Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu scot afara cam 5.5% cu 1.4, pe la 90-100km/h si mai fac si depasiri cand urc la 120-130km/h, eu zic ca e destul de ok consumul asta, intr-adevar dci-ul consuma mai putin, dar vb lui seba cu pretul carburantilor... Mie imi pare rau ca nu mi-am luat 1.6 cand am luat-o, nu dci...
    No, apoi blana
    Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
    ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

    Comment


    • E bun 1.4 si pt. naveta. Daca nu faci accelerari bruste si mergi 90-110, scoti lejer 5,6-6 %. Daca nu urci mai mult de 90-95/h te vei multumi cu un 5,3-5,6%.
      Eu spre exemplu trebuie sa fac ''eforturi'' mari sa merg cu 90-100.
      Imi place la drum un 110-130 (unde rezulta un ~6,5-6,8%, oricum sub 7%).

      Comment


      • @huzzy1981
        Teoretic orice masina consuma mai mult in oras decat in afara. Parerea mea este ca pt oras este buna un dci, fiindca are consum mic. la ce iti trebe motor mai puternic daca infrastructura actuala nu iti permite o viteza constanta de 70 km/h in mediul urban

        Comment


        • Originally posted by crististreulea View Post
          Un motor common rail turbo (cam toate masinile diesel de ultima generatie sunt echipate cu astfel de motorare, exceptandu-le pe cele din grupul vw-audi, care sunt echipate cu TDI-uri, alta tehnologie, alta mancare de peste), dupa ce i s-a activat turbina adica dupa vreo 1800-2000 turatii, arde pamantul, si face de ras pe orice benzinar de aceeasi capacitate pentru ca motoarele diesel au o calitate imbatabila: au cuplu mare la turatii mici. Asta te ajuta sa ai nerv incepand de la turatii joase, nu trebuie sa sari de 4000 turatii ca la benzina ca sa fie nervoasa.
          tataie, compari turbo cu aspiratul: benzinar turbo de 1.6 are 175 de cai, 240Nm de la 1600 la 5000rpm, consum mediu 6.9%...any comments?Rupe dieselul si la cuplu si la plaja de turatie. dar e benzinar TURBO, asa cum ai si tu pe diesel si cum multi uita, atunci cand compara benzinaruele cu turbodieselul. deci?

          Deci cu dieselul ma intrec cu orice benzina.

          hai cu benzinarul meu ! in afar de consum, nu stiu la ce m-ai "face"

          Multi prieteni m-au intrebat daca e pe benzina masina. No comment.
          Trepidatii… pai daca m-au intrebat daca-i pe benzina nu e clar?
          tot asta te-au intrebat si-n diminetile friguroase, la -10 -15 grade?
          Last edited by Seba; 8 March 2008, 13:52.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Atunci ii facea masaj la spate de la miscarile masinii ....

            Comment


            • Pai de asta am spus ca nu mai are rost sa-i spunem turbodiesel, e ceva normal sa fie turbo, spui diesel e clar ca e si turbo...Lui Cristi ii place pur si simplu dieselu (turbo normal).
              Acum serios (Seba), o dau din nou pe liniute...nu te ''face'' Cristi cu al lui 1.5 remapat?
              In clipul lui ieseau parca ~10 sec. 0-100...

              Ovimiha: O sa fiti surprinsi dar cel mai bun timp a fost undeva la 12.5 sec. Per total am scos o medie de 13 secunde asta pt ca am facut mai multe teste. Era carosabil un pic umed pt ca ieri in Sibiu a pluat, dar cand o sa fie uscat mai fac un film exact filmand vitezomatru si turometrul.

              Astept in continuare clipul cu 12,5 sec. 0-100 cu dci 65 cp.
              Last edited by Octavian; 8 March 2008, 15:25.

              Comment


              • Intreaba-l...a mers cu mine in masina, singur a spus ca nu "se da" cu mine la liniute; sorin a zis "cred ca nici tu n-o sa mori acasa" cand a stat in dreapta
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Pretul la motorina creste mai mult, stiti de ce? Pentru ca e din ce in ce mai ceruta, si, ca orice produs care se cauta, devine din ce in ce mai scump. asta e tara in care traim. insa uitati ceva: vedeti, de ex la petrom, cat e cea mai scumpa motorina, si cat e cea mai scumpa benzina si o sa vedeti ca sunt de preturi apropiate (daca nu ma insel, chiar benzina cea mai scumpa are pretul mai mare ca motorina de top, chiar nu mai tin minte preturile). cum luati voi benzina cea mai ieftina, asa pot lua si eu motorina de la tir-isti, la 25 lei litru`! Dar prefer sa pun motorina de calitate, la fel cum si voi puneti benzina de calitate, nu?
                  colegul care spunea ca nu se merita investitia cu un diesel, a uitat sa adauge ceva: ca atunci cand dai pe masina 7500 de euro si dupa 2-3 ani o vinzi cu 5000, deja ai pierdut o groaza de bani. un diesel il vinzi cu minim 500 de euro mai mult, la aceeasi varsta cu un benzinar.
                  eu unul zic (inca odata) ca nu se merita sa cumperi o masina noua, sa o tii 2-3 ani, adica vreo 50000 km, si sa o vinzi. e cea mai proasta afacere pe care o poate face cineva. da, te scuteste de reparatii, nu te mai doare capu` dupa aceea ca deja ai alta masina noua, dar ai pierdut o gramada de bani. altii vand masinile de 7-8 ani si altii le iau de noi, iar voi la 50 mii le vindeti ca sunt proaste!
                  eu unul am de gand sa tin masina cat de mult pot; chiar si 10 ani, si mai mult daca se comporta bine. nu cred ca sunt facute ca "de unica folosinta"... iar piesele vor deveni din ce in ce mai ieftine... deci se strica, pui piese noi, stii cum o intretii, si cum o pastrezi, asa o ai.
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • Fals.
                    Pretul la motorina nu creste numai in RO. Nu are legatura cu cererea.
                    Are legatura si cu cresterea barilului de titei, fara sa intram in amanunte economice.
                    Principala cauza a scumpirii motorinei este majorarea accizelor percepute pentru acest tip de produs coroborata cu cotatiile internationale care pe tot parcursul anului 2007 au fost mai mari decat cele pentru benzina.
                    In acelasi timp insa, accizele pentru benzina au fost mentinute la acelasi nivel, ceea ce explica partial motivul pentru care pretul motorinei la pompa l-a devansat pe cel al benzinei.
                    Last edited by Octavian; 8 March 2008, 19:16.

                    Comment


                    • Sorry. asta e lumea in care traim!
                      "... e din ce in ce mai ceruta, si, ca orice produs care se cauta, devine din ce in ce mai scump"
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • Ok, cum spui tu - cererea mare (nici vorba de poluare, s-a dovedit ca e mai nepoluant dieselu' decat benzinaru' (NOT !!), ca de obicei explicatii fara suport.

                        Comment


                        • Fost benzinar convins,am avut numai masini pe benzina......am trecut pe diesel din ratiuni de consum, si nu imi pare rau ,senzatiile oferite de un TURBO DIESEL sunt aparte...pot sa va anunt ca am mers si cu benzinare puternice: 6 sec,7 sec la suta kmh...... sunt ferm convins ca marea majoritate a celor care sunt contra TURBO DIESELURILOR habar nu au de ce este in stare masina,daca vii cu argument economic te i-a cu poluare,daca vi cu argument de cuplu te i-a cu senzatii de tractor, zgomot, si trepidati actualul TURBO DIESEL nu are nicio legatura cu zgomotul si trepidatiile produse de dieselu' clasic...multa lume zice ca lucreaza in regim mic de tura si ca nu e in avantaj fata de benzina,eu chiar apreciez faptul ca lucreaza in regim mic de ture,chiar mi se pare mai comod...NU MAI CAUTATI NOD IN PAPURA LA UN TURBO-DIESEL,oricum este peste benzinar la puteri aprox. egale...si am un mic exemplu daca imi permiteti,s-a intamplat astazi...eu cu loganu meu m-am luat cu peugeot 207 nu stiu ce motor avea si cu opel astra bertone 2.2cc 150 cai...de unde stiu la bertone date despre el ?...soferu m-a intrebat ce am facut la motor ca nu a putut sa ma i-a si l-am intrebat si eu la randul meu ce motor are si cati cai ....asa ca trageti singuri concluziile fara a da cu parul inainte de a gandi..mentionez ca am avut la dispozitie din semafor in semafor cam 200-300m( nu stiu exact, care cunoaste Bucurestiul...de la posta PUISOR-vis a vis de MARRIOT pana in vale la parlament) si..peugeotu' saracu era departe

                          PS: Nu stiu de ce dar imi lasa impresia ca mai mult posesori de 1.4 nu vad cu ochi buni 1.5 dci ...oare de ce ??...se simt amenintati de 1.5 dci?, care oricum e cu mult peste ca si fiabilitate
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • Ma tavi, ce tot o tragi cu poluarea asta? Esti de belea! Nu, nu s-a dovedit inca nimic, am mai intrat si pe alte site-uri si am vazut foarte multe explicatii contradictorii si acolo, deci nu s-a dovedit nimic inca!!!
                            adica tu vrei sa spui cumva ca se incearca eliminarea motoarelor diesel, sau inlocuirea lor, sau utilizarea mai redusa a lor ("...cererea mare (nici vorba de poluare, s-a dovedit ca e mai nepoluant dieselu' decat benzinaru' (NOT !!), ca de obicei explicatii fara suport")??? Explicatie mai penibila ca asta nu am mai vazut! Locomotivele (nu alea electrice) cu ce sunt? Toate masinile mari, care se folosesc in constructii, in transport, cu ce sunt? Cand iei autobuz/maxi, cu ce merge? Cu benzina? ce "suport" mai bun vrei sa iti dau, decat ceea ce se observa fara sa ai ochelari de cal?
                            @felixb, pentru ca lucreaza la tuarii mai reduse, frecarile sunt mai reduse, deci uzura e mai redusa la un motor diesel decat la un benzinar!
                            Last edited by huzzy1981; 8 March 2008, 19:57.
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • Astra Bertone 150 cp si te-a intrebat ala ce ai facut la masina, hai ca ma prapad de ras!
                              Ma iau de tot ce pot la un turbodiesel, de absolut tot ce pot, da, asa-i.
                              Cand vad mai ales ca vi si sustii ca e peste benzinar la puterri aprox. egale, la ce e peste? La comoditate da, il conduci mai fain, dar la demaraj, viteza de top e sub benzinar (vorbim in special de Logan aici).
                              207 aproape ca inteleg daca era un hdi de 1.4 (72 cp, nici eu n-am ce manca din el).

                              Da Huzzy, tractorasu tau e inrudit cu autobuzele, locomotivele, basculantele, asa-i
                              Penibil e ca nu poti sustine cu argumente clare afirmatiile care le faci. Asa ai facut si cu poluarea.
                              Last edited by Octavian; 8 March 2008, 20:01.

                              Comment


                              • Atitudine tipic de 1,4-frustrat.ce nu poti face nu crezi...castig ceva de la cineva daca m-as da mare?...

                                Huzzy:Eu stiu cum sta treaba cu uzura la motor in ture,dar sunt multi cu 1.4 care nu stiu...sa intrebe si ei pe dsign si pe supercar cum merge masina mea
                                Octavian..de unde stii ca nu era 1.6hdi 110cp...ai aruncat-o repede pe aia cu 72cp
                                Last edited by felixb; 8 March 2008, 20:10.
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google