Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @felix: eu inteleg ca ai masina potenta, dar are "doar" 103 cai. Nu te poti compara cu un bwm 325i never iar subaru legacy 3.0....deja sunt vise.
    325i aprox 200 cai 0-100km/h- 6.7....deci nici la pastele cailor nu vei reusi tu cu Loganu sa-l depasesti nici cu marchearrieru
    320 i 0-100 km/h- 8.2...iar never Asa ca Bmw exclus total sa te "iei"
    Subaru Legacy 3.0 245 cai 0-100km/h- 8.2
    Asa ca hai sa ne comparam masinile noastre(adica Logan) cu cele din clasa ei. Hai sa nu mai sarim in alta "ograda" si sa ne vedem lungu nasului.

    Ai incercat cu un vw GTI are aprox 1,5 t, cuplu asemanator cu al tau. Ia sa incerci sa vezi ce se intampla...
    ps: imi cer scuze fata de moderatori ca am postat consecutiv, dar nu am putut altfel.
    Last edited by Seba; 7 March 2008, 14:20.

    Comment


    • @Razzvan - tin sa te anunt ca veyron nu are motor v12 are w16
      @csebalyn - eu stiam ca motorul de 1.6 fsi de la vw are 115cp. ala de 102 cp nu stiu daca e fsi, cel putin in oferta nu scrie nimic ca e fsi
      Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

      Comment


      • Originally posted by iancucezar View Post
        @felix: eu inteleg ca ai masina potenta, dar are "doar" 103 cai. Nu te poti compara cu un bwm 325i never iar subaru legacy 3.0....deja sunt vise.
        325i aprox 200 cai 0-100km/h- 6.7....deci nici la pastele cailor nu vei reusi tu cu Loganu sa-l depasesti nici cu marchearrieru
        320 i 0-100 km/h- 8.2...iar never Asa ca Bmw exclus total sa te "iei"
        Subaru Legacy 3.0 245 cai 0-100km/h- 8.2
        Asa ca hai sa ne comparam masinile noastre(adica Logan) cu cele din clasa ei. Hai sa nu mai sarim in alta "ograda" si sa ne vedem lungu nasului.
        tu citesti ce postez?...ai auzit cumva de raport kg/hp...si nu ma confunda cu tine sau prieteni tai, nu vorbesc din "vise"
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • Huzzy: pe langa faptul ca te grabesti in a face afirmatii eronate (te-am ''taxat'' cu 1.4 si 120 cp) mai si spui ca in urmarirea reducerii poluarii dieselu' e mai bun...hai bre...esti sigur (uita-te in America spre ex, au o parere f proasta de diesel tocmai din cauza asta, si mai sunt si alte tari, la arabi sa nu mai vorbim, platesti la taxe pt un diesel de te usuca - ex. Dubai).

          Un diesel intotdeauna va fi mai poluant decat un benzinar. Nu te uita la CO2, ca nu ala te omoara (ala il bei aproape zilnic si nu patesti nimic), ia vezi cat e CO (monox. de C) la un diesel...ala e letal.

          PS: in tarile ''multilateral'' dezvoltate, unde ''verdele'' produce paranoia in randu' populatiei, dieselu' e trecut pe lista neagra (de unde si taxele mai mari). Asta ca tot ai facut referire la poluare
          Last edited by Octavian; 7 March 2008, 11:39.

          Comment


          • Octavian_28; gresit...normele de poluare sunt aceleasi si ptr benzinar si ptr dieselar, afirmatii eronate ai facut si cu mine dar nu am tinut sa le scot in evidenta, cum faci tu cu Huzzy
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • S-a mai spus felixb. Normele sunt aceleasi dar dieselul emite noxe suplimentare (dioxid de sulf de exemplu) care nu sunt luate in calcul. Daca ar fi cuantificate si astea nu ar avea nici o sansa din punctul asta de vedere in fata benzinarelor. Chiar este mai poluant dieselul.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Ce discutii aprinse aici ca sa fie toata lumea impacata dieselul e mai puturos si mai poluant si mai zgomotos si suna ca un tractor asa ca nu va luati diesel

                Comment


                • Eu imi iau diesel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • Iata un articol, oare ce vrea sa spuna !?

                    LOGAN PRESTIGE - 1.6 16v - GRI PLATINE ---- "Benzinar pana la moarte!"

                    Comment


                    • Da, motoarele vechi, care nu au catalizator, sunt mai poluante. dar ia gandeste-te, de ce motoarele pe benzina au 2 sonde lambda, iar dieselul numa` una?
                      astept raspunsuri argumentate serios, nu din ziare, de la unu` care poate are o doaga lipsa!
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian___28 View Post
                        Huzzy: pe langa faptul ca te grabesti in a face afirmatii eronate (te-am ''taxat'' cu 1.4 si 120 cp) mai si spui ca in urmarirea reducerii poluarii dieselu' e mai bun...hai bre...esti sigur (uita-te in America spre ex, au o parere f proasta de diesel tocmai din cauza asta, si mai sunt si alte tari, la arabi sa nu mai vorbim, platesti la taxe pt un diesel de te usuca - ex. Dubai).

                        Un diesel intotdeauna va fi mai poluant decat un benzinar. Nu te uita la CO2, ca nu ala te omoara (ala il bei aproape zilnic si nu patesti nimic), ia vezi cat e CO (monox. de C) la un diesel...ala e letal.

                        PS: in tarile ''multilateral'' dezvoltate, unde ''verdele'' produce paranoia in randu' populatiei, dieselu' e trecut pe lista neagra (de unde si taxele mai mari). Asta ca tot ai facut referire la poluare

                        Cu riscul de a ma lega la cap cu persoane ce nu cunosc termenul de "tehnologie" si isi sustin punctele de vedere facand referire la surse gen Greenpace va fac cateva referiri la diferentele dintre motoarele Diesel ce folosesc tehnologii Common-rail (banuind ca vorbim de tehnologia 2007) si motoarele Otto (ce ard benzina, pe intelesul unora). Astfel la arderea combustibililor rezulta compusi de genul: CO2, CO, NOx, particule si la Diesel oxidul de sulf. La prima vedere s-ar spune ca Dieselul este mai poluant deoarece fiecare poate vedea in marea majoritate a cazurilor un nor de fum la iesirea din evacuare. Ceea ce se observa este un conglomerat de particule rezultate dinarederi. In 99.9% din cazuri acestea sunt bazate pe carbon, un element ce se gaseste peste tot in natura si totusi nu moare nimeni din aceasta cauza. Adevaratul pericol este insa generat de ceea ce nu vedem si anume CO si NOx. Conform testelor de actualitate cele mai mari emisii de CO si NOx le genereaza motoarele Otto. Pentru mai multe lamuriri asupra acestui subiect va indrum cu caldura spre www.sae.org (pentru cei ce nu stiu este = o adunatura de omuleti care chiar stiu ce se intampla cu o masina in realitate).
                        Cat despre cantitatea de oxizi de sulf, de cativa ani s-a introdus motorina Euro. Aceasta motorina poate fi Euro3,4 si 5. Calificativul de acorda in functie de cantitatea de sulf existenta la o cantitatea combustibil. In tre motorinele enumerate mai sus cea mai poluanta este E3 care contine 50ppm din volumul de combustibil.
                        In traducere inseamna 50 molecule de sulf la 1.000.000 (milion) molecule motorina. Astfel motorina E5 are in jur de 5ppm deci va puteti face o idee cam ce camtitatea de sufl ajunge in atmosfera. Totodata datorita condumului redus de carburant (obtinut prin introducerea motorinei pulveritate la ~1800-2000barr direct in camera de ardere) se reduce substantial nivelul de plouare. Intotdeauna o ardere completa genereaza o candtitate mica de gaze nocive.
                        Deci, in concluzie motorul Diesel este NET SUPERIOR motorului Otto in ceea ce priveste emisia de gaze nocive.
                        Daca este vorba sa luam o anumita "natie" ca exemplu, americanii sunt ultimii pe care i-as folosi ca sursa de informare in ceea ce priveste poluarea. Daca vreti totusi sa folositi modele in aceasta directie... folositi modelul japonez in acest scop.
                        Cat despre CO2 ... daca TU resusesti sa BEI 100ML de CO2 este cineva
                        CO si CO2 sunt letale amandoua numai in anumite concentratii in aerul inspirat

                        PS Va rog scuzati eventualele greseli gramaticale deoarece sunt in timpul programul de lucru ceea ce ma obliga sa ma grabesc un pic (mai tare)
                        Last edited by Seba; 7 March 2008, 14:15.

                        Comment


                        • Sigur ca da si astea noi sunt cumva mai putin poluante ca un benzinar...Eu nu o data m-am sufocat la semafor stand in spatele unui diesel si a trebuit sa dau pe recirculare.
                          Sau de cate ori baga unu' talpa in diesel ca nu vrea sa-l depasesc, oricat de nou ar fi motorul, tot te umple de respect.

                          ''Cele mai poluante sunt considerate motoarele cu alimentare pe motorină şi care nu au filtru Diesel. Automobilele fără catalizator şi fără filtru PDF nu primesc placheta.'' (cules din articolu' pus de Cipi.

                          PS: Felix, atunci cum iti explici ca taxele dincolo sunt mai mari la diesel? Chiar daca se inscriu in aceleasi norme (daca nu-mi spuneai, nu stiam, sa mor daca nu).
                          Last edited by Octavian; 7 March 2008, 13:59.

                          Comment


                          • Poluarea aerului provenită de la motoarele diesel face ca plămânii celor cu astm să funcţioneze mult mai greu, relevă un studiu internaţional. Acesta este primul studiu care nu s-a făcut în condiţii de laborator. Pentru experimente s-a folost o situaţie din viaţa de zi cu zi. Voluntarii au fost rugaţi să stea timp de două ore în mijlocul unui bulevard din Londra unde merg doar autobuze şi taxiuri cu motoare diesel. 60 de volunari, dintre care jumătate cu astm avansat, iar cealaltă jumătate cu astm aflat în stadiile medii de dezvoltare, s-au plimbat două ore prin trafic.
                            Cu altă ocazie ei s-au plimbat într-un parc. Analizele au arătat că după plimbarea prin trafic toţi participanţii şi-au redus considerabil capacitatea pulmonară. Cum era de aşteptat, efectele au fost mult mai evidente şi mai grave la cei cu astm avansat. Motoarele diesel generează de 100 de ori mai multe particule decât motoarele pe benzină. Mai mult, particulele de la motoarele disel sunt mult mai mici şi pot fi inhalate mult mai adânc în plămâni
                            Sursa: Gandul

                            Comment


                            • 1. Sper sa nu ma insel (sunt mecanic, nu doctor) dar din cate stiu persoanele cu disfunctii pulmonare sunt predispuse la agravari ale starii de sanatate nu doar datorita gazelor rezultate din arderi cat si din praf, polen si alte particule purtate de aer. Cat despre Londra (sper sa nu fie din capitoulul „Cercetatorii britanici au descoperit ca...”) se stie ca e unul dintre cele mai aglomerate metropole din lume si este recunoscuta pentru smogul existent in atmosfera. In orice colt al orasului ai fi exista aceelasi nivel de poluare cu f mici diferente.
                              2. Faptul ca in zona respectiva circula numai Diesel-uri mi se pare cam absurd, insa sa admitem acest lucru. Ceea ce nu este specificat este norma de poluare a respectivelor autovehicule, deci imi permit sa speculez acest lucru si sa afirm ca exista posibilitatea ca 99% dintre masinile respective sunt non-euro sau cel mult Euro1 ;)
                              3. Nicaieri in lume nu sunt facute teste cu subiect uman daca acel test pune in pericol viata individului. Pentru a citi indicii de poluare se folosesc aparaturi adecvate.
                              4. Cum am spus si mai sus ... vorbim de motorul Diesel al anului 2007 (respectiv un minim de Euro3), iar pe langa situ-urile activistilor ecologici, ziarele sunt ultimele surse de incredere in ceea ce priveste tehnologia (si multe altele). Goana dupa senzational naste tot felul de dezinformari.
                              5. Referitor la marimea particulelor daca ar fi fost mult mai mici, dupa cum spui tu, atunci ar fi trebuit sa vedem toate benzinarele cu nori de prafuri dupa ele.... deci trage si concluziile
                              Daca intr-adevar se vrea o opinie tehnica exacta si corecta exista o groaza de surse tehince de informare pe internet create de mari corporatii de cercetari in domeniu.

                              Comment


                              • E bun de naveta un benzinar de 1.4? Tu te auzi ce spui? Pentru naveta e bun un dci, care iti ia 4.2% in afara, ala e bun de naveta, nu benzinarul de 1.4. mpi-ul de 1.4 e bun de plimbat prin oras, nu de naveta.... nu te cam rupe la buzunar?
                                trebuia sa faci un studiu inainte sa vezi care e mai avantajos, dar de acum....
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google