dar e o chestie subiectiva, doar din pc. d. v. al demarajului (la ce ne ''agatam'' noi benzinarii). In rest, e clar superior unui benzinar aspirat.
PS: nu uitati de exemplul VW care la 1.4 cmc. benzinar scot 120 cp (tehn. TSI) Cand se va vedea un 1.4 diesel de 120 cp????? Poate se va vedea....darc 1.4 se poate duce (este varianta) la 170 cp...si aici nu vorbim de TURBO. Consuma aproape cat un ''tractoras'' diesel
Comment
-
@felixb imi zice ( pe privat) ca are un diesel de 65cp .. modificat astfel incat a ajuns pe la 100+ cp . In primul ia arata'ne si noua fisa de la dyno test. Pariu ca te fac in 400 m cu 1.4 meu ? .. Si 1.6 MPI 90 cp te face .
Un diesel turbo trebuie sa aiba + 20 - 30 cp ca sa faca un benzinar aspirat ( masina sa fie la fel , greutate transmisie etc )
Comment
-
CONCEPT, am mai vazut asa ceva in trecut (era ceva de genu 1.7 170 cp dar ciuciuca fiabilitate!)
Tehnologia TSI NU se bazeaza pe TURBObenzina.
Razvan: bati campii : diesel turbo trebuie sa aiba + 20 - 30 cp ca sa faca un benzinar aspirat ( masina sa fie la fel , greutate transmisie etc )
Comment
-
Originally posted by Razzvan View Post@felixb imi zice ( pe privat) ca are un diesel de 65cp .. modificat astfel incat a ajuns pe la 100+ cp . In primul ia arata'ne si noua fisa de la dyno test. Pariu ca te fac in 400 m cu 1.4 meu ? .. Si 1.6 MPI 90 cp te face .
Un diesel turbo trebuie sa aiba + 20 - 30 cp ca sa faca un benzinar aspirat ( masina sa fie la fel , greutate transmisie etc )Attached FilesLast edited by felixb; 6 March 2008, 21:56.
Comment
Comment